Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
Куп’янськ | Людина року | Положення про міський щорічний конкурс “Людина року ” (2015 рік)
Положення про міський щорічний конкурс “Людина року ” (2015 рік)

Додаток

до рішення виконавчого комітету

Куп’янської міської ради

від 19.01.2016 р. № 31

 

Положення

про міський щорічний конкурс “Людина року ”

 

І. Загальні положення

1. Це Положення визначає порядок проведення міського щорічного конкурсу “Людина року ” (далі - Конкурс).

2. Конкурс проводиться з метою виявлення ініціативних і талановитих особистостей, відзначення інтелектуальної та професійної еліти міста, нагородження громадян за найбільш вагомі професійні досягнення в управлінській, економічній, соціальній, культурній, науковій і громадсько-політичній діяльності; створення умов для підвищення професійної майстерності працівників різних галузей господарства та розвитку лідерства у суспільному житті; залучення школярів до суспільно-політичного життя та участі у справах громади; виховання у мешканців Куп’янщини відчуття гордості за свою плідну працю та бажання досягти нових успіхів у справі на користь людей, заради процвітання рідного краю.

3. У Конкурсі беруть участь мешканці та вихідці з міста  та селищ міського типу, які мають визначні особисті заслуги і вагомі професійні здобутки протягом поточного року в розрізі оголошених номінацій та внесли значний вклад у формування соціально-економічного розвитку Куп’янщини.

4. Критерієм визначення переможців конкурсу є відповідність номінації, інноваційні рішення в професійній діяльності, особисті досягнення, соціальна вагомість сукупних досягнень кандидатів у відповідній галузі протягом відповідного календарного року.

5. Загальне керівництво по проведенню Конкурсу здійснюється Організаційним комітетом, склад якого визначається розпорядженням міського голови.

6. Інформація про проведення Конкурсу розміщується на сайті Куп’янської міської ради, а також у міській газеті “Вісник Куп’янщини”.

7.  Конкурс проводиться щорічно з 15 січня по 15 лютого поточного року.

8. Фінансування витрат на організацію та проведення урочистого нагородження переможців Конкурсу здійснюється за рахунок незаборонених чинним законодавством надходжень.

9. У ході проведення Конкурсу обробка персональних даних учасників здійснюється з урахуванням вимог Закону України “Про захист персональних даних”.

ІІ. Умови та порядок проведення конкурсу

1. Конкурс проводиться за номінаціями:

„Громадська діяльність” - особам, які відзначаються своєю активністю та енергійністю на громадській роботі чи в діяльності, спрямованій на захист прав та інтересів громадян міста;

„Підприємництво” - особам, які досягли значних успіхів у підприємницькій діяльності (своєчасна сплата податків та створення робочих місць), зробили значний особистий внесок у соціально-економічний розвиток міста;

„Охорона здоров’я” – працівникам сфери охорони здоров’я за впровадження новітніх технологій, сучасних методів діагностики та лікування, активну санітарно-освітню та профілактичну роботу, інші вагомі здобутки на ниві охорони здоров’я населення міста;

„Освіта” – працівникам дошкільних, шкільних і позашкільних навчальних закладів, за плідну науково-педагогічну діяльність, впровадження сучасних методів навчання та виховання молоді;

„Культура і мистецтво” – працівникам культурно-освітніх закладів, учасникам художніх колективів, аматорам, діячам образотворчого та монументального мистецтва за створення видатних творів у галузі живопису, скульптури, графіки, декоративного та прикладного мистецтва, що дістали високу оцінку громадськості; майстрам народної творчості, які створили видатні твори.

„Фізична культура і спорт” – фахівцям і організаторам фізкультурно-спортивного руху, видатним тренерам, викладачам фізкультурно-оздоровчих і спортивних навчальних закладів та іншим працівникам фізичної культури і спорту, спортсменам за досягнення високих результатів у спортивних змаганнях, вагомі заслуги в підготовці спортивних кадрів;

„Місцеве самоврядування” – депутатам міської чи селищної рад, посадовим особам місцевого самоврядування, які досягли вагомих успіхів у професійній діяльності, а також за активну роботу з громадою, розв’язання громадських (суспільних) проблем, організацію продуктивної співпраці громади з виконавчими органами ради;

„Оборона. Правопорядок. Захист” – військовослужбовцям, працівникам Збройних Сил України, правоохоронних органів, працівникам цивільної оборони за активну участь у справу зміцнення оборони, законності, правопорядку, захисту населення та територій від надзвичайних ситуацій;

„Меценатство. Милосердя. Благодійність” – особам, які здійснили найбільший благодійний внесок у будь-який із основних напрямів благодійної діяльності, незалежно від форми надання допомоги; особом, які надали суттєву матеріальну допомогу мешканцям міста, організаціям, установам чи громадським організаціям;

“Героїчний вчинок року” - особам, які протягом року відзначилися героїчним вчинком;

“Юний талант” - особи — представники талановитої молоді, які протягом року відзначилися в будь-якій сфері діяльності, беруть активну участь у суспільно-політичному житті та справах громади.

Може включатися до переліку номінацій додаткові, а саме: «Промисловість», «Транспорт», «Державна служба», «Соціальний захист» та інше.

2. Нагородження переможців Конкурсу проводиться щорічно в обстановці урочистості та широкої гласності.

3. Присвоєння звання “Людина року ” здійснюється відповідно до рішення Оргкомітету конкурсу, який визначає переможців міського конкурсу на звання “Людина року ” у відповідних номінаціях номінаціях.

4. Звання “Людина року ” є особистим, неперехідним і довічним.

ІІІ. Порядок представлення кандидатур і визначення переможців

1. Висування кандидатур на присвоєння звання “Людина року” здійснюється гласно, об’єктивно керівниками трудових колективів, професійними спілками, громадськими організаціями, осередками політичних партій, об’єднаннями громадян та іншими категоріями населення.

2. Самовисування на присвоєння звання “Людина року ” не розглядаються.

3. Для участі в конкурсі керівниками трудових колективів, професійними спілками, громадськими організаціями, осередками політичних партій, іншими об’єднаннями громадян подаються наступні документи:

3.1 клопотання про присвоєння звання “Людина року ” (зразок додається);

3.2 довідка – подання з характеристикою заслуг особи, що стали підставою для порушення клопотання (головним критерієм при цьому мають бути наявність високих здобутків у професійній діяльності, активна участь у суспільному житті колективу, громади);

3.3 копії (витяги) протоколів зібрань колективу  та документів, що підтверджують особу кандидата, та копії документів про його досягнення (дипломи, статті, відзнаки, інформації про фестивалі, форуми, конференції, конкурси тощо, в яких брав участь, наукові відкриття, розробки тощо);

3.4 фотокартка розміром 9 см х 12 см.

Документи приймаються щорічно до 15 лютого поточного року.

4. Документи, які подаються на розгляд, поверненню не підлягають.

5. Основними критеріями у визначенні переможців в номінаціях є успіхи в окремих галузях (залежно від переліку номінацій), зокрема: у виробничій, господарській, гуманітарній сфері, високі показники в спортивній, творчій роботі, лідерські якості, активність у меценатстві, яскраві приклади патріотичних вчинків, конкретних справ заради інтересів міста.

6. Обговорення та визначення переможців здійснюється на засіданні Оргкомітету. Рішення Оргкомітету приймається більшістю голосів його членів шляхом відкритого голосування. У разі рівного розподілу голосів членів Оргкомітету вирішальним є голос голови Оргкомітету. Підбиття підсумків Конкурсу проводиться Оргкомітетом щорічно з 16 лютого по 28 лютого поточного року.

7. Результати Конкурсу оформляються протоколом, подаються на розгляд і затвердження виконавчим комітетом міської ради. Списки переможців на звання “Людина року ” у кожній номінації оприлюднюються в засобах масової інформації.

ІV. Порядок нагородження

1. Особі, удостоєній звання “Людина року” вручається диплом та нагрудний знак «Людина року» Куп’янським міським головою.

2. Відомості про осіб, яким присвоєно звання, заносяться до книги „Людина року ” в хронологічному порядку.

Книга “Людина року ”постійно зберігається у виконавчому комітеті Куп’янської міської ради (після заповнення - передається на збереження до Куп’янського  музею).

3. Управління культури, молоді та спорту Куп’янської міської ради спільно з відділом організаційно-кадрової роботи апарату виконавчого комітету Куп’янської міської ради  забезпечують проведення урочистостей з нагоди нагородження переможців Конкурсу.

                 


                                            Зразок Клопотання

                                                                                                        Міському голові

                                                                                                        ______________________

 

К л о п о т а н н я

         Відділ осіти Куп’янської міської ради за погодженням з Куп’янською міською організацією Профспілки працівників освіти і науки України порушує клопотання про нагородження щорічною відзнакою «Людина року – 20___ року» в номінації «Освіта» директора Куп’янської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 Куп’янської міської ради Харківської області Ветер Людмилу Олександрівну.

         До клопотання додаємо: довідку – подання з характеристикою на запропоновану кандидатуру, копії ( витяг) протоколу загальних зборів колективу ( протоколу засідання профспілки), копії документів про її досягнення ( дипломи, статті, відзнаки тощо), фото.

 

          Начальник Відділу освіти                                                     І.І.Іванова

Переглядів: 475
Дата публікації: 13:53 16.01.2016

Центр надання
адміністративних
послуг

Пошук
Інформація для населення
Оголошено міський конкурс «Місто своїми руками» 2018 року (оновлено)Мережа Комунального некомерційного підприємства Куп’янський центр первинної медичної допомоги Куп’янської міської радиОСББ ТА ЖБК МІСТА КУП’ЯНСЬККОМУНАЛЬНИЙ ПРОЖЕКТОРКуп'янський об'єднаний міський військовий комісаріатТелефони оперативно-диспетчерських служб житлово-комунальних підприємствІсторії успіху переможців міського конкурсу міні-проектів «Місто своїми руками» 2017 р.Переможці обласного конкурсу "Разом у майбутнє - 2017"Програма Служби безпеки України "На тебе чекають вдома"Телефони "Гарячих" лінійАдміністративні послугиКуди звернутись для отримання ритуальних послугРозклад руху громадського транспортуWeb-камера "Центральна площа"Web-камера "Сесійна зала КМР "Куп'янська телерадіокомпаніяПерейменування вулиць по місту Куп’янськ та сел.Куп’янськ-ВузловийПротидія торгівлі людьми
Анонс подій
18.07.2018
день - Робота атракціонів «Веселі гірки», «Ракетоплан», «Павучок», «Колесо огляду», «Ланцюгова карусель», «Гойдалки», «Батути» Робота атракціонів «Веселі гірки», «Ракетоплан», «Павучок», «Колесо огляду», «Ланцюгова карусель», «Гойдалки», «Батути» Організатор:Тихоненко О. М. Пономарьова Ю. М. Слєпньов І. П. Решетняк О. В. Стінковий Ю. В. Хомутов В.М. Шапка М.П. Єрмакова Н.Б. Черненко Т.С. Час проведення:01.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія парку
день - Журнал – кросинг «Дефіле періодичних видань» Журнал – кросинг «Дефіле періодичних видань» Організатор:Нардід О. М., всі групи читачів Час проведення:01.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:МБ №2
день - Книжкова виставка «Будь сучасним! Читай українське!» Книжкова виставка «Будь сучасним! Читай українське!» Організатор:Грініна Л. В., всі групи читачів Час проведення:01.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:МБ№2
день - Робота атракціонів «Веселі гірки», «Ракетоплан», «Павучок», «Колесо огляду», «Ланцюгова карусель», надувних атракціонів (батутів). Робота атракціонів «Веселі гірки», «Ракетоплан», «Павучок», «Колесо огляду», «Ланцюгова карусель», надувних атракціонів (батутів). Організатор:Тихоненко О. М. Пономарьова Ю. М. Слєпньов І. П. Решетняк О. В. Стінковий Ю. В. Черненко Т.С. Час проведення:01.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія парку культури та відпочинку
день - Постійно діюча виставка «Етнографія» Постійно діюча виставка «Археологія краю» Постійно діюча виставка «Куп’янськ і знаменитості» Постійно діюча виставка «Зала бойової слави» Постійно діюча виставка «Утворення Куп’янська» Постійно діюча виставка «Куп’янськ очима художника» Постійно діюча виставка «Етнографія» Постійно діюча виставка «Археологія краю» Постійно діюча виставка «Куп’янськ і знаменитості» Постійно діюча виставка «Зала бойової слави» Постійно діюча виставка «Утворення Куп’янська» Постійно діюча виставка «Куп’янськ очима художника» Організатор:Відп. Осадча І.А.,Радченко І.А., Дробот І.Г., Рябих С.С. Учасники: всі бажаючі Відп. Осадча І.А. Дробот І.Г. Козорєзова О.В. Учасники: всі бажаючі Час проведення:01.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:Виставкова зала №2 Увідна зала 1 поверху Увідна зала цокольного поверху Виставкова зала № 4 Увідна зала 1 поверху Виставкова зала №3
день - Книжкова виставка ювілярів «У пошуках творчості» Книжкова виставка ювілярів «У пошуках творчості» Організатор:Відп. Григорова А.М. Учасники: користувачі різних вікових груп Час проведення:16.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека №3
19.07.2018
день - Робота атракціонів «Веселі гірки», «Ракетоплан», «Павучок», «Колесо огляду», «Ланцюгова карусель», «Гойдалки», «Батути» Робота атракціонів «Веселі гірки», «Ракетоплан», «Павучок», «Колесо огляду», «Ланцюгова карусель», «Гойдалки», «Батути» Організатор:Тихоненко О. М. Пономарьова Ю. М. Слєпньов І. П. Решетняк О. В. Стінковий Ю. В. Хомутов В.М. Шапка М.П. Єрмакова Н.Б. Черненко Т.С. Час проведення:01.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія парку
день - Журнал – кросинг «Дефіле періодичних видань» Журнал – кросинг «Дефіле періодичних видань» Організатор:Нардід О. М., всі групи читачів Час проведення:01.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:МБ №2
день - Книжкова виставка «Будь сучасним! Читай українське!» Книжкова виставка «Будь сучасним! Читай українське!» Організатор:Грініна Л. В., всі групи читачів Час проведення:01.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:МБ№2
день - Робота атракціонів «Веселі гірки», «Ракетоплан», «Павучок», «Колесо огляду», «Ланцюгова карусель», надувних атракціонів (батутів). Робота атракціонів «Веселі гірки», «Ракетоплан», «Павучок», «Колесо огляду», «Ланцюгова карусель», надувних атракціонів (батутів). Організатор:Тихоненко О. М. Пономарьова Ю. М. Слєпньов І. П. Решетняк О. В. Стінковий Ю. В. Черненко Т.С. Час проведення:01.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія парку культури та відпочинку
день - Постійно діюча виставка «Етнографія» Постійно діюча виставка «Археологія краю» Постійно діюча виставка «Куп’янськ і знаменитості» Постійно діюча виставка «Зала бойової слави» Постійно діюча виставка «Утворення Куп’янська» Постійно діюча виставка «Куп’янськ очима художника» Постійно діюча виставка «Етнографія» Постійно діюча виставка «Археологія краю» Постійно діюча виставка «Куп’янськ і знаменитості» Постійно діюча виставка «Зала бойової слави» Постійно діюча виставка «Утворення Куп’янська» Постійно діюча виставка «Куп’янськ очима художника» Організатор:Відп. Осадча І.А.,Радченко І.А., Дробот І.Г., Рябих С.С. Учасники: всі бажаючі Відп. Осадча І.А. Дробот І.Г. Козорєзова О.В. Учасники: всі бажаючі Час проведення:01.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:Виставкова зала №2 Увідна зала 1 поверху Увідна зала цокольного поверху Виставкова зала № 4 Увідна зала 1 поверху Виставкова зала №3
день - Книжкова виставка ювілярів «У пошуках творчості» Книжкова виставка ювілярів «У пошуках творчості» Організатор:Відп. Григорова А.М. Учасники: користувачі різних вікових груп Час проведення:16.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека №3
день - Виставка – портрет « Письменники – ювіляри 2018р.» Виставка – портрет « Письменники – ювіляри 2018р.» Організатор:Відп.: Сохар Т.В. Учасники: читачі різних вікових груп Час проведення:19.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека №1
08:30 - Прийом громадян з питань влаштування дітей до закладів дошкільної освіти міста Прийом громадян з питань влаштування дітей до закладів дошкільної освіти міста Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:19.07.2018 08:30 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Замулою Л.В. Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Замулою Л.В. Організатор:Начальник управління фінансів КМР Замула Л.В. Час проведення:19.07.2018 13:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
15:00 - Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:19.07.2018 15:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
20.07.2018
день - Робота атракціонів «Веселі гірки», «Ракетоплан», «Павучок», «Колесо огляду», «Ланцюгова карусель», «Гойдалки», «Батути» Робота атракціонів «Веселі гірки», «Ракетоплан», «Павучок», «Колесо огляду», «Ланцюгова карусель», «Гойдалки», «Батути» Організатор:Тихоненко О. М. Пономарьова Ю. М. Слєпньов І. П. Решетняк О. В. Стінковий Ю. В. Хомутов В.М. Шапка М.П. Єрмакова Н.Б. Черненко Т.С. Час проведення:01.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія парку
день - Журнал – кросинг «Дефіле періодичних видань» Журнал – кросинг «Дефіле періодичних видань» Організатор:Нардід О. М., всі групи читачів Час проведення:01.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:МБ №2
день - Книжкова виставка «Будь сучасним! Читай українське!» Книжкова виставка «Будь сучасним! Читай українське!» Організатор:Грініна Л. В., всі групи читачів Час проведення:01.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:МБ№2
день - Робота атракціонів «Веселі гірки», «Ракетоплан», «Павучок», «Колесо огляду», «Ланцюгова карусель», надувних атракціонів (батутів). Робота атракціонів «Веселі гірки», «Ракетоплан», «Павучок», «Колесо огляду», «Ланцюгова карусель», надувних атракціонів (батутів). Організатор:Тихоненко О. М. Пономарьова Ю. М. Слєпньов І. П. Решетняк О. В. Стінковий Ю. В. Черненко Т.С. Час проведення:01.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія парку культури та відпочинку
день - Постійно діюча виставка «Етнографія» Постійно діюча виставка «Археологія краю» Постійно діюча виставка «Куп’янськ і знаменитості» Постійно діюча виставка «Зала бойової слави» Постійно діюча виставка «Утворення Куп’янська» Постійно діюча виставка «Куп’янськ очима художника» Постійно діюча виставка «Етнографія» Постійно діюча виставка «Археологія краю» Постійно діюча виставка «Куп’янськ і знаменитості» Постійно діюча виставка «Зала бойової слави» Постійно діюча виставка «Утворення Куп’янська» Постійно діюча виставка «Куп’янськ очима художника» Організатор:Відп. Осадча І.А.,Радченко І.А., Дробот І.Г., Рябих С.С. Учасники: всі бажаючі Відп. Осадча І.А. Дробот І.Г. Козорєзова О.В. Учасники: всі бажаючі Час проведення:01.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:Виставкова зала №2 Увідна зала 1 поверху Увідна зала цокольного поверху Виставкова зала № 4 Увідна зала 1 поверху Виставкова зала №3
день - Книжкова виставка ювілярів «У пошуках творчості» Книжкова виставка ювілярів «У пошуках творчості» Організатор:Відп. Григорова А.М. Учасники: користувачі різних вікових груп Час проведення:16.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека №3
день - Виставка – портрет « Письменники – ювіляри 2018р.» Виставка – портрет « Письменники – ювіляри 2018р.» Організатор:Відп.: Сохар Т.В. Учасники: читачі різних вікових груп Час проведення:19.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека №1
Докладніше
Стрічка подій:

17.07.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

17.07.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

17.07.2018р. о 09:00 годині відбувся особистий прийом громадян секретарем міської ради Заніком В.В.
На особистому прийомі до секретаря м ...

17.07.2018р. о 09:00 годині відбувся особистий прийом громадян секретарем міської ради Заніком В.В.
На особистому прийомі до секретаря міської ради Заніка В.В. звернулось чотири громадяни, мешканці міста Куп’янська та смт. Ківшарівка. За тематикою звернення стосувались необхідності вирішення питань житлово-комунального господарства, житлових питань та питань соціального захисту.
На два звернення надано роз’яснення по суті, інші два звернення залишені на контролі.
В особистому прийомі приймали участь начальник управління праці та соціального захисту населення Куп’янської міської ради Ягодка Н. М., начальник відділу грошових виплат і компенсацій управління праці та соціального захисту населення Куп’янської міської ради Заліпа Т. Л., заступник начальника управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради Кравченко В. В., начальник відділу власності управління економіки Куп’янської міської ради Янголенко О. А., завідуючий господарством відділу освіти Куп’янської міської ради Шишов В. М.
Наступний особистий прийом громадян секретарем міської ради Заніком В.В. відбудеться 07.08.2018р. о 15.00 годині.


16 липня 2018 року у нашому місті, Харківська міська організація Міжнародної організації «Жіноча громада» у співпраці з представництвом Міжн ...

16 липня 2018 року у нашому місті, Харківська міська організація Міжнародної організації «Жіноча громада» у співпраці з представництвом Міжнародної організації з міграції в Україні провели круглий стіл «Протидія торгівлі людьми, як складова концепції «Людської безпеки».
У засідання взяли участь причетні до виконання Закону України «Про протидію торгівлі людьми»: секретар Куп’янської міської ради В.В.Занік, представники управління праці та соціального захисту населення, міськрайонного центру зайнятості, міського відділу освіти, центру соціальних служб у справах сім'ї та молоді, служби у справах дітей та представники громадської організації «Ми поряд».
Учасники круглого столу відмітили, що на тлі поглиблення соціально-економічної кризи, поступового збільшення міграційних настроїв та погіршення загальної криміногенної ситуації проблема торгівлі людьми продовжує загострюватися дедалі.

16.07.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому зверне ...

16.07.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому звернень від громадян до начальника відділу освіти не надходило.

16.07.2018р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- підготовка матер ...

16.07.2018р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- підготовка матеріалів про результати виконання міського бюджету за і півріччя 2018 року для доповіді на засіданнях виконавчого комітету та сесії міської ради ;
- підготовка матеріалів по внесенню змін до бюджету м.Куп'янська на 2018 рік для затвердження на черговій сесії міської ради .

16.07.2018р. о 09:00 годині в кабінеті секретаря Куп’янської міської ради В.В.Заніка відбулась апаратна нарада з керівниками структурних під ...

16.07.2018р. о 09:00 годині в кабінеті секретаря Куп’янської міської ради В.В.Заніка відбулась апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів Куп’янської міської ради, в ході якої розглянуті питання:
- про створення робочої групи з питання проведення реконструкції дитячого містечка у міському парку культури та відпочинку;
- про підготовку об’єктів господарського комплексу та соціальної інфраструктури до роботи в осінньо-зимовий період;
- про внесення змін до Порядку вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу, та форми декларації про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу;
- про підготовку святкування дня смт. Куп’янськ-Вузловий та Дня міста;
- про участь структурних підрозділів міської ради в проекті кредитування НЕФКО;
- про підготовку чергового засідання сесії 27.07.2018 року.

ПАМ’ЯТНИЙ ФУТБОЛЬНИЙ ТУРНІР

У народі говорять, що Бог завжди забирає до себе найкращих… Нажаль, ми не можемо цьому суперечити, бо д ...

ПАМ’ЯТНИЙ ФУТБОЛЬНИЙ ТУРНІР

У народі говорять, що Бог завжди забирає до себе найкращих… Нажаль, ми не можемо цьому суперечити, бо досить багато дорогих серцю людей пішло і продовжує уходити з життя дуже передчасно… І нічого з цим не вдіяти… І час від цього не лікує… Все, що в наших зусиллях, це берегти пам'ять про них і передати цю пам'ять прийдешнім поколінням, бо доки жива пам'ять, дорогі нам люди завжди будуть поряд.
Один з таких пам’ятних заходів відбувся 15 липня на базі міського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»-«Спартак», який зібрав на центральній споруді міста всіх, хто знав, товаришував, грав у футбол, поважав та просто любив Боброва Олександра Миколайовича – видатного куп’янського футболіста, талановитого тренера, надійного друга, люблячого чоловіка та батька, щирої та відкритої людини.
Дуже радує, що другий рік поспіль цей Турнір проходить саме за ініціативи колишніх вихованців Боброва О.М., які продовжили справу свого тренера, виховуючи майбутніх зірок його величності футболу. Дуже приємно, що на заході були присутні син та онук Олександра Боброва.
На футбольному газоні зустрілися збірна команда з числа колишніх вихованців Боброва О.М. та збірна міста Куп’янськ. Свою філігранну майстерність володіння м’ячем Олександру Боброву присвятили кращі гравці Куп’янщини та відомі не тільки в нашому місті ветерани футболу, зокрема, Олег Бобров, Руслан Москаленко, Олександр Маріненко, Устим Василець, Олександр Мітьолкін, Олександр Паляничка, Дмитро Пазурич, Олег Іванов, Сергій Загоруйко. Рахунок зустрічі символічний 3 : 3, перемогла дружба, вірніше повага до пам’яті видатного куп’янського футболіста і справжнього чоловіка. Голи на рахунку Олега Боброва (1) та Олександра Пацука (2) з боку збірної вихованців Боброва О.М. та Руслана Москаленка (2) і Олексія Книша (1) від збірної міста. Після серії пенальті перемогу з рахунком 4 : 3 виборола команда вихованців Боброва О.М.
Світла пам'ять Боброву О.М. та слова щирої вдячності за допомогу в організації та проведенні пам’ятного Турніру Олегу Боброву, Олександру Маріненку, Олегу Лауті, Едуарду Козирєву та Олегу Іванову та всім учасникам цієї пам’ятної події.

Директор МЦФЗН «Спорт для всіх»-«Спартак» А.Ф.Москаленко.

14.07.2018р. В МБК відбулись танцювальні вечори.
Любительське об’єднання «Веселка»
...

14.07.2018р. В МБК відбулись танцювальні вечори.
Любительське об’єднання «Веселка»

Чергове засідання сесії не відбулося у зв’язку з відсутністю кворуму. У сесійній залі були присутні лише 13 депутатів з 34. ...

Чергове засідання сесії не відбулося у зв’язку з відсутністю кворуму. У сесійній залі були присутні лише 13 депутатів з 34.

Станом на 13.07.18 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1454 внутрішньо переміщені особи, з них осіб працездатного віку – 340, діте ...

Станом на 13.07.18 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1454 внутрішньо переміщені особи, з них осіб працездатного віку – 340, дітей - 311, інвалідів – 87, пенсіонерів – 716.
12.07.18 року проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеними особами, щодо фактичного місця проживання На засіданні підтверджено факт проживання 12 внутрішньо переміщеним особам із зони АТО. Призупинити дію довідки 1 особі до з’ясування підтвердження / не підтвердження факту проживання ВПО.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося 98 осіб, за призначенням житлових субсидій – 183 особи.
Звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило.

13 липня, не дивлячись на те, що це була ще й п’ятниця, для двох дружніх колективів управління культури, молоді та спорту міськради видалося ...

13 липня, не дивлячись на те, що це була ще й п’ятниця, для двох дружніх колективів управління культури, молоді та спорту міськради видалося незабутнім та багатим на позитивні емоції. Дві спортивні споруди міста, які зазвичай обслуговують змагання та забезпечують навчально-тренувальний процес, цього дня на базі яхт-клубу «Оскіл» села Сенькове схрестили свої шпаги у товариській зустрічі з видів спорту, яка вже стала традиційною щорічною.
До змагальної програми цьогоріч ввійшли змагання з дартсу, стрільби з пневматичної гвинтівки, пляжного волейболу та перетягування канату. З перших хвилин зустрічі спортивну фортуну, як і канат, перетягла на свій бік команда міського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»-«Спартак», за якою були перемоги і у трьох інших протистояннях.
Кращими у дартсі в команді ДЮСШ «Металург» стали Наталя Мирошниченко та Марина Рудковська. Чи то так склалося, чи то природа взяла своє, але тільки ці дівчата з ківшарівської дружини на практиці зуміли влучно метати дротики, набравши символічну суму очок – 13, на відміну від своїх колежанок, в яких вміння стріляти очима безповоротно затьмарило вміння потрапляти в ціль будь-яким іншим способом. Серед представників спартаківської дружини найбільшу суму очок набрали працівники з переможними іменами - Віктор Холодков та Вікторія Ковальова, у них 25 та 21 очко відповідно.
У стрільбі з пневматичної гвинтівки снайперські здібності краще проявили теж представники «Спорт для всіх»-«Спартак». Три спартаківця вибили по 4 з 5 можливих мішеней – це Д.І.Мироненко, С.Г.Гнилицький та С.О.Петров. Перевершила всі сподівання директора підпорядкованого закладу представниця відділу фізичної культури та спорту УКМС В.О.Ковальова, яка, отримавши у чоловіка 5 пульок, всі 5 відправила точно в ціль, довівши, хто в домі з цього дня господар. Серед металургівців найвлучнішими стали Оксана Шарапова (3 постріли «в десятку»), та Людмила Василівна Сухіна (2 влучних попадання з п’яти можливих).
Волейбольні двобої виявились в прямому сенсі не тільки видовищними та веселими, а і пекельними, бо температура піску була настільки зависока, що примушувала учасників грати пританцьовуючи, щоб не підсмажити підошви раніше за шашлик.
По закінченні змагальної програми відбулася церемонія нагородження, в ході якої пам’ятні призи отримав кожен з учасників товариської зустрічі, незалежно від місця, яке посіла та чи інша команда, бо в кінцевому результаті, перемогла, звісно ж, дружба. Дружба між колективами великого управління, які працюють на один спільний результат, та дружба між земляками, які люблять свою роботу, обожнюють рідне місто та вміють відпочивати.
А коли всі призи знайшли своїх володарів стартувала друга частина «марлезонского балету», найочікуваніша – перевірка кухарських здібностей та смакових рецепторів всіх учасників. В цьому виді змагальної програми бажання виявити переможця залишилося марним, бо всі були надзвичайно спритними та моторними і по швидкості, і по кількості.
Родзинку додала заходу прогулянка великим колективом мальовничими краєвидами Краснооскільського водосховища на катері «Петро І» із застіллям, піснями та танцями. І тіло, і настрій всіх учасників водної подорожі надзвичайно освіжало мокре паті, організатором якого виступив невгамовний директор міського центру «Спорт для всіх»-«Спартак» Анатолій Федорович та його юний помічник, які в парі вилили на палубу не одну барель води.
То ж час сплинув досить швидко, наче вода скрізь решето. Дуже задоволені та трішки зморені ківшаряни та спартаківці ввечері рушили по домівках, супроводжуючи шлях додому веселими піснями та анекдотами. Спільне фото на пам'ять і повні груди свіжого повітря та незабутніх вражень в черговий раз довели, що число 13 – не завжди передвісник чогось негативного. Якщо дуже захотіти, то і 13-те та ще й п’ятниця обов’язково посміхнуться вам на всі 32, подарувавши кожному багато радості, добра та щастя.
Від імені організаторів веселого спортивного свята МЦФЗН «Спорт для всіх»-«Спартак» та всіх учасників п’ятничного липневого заходу безмежна щира вдячність колективу яхт-клубу «Оскіл» під головуванням С.М.Матвієнко за гостинність та допомогу в ході товариської зустрічі та підприємцю С.П.Ганусу за надану фінансову підтримку.
І нехай і надалі багатоборство приносить нам не тільки бажання боротися і перемагати, а і насолоду від спілкування та радість і позитивні враження на довгі роки нашого життя.

Відділ фізкультури та спорту УКМС

12.07.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому зверне ...

12.07.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому звернень від громадян до начальника відділу освіти не надходило.

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих