Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
Документи | Публічна інформація | Оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності
Оскарження рішень розпорядника інформації або бездіяльності

ПРАВА ГРОМАДЯН, ПЕРЕДБАЧЕНІ ЗАКОНОМ УКРАЇНИ
«ПРО ДОСТУП ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ»

Відповідно до статті 10 Закону України «Про доступ до публічної інформації» кожна особа має право:

1) знати у період збирання інформації, але до початку її використання, які відомості про неї та з якою метою збираються, як, ким і з якою метою вони використовуються, передаються чи поширюються, крім випадків, встановлених законом;

2) доступу до інформації про неї, яка збирається та зберігається;

3) вимагати виправлення неточної, неповної, застарілої інформації про себе, знищення інформації про себе, збирання, використання чи зберігання якої здійснюється з порушенням вимог закону;

4) на ознайомлення за рішенням суду з інформацією про інших осіб, якщо це необхідно для реалізації та захисту прав та законних інтересів;

5) на відшкодування шкоди у разі розкриття інформації про цю особу з порушенням вимог, визначених законом.

Відповідно до статті 19 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запитувач має право звернутися до розпорядника інформації із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.

Згідно зі статтею 23 Закону України «Про доступ до публічної інформації» запитувач має право оскаржити:

1) відмову в задоволенні запиту на інформацію;

2) відстрочку задоволення запиту на інформацію;

3) ненадання відповіді на запит на інформацію;

4) надання недостовірної або неповної інформації;

5) несвоєчасне надання інформації;

6) невиконання розпорядниками обов’язку оприлюднювати інформацію відповідно до статті 15 цього Закону;

7) інші рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації, що порушили законні права та інтереси запитувача.

ОБМЕЖЕННЯ ДОСТУПУ ДО ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.

Відповідно до ст. 6 Закону України “Про доступ до публічної інформації”, інформацією з обмеженим доступом є:

1) конфіденційна інформація;

2) таємна інформація;

3) службова інформація.

Обмеження доступу до інформації здійснюється відповідно до закону при дотриманні сукупності таких вимог:

1) виключно в інтересах національної безпеки, територіальної цілісності або громадського порядку з метою запобігання заворушенням чи злочинам, для охорони здоров'я населення, для захисту репутації або прав інших людей, для запобігання розголошенню інформації, одержаної конфіденційно, або для підтримання авторитету і неупередженості правосуддя;

2) розголошення інформації може завдати істотної шкоди цим інтересам;

3) шкода від оприлюднення такої інформації переважає суспільний інтерес в її отриманні.

ВІДМОВА ТА ВІДСТРОЧКА В ЗАДОВОЛЕННІ ЗАПИТУ НА ОТРИМАННЯ ПУБЛІЧНОЇ ІНФОРМАЦІЇ

Відповідно до статті 22 Закону України «Про доступ до публічної інформації»:

1. Розпорядник інформації має право відмовити в задоволенні запиту в таких випадках:

1) розпорядник інформації не володіє і не зобов’язаний відповідно до його компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;

2) інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до частини другої статті 6 цього Закону;

3) особа, яка подала запит на інформацію, не оплатила передбачені статтею 21 Закону фактичні витрати, пов’язані з копіюванням або друком;

4) не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених частиною п’ятою статті 19 Закону.

2. Відповідь розпорядника інформації про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації.

3. Розпорядник інформації, який не володіє запитуваною інформацією, але якому за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, зобов’язаний направити цей запит належному розпоряднику з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним розпорядником.

4. У відмові в задоволенні запиту на інформацію має бути зазначено:

1) прізвище, ім’я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту розпорядником інформації;

2) дату відмови;

3) мотивовану підставу відмови;

4) порядок оскарження відмови;

5) підпис.

5. Відмова в задоволенні запиту на інформацію надається в письмовий формі.

6. Відстрочка в задоволенні запиту на інформацію допускається в разі, якщо запитувана інформація не може бути надана для ознайомлення в передбачені цим Законом строки у разі настання обставин непереборної сили. Рішення про відстрочку доводиться до відома запитувача у письмовій формі з роз’ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.

7. У рішенні про відстрочку в задоволенні запиту на інформацію має бути зазначено:

1) прізвище, ім’я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту розпорядником інформації;

2) дату надсилання або вручення повідомлення про відстрочку;

3) причини, у зв’язку з якими запит на інформацію не може бути задоволений у встановлений цим Законом строк;

4) строк, у який буде задоволено запит;

5) підпис.

ОСКАРЖЕННЯ РІШЕНЬ РОЗПОРЯДНИКА ІНФОРМАЦІЇ АБО БЕЗДІЯЛЬНОСТІ

Згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» відповідь на запит має бути надано не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту. У разі, якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, строк розгляду запиту може бути продовжено до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження.

Відповідно до статті 23 Закону «Про доступ до публічної інформації», рішення, дії чи бездіяльність розпорядників інформації можуть бути оскаржені до керівника розпорядника, вищого органу або суду.

Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства України.

Переглядів: 146
Дата публікації: 14:52 07.06.2016

Центр надання
адміністративних
послуг

Пошук
Анонс подій
20.05.2018
21.05.2018
день - Виставка – екскурс «Дорогами тисячоліть до слов`янської писемності» Виставка – екскурс «Дорогами тисячоліть до слов`янської писемності» Організатор:Нардід О. М Час проведення:21.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:МБ№2
день - Академічні концерти з предмету за вибором та музичного інструменту Академічні концерти з предмету за вибором та музичного інструменту Організатор:Заступник директор з навчально-виховної роботи Прудивус І. О., завідуючі відділами. Час проведення:21.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:Кабінет № 16 ДМШ№1
10:00 - Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Організатор:Начальник управління фінансів КМР Замула Л.В. Час проведення:21.05.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
10:00 - Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:21.05.2018 10:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
12:30 - Засідання експертної комісії з призначення стипендій міського голови Засідання експертної комісії з призначення стипендій міського голови Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:21.05.2018 12:30 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Куп’янської міської ради Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Куп’янської міської ради Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:21.05.2018 13:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Засідання постійної комісії міської ради з правових питань, боротьби з корупцією, контролю за дотриманням законності, кадрової політики, депутатської діяльності та етики Засідання постійної комісії міської ради з правових питань, боротьби з корупцією, контролю за дотриманням законності, кадрової політики, депутатської діяльності та етики Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:21.05.2018 13:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, малий зал засідань
15:00 - Засідання постійної комісії міської ради з соціальних та гуманітарних питань Засідання постійної комісії міської ради з соціальних та гуманітарних питань Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:21.05.2018 15:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, малий зал засідань
22.05.2018
10:00 - І (міський) етап дитячо-юнацької військово-патріотичної гри "Сокіл"("Джура") І (міський) етап дитячо-юнацької військово-патріотичної гри "Сокіл"("Джура") Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:22.05.2018 10:00 Місце проведення:м. Куп'янськ, стадіон "Спартак"
10:00 - Зовнішнє незалежне оцінювання випускників 11-х класів з математики Зовнішнє незалежне оцінювання випускників 11-х класів з математики Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:22.05.2018 10:00 Місце проведення:Куп’янська загальноосвітня школа №11, Куп’янський автотранспортний коледж
11:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку Засідання постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:22.05.2018 11:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, малий зал засідань
13:00 - Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Замули Л.В. Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Замули Л.В. Організатор:Начальник управління фінансів КМР Замула Л.В. Час проведення:22.05.2018 13:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
Докладніше
Стрічка подій:

18.05.2018р. 09:30 - 18.05.2018р. 11:00 В залі ДМШ № 2 пройшла музична вітальня на тему: «Сучасний подих в музиці українських народних пісе ...

18.05.2018р. 09:30 - 18.05.2018р. 11:00 В залі ДМШ № 2 пройшла музична вітальня на тему: «Сучасний подих в музиці українських народних пісень»

18.05.2018р. команда учнів м.Куп'янська посіла ІІ місце у регіональному турнірі юних біологів ім. Мечнікова (смт.Дворічна). ...

18.05.2018р. команда учнів м.Куп'янська посіла ІІ місце у регіональному турнірі юних біологів ім. Мечнікова (смт.Дворічна).

Станом на 18.05.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1414 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 324, ді ...

Станом на 18.05.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1414 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 324, дітей – 295, інвалідів – 87, пенсіонерів – 708.
18.05.18 року проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеними особами, щодо фактичного місця проживання. На засіданні підтверджено факт проживання 36 внутрішньо переміщеними особам із зони АТО.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося 62 оcоби, за призначенням житлових субсидій 700 осіб.
За тиждень на особистому прийомі до начальника управління праці та соціального захисту населення Куп‘янської міської ради Ягодки Н.М. звернулося 2 особи із загальних питань соціального захисту. Заявникам надані роз‘яснення по суті.

17.05.2018р. 17:30 - 03.05.2018р. 18:00 В КДМШ № 3 пройшов показ музичної вистави “Смех и слёзы” ...

17.05.2018р. 17:30 - 03.05.2018р. 18:00 В КДМШ № 3 пройшов показ музичної вистави “Смех и слёзы”

17.05.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому до нач ...

17.05.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому до начальника відділу освіти звернулась одна особа з питання влаштування дитини до дошкільного навчального закладу. За підсумками прийому надано роз’яснення.

17.05.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

17.05.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

17.05.2018р. у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до закладів дошкільної освіти міста. За підсумками прийом ...

17.05.2018р. у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до закладів дошкільної освіти міста. За підсумками прийому 2 дітям видано направлення на влаштування до дошкільних навчальних закладів міста, 7 дітей поставлено на облік для подальшого влаштування.

17.05.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило. ...

17.05.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило.

17.05.2018р. 08:00 - 17.05.2018р. 08:30 На площі Центральній, біля приміщення Куп'янської міської ради пройшов " Вишиванковий ранок " ...

17.05.2018р. 08:00 - 17.05.2018р. 08:30 На площі Центральній, біля приміщення Куп'янської міської ради пройшов " Вишиванковий ранок "

16.05.2018р. 11:00 - 03.05.2018р. 12:00 В міській бібліотеці №3 відбулась групова бесіда до дня вишиванки «Червоними та чорними нитками…» ...

16.05.2018р. 11:00 - 03.05.2018р. 12:00 В міській бібліотеці №3 відбулась групова бесіда до дня вишиванки «Червоними та чорними нитками…»

СТАРТУВАЛА ЦЬОГОРІЧНА ПЕРШІСТЬ МІСТА З ФУТБОЛУ.

Травень триває, то примушуючи дістати теплі речі, то підсмажуючи нас, прогріваючи п ...

СТАРТУВАЛА ЦЬОГОРІЧНА ПЕРШІСТЬ МІСТА З ФУТБОЛУ.

Травень триває, то примушуючи дістати теплі речі, то підсмажуючи нас, прогріваючи повітря до 33 градусів у тіньку, але, не дивлячись на його примхливий характер, футбольне життя міста не збавляє обертів.
16 травня о 17.30 на майданчику зі штучним покриттям міського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»-«Спартак» стартувала Першість міста з футболу сезону 2018 року. Загалом до участі в Першості заявились 6 команд. В рамках І туру зустрілися команди «Джокер», «Арсенал», «КМКК», «Ніка», «Радуга» та «Трансгаз».
Результати зустрічей наступні:
«Ніка» ₰ «Радуга» - 15 : 1;
«Джокер» ₰ «КМКК» - 2 : 0;
«Трансгаз» ₰ «Арсенал» - 5 : 0.
ІІ тур відбудеться 23 травня. Початок першої гри о 17.30. На екваторі передостаннього робочого тижня травня на майданчику МЦФЗН «Спорт для всіх-«Спартак» «Радуга» протистоятиме «Джокеру», «КМКК» - «Арсеналу», «Трансгаз» - футбольній дружині «Ніка».
Запрошуємо всіх прихильників футболу завітати до МЦФЗН «Спорт для всіх»-«Спартак» та підтримати своїх фаворитів.
Всі на футбол, бо він того вартий!

Директору МЦФЗН «Спорт для всіх»-«Спартак» А.Ф.Москаленко

15.05.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

15.05.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих