Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
Аналіз регуляторного впливу (09.08.2013)

АНАЛІЗ РЕГУЛЯТОРНОГО ВПЛИВУ

Проекту рішення Куп’янської міської ради «Про затвердження Порядку обліку об’єктів нерухомого майна на території м. Куп’янська».

Розробник: Управління економіки Куп’янської міської ради.

  • Визначення проблеми, яку передбачається розв’язати шляхом  регулювання

У зв’язку із змінами в законодавстві, починаючи з 01 січня 2013 року, підприємства БТІ позбавлені повноважень здійснювати державну реєстрацію прав власності на об’єкти нерухомого майна.

За таких обставин, комунальне підприємство «Куп’янське бюро технічної інвентарізації»  не володіє інформацією про кількість об’єктів нерухомого майна в м. Куп’янську, їх стан та вартість.

Прийняття зазначеного Порядку, в першу чергу спрямоване на виконання делегованого повноваження виконавчого комітету Куп’янської міської ради в галузі житлово-комунального господарства, визначеного пунктом  10 підпункту «б»  ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», а саме, облік відповідно до Закону  об’єктів нерухомого майна незалежно від форм власності, оскільки на даний час законодавчо такий порядок не врегульовано. 

  • Визначення цілей регулювання

Метою ведення такого обліку є накопичення, систематизація інформації про об’єкти нерухомого майна та їх власників з метою в подальшому використання цих відомостей для потреб органів місцевого самоврядування, органів державної влади, підприємств, установ та організацій, а також громадян  (постановка, зняття з черги на отримання житла; надання інформації управлінню праці та соціального захисту населення необхідної для призначення та надання субсидій; надання відділам, управлінням інформації при розгляді земельних чи майнових спорів; надання інформації правоохоронним органам та судовій владі; надання інформації підприємствам, що надають комунальні послуги щодо власників об’єктів нерухомого майна, які є боржниками;   надання інформації, у передбачених законодавством випадках фізичним особам, тощо).

  • Альтернативні способи досягнення зазначених  цілей

Альтернативою є неприйняття зазначеного рішення, що потягне за собою неможливість здійснення обліку об’єктів нерухомого майна в м. Куп’янську, тому необхідним є прийняття зазначеного рішення.

  • Механізми досягнення цілей, визначених проектом регуляторного акта

Прийняття регуляторного акта забезпечить чітку та однозначну процедуру обліку об’єктів нерухомого майна в м. Куп’янську.

Проект регуляторного акта належить до сфери нормативно-правового регулювання .

Проектом рішення регулюються:

- процедура обліку об’єктів нерухомого майна в м.Куп’янську;

- перелік документів, необхідних для постановки на облік об’єктів нерухомого майна в м. Куп’янську.

  • Обґрунтування можливості досягнення встановлених цілей у разі прийняття регуляторного акта

Прийняття  цього регуляторного акта  дасть можливість:

- органам місцевого самоврядування виконувати повноваження визначені пунктом  10 підпункту «б»  ст. 30 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», щодо обліку відповідно до Закону  об’єктів нерухомого майна незалежно від форм власності;

- підприємствам, установам, організаціям та громадянам, у випадках визначених Порядком, отримувати інформаційні довідки про об’єкти нерухомого майна та їх власників;

- забезпечити належне виконання положень Закону України «Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» в частині надання інформації Державним реєстраторам прав власності про нерухоме майно, у випадках передбачених Законом.

Реалізація положень регуляторного акта дозволить  формувати місцеву нормативно-правову базу  на якісно новому рівні.

  • Очікуванні результати прийняття регуляторного акта

Прийняття регуляторного акта дозволить запровадити чітку та однозначну процедуру обліку нерухомого майна в м. Куп’янську та формування єдиної бази такого майна, сприятиме фізичним і юридичним особам, а також органам державної влади та місцевого самоврядування  в отриманні такої інформації

Вигоди

Витрати

У сфері державної влади та місцевого самоврядування

Приведення нормативно-правового акта у відповідність до чинного законодавства

Додаткові витрати із міського  бюджету відсутні

Надання інформаційних довідок, необхідних для виконання повноважень, контролюючим та правоохоронним органам

Додаткові витрати із міського  бюджету відсутні

Надання інформаційних довідок, необхідних для виконання повноважень, органам місцевого самоврядування

Надання інформаційних довідок, необхідних для виконання повноважень,

У сфері суб’єктів господарювання

Надання інформаційних довідок, у випадках передбачених порядком, юридичним особам

Додаткові бюджетні витрати відсутні

У сфері громадян

Надання інформаційних довідок, у випадках передбачених порядком, фізичним особам

Додаткові бюджетні витрати відсутні

  • Оцінка ризику впливу зовнішніх чинників на дію регуляторного акта

Немає.

  • Обґрунтування строку  дії регуляторного акта

Строк дії даного регуляторного акта встановлюється на необмежений термін, до врегулювання зазначених правовідносин на державному рівні.

  • Визначення показників результативності регуляторного акта

Відстеження результатів дії рішення можливо здійснювати за кількісним показниками проведення обліку та отримання інформаційних довідок.

Прогнозні значення показників результативності регуляторного акта:

- не передбачаються надходження до державного та місцевих бюджетів державних цільових фондів, пов'язаних з дією акта;

- будуть потрібні незначні додаткові кошти і час, що витрачатимуться суб'єктами господарювання та/або фізичними особами, пов'язаними з виконанням вимог акта та із роботами по веденню обліку;

рівень проінформованості суб'єктів господарювання та/або фізичних осіб з основних положень акта – не визначався.

  • Визначення заходів, за допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності регуляторного акта.

Аналіз результативності запровадження регуляторного акта буде проводитись шляхом моніторингу на рівні дотримання законодавства.

Базове відстеження здійснюватиметься до дня набрання чинності проекту.

Повторне відстеження здійснюватиметься через рік після набрання чинності рішення.

Періодичне відстеження здійснюватиметься раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження.

 

Заступник міського голови -

начальник управління економіки                                                                    В.М. Письмак

Переглядів: 7
Дата публікації: 18:30 29.11.2015
Пошук
Анонс подій
17.01.2018
14:00 - Проведення засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток Проведення засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток Організатор:УПСЗН Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6, каб. 217 УПСЗН
14:00 - Нарада заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти Нарада заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:Зала засідань відділу освіти, вул. Студентська, 2
18.01.2018
день - Бібліотечний хронограф «Соборність України – єдність нації» до Дня Соборності України Бібліотечний хронограф «Соборність України – єдність нації» до Дня Соборності України Організатор:Відп.: Сохар Т.В. Учасники: користувачі різних вікових груп Час проведення:18.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека№1
день - Книжкова виставка до дня Соборності «Братається Захід зі Сходом» Книжкова виставка до дня Соборності «Братається Захід зі Сходом» Організатор:Відп. Григорова А.М. Учасники: школярі Час проведення:18.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека №3
день - Тематична виставка «Старожитності Куп’янського повіту» Тематична виставка «Старожитності Куп’янського повіту» Організатор:Відп. Осадча І.А., Дробот І.Г. Радченко І.А. Учасники: всі бажаючі Час проведення:18.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Виставкова зала №1 Куп'янський краєзнавчий музей
08:00 - Особистий прийом громадян начальником УПСЗН КМР Ягодкою Н.М. Особистий прийом громадян начальником УПСЗН КМР Ягодкою Н.М. Організатор:Проводить Ягодка Н.М. - начальник УПСЗН Куп’янської міської ради Час проведення:18.01.2018 08:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6, каб. 217 УПСЗН
09:30 - Засідання міського методичного об’єднання музичних керівників та інструкторів з фізичної культури закладів дошкільної освіти міста Засідання міського методичного об’єднання музичних керівників та інструкторів з фізичної культури закладів дошкільної освіти міста Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:18.01.2018 09:30 Місце проведення:Дошкільний навчальний заклад №1
13:00 - Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Замули Л.В. Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Замули Л.В. Організатор:Начальник управління фінансів КМР Замула Л.В. Час проведення:18.01.2018 13:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
14:00 - Проведення засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця проживання Проведення засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця проживання Організатор:УПСЗН Час проведення:18.01.2018 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6, каб. 217 УПСЗН
15:00 - Особистий прийом громадян за місцем їх роботи та проживання начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян за місцем їх роботи та проживання начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Не визначено! Час проведення:18.01.2018 15:00 Місце проведення:ЗОШ № 1
19.01.2018
Докладніше
Стрічка подій:

17.01.2018 у відділі освіти проведено нараду заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Під час ...

17.01.2018 у відділі освіти проведено нараду заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Під час наради були обговорені питання реалізації Концепції "Нова українська школа", реформування початкової освіти та основні завдання закладів освіти міста та органів управління освітою у 2018 році.

16.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

16.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

16.01.2018року в Купянському дошкільному навчальному закладі-ясла-садок № 4 проведено засідання міського методичного обєднання для виховате ...

16.01.2018року в Купянському дошкільному навчальному закладі-ясла-садок № 4 проведено засідання міського методичного обєднання для вихователів груп середнього дошкільного віку за темою "Формування особистості дитини через інтегрований підхід до національно-патріотичного виховання". З метою підвищення компетентності педагогів було проведено майстер-клас з теми. Захід організовано та проведено на високому методичному рівні.

15.01.2018 у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені п ...

15.01.2018 у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені питання підготовки до реалізації концепції Нова українська школа у школі І ступеня, підготовки до наради керівників закладів освіти міста, до проведення міської конференції школярів "Відкриття".

15.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило ...

15.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило

15.01.2018 у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому громадян ...

15.01.2018 у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому громадян звернень до начальника відділу освіти не надходило.

15.01.2018р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- проведення аналі ...

15.01.2018р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- проведення аналізу казначейського звіту на звітні дати щодо дебіторської та кредиторської заборгованості до міського бюджету по субсидіям і пільгам населенню з визначенням причин її утворення та шляхів її погашення;
- підготовка матеріалів про результати виконання міського бюджету за 2017 рік для доповіді на засіданні виконавчого комітету міської ради та на сесії міської ради.


13.01.2018р. 16:00 - 13.01.2018р. 17:00 В міському будинку культури, пров. Духовний, 2 відбулись танцювальні вечори любительського об’єднанн ...

13.01.2018р. 16:00 - 13.01.2018р. 17:00 В міському будинку культури, пров. Духовний, 2 відбулись танцювальні вечори любительського об’єднання «Веселка»

13.01.2018р. Шитова Ірина, учениця 11 класу загальноосвітньої школи №4 взяла участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімп ...

13.01.2018р. Шитова Ірина, учениця 11 класу загальноосвітньої школи №4 взяла участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання. Результати участі будуть оприлюднені пізніше.

12.01.2018 у відділі освіти проведено нараду заступників директорів з виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Під час наради бу ...

12.01.2018 у відділі освіти проведено нараду заступників директорів з виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Під час наради були обговорені питання впровадження інтерактивних форм і методів організації виховної роботи в закладах загальної середньої освіти міста.

Станом на 12.01.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1392 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – ...

Станом на 12.01.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1392 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 313, дітей – 292, інвалідів – 87, пенсіонерів – 700.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося 126 осіб, за призначенням житлових субсидій – 83 особи.
За тиждень на особистому прийомі до начальника управління праці та соціального захисту населення Куп‘янської міської ради Ягодки Н.М. звернулося 2 особи з загальних питань соціального захисту. Заявникам надані роз‘яснення по суті.

11.01.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому зверну ...

11.01.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому звернулися перевізники міста з метою організації надання пільг учням під час доїзду до навчальних закладів та в зворотньому напрямку.

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих