Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
Міська влада | Міська рада | Нормативно-правові засади діяльності міської ради та структурних підрозділів виконавчого комітету
Нормативно-правові засади діяльності міської ради та структурних підрозділів виконавчого комітету

Перелік основних актів законодавства, якими встановлені нормативно-правові засади діяльності міської ради та  структурних підрозділів  виконавчого комітету

  1. Конституція України від 28.06.96 № 254к/96-ВР.
  2. Земельний кодекс України від 25.10.01 № 2768;
  3. Бюджетний кодекс України від 08.07.10 № 2456;
  4. Сімейний кодекс України від 10.01.02 № 29437;
  5. Водний кодекс України від 06.06.95 № 213/95-ВР;
  6. Лісовий кодекс України від 21.01.94 № 3852;
  7. Закон України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.97№ 280/97-ВР (зі змінами);
  8. Закон України  «Про службу в органах місцевого самоврядування»;
  9.  Закон України «Про звернення громадян» від 02.10.96 № 393/96-ВР (зі змінами);
  10.  Закон України «Про інформацію» від 02.10.92 № 2657-12 (зі змінами);
  11.  Закон України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.11 № 2939-17 (набирає чинності);
  12.  Закон України «Про статус депутатів місцевих рад» від 11.07.02 № 93-15 (витяг);
  13.  Закон України «Про статус народного депутата України» від 17.11.92  2790-12 (витяг);
  14.  Закон України «Про порядок висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування в Україні засобами масової інформації» від 23.09.97 № 539/97-ВР (зі змінами);
  15.  Закон України  «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» від 11.09.03 № 1160;
  16.  Закон України  «Про землеустрій» від 22.05.03 № 858-15 (зі змінами);
  17.  Закон України  «Про ліцензування певних видів господарської діяльності» від 01.06.00 № 1775-14, стаття 9  (зі змінами);
  18.  Закон України  «Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» від 28.02.91№ 796-12, стаття 65 (зі змінами);
  19.  Закон України «Про зовнішньоекономічну діяльність» від 16.04.91№ 959-12, стаття 16 (зі змінами);
  20. Закон України «Про охорону культурної спадщини» від 08.06.00 № 1805-14, стаття 5, 6, 24, 26 (зі змінами);
  21.  Закон України «Про рекламу» від 03.07.96 № 270-96-ВР, стаття 16 (зі змінами);
  22.  Закон України «Про охорону археологічної спадщини» від 18.03.04№ 1626-15, стаття 4 (зі змінами);
  23.   Закон України «Про свободу совісті та релігійні організації» від 23.04.91 № 987-12, стаття 14, 24 (зі змінами);
  24. Постанова Кабінету Міністрів України від 09.03.06 № 268 «Про упорядкування структури та умов оплати праці працівників апарату органів виконавчої влади, органів прокуратури, судів та інших органів» (витяг);
  25.  Постанова Кабінету Міністрів України від 01.12.94 № 804 «Про затвердження Положення про порядок стажування у державних органах»;
  26.  Постанова Кабінету Міністрів України від 15.02.02 № 169 «Про затвердження Положення проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців» (зі змінами);
  27.  Постанова Кабінету Міністрів України від 28.12.00 № 1922 «Про затвердження Положення про проведення атестації державних службовців» (зі змінами);
  28.  Постанова Кабінету Міністрів України від 13.06.00 № 950 «Про затвердження Порядку проведення службового розслідування стосовно осіб, уповноважених на виконання функцій держави або органів місцевого самоврядування» (зі змінами);
  29.  Постанова Кабінету Міністрів України від 09.03.99 № 339 «Про затвердження Порядку контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади»;
  30.  Постанова Кабінету Міністрів України від 08.12.09 № 1432 «Деякі питання організації проведення спеціальної перевірки щодо осіб, які претендують на зайняття посад, пов'язаних з виконанням функцій держави або органів місцевого самоврядування»;
  31.  Постанова Кабінету Міністрів України від 30.11.2011 № 1242                  «Про затвердження Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади»;
  32. Постанова Кабінету Міністрів України від 30.08.07 № 1068 «Про затвердження типових положень про службу у справах дітей» (зі змінами);
  33.  Постанова Кабінету Міністрів України від 27.08.04 № 1126 «Про заходи щодо вдосконалення соціальної роботи із сім'ями, дітьми та молоддю» (зі змінами);
  34.  Постанова Кабінету Міністрів України від 31.10.02 № 1641 «Про затвердження Типового положення про державний архів області, міста Києва і Севастополя» (зі змінами);
  35.   Постанова Кабінету Міністрів України від 24.09.08 № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов'язаної із захистом прав дитини» (зі змінами);
  36.  Постанова Кабінету Міністрів України від 23.12.09 № 1420 «Деякі питання реалізації статті 186-1 Земельного кодексу України»;
  37.  Постанова Кабінету Міністрів України від 25.12.96 № 1548 «Про встановлення повноважень органів виконавчої влади та виконавчих органів міських рад щодо регулювання цін (тарифів)»  (із змінами);
  38.  Постанова Кабінету Міністрів України від 19.07.06 № 999 «Про затвердження Порядку забезпечення інвалідів автомобілями»;
  39.  Постанова Кабінету Міністрів України від 12.12.96 № 200 «Про ліцензування, атестацію та акредитацію навчальних закладів»;
  40.  Постанова Кабінету Міністрів України від 26.05.04 № 677 «Про затвердження Порядку розроблення проектів землеустрою щодо відведення земельних ділянок»;
  41.  Постанова Кабінету Міністрів України від 08.10.08 № 905 «Про затвердження порядку впровадження діяльності усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей»;
  42.  Постанова Кабінету Міністрів України від 07.05.98 № 639 «Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися архівними установами, що утримуються за рахунок бюджетних коштів» (із змінами);
  43.  Наказ Головного управління державної служби України від 31.10.03 № 122 «Про затвердження Загального порядку проведення щорічної оцінки виконання державними службовцями покладених на них обов'язків і завдань» (зі змінами);
  44.  Наказ Головного Управління Державної служби України від 29.11.10 № 300 «Про внесення змін до наказу Головдержслужби від 04.08.10 № 214 «Про затвердження Загальних правил поведінки державних службовців».

 

Переглядів: 16
Дата публікації: 16:41 04.05.2016
Пошук
Анонс подій
18.01.2018
день - Бібліотечний хронограф «Соборність України – єдність нації» до Дня Соборності України Бібліотечний хронограф «Соборність України – єдність нації» до Дня Соборності України Організатор:Відп.: Сохар Т.В. Учасники: користувачі різних вікових груп Час проведення:18.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека№1
день - Книжкова виставка до дня Соборності «Братається Захід зі Сходом» Книжкова виставка до дня Соборності «Братається Захід зі Сходом» Організатор:Відп. Григорова А.М. Учасники: школярі Час проведення:18.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека №3
день - Тематична виставка «Старожитності Куп’янського повіту» Тематична виставка «Старожитності Куп’янського повіту» Організатор:Відп. Осадча І.А., Дробот І.Г. Радченко І.А. Учасники: всі бажаючі Час проведення:18.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Виставкова зала №1 Куп'янський краєзнавчий музей
08:00 - Особистий прийом громадян начальником УПСЗН КМР Ягодкою Н.М. Особистий прийом громадян начальником УПСЗН КМР Ягодкою Н.М. Організатор:Проводить Ягодка Н.М. - начальник УПСЗН Куп’янської міської ради Час проведення:18.01.2018 08:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6, каб. 217 УПСЗН
09:30 - Засідання міського методичного об’єднання музичних керівників та інструкторів з фізичної культури закладів дошкільної освіти міста Засідання міського методичного об’єднання музичних керівників та інструкторів з фізичної культури закладів дошкільної освіти міста Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:18.01.2018 09:30 Місце проведення:Дошкільний навчальний заклад №1
13:00 - Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Замули Л.В. Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Замули Л.В. Організатор:Начальник управління фінансів КМР Замула Л.В. Час проведення:18.01.2018 13:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
14:00 - Проведення засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця проживання Проведення засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця проживання Організатор:УПСЗН Час проведення:18.01.2018 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6, каб. 217 УПСЗН
15:00 - Особистий прийом громадян за місцем їх роботи та проживання начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян за місцем їх роботи та проживання начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Не визначено! Час проведення:18.01.2018 15:00 Місце проведення:ЗОШ № 1
19.01.2018
20.01.2018
день - Учбово-тренувальні збори зі спортивних танців (м. Київ) Учбово-тренувальні збори зі спортивних танців (м. Київ) Організатор:Ширяєва С.В. Час проведення:20.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:м. Київ
09:00 - Участь учнів у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Участь учнів у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:20.01.2018 09:00 Місце проведення:м. Харків
16:00 - Танцювальні вечори любительського об’єднання «Веселка» Танцювальні вечори любительського об’єднання «Веселка» Організатор:Пухлич Р.І. Гейдарова Р.Б. Час проведення:20.01.2018 16:00 Місце проведення:Міський будинок культури, пров. Духовний, 2
Докладніше
Стрічка подій:

17.01.2018 у відділі освіти проведено нараду заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Під час ...

17.01.2018 у відділі освіти проведено нараду заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Під час наради були обговорені питання реалізації Концепції "Нова українська школа", реформування початкової освіти та основні завдання закладів освіти міста та органів управління освітою у 2018 році.

16.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

16.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

16.01.2018року в Купянському дошкільному навчальному закладі-ясла-садок № 4 проведено засідання міського методичного обєднання для виховате ...

16.01.2018року в Купянському дошкільному навчальному закладі-ясла-садок № 4 проведено засідання міського методичного обєднання для вихователів груп середнього дошкільного віку за темою "Формування особистості дитини через інтегрований підхід до національно-патріотичного виховання". З метою підвищення компетентності педагогів було проведено майстер-клас з теми. Захід організовано та проведено на високому методичному рівні.

15.01.2018 у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені п ...

15.01.2018 у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені питання підготовки до реалізації концепції Нова українська школа у школі І ступеня, підготовки до наради керівників закладів освіти міста, до проведення міської конференції школярів "Відкриття".

15.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило ...

15.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило

15.01.2018 у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому громадян ...

15.01.2018 у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому громадян звернень до начальника відділу освіти не надходило.

15.01.2018р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- проведення аналі ...

15.01.2018р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- проведення аналізу казначейського звіту на звітні дати щодо дебіторської та кредиторської заборгованості до міського бюджету по субсидіям і пільгам населенню з визначенням причин її утворення та шляхів її погашення;
- підготовка матеріалів про результати виконання міського бюджету за 2017 рік для доповіді на засіданні виконавчого комітету міської ради та на сесії міської ради.


13.01.2018р. 16:00 - 13.01.2018р. 17:00 В міському будинку культури, пров. Духовний, 2 відбулись танцювальні вечори любительського об’єднанн ...

13.01.2018р. 16:00 - 13.01.2018р. 17:00 В міському будинку культури, пров. Духовний, 2 відбулись танцювальні вечори любительського об’єднання «Веселка»

13.01.2018р. Шитова Ірина, учениця 11 класу загальноосвітньої школи №4 взяла участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімп ...

13.01.2018р. Шитова Ірина, учениця 11 класу загальноосвітньої школи №4 взяла участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання. Результати участі будуть оприлюднені пізніше.

12.01.2018 у відділі освіти проведено нараду заступників директорів з виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Під час наради бу ...

12.01.2018 у відділі освіти проведено нараду заступників директорів з виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Під час наради були обговорені питання впровадження інтерактивних форм і методів організації виховної роботи в закладах загальної середньої освіти міста.

Станом на 12.01.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1392 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – ...

Станом на 12.01.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1392 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 313, дітей – 292, інвалідів – 87, пенсіонерів – 700.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося 126 осіб, за призначенням житлових субсидій – 83 особи.
За тиждень на особистому прийомі до начальника управління праці та соціального захисту населення Куп‘янської міської ради Ягодки Н.М. звернулося 2 особи з загальних питань соціального захисту. Заявникам надані роз‘яснення по суті.

11.01.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому зверну ...

11.01.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому звернулися перевізники міста з метою організації надання пільг учням під час доїзду до навчальних закладів та в зворотньому напрямку.

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих