Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
Міська влада | Виконавчі органи | Правила внутрішнього трудового розпорядку виконавчого комітету Куп’янської міської ради
Правила внутрішнього трудового розпорядку виконавчого комітету Куп’янської міської ради

                                                                             Додаток 1

                                                                                         До колективного договору між

адміністрацією та трудовим колективом

                                                                             виконавчого комітету Куп’янської міської ради

                                                                             від 03.02.2014 р.

 

 

П Р А В И Л А

внутрішнього трудового розпорядку виконавчого комітету

Куп’янської міської ради

 

1.Загальні положення.

1.1. Правила внутрішнього трудового розпорядку (надалі – Правила) виконавчого комітету Куп‘янської міської ради розроблено у відповідності до ст. 43 Конституції України.

1.2. Правила регулюють трудові відносини між міським головою і працівниками виконавчого комітету, сприяють виконанню основних завдань і функцій   виконавчого комітету, підвищенню ефективності і якості роботи, зміцненню трудової і виробничої дисципліни, раціональному використанню робочого часу.

1.3. Питання, пов‘язані із застосуванням цих Правил, вирішуються міським головою у межах наданих йому прав, а у випадках, передбачених чинним законодавством України, і цими Правилами.

1.4. Питання щодо застосування цих Правил вирішуються також трудовим колективом у відповідності до його повноважень.

II. Порядок прийняття та звільнення працівників.     

2.1. Працівники реалізують право на працю шляхом укладення трудового договору про роботу з міським головою відповідно до Кодексу Законів про працю України. Закону України “Про службу в органах місцевого самоврядування” та Положення про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад у міській раді та її структурних підрозділах.

2.2. Прийняття на службу (роботу) до виконавчого комітету здійснюється на конкурсній основі, крім випадків, коли інше встановлено законами України.

2.3. Громадяни України, які вперше приймаються (обираються) на службу в органи місцевого самоврядування, приймають Присягу.

2.4. При прийнятті на роботу працівник зобов‘язаний:

-надати трудову книжку, оформлену  в установленому  порядку,  а у випадку, коли особа поступає на роботу вперше і не мала трудової книжки – закупити у торговій мережі;

-надати копію: паспорту, диплому або іншого документу про освіту чи професійну підготовку, ідентифікаційного коду;

-пред‘явити паспорт, диплом або інший документ про освіту;  декларацію про доходи за минулий рік; документи про стан здоров‘я.

2.5. Право на призначення на вакантну посаду, має особа, яка згідно з Положенням про порядок проведення конкурсу на заміщення вакантних посад рекомендована міському голові (для посадових осіб місцевого самоврядування);

2.4.1. укладення трудового договору оформляється розпорядженням міського голови про призначення на відповідну посаду. Згідно ст.23 КЗпП України договір, як правило у виконавчому комітеті, укладається безстроково, на не визначений строк;

2.4.2. з урахуванням особливостей проходження служби в органах місцевого самоврядування, визначених Законом України “Про службу в органах місцевого самоврядування”  може проводитися стажування, порядок якого затверджено постановою КМУ  від 01.12.1994р. № 804.

Особа, яка не є посадовою особою місцевого самоврядування після успішного закінчення стажування при прийнятті на службу проходить конкурс в установленому порядку;

2.4.3. при прийнятті на службу може встановлюватися  випробування терміном до шести місяців; випробування обумовлюється угодою сторін при укладанні трудового договору;  умова про встановлення випробування повинна бути визначена в розпорядженні міського голови про прийняття осіб на відповідну посаду;  якщо посадова особа в період  випробування була відсутня на роботі у зв‘язку з тимчасовою непрацездатністю або з інших поважних причин, строки випробування може бути продовжено на відповідну кількість днів, протягом яких вона була відсутня; інші питання, що стосуються встановлення випробування при прийнятті на службу мають вирішуватися відповідно до КЗпП України.

2.5. До початку роботи керівництво виконавчого комітету зобов‘язане:

-ознайомити працівників з правилами внутрішнього трудового розпорядку, колективним договором, умовами праці та роз‘яснити його права і обов‘язки;

-надати працівнику робоче місце, забезпечити його необхідними для роботи засобами;

-проінструктувати працівника з охорони праці, техніки безпеки, виробничої санітарії, гігієни та протипожежної охорони.

2.6. Працівники мають право розірвати трудовий договір, укладений на невизначений строк, попередивши про це міського голову письмово за два тижні.

При розірванні трудового договору з поважних причин, передбачених чинним законодавством, працівник звільняється в зазначений ним строк.

Строковий трудовий договір розривається на вимогу працівника достроково у разі хвороби або інвалідності, які перешкоджають  виконанню ним роботи за трудовим договором, а також у випадку порушення міським головою законодавства про працю, колективного договору або інших поважних причин, передбачених чинним законодавством.

2.7. Розірвання трудового договору з працівником з ініціативи керівництва здійснюється з урахуванням Кодексу законів про працю України.

Припинення трудового договору оформляється  розпорядженням міського голови, який оголошується працівникові під розпис.

У день звільнення працівникові видається трудова книжка і проводиться з ним відповідні розрахунки.

III. Основні обов‘язки працівників.

Працівники виконавчого комітету зобов‘язані:

-працювати чесно і сумлінно, додержуватися дисципліни праці, своєчасно і точно виконувати розпорядження міського голови, а також обов‘язки (функції), які визначені посадовими інструкціями;

-постійно вдосконалювати організацію своєї праці, підвищувати свій професійний рівень і ділову кваліфікацію;

-додержуватися вимог з охорони праці, техніки безпеки та протипожежної охорони;

-вживати заходи до термінового усунення причин і умов, які перешкоджають або утруднюють нормальну роботу, інформувати про це керівництво виконкому;

-утримувати своє робоче місце у чистоті і порядку, не палити у службових приміщеннях;

-ефективно використовувати обчислювальну техніку та іншу оргтехніку, бережливо ставитись до майна, економно і раціонально витрачати матеріали, електроенергію та інші матеріальні ресурси;

-уважно ставитись до колег по роботі, створювати психологічний клімат у колективі виконавчого комітету.

IV. Основні права працівників.

Працівники мають право:

-на отримання, заробітної плати залежно від посади (роботи);

-на просування по службі відповідно до чинного законодавства з урахуванням кваліфікації та здібностей, сумлінного виконання своїх службових обов‘язків;

-на здорові, безпечні та належні умови праці;

-на соціальний та правовий захист відповідно до чинного законодавства;

-захищати свої законні права і інтереси у порядку, передбаченому чинним законодавством.

V. Основні обов‘язки керівництва.

Керівництво виконавчого комітету зобов‘язане:

-правильно організовувати працю працівників, закріпити за кожним робоче місце, створити для них безпечні і здорові умови праці;

-забезпечити працівника обчислювальною та іншою технікою, необхідними для роботи матеріалами і приладами;

-створити умови для зацікавленості працівників у результатах особистої праці, видавати заробітну плату в установлені строки;

-постійно здійснювати організаторську та виховну роботу, направлену на зміцнення трудової та виконавчої дисципліни;

-неухильно додержуватись законодавства про працю і правил охорони праці, вживати заходи до своєчасного усунення причин умов, що перешкоджають нормальній роботі працівників;

-забезпечувати належні умов для ефективної праці, систематичного підвищення кваліфікації працівників;

-уважно ставитися до потреб і запитів працівників, надавати їм в установленому порядку матеріальну допомогу.

VI. Робочий час і його використання.

6.1. Тривалість робочого часу працівників виконавчого комітету встановлено – 40 годин на тиждень з двома вихідними днями: субота  та  неділя.  Час початку і закінчення роботи, перерва для відпочинку і харчування встановлюються такими:  початок роботи о 8.00 годині,  закінчення роботи о 17.00 годині,  у п‘ятницю о 15 год. 45 хв.;  перерва на відпочинок та харчування – з 12.00 до 12.45 год. (45 хвилин).

6.2. Напередодні святкових днів тривалість роботи скорочується на одну годину. (ст. 53 КзпП України).

Забороняється в робочий час відволікати працівників від їх безпосередньої роботи для виконання ними громадських доручень, які не пов‘язані з діяльністю виконавчого комітету, скликати збори, засідання, наради з громадських питань.

6.3. Працівникам виконавчого комітету міської ради надаються щорічні  та додаткові відпустки відповідно до чинного законодавства України та затвердженого графіку.

6.4. На прохання працівника щорічна відпустка може надаватися частками кратними семи за умови, що основна безперервна її частина становитиме не менше 14 календарних днів.

6.5. За рішенням міського голови працівники можуть бути за їх згодою відкликані з щорічної відпустки лише у випадках, передбачених чинним законодавством. Щорічна відпустка може бути перенесена на інший період, як з ініціативи міського голови, так і на вимогу працівника  відповідно до чинного законодавства.

6.6. У разі перенесення щорічної відпустки новий термін її надання встановлюється за згодою між працівником і міським головою.

6.7. За сімейними обставинами працівнику може надаватися відпустка без збереження заробітної плати тривалістю до 15 календарних днів на рік.

VII. Заохочення за успіхи у роботі.

За зразкове виконання трудових обов‘язків, сумлінне ставлення до роботи та вагомі досягнення в роботі до працівників виконавчого комітету застосовуються такі види заохочень:

-оголошення подяки, нагородження грамотою, почесною грамотою, заохочення грошовою премією або цінним подарунком;

-преміювання згідно Положення про преміювання працівників виконавчого комітету Куп’янської міської ради (додаток 3);

-заохочення оголошуються розпорядженням, доводяться до відома всього колективу і заносяться до трудових книжок працівників у відповідності з правилами їх ведення.

VIII. Стягнення за порушення трудової дисципліни.

Дисциплінарні стягнення застосовуються до працівників виконавчого комітету за порушення трудової дисципліни, правил внутрішнього трудового розпорядку,  невиконання або неналежного виконання покладених трудових обов‘язків,  перевищення повноважень.

За кожне порушення трудової дисципліни до працівника можуть бути застосовані такі дисциплінарні стягнення: догана, звільнення з роботи (крім того до посадових осіб – затримка присвоєння рангу до 1-го року).

До застосування дисциплінарного стягнення міський голова зобов‘язаний вимагати під порушника трудової дисципліни письмового пояснення. Відмова працівника дати такі пояснення не може бути перешкодою для застосування стягнення.

Стягнення оголошується розпорядженням і повідомляється працівникові під розпис.

Якщо протягом року з дня накладання дисциплінарного стягнення працівника не було піддано новому  дисциплінарному стягненню, то він вважається таким, що не мав дисциплінарного стягнення.

Якщо працівник не допустив іншого порушення трудової дисципліни і до того ж проявив себе як сумлінний працівник,  то протягом строку дисциплінарного стягнення заходи заохочення, передбачені цими Правилами, до працівника не застосовуються.

 

 

Міський голова                                                                 Уповноважений від трудового            

                                                                                        колективу                                                          

Web-адреса: kupyansk-rada.gov.ua/info/page/2253Дата публікації: 15:31 08.06.2016
Міський голова

Войтюк Олег Вікторович

Куп'янський міськрайонний штаб з питань координації дій щодо тимчасового перебування внутрішньо переміщених осіб
Пошук
Анонс подій
03.05.2017
10:00 - Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Організатор:Мороз О.В. - начальник управління фінансів Час проведення:03.05.2017 10:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
13:00 - Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Мороз О.В. Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Мороз О.В. Організатор:Мороз О.В. - начальник управління фінансів Час проведення:03.05.2017 13:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
13:00 - Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Організатор: Шовкопляс Т.В.заступник начальника відділу освіти Час проведення:03.05.2017 13:00 Місце проведення:Кабінет заступника начальника відділу освіти, вул. Студентська, 2
04.05.2017
08:00 - Прийом громадян з питань влаштування дітей до ДНЗ Прийом громадян з питань влаштування дітей до ДНЗ Організатор: Шовкопляс Т.В.заступник начальника відділу освіти Час проведення:04.05.2017 08:00 Місце проведення:Кабінет № 7, вул. Студентська, 2
13:00 - Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Мороз О.В. Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Мороз О.В. Організатор:Мороз О.В. - начальник управління фінансів Час проведення:04.05.2017 13:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
05.05.2017
10:00 - Спортивні ігри "Дитяча легка атлетика ІААФ" Спортивні ігри "Дитяча легка атлетика ІААФ" Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:05.05.2017 10:00 Місце проведення:ФОК сел.Ківшарівка
14:00 - Церемонія нагородження переможців міського конкурсу "Учень року-2017" Церемонія нагородження переможців міського конкурсу "Учень року-2017" Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:05.05.2017 14:00 Місце проведення:Куп’янська загальноосвітня школа №4
Докладніше
Стрічка подій:

Станом на 28.04.17р. в УПСЗН КМР на обліку перебуває 4280 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 1010, дітей - 699, ін ...

Станом на 28.04.17р. в УПСЗН КМР на обліку перебуває 4280 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 1010, дітей - 699, інвалідів – 215, пенсіонерів - 2356. За тиждень зареєстровано 8 внутрішньо переміщені особи, з них осіб працездатного віку – 1, пенсіонерів – 2, дітей - 4, інвалідів - 1. Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося – 40 осіб.
27.04.17 року проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеними особами щодо фактичного місця проживання. На засіданні комісії вирішили призначити та відновити соціальні виплати - 56 внутрішньо переміщеним особам. Призупинити всі соціальні виплати у зв’язку з непідтвердженим фактом проживання – 1 особі.
За тиждень на особистому прийомі до начальника управління праці та соціального захисту населення Куп‘янської міської ради Ягодки Н.М. звернулося 2 особи з загальних питань соціального захисту. На поставлені питання надані роз‘яснення по суті.

27.04.2017р. о 17:00 в Куп'янській дитячій музичній школі № 1 відбувся сольний концерт учениці 5 класу Пономарьової Діани, викладач Кухарськ ...

27.04.2017р. о 17:00 в Куп'янській дитячій музичній школі № 1 відбувся сольний концерт учениці 5 класу Пономарьової Діани, викладач Кухарський А.Г.

27.04.2017 року у залі засідань відділу освіти відбулось засідання методичної ради відділу освіти. Порядок денний:
1. Підсумки атестації ...

27.04.2017 року у залі засідань відділу освіти відбулось засідання методичної ради відділу освіти. Порядок денний:
1. Підсумки атестації педагогічних працівників навчальних закладів у 2016/2017 навчальному році.
2. Про роботу Школи молодого вчителя.
3. Про порядок організованого закінчення 2016/2017 навчального року, проведення державної підсумкової атестації учнів 4, 9, 11(12)-х класів загальноосвітніх навчальних закладів та ЗНО – 2017.

27.04.2017 року відбулося чергове засідання адміністративної комісії при виконавчому комітеті Куп'янської міської ради. На розгляд комісії б ...

27.04.2017 року відбулося чергове засідання адміністративної комісії при виконавчому комітеті Куп'янської міської ради. На розгляд комісії було винесено три адміністративних протоколи.
На засідання адміністративної комісії з'явився один правопорушник. За результатами розгляду одну особу було притягнуто до відповідальності за розпивання алкогольних напоїв на виробництві (ч. 1 ст. 179 КупАП) — на особу накладено стягнення у вигляді штрафу на суму 85 грн. За порушення тиші в населених пунктах в нічний час (ч.1 ст. 182 КупАП) — на особу накладено стягнення у вигляді штрафу на суму 85 грн.
Розгляд одного адміністративного матеріалу був відкладений на наступне засідання, для з'ясування детальних обставин.

27.04.2017 року звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

27.04.2017 року звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

27.04.2017 року на базі центру дитячої та юнацької творчості відбувся семінар для керівників гуртків позашкільних навчальних закладів під ч ...

27.04.2017 року на базі центру дитячої та юнацької творчості відбувся семінар для керівників гуртків позашкільних навчальних закладів під час якого були розглянуті особливості національно-патріотичного виховання в позашкільних навчальних закладах.

27.04.2017 року проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця про ...

27.04.2017 року проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця проживання.

27.04.2017 року на прийомі зареєстровано 8 громадян, які звернулися з питань влаштування дітей до ДНЗ. Видано 2 направлення для зарахування ...

27.04.2017 року на прийомі зареєстровано 8 громадян, які звернулися з питань влаштування дітей до ДНЗ. Видано 2 направлення для зарахування до дошкільних закладів та 5 дітей поставлено на облік для влаштування в ДНЗ у 2018 році.

27.04.2017 року на особистому прийомі до начальника управління праці та соціального захисту населення Куп‘янської міської ради Ягодки Н.М. з ...

27.04.2017 року на особистому прийомі до начальника управління праці та соціального захисту населення Куп‘янської міської ради Ягодки Н.М. звернулося 2 особи з загальних питань соціального захисту. На всі питання надані роз‘яснення по суті.

26.04.2017 року на базі Куп’янського навчально-виховного комплексу №2 проведено ХІ міський зліт "Молодь обирає здоров’я", в якому взяли уч ...

26.04.2017 року на базі Куп’янського навчально-виховного комплексу №2 проведено ХІ міський зліт "Молодь обирає здоров’я", в якому взяли участь команди всіх загальноосвітніх навчальних закладів міста. В межах зльоту проведено фестиваль літературно- музичних-спортивних композицій за темою "Найбільший скарб України- здоров’я кожної дитини".

26.04.2017р. о 10:00 біля пам'ятника жертвам трагедії на ЧАЕС відбувся тематичний мітинг та покладання квітів до пам’ятника жертвам Чорнобил ...

26.04.2017р. о 10:00 біля пам'ятника жертвам трагедії на ЧАЕС відбувся тематичний мітинг та покладання квітів до пам’ятника жертвам Чорнобильської трагедії з нагоди 31-ї річниці аварії на ЧАЕС

25.04.2017р. о 17:00 в Куп'янській дитячій музичній школі № 3, смт.Куп'янськ-Вузловий відбувся показ музичної вистави “Кошкин дом” /2-3 клас ...

25.04.2017р. о 17:00 в Куп'янській дитячій музичній школі № 3, смт.Куп'янськ-Вузловий відбувся показ музичної вистави “Кошкин дом” /2-3 класи/

Докладніше
Посилання