Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
Про затвердження рішення конкурсної комісії на заміщення вакантних посад

 

У к р а ї н а

Харківська  область

Куп’янський міський голова

 

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

від  09.11.2016 р.

                 № 131/ос

м. Куп’янськ

 

 

 

Про затвердження рішення конкурсної комісії на заміщення вакантних посад

 

       

 

Згідно зі статтею 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002р. №169 «Про затвердження порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», Положення про порядок проведення конкурсу та конкурсну комісію на заміщення вакантних посад у міській раді та її структурних підрозділах, затвердженого рішенням XII сесії Куп’янської міської ради V скликання від 19.09.2006р.  №195-V  і взявши до уваги Протокол засідання конкурсної комісії на заміщення вакантних посад від 08 листопада  2016 року № 11:

  1. Затвердити рішення конкурсної комісії по визначенню переможця конкурсу на заміщення посади

1.1 головного спеціаліста відділу благоустрою Управління ЖКГ, благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради Луб’яного Сергія Івановича;                                                                                              

1.2 головного спеціаліста юридичного відділу виконавчого комітету   Куп’янської міської ради  Гунченка Михайла Юрійовича.             

      2. Внести до списку кадрового резерву Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради Харківської області кандидатури Дорофєєва Руслана Володимировича, Позднякову Анну Андріївну, Ляліну Тетяну Олександрівну, як таких, що приймали участь у конкурсі, отримали гідні результати за підсумками іспиту, але не були визнані переможцями конкурсу  на заміщення відповідних посад.   

          3. Керівнику Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради (Гарбузовій О.І.), начальнику сектору кадрової роботи та нагород виконавчого комітету міської ради ( Куценку О.П.) організувати підготовку необхідної документації  для подальшого призначення   затверджених кандидатур  та кандидатур  на включення до списку кадрового резерву відповідно.

     4. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови-керуючого справами      виконавчого комітету міської ради Єльджарову Т.І.                            

    

 

                       Міський голова                                                       О.В.ВОЙТЮК

 

З розпорядженням ознайомлений:             _________________________________________

Погоджено

юридичний відділ 

заст. міського голови-керуючий справами виконкому

Куценко 5 50 29

 

 

 

П Р О Т О К О Л  № 11

засідання конкурсної комісії на заміщення вакантних посад

в Куп’янській міській раді та її структурних підрозділах

        

        м. Куп’янськ                                                                                                                             08 листопада 2016  року                                           Присутні: всі члени комісії, крім Письмака В.М. – відрядження, усього членів-6

ПОРЯДОК  ДЕННИЙ:

  1. Допуск претендентів:
    1. на вакантну посаду головного спеціаліста відділу благоустрою Управління ЖКГ, благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради;
    2. на посаду  головного спеціаліста юридичного відділу виконавчого комітету Куп’янської  міської  ради на період відсутності основного працівника
  2. Проведення письмового іспиту серед претендентів.

І.  До конкурсної комісії на заміщення посади:

1.1 головного спеціаліста відділу благоустрою Управління ЖКГ, благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради отримані документи від    претендентів :                   

  • Позднякової Анни Андріївни, 1992 року народження, в 2013 році закінчила Харківський національний технічний університет сільського господарства ім. П.Василенка і отримала базову вищу освіту за напрямком підготовки та здобула кваліфікацію бакалавра з машинобудування. Харківський гуманітарний університет «Народна українська академія».Член бригади ресторану МакДональдс-Харків-Вокзал. Тимчасово не працює, знаходиться у декретній відпусткі.
  • Дорофєєва Руслана Володимировича, 1983 року народження, у 2002 році закінчив Куп’янський автотранспортний технікум за спеціальністю «Бухгалтерський облік» і здобув кваліфікацію бухгалтера, а у 2007 році закінчив Харківський національний автомобільно-дорожній  університет і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Економіка підприємства» та здобув кваліфікацію спеціаліста з економіки підприємства. Тимчасово не працює.
  • Карлаша Станіслава Леонідовича, 1992 року народження, у 2015 році закінчив Національний технічний університет «Харківський політехнічний інститут» та здобув ступінь магістра, отримав повну вищу освіту за спеціальністю «комп’ютерні системи та мережі» і здобув кваліфікацію «професіонал з комп’ютерних систем та мереж». Тимчасово не працює.
  • Духновенко Карини Миколаївни, 1988 року народження, у 2011 році закінчила Харківську національну академію міського господарства і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Екологія та охорона навколишнього середовища» та здобула кваліфікацію магістра екології. Працює головним спеціалістом відділу житлово-комунального господарства та розвитку інфраструктури Куп’янської  районної  державної  адміністрації.
  • Ляліної Тетяни Олександрівни, 1978 року народження, у 1999 році закінчила Харківський фінансово-економічний коледж за спеціальністю «Фінанси і кредит» і здобула кваліфікацію бухгалтера-фінансиста, а у  2000 році закінчила Харківський фінансово-економічний коледж за спеціальністю «Економіка і підприємство» та здобула кваліфікацію бакалавра економіки. У 2001 році закінчила Харківський державний економічний університет і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Фінанси» та здобула кваліфікацію економіста. Працює головним державним ревізором - інспектором відділу адміністрування податків і зборів Салтівської ОДПІ.
  • Лубяного Сергія Івановича, 1958 року народження, у 1980 році закінчив Харківський інженерно-будівельний інститут за спеціальністю «промислове та цивільне будівництво» та здобув кваліфікацію інженера-будівельника. Тимчасово не працює.
  • Кожанової Марини Вікторівни, 1974 року народження, у 2002 році закінчила Харківський фінансово-економічний коледж за спеціальністю «Економіка і підприємство» і здобула кваліфікацію бакалавра з економіки, а у 2003 році закінчила Харківський національний університет ім. В.Н. Каразіна і отримала повну вищу освіту за спеціальністю «Фінанси» та здобула кваліфікацію спеціаліста з фінансів. Тимчасово не працює.

 

1.2 головного спеціаліста юридичного відділу виконавчого комітету   Куп’янської міської ради отримані документи від    претендентів :           

 

  • Гунченка Михайла Юрійовича, 1986 року народження, у 2010 році закінчив Харківський національний економічний університет і отримав повну вищу освіту за спеціальністю «Маркетинг» та здобув кваліфікацію спеціаліста з маркетингу, а у 2015 році закінчив Харківський національний університет внутрішніх справ та отримав повну вищу освіту за спеціальністю «правознавство» і здобув кваліфікацію «юриста». Працює старшим державним виконавцем відділу державної виконавчої служби Куп’янського управління юстиції Харківської області
  • Скліфос Лариси Костянтинівни, 1983 року народження,  у 2015 році закінчила Коледж «Освіта» Вищого навчального закладу «Відкритий міжнародний університет розвитку людини «Україна»» за спеціальністю Правознавство та здобула кваліфікацію молодшого спеціаліста-юриста. Тимчасово не працює            

      Члени комісії розглянули документи претендентів та  відповідність їх  умовам конкурсу і прийшли до висновку, що кандидати в основному відповідають умовам конкурсу та вирішили  допустити до письмового іспиту  всіх претендентів.          

                   Голосували : «За» - одноголосно ( 6).  

 

         ІІ. Претендентам на посаду був нагаданий порядок проведення  письмового іспиту.

         На загальному столі розкладені білети для письмового іспиту по перевірці знань  з основних законів ( Конституції України,          «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції») та спеціальні знання у сфері відповідної          посади, на яку претендують конкурсанти. 

         Претендентам на посаду головного спеціаліста відділу благоустрою Управління ЖКГ, благоустрою та капітального                      будівництва Куп’янської міської ради дісталися білети :

  • Луб’яний С.І..-   № 8;
  • Кожанова М.В - № 9
  • Дорофєєв Р.В.-   № 5;
  • Ляліна Т.О.      - № 10;
  • Познякова А.А - № 1;
  • Карлаш С.Л.    - № 3;
  • Духновенко К.М.-№ 7.

         Претендентам на посаду головного спеціаліста юридичного відділу виконавчого комітету   Куп’янської міської ради:

  • Гунченко М.Ю.  - № 4;
  • Скліфос Л.К.       - № 2.

 

       Для написання письмової відповіді відведено 20 хвилин. З метою перевірки знань державної мови було заплановано                письмові відповіді конкурсантів викладати державною мовою. Результати   з письмовими  роботами  виглядять таким                чином.:

                    а) головного спеціаліста відділу благоустрою Управління ЖКГ, благоустрою та капітального будівництва:

  • Луб’яний С.І..- 23 бала;   
  • Кожанова М.В -  15 балів;
  • Дорофєєв Р.В.-    21 бал; 
  • Ляліна Т.О.      -  15 балів;
  • Познякова А.А -  21 бал;
  • Карлаш С.Л.    -  15 балів;
  • Духновенко К.М.- 15 балів.

                  б) головного спеціаліста юридичного відділу виконавчого комітету міської ради:

-    Гунченко М.Ю.  – 19 балів;

  • Скліфос Л.К.      – 15 балів.

        Письмові  відповіді претендентів додаються.

 

      Після цього претендентам  були перевірені на знання персонального комп’ютера. Результат  (середній бал)  розподілився         таким чином:

 

                  а) головного спеціаліста відділу благоустрою Управління ЖКГ, благоустрою та капітального будівництва:

  • Луб’яний С.І..-      4 бала;   
  • Кожанова М.В -    4 бала;
  • Дорофєєв Р.В.-      5 балів; 
  • Ляліна Т.О.      -    5 балів;
  • Познякова А.А -   5 балів;
  • Карлаш С.Л.    -    5 балів;
  • Духновенко К.М.-5 балів.

                  б) головного спеціаліста юридичного відділу виконавчого комітету міської ради:

-    Гунченко М.Ю.  – 5 балів;

  • Скліфос Л.К.      – 5 балів.

     Відомість оцінювання знань ПК додається.

 

     З претендентом на посаду проведена співбесіда з питань, які відносяться до майбутньої роботи, служби в органах місцевого самоврядування та інше за раніше підготовленими питаннями.

     Питання співбесіди додаються.

 

      Після підведення підсумків результатів співбесіди з конкурсантом результат розподілилися таким чином (середній бал):

 

              а) головного спеціаліста відділу благоустрою Управління ЖКГ, благоустрою та капітального будівництва:

  • Луб’яний С.І..-      4,8 бала;   
  • Кожанова М.В -    4,0 бала;
  • Дорофєєв Р.В.-      4,6 бала; 
  • Ляліна Т.О.      -    4,86 бала;
  • Познякова А.А -   3,3 бала;
  • Карлаш С.Л.    -    3,87 бала;
  • Духновенко К.М.- 4,3 бала.

              б) головного спеціаліста юридичного відділу виконавчого комітету міської ради:

-    Гунченко М.Ю.  – 5 балів;

  • Скліфос Л.К.      – 3,9 бала.

 

     Конкурсна комісія підвела підсумки  іспиту, після чого результати розподілилися таким чином:

 

Прізвище, ім’я та по батькові

білети

ПК

Знання мови

Співбесіда

( середній бал)

                             Усього

головного спеціаліста відділу благоустрою

   Луб’яний С.І.

  23 балів

4

3

 4,8+4,6+5+5+4,6+5 = 29 : 6 = 4,83 бала

34,83  бала

     І

   Кожанова М.В.

15 балів

4

3

4+4+4,2+4,2+3,6+4,2 = 24,2 : 6 = 4 бала

26  балів

  Дорофєєв Р.В.    ; 

 

21 бал

5

3

4,6+4,6+4,6+4,8+4,6+4,6=27,8:6=4,63 бала

33,63 бала

    ІІ

  Ляліна Т.О.     

15 балів

5

3

4,4+5+4,8+5+5+5=29,2:6=4,86 бала

27,86 бала

  Познякова А.А

21

бал

5

3

3,6+3,2+3,4+3,2+3,2+3,2=19,8:6=3,3 бала

32,3 бала

    ІІІ

  Карлаш С.Л.

15 балів

5

3

4+4+3,8+3,4+4+4=23,2:6=3,87 бала

26,87 бала

  Духновенко К.М

15 балів

5

3

4,4+4,4+4,6+3,6+4,4+4,4=25,86:6=4,3 бала

27,3 бала

                                              головного спеціаліста юридичного відділу

Гунченко М.Ю.

  19 балів

5

3

5+5+5+5+5+5=30:6=5 балів

32,0 бала

Скліфос Л.К.

15 балів

5

3

 

4+4+4+3,4+3,8+4,4=23,6:6=4,3 бала

26,9 бала

         

Приймаючи до уваги загальні результати проведеного іспиту конкурсна комісія вирішила:

  1. Визнати переможцем конкурсу на заміщення посади:

а) головного спеціаліста відділу благоустрою Управління ЖКГ, благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради Луб’яного Сергія Івановича.

                    Голосували – «ЗА» - одноголосно (6).

б) головного спеціаліста юридичного відділу виконавчого комітету Куп'янської міської ради Гунченка Михайла Юрійовича.

                    Голосували – «ЗА» - одноголосно (6).

           2. Рекомендувати міському голові  затвердити рішення конкурсної комісії по:

               2.1 визнанню переможця конкурсу на посаду:

 а) головного спеціаліста відділу благоустрою Управління ЖКГ, благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради Луб’яного Сергія Івановича.

                    Голосували – «ЗА» - одноголосно (6).

б) головного спеціаліста юридичного відділу виконавчого комітету Куп'янської міської ради Гунченка Михайла Юрійовича.

                    Голосували – «ЗА» - одноголосно (6).

 

  1. зарахуванню до списку кадрового резерву, за згодою, осіб, які приймали участь у конкурсі, отримала гідні результати, але не були визнані переможцями даного конкурсу на відповідні посади, а саме:

                     - Дорофєєва Руслана Володимировича

                    -  Позднякову Анну Андріївну

                    -  Ляліну Тетяну Олександрівну

 

                                     Голосували – «ЗА» - одноголосно (6 ).

 

                              Голова комісії:                                                      Т.І.Єльджарова

                           

                              Члени комісії :                                                      О.В.Скребець

 

                                                                                                            С.В.Стокоз

 

                                                                                                            В.М.Саяпін                                                  

                                                                                                                                                                                                                                              

                                                                                                           О.П.Куценко

                                                                                                                      

                                                                                                           О.І.Чернишов                 

 

Переглядів: 9
Дата публікації: 10:52 10.11.2016
Пошук
Анонс подій
21.01.2018
22.01.2018
день - Книжкова експозиція «Соборність в душах, єдність у серцях» (до Дня Соборності України, до 100 – річчя IV Універсалу Української Центральної Ради) Книжкова експозиція «Соборність в душах, єдність у серцях» (до Дня Соборності України, до 100 – річчя IV Універсалу Української Центральної Ради) Організатор:Нардід О. М., всі групи читачів Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:МБ№2
день - Короткотерміновий семінар з підвищення кваліфікації для викладачів класу фортепіано Короткотерміновий семінар з підвищення кваліфікації для викладачів класу фортепіано Організатор:Викладач фортепіано Трофімова Л. О. Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:ОНМЦ ПК (м. Харків)
10:00 - Урочистий мітинг та покладання квітів до пам’ятника Т.Г.Шевченку з нагоди Дня Соборності України Урочистий мітинг та покладання квітів до пам’ятника Т.Г.Шевченку з нагоди Дня Соборності України Організатор:Ткаченко О.І. Пухлич Р.І. Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:Парк Т.Г.Шевченка
10:00 - Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Організатор:Начальник управління фінансів КМР Замула Л.В. Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
10:00 - Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:22.01.2018 13:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Надання сервісних послуг навчальному закладу Надання сервісних послуг навчальному закладу Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:22.01.2018 13:00 Місце проведення:Куп’янська загальноосвітня школа №1
23.01.2018
Докладніше
Стрічка подій:

Станом на 19.01.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1393 внутрішньо переміщені особи, з них осіб працездатного віку – 316, ді ...

Станом на 19.01.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1393 внутрішньо переміщені особи, з них осіб працездатного віку – 316, дітей – 289, інвалідів – 87, пенсіонерів – 701.
17.01.18 року проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток. На засіданні комісії розглянуто 25 звернень, в тому числі 3 – з питань надання пільг та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім‘ям, 22 – з питання призначення субсидій. За результатами комісії 23 заявника отримали призначення. Відповідні рішення приймалися на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов, виходячи з конкретних обставин, що склалися, як виняток, по зверненням громадян, які згідно діючого законодавства права на вказані допомоги на загальних підставах не мають.
18.01.18 року проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. На засіданні комісії вирішили призначити та відновити соціальні виплати - 63 внутрішньо переміщеним особам. Призупинити всі соціальні виплати у зв’язку з непідтвердженим фактом проживання – 2 особам.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося 149 осіб, за призначенням житлових субсидій – 104 особи.
За тиждень звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило.

18.01.2018р. проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця прожив ...

18.01.2018р. проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця проживання

18.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

18.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

18.01.2018р. у дошкільному навчальному закладі-ясла-садок-№ 1 комбінованого типу проведено засідання міського методичного об’єднання музични ...

18.01.2018р. у дошкільному навчальному закладі-ясла-садок-№ 1 комбінованого типу проведено засідання міського методичного об’єднання музичних керівників та інструкторів з фізичної культури закладів дошкільної освіти міста за темою "Творче самовираження дошкільників в процесі музичного та фізичного виховання з використанням українського народного фольклору". Метою заходу визначено розкриття методів співпраці музичного керівника та інструктора з фізкультури.

18.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило. ...

18.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило.

17.01.2018 у відділі освіти проведено нараду заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Під час ...

17.01.2018 у відділі освіти проведено нараду заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Під час наради були обговорені питання реалізації Концепції "Нова українська школа", реформування початкової освіти та основні завдання закладів освіти міста та органів управління освітою у 2018 році.

17.01.2018р. проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та ...

17.01.2018р. проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток.

16.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

16.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

16.01.2018року в Купянському дошкільному навчальному закладі-ясла-садок № 4 проведено засідання міського методичного обєднання для виховате ...

16.01.2018року в Купянському дошкільному навчальному закладі-ясла-садок № 4 проведено засідання міського методичного обєднання для вихователів груп середнього дошкільного віку за темою "Формування особистості дитини через інтегрований підхід до національно-патріотичного виховання". З метою підвищення компетентності педагогів було проведено майстер-клас з теми. Захід організовано та проведено на високому методичному рівні.

15.01.2018 у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені п ...

15.01.2018 у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені питання підготовки до реалізації концепції Нова українська школа у школі І ступеня, підготовки до наради керівників закладів освіти міста, до проведення міської конференції школярів "Відкриття".

15.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило ...

15.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило

15.01.2018 у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому громадян ...

15.01.2018 у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому громадян звернень до начальника відділу освіти не надходило.

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих