Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
Документи | Публічна інформація | ПЕРЕЛІК відомостей, що становлять службову інформацію та інформацію з обмеженим доступом
ПЕРЕЛІК відомостей, що становлять службову інформацію та інформацію з обмеженим доступом

                                                                                                  ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                                Міський  голова ___________О.В. ВОЙТЮК

                                                                                                 від  01.12.2016р.  №  292


ПЕРЕЛІК

відомостей, що становлять службову інформацію та інформацію з обмеженим доступом

І. Загальні питання

1. Відомості, що містяться в документах міської ради та її структурних підрозділах на виконання законодавчих та інших нормативно-правових актів Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів державної влади з грифом „Для службового користування”.

2. Відомості, що містяться в службовій кореспонденції (доповідних записках, рекомендаціях та ін., виданих у зв’язку з опрацюванням документів надісланих до міської ради (її структурних підрозділів) з грифом „Для службового користування”.

3. Внутрівідомча службова кореспонденція, доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов'язані з розробкою напряму діяльності міської ради та/або її структурних підрозділів, здійсненням контрольних, наглядових функцій міською радою та/або її структурними підрозділами, відомості про підготовку нарад за участю керівництва міської ради, проекти розпоряджень, рішень, доручень та наказів.

Відомості, яким надається гриф обмеженого доступу “Для службового користування”

ІІ. Питання мобілізаційної підготовки

1. Відомості щодо заходів з питань мобілізаційної підготовки, мобілізаційного плану міської ради та її структурних підрозділів, крім документів, які становлять державну таємницю (згідно з наказом Міністерства економіки України від 18.05.2007 № 140 „Про затвердження Переліку відомостей з питань мобілізаційної підготовки національної економіки, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави”), щодо:

1) створення, розвитку, утримання, передачі, ліквідації, реалізації та фінансування мобілізаційних потужностей;

2) виробництва та поставки технічних засобів та майна речової служби в особливий період;

3) виробництва, закупівлі та поставки продовольства, сільськогосподарської продукції в особливий період;

4)  виробництва та поставки лікарських засобів та медичного майна в особливий період;

5)  виробництва та поставки паливно-мастильних матеріалів в особливий період;

6) мобілізаційних завдань із замовлення на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг в особливий період;

7) кількості автотранспортної, дорожньо-будівельної, підіймально-транспортної техніки, повітряних, морських та річкових суден, залізничного рухомого складу, які підлягають передачі до складу Збройних Сил України в  органі місцевого самоврядування;

8) забезпечення виконавців мобілізаційних завдань матеріально-технічними, сировинними та енергетичними ресурсами в особливий період;

9) виробництва ветеринарного майна та технічних засобів ветеринарної медицини в особливий період;

10) створення та накопичення нестандартного обладнання та устаткування на особливий період;

11) показників із праці та кадрів, джерел забезпечення кадрами потреб галузей національної економіки на особливий період;

12) підготовки фахівців у закладах освіти на особливий період;

13) надання медичних, транспортних, поштових, телекомунікаційних, житлово-комунальних, побутових, ремонтних та інших послуг в особливий період;

14)  виробництва найважливішої цивільної промислової продукції в особливий період;

15) номенклатури, обсягів (норм), місць зберігання матеріальних цінностей мобілізаційного резерву в міській раді, на підприємстві, в установі, opгaнізaцiї, які не задіяні у виробництві озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектувальних виробів до них;

16) капітального будівництва в особливий період;

17) створення страхового фонду документації для забезпечення виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг в особливий період.

2. Відомості про методичні матеріали з питань мобілізаційної підготовки національної економіки.

3. Відомості про виконання законів, інших нормативно-правових актів з питань мобілізаційної підготовки національної економіки.

4. Відомості про військовозобов'язаних, заброньованих за міською радою,  підприємствами, установами, організаціями, які не задіяні в особливий період у виробництві озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектуючих виробів до них.

5. Відомості про заходи, передбачені для забезпечення сталого функціонування міської ради її   виконавчого комітету, а також підприємств, установ, організацій, які не задіяні в особливий період у виробництві озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектуючих виробів до них.

6. Відомості про стан мобілізаційної готовності підприємств, установ, організацій, які не задіяні в особливий період у виробництві озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектуючих виробів до них.

7. Відомості про організацію та порядок роботи курсів підвищення кваліфікації фахівців місцевих органів виконавчої влади з питань мобілізаційної підготовки.

8. Відомості про виділення будівель, споруд, земельних ділянок, транспортних та інших матеріально-технічних засобів Збройним Силам України, іншим військовим формуванням в особливий період.

9. Відомості, які містяться в експлуатаційній документації на програмні засоби та комплексну систему захисту інформації в автоматизованих системах із питань мобілізаційної підготовки національної економіки.

10. Відомості про функціонування єдиної транспортної системи України в особливий період у частині, що стосується  міської ради, окремого підприємства.

11. Відомості про заходи мобілізаційної підготовки та мобілізаційного плану міської ради, підприємства, установи, організації.

12. Відомості про виробничі потужності, обсяги, технологію виробництва матеріалів, які передбачається використовувати для виготовлення озброєння, військової техніки, спеціальних комплектувальних виробів до них у цілому щодо підприємства, установи, організації.

13. Відомості про заходи мобілізаційної підготовки та мобілізаційного плану міської ради, підприємства, установи, організації щодо життєзабезпечення населення в особливий період.

14. Відомості про організацію оповіщення, управління і зв'язку, порядок переведення міської ради та її виконавчого комітету, підприємства, установи, організації на режим роботи в умовах особливого періоду.

15. Відомості про дислокацію, характеристики запасних пунктів управління, обсяги матеріально-технічних засобів, продовольства, систему їх охорони та захисту  органів місцевого самоврядування.

16. Відомості про довгострокові та річні програми мобілізаційної підготовки міської ради, окремого підприємства, установи, організації.

17. Відомості про потребу в асигнуваннях та фактичні фінансові витрати на мобілізаційну підготовку міської ради, підприємства, установи, організації.

18. Проекти розпорядчих документів мобілізаційного плану, штатні розписи  управлінь, відділів та положення про них на особливий період в міській раді та її виконавчому комітеті.

19. Організація та виконання завдань мобілізаційної підготовки, крім відомостей, що становлять державну таємницю, під час листування з центральними органами державної влади, структурними підрозділами облдержадміністрації, підприємствами, установами і організаціями.

III. Питання надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення

1. Відомості про організацію реагування та дії у разі виникнення аварій на об’єктах, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави.

2. Розпорядження щодо організації зв’язку при ліквідації надзвичайних ситуацій мирного часу, а також на навчаннях та тренуваннях.

3. Схеми організації зв’язку з неповним переліком позивних та діючих частот.

4. Витяги з переліку телефонних та телеграфних постійно діючих каналів (а також за спеціальними паролями).

5. Пояснювальні записки до планів та схем зв’язку, які розкривають побудову системи зв’язку МНС України в мирний час.

6. Виписки з таблиці позивних посадових осіб.

7. Інструкції посадових осіб та номери чергової служби обслуговування вузлів зв’язку щодо організації зв’язку.

8. Табелі термінових та строкових донесень МНС України, які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.

9. Відомості щодо технічного стану та готовності за кожну окрему систему оповіщення.

10. Виписки з радіоданих.

11. Плани об’єктів (адміністративних будинків) з нанесеними схемами мереж зв’язку, сигналізації, радіофікації, електроживлення, освітлення та комп’ютерних систем.

12. Відомості про пункти управління, які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.

13. Відомості щодо організації заходів цивільної оборони у структурних підрозділах міської ради, крім відомостей, що становлять державну таємницю.

14. Відомості про номенклатуру, потребу і наявність запасів оперативного резерву управління.

15. Нормативні документи щодо показників та критеріїв визначення оцінки, підприємств та сил реагування щодо цивільного захисту та техногенної безпеки.

16. Плани цивільного захисту на особливий період об’єктів економіки (структурних підрозділів облдержадміністрації), які не віднесені до відповідних категорій з цивільного захисту.

17. Відомості щодо характеристик хімічно небезпечних об’єктів, які віднесені до І-Ш ступенів хімічної небезпеки.

18. Зведені відомості про кількість та результати проведених навчань і тренувань з цивільного захисту (цивільної оборони), які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.

19. Відомості про порядок, критерії та правила віднесення міст та об’єктів національної економіки до відповідних категорій з цивільної оборони (цивільного захисту).

20. Зведені відомості за окремими показниками про кількість, загальну площу та місткість захисних споруд цивільної оборони (цивільного захисту) на підприємствах (установах).

21. Методичні рекомендації, вказівки, посібники та настанови щодо цивільного захисту, які не розкривають оціночні показники, угрупування сил, організацію приведення системи цивільного захисту в готовність до дій за призначенням в особливий період.

22. Відомості щодо заходів, стану формування страхового фонду документації міської ради, які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.

23. Акти інспекторських перевірок з питань цивільного захисту та техногенної безпеки області.

IV. Питання оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та протидії корупції

1. Відомості щодо діяльності на відповідній території військових частин Збройних Сил України та інших формувань, створених відповідно до законодавства України.

2. Відомості щодо організації та виконання завдань територіальної оборони, крім відомостей, що становлять державну таємницю, під час листування з центральними органами виконавчої влади та їх територіальними органами, структурними підрозділами міської ради, підприємствами, установами і організаціями.

3. Відомості щодо розробки документів планування територіальної оборони, які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.

4. Відомості, отримані від правоохоронних органів, які не підлягають розголошенню на підставі відповідних нормативних актів і можуть привести до розкриття джерела отриманої інформації.

5. Відомості про зміст матеріалів дізнання (досудового слідства) з питань, що містять інформацію з обмеженим доступом.

6. Відомості щодо заходів з антитерористичної діяльності, які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.

7. Відомості щодо планування, організації запровадження та фактичного стану заходів з реалізації державної політики у сфері запобігання і подолання кризових ситуацій, що спричинені екстремістськими або терористичними проявами, крім відомостей, що становлять державну таємницю.

V. Питання режимно-секретної роботи

1. Відомості про надання, переоформлення, зупинення дії або скасування спеціального дозволу на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею.

2. Відомості про основні завдання та функції, організацію роботи режимно-секретної служби міської ради.

3. Внутрішні нормативні документи щодо організації та здійснення режимно-секретної роботи.

4. Відомості щодо забезпечення контролю, запровадження заходів, фактичний стан, наявність недоліків в організації охорони державної таємниці.

5. Відомості про наявність режимних приміщень, місць зберігання матеріальних носіїв секретної інформації, порядок їх охорони та евакуації.

6. Відомості щодо переліку посад працівників міської ради та її структурних підрозділів, перебування на яких потребує оформлення допуску до державної таємниці.

7. Відомості щодо оформлення, надання, скасування допуску (доступу) до державної таємниці.

8. Відомості з картки результатів перевірки громадянина у зв’язку з допуском до державної таємниці (форма 8).

9. Перелік питань, на які пропонується надати відповідь для оформлення допуску до державної таємниці, правила надання відповідей на питання, визначені у переліку питань, на які пропонується надати відповідь для оформлення допуску до державної таємниці.

10. Відомості щодо перегляду грифів секретності матеріальних носіїв секретної інформації.

11. Відомості щодо організації та ведення секретного діловодства.

12. Відомості, зазначені у номенклатурі секретних справ, журналах, журналах обліку матеріальних носіїв секретної інформації, а також в актах на їх знищення.

13. Відомості, які містять інформацію щодо перевірки наявності, знищення, прийому-передачі, експертизи цінності матеріальних носіїв секретної інформації, якщо вони не містять в собі таємної інформації.

14. Відомості, що розкривають систему охорони, пропускний та внутрішньооб’єктовий режим, технічне оснащення режимних приміщень та місць їх розташування.

15. Відомостей за окремими показниками про організацію окремого об’єкта урядового зв’язку, про встановлення і зняття телефонних апаратів урядового зв’язку (переліки, довідники, списки абонентів урядового зв’язку).

16. Відомості про забезпечення режиму секретності у разі введення правового режиму або надзвичайного стану.

17. Відомості щодо забезпечення режиму секретності у зв’язку з виїздом в іноземні країни працівників міської ради та її структурних підрозділів, яким надано чи було надано допуск до державної таємниці.

18. Відомості, які розкривають порядок охорони інформації з обмеженим доступом під час прийому іноземних делегацій, груп та окремих іноземців.

19. Зведені відомості з надання звіту про стан забезпечення охорони державної таємниці.

20. Відомості щодо категоріювання приміщень та автоматизованих систем і копіювально-розмножувальної техніки, в яких обробляється інформація з обмеженим доступом.

21. Відомості щодо організації та результатів проведення службових розслідувань щодо конкретних фактів витоку секретної інформації, втрати матеріальних носіїв секретної інформації, інших порушень режиму секретності.

VІ. З питань технічного захисту інформації

1. Відомості про створення та функціонування комплексної системи захисту інформації.

2. Відомості за окремими показниками про планування, організацію, запровадження заходів, фактичний стан, наявність недоліків в організації технічного захисту інформації щодо об’єкта інформаційної діяльності, інформаційній (автоматизованій), телекомунікаційній чи інформаційно-телекомунікаційній системі.

3. Відомості про стан і зміст апаратних та програмних засобів захисту інформації в міській раді та її структурних підрозділах, якщо вони не становлять державної таємниці.

4. Модель загроз об’єкта інформаційної діяльності, якщо вона не містить відомостей, що становлять державну таємницю.

5. Відомості про технічні характеристики комп’ютерного парку, автоматизованих робочих місць і серверів.

6. Інформація, яка містить відомості про обстеження та категоріювання об’єктів, де циркулює інформація, що становить державну таємницю.

7. Алгоритми отримання, обробки та зберігання інформації, що реалізовані в автоматизованій інформаційній системі.

8. Інформація, яка містить відомості про порядок виготовлення, облік та зберігання паролів, ключів та ідентифікаторів, які використовуються у комп’ютерних мережах, де обробляється інформація з обмеженим доступом, якщо вона не становить державної таємниці.

9. Відомості про роботу (розміщення), в т.ч. кабелів локальної обчислювальної мережі) серверного та комунікаційного обладнання, доступу до цього обладнання та баз даних (облікові записи).

VII. Питання житлово-комунального господарства

1. Відомості про організацію охорони в цілому та конкретно об’єктів теплопостачання та стан захисту джерел водопостачання по об’єкту, місту, району, крім тих, що входять до Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.

2. Відомості, що розкривають схеми діючих та резервних водозаборів з артезіанських свердловин або з відкритих водоймищ (рік), які призначені для забезпечення подавання води до комунальних водоводів по об’єкту, місту, селищам.

3. Відомості про фактичні об’єми запасів, місця розташування поверхневих або підземних резервних джерел водозабезпечення, які призначені для подавання води до комунальних водоводів по об’єкту, місту, селищам.

4. Відомості про інженерно-технічні заходи, розголошення яких може призвести до порушення стійкого водо,- теплопостачання та каналізації по об’єкту, місту, селищам.

5.  Топографічні зйомки М 1:2000, М 1:1000, абриси та кроки до них, якщо вони містять відомості обмеженого доступу й дають можливість визначити місцезнаходження діючих головних споруд, насосних станцій, гідротехнічних споруд (гребель, дамб), за винятком секретних даних.

VIII. Питання містобудування та архітектури

1. Топографічні, цифрові карти, фотоплани і фотокарти масштабів 1:10 000 – 1:50 000 (незалежно від форми та виду носія інформації) на територію м. Куп’янська , створені в державній системі координат УСК-2000 або в системі координат СК-42, які мають повну інформацію для детального вивчення та оцінки місцевості, орієнтування на ній, цілевказання, виробництва вимірів і різних заходів господарського та оборонного значення.

2. Плани міст масштабу 1:10 000 – 1:20 000 (незалежно від форми та виду носія інформації) на територію м. Куп’янська, створені в державній системі координат УСК-2000 або в системі координат СК-42, які мають повну інформацію для детального вивчення та оцінки місцевості, орієнтування на ній, цілевказання, виробництва вимірів і різних заходів господарського та оборонного значення.

3. Спеціальні карти, створені в державній системі координат УСК-2000 або в системі координат СК-42, а саме: карти геодезичних даних, карти джерел водопостачання, карти ділянок рік масштабів 1:25 000 – 1:50 000.

4. Відомості за сукупністю всіх показників про точні значення елементів орієнтування систем координат УСК-2000 і СК-42 та зв’язки цих систем з іншими системами координат, у тому числі умовними або місцевими.

5.  Відомості про координати геодезичних пунктів на територію м. Куп’янська, визначені з точністю до 10 метрів у будь-якій системі координат, крім умовної та місцевої, а також геодезичні і картографічні матеріали, які дозволяють обчислювати або уточнювати вказані координати з такою самою точністю.

6. Картографо-геодезичні дані, які характеризують рельєф поверхні Землі з точністю за висотою перерізу до 10 метрів, на територію м. Куп’янська, які покривають площу в одному масиві понад 25 кв. км.

7. Графічна частина містобудівної документації, яка розроблена на картографічній основі, що має гриф „Для службового користування”.

Інформація з обмеженим доступом

ІX. Робота з кадрових питань

1. Відомості, що зазначені у картці особового обліку посадових осіб місцевого самоврядування.

2. Відомості, що зазначені в документах атестації посадових осіб місцевого самоврядування.

3. Відомості,  що  зазначені в особових справах працівників апарату міської ради, в т.ч. ті, що містять інформацію особистого характеру.

4. Матеріали службових розслідувань стосовно посадових осіб місцевого самоврядування.

5. Відомості, що зазначені у наказах про особовий склад, про відпустки, про відрядження, про заохочення, про стягнення.

6. Відомості, що зазначені у поданнях до призначення, про звільнення зі служби, присвоєння чергового спеціального рангу посадовим особам місцевого самоврядування та нагородження.

X.Питання соціального захисту, охорони здоров’я, захисту прав та інтересів дітей

1. Відомості щодо персональних даних інвалідів, дітей-сиріт, прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу, підопічних дитячих, психоневрологічних та  будинків-інтернатів,  підопічних територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг), одержувачів всіх видів державної соціальної допомоги та пенсій.

2. Відомості з центрального банку даних з проблем інвалідності.

3. Матеріали із відомостями щодо персональних даних осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи.

4. Відомості щодо користувачів пільг, сформованих на базі Єдиного державного автоматизованого Реєстру пільговиків (ЄДАРП).

5. Відомості про результати генетичних та інших досліджень, які є критеріями ідентифікації особи.

6. Аналітична та статистична інформація, зведена за певними критеріями на підставі інформації про дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, сім’ї потенційних і дійсних усиновлювачів, опікунів і піклувальників, прийомних батьків і батьків-вихователів.

7. Відомості, що відносяться до персональних даних про дітей сиріт та дітей, які позбавлені батьківського піклування, зазначені у звітах та інших документах: про опіку, піклування, усиновлення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, прийомні сім’ї, дитячі будинки сімейного типу.

8. Персоналізовані відомості щодо стану здоров’я громадян (захворюваність, інвалідність, смертність та фізичний розвиток).

XI. Питання зовнішньоекономічних відносин

1. Зведені відомості щодо зовнішньоекономічної діяльності суб’єктів господарювання, що стосується економічної безпеки регіону.

2. Відомості, які розкривають порядок охорони інформації з обмеженим доступом під час прийому іноземних делегацій, груп та окремих іноземців.

3. Відомості з журналу обліку ділових зустрічей з іноземними делегаціями, групами, іноземними громадянами Куп’янської міської ради.

XII. Інші відомості

1. Відомості з документів (проекти рішень, довідки, висновки, листи, та інш.) до протоколів сесій Куп’янської міської ради, виконавчого комітету, засідань комісій.

2. дані доповідних записок.

3. Відомості про документообіг.

4. Дані розпоряджень міського голови, щодо внутрішньоорганізаційної діяльності виконавчого комітету.

5. Відомості з проектів рішень, рішень виконавчого комітету з питань, які відносяться до компетенції служби у справах дітей, житлової політики, оформлення права власності

6. Відомості про заявників з облікових справ за зверненнями громадян.

7. Матеріали перевірок скарг та заяв громадян.

8. Відомості щодо фінансово-економічних показників підприємств міста, які не віднесені до категорії розпорядників публічної інформації, якщо такі відомості отримані міською радою та її структурними підрозділами в рамках здійснення власних повноважень.

9. Відомості щодо результатів моніторингу суб’єктів господарської діяльності, пов’язаної з користуванням надрами.

 

Заступник міського голови-

керуючий справами виконавчого комітету                                       Т.І. ЄЛЬДЖАРОВА

 

 

Переглядів: 422
Дата публікації: 13:08 08.12.2016

Центр надання
адміністративних
послуг

Пошук
Інформація для населення
Оголошено міський конкурс «Місто своїми руками» 2018 року (оновлено)Мережа Комунального некомерційного підприємства Куп’янський центр первинної медичної допомоги Куп’янської міської радиОСББ ТА ЖБК МІСТА КУП’ЯНСЬККОМУНАЛЬНИЙ ПРОЖЕКТОРКуп'янський об'єднаний міський військовий комісаріатТелефони оперативно-диспетчерських служб житлово-комунальних підприємствІсторії успіху переможців міського конкурсу міні-проектів «Місто своїми руками» 2017 р.Переможці обласного конкурсу "Разом у майбутнє - 2017"Програма Служби безпеки України "На тебе чекають вдома"Телефони "Гарячих" лінійАдміністративні послугиКуди звернутись для отримання ритуальних послугРозклад руху громадського транспортуWeb-камера "Центральна площа"Web-камера "Сесійна зала КМР "Куп'янська телерадіокомпаніяПерейменування вулиць по місту Куп’янськ та сел.Куп’янськ-ВузловийПротидія торгівлі людьми
Анонс подій
18.07.2018
день - Робота атракціонів «Веселі гірки», «Ракетоплан», «Павучок», «Колесо огляду», «Ланцюгова карусель», «Гойдалки», «Батути» Робота атракціонів «Веселі гірки», «Ракетоплан», «Павучок», «Колесо огляду», «Ланцюгова карусель», «Гойдалки», «Батути» Організатор:Тихоненко О. М. Пономарьова Ю. М. Слєпньов І. П. Решетняк О. В. Стінковий Ю. В. Хомутов В.М. Шапка М.П. Єрмакова Н.Б. Черненко Т.С. Час проведення:01.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія парку
день - Журнал – кросинг «Дефіле періодичних видань» Журнал – кросинг «Дефіле періодичних видань» Організатор:Нардід О. М., всі групи читачів Час проведення:01.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:МБ №2
день - Книжкова виставка «Будь сучасним! Читай українське!» Книжкова виставка «Будь сучасним! Читай українське!» Організатор:Грініна Л. В., всі групи читачів Час проведення:01.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:МБ№2
день - Робота атракціонів «Веселі гірки», «Ракетоплан», «Павучок», «Колесо огляду», «Ланцюгова карусель», надувних атракціонів (батутів). Робота атракціонів «Веселі гірки», «Ракетоплан», «Павучок», «Колесо огляду», «Ланцюгова карусель», надувних атракціонів (батутів). Організатор:Тихоненко О. М. Пономарьова Ю. М. Слєпньов І. П. Решетняк О. В. Стінковий Ю. В. Черненко Т.С. Час проведення:01.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія парку культури та відпочинку
день - Постійно діюча виставка «Етнографія» Постійно діюча виставка «Археологія краю» Постійно діюча виставка «Куп’янськ і знаменитості» Постійно діюча виставка «Зала бойової слави» Постійно діюча виставка «Утворення Куп’янська» Постійно діюча виставка «Куп’янськ очима художника» Постійно діюча виставка «Етнографія» Постійно діюча виставка «Археологія краю» Постійно діюча виставка «Куп’янськ і знаменитості» Постійно діюча виставка «Зала бойової слави» Постійно діюча виставка «Утворення Куп’янська» Постійно діюча виставка «Куп’янськ очима художника» Організатор:Відп. Осадча І.А.,Радченко І.А., Дробот І.Г., Рябих С.С. Учасники: всі бажаючі Відп. Осадча І.А. Дробот І.Г. Козорєзова О.В. Учасники: всі бажаючі Час проведення:01.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:Виставкова зала №2 Увідна зала 1 поверху Увідна зала цокольного поверху Виставкова зала № 4 Увідна зала 1 поверху Виставкова зала №3
день - Книжкова виставка ювілярів «У пошуках творчості» Книжкова виставка ювілярів «У пошуках творчості» Організатор:Відп. Григорова А.М. Учасники: користувачі різних вікових груп Час проведення:16.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека №3
19.07.2018
день - Робота атракціонів «Веселі гірки», «Ракетоплан», «Павучок», «Колесо огляду», «Ланцюгова карусель», «Гойдалки», «Батути» Робота атракціонів «Веселі гірки», «Ракетоплан», «Павучок», «Колесо огляду», «Ланцюгова карусель», «Гойдалки», «Батути» Організатор:Тихоненко О. М. Пономарьова Ю. М. Слєпньов І. П. Решетняк О. В. Стінковий Ю. В. Хомутов В.М. Шапка М.П. Єрмакова Н.Б. Черненко Т.С. Час проведення:01.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія парку
день - Журнал – кросинг «Дефіле періодичних видань» Журнал – кросинг «Дефіле періодичних видань» Організатор:Нардід О. М., всі групи читачів Час проведення:01.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:МБ №2
день - Книжкова виставка «Будь сучасним! Читай українське!» Книжкова виставка «Будь сучасним! Читай українське!» Організатор:Грініна Л. В., всі групи читачів Час проведення:01.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:МБ№2
день - Робота атракціонів «Веселі гірки», «Ракетоплан», «Павучок», «Колесо огляду», «Ланцюгова карусель», надувних атракціонів (батутів). Робота атракціонів «Веселі гірки», «Ракетоплан», «Павучок», «Колесо огляду», «Ланцюгова карусель», надувних атракціонів (батутів). Організатор:Тихоненко О. М. Пономарьова Ю. М. Слєпньов І. П. Решетняк О. В. Стінковий Ю. В. Черненко Т.С. Час проведення:01.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія парку культури та відпочинку
день - Постійно діюча виставка «Етнографія» Постійно діюча виставка «Археологія краю» Постійно діюча виставка «Куп’янськ і знаменитості» Постійно діюча виставка «Зала бойової слави» Постійно діюча виставка «Утворення Куп’янська» Постійно діюча виставка «Куп’янськ очима художника» Постійно діюча виставка «Етнографія» Постійно діюча виставка «Археологія краю» Постійно діюча виставка «Куп’янськ і знаменитості» Постійно діюча виставка «Зала бойової слави» Постійно діюча виставка «Утворення Куп’янська» Постійно діюча виставка «Куп’янськ очима художника» Організатор:Відп. Осадча І.А.,Радченко І.А., Дробот І.Г., Рябих С.С. Учасники: всі бажаючі Відп. Осадча І.А. Дробот І.Г. Козорєзова О.В. Учасники: всі бажаючі Час проведення:01.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:Виставкова зала №2 Увідна зала 1 поверху Увідна зала цокольного поверху Виставкова зала № 4 Увідна зала 1 поверху Виставкова зала №3
день - Книжкова виставка ювілярів «У пошуках творчості» Книжкова виставка ювілярів «У пошуках творчості» Організатор:Відп. Григорова А.М. Учасники: користувачі різних вікових груп Час проведення:16.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека №3
день - Виставка – портрет « Письменники – ювіляри 2018р.» Виставка – портрет « Письменники – ювіляри 2018р.» Організатор:Відп.: Сохар Т.В. Учасники: читачі різних вікових груп Час проведення:19.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека №1
08:30 - Прийом громадян з питань влаштування дітей до закладів дошкільної освіти міста Прийом громадян з питань влаштування дітей до закладів дошкільної освіти міста Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:19.07.2018 08:30 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Замулою Л.В. Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Замулою Л.В. Організатор:Начальник управління фінансів КМР Замула Л.В. Час проведення:19.07.2018 13:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
15:00 - Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:19.07.2018 15:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
20.07.2018
день - Робота атракціонів «Веселі гірки», «Ракетоплан», «Павучок», «Колесо огляду», «Ланцюгова карусель», «Гойдалки», «Батути» Робота атракціонів «Веселі гірки», «Ракетоплан», «Павучок», «Колесо огляду», «Ланцюгова карусель», «Гойдалки», «Батути» Організатор:Тихоненко О. М. Пономарьова Ю. М. Слєпньов І. П. Решетняк О. В. Стінковий Ю. В. Хомутов В.М. Шапка М.П. Єрмакова Н.Б. Черненко Т.С. Час проведення:01.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія парку
день - Журнал – кросинг «Дефіле періодичних видань» Журнал – кросинг «Дефіле періодичних видань» Організатор:Нардід О. М., всі групи читачів Час проведення:01.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:МБ №2
день - Книжкова виставка «Будь сучасним! Читай українське!» Книжкова виставка «Будь сучасним! Читай українське!» Організатор:Грініна Л. В., всі групи читачів Час проведення:01.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:МБ№2
день - Робота атракціонів «Веселі гірки», «Ракетоплан», «Павучок», «Колесо огляду», «Ланцюгова карусель», надувних атракціонів (батутів). Робота атракціонів «Веселі гірки», «Ракетоплан», «Павучок», «Колесо огляду», «Ланцюгова карусель», надувних атракціонів (батутів). Організатор:Тихоненко О. М. Пономарьова Ю. М. Слєпньов І. П. Решетняк О. В. Стінковий Ю. В. Черненко Т.С. Час проведення:01.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:Територія парку культури та відпочинку
день - Постійно діюча виставка «Етнографія» Постійно діюча виставка «Археологія краю» Постійно діюча виставка «Куп’янськ і знаменитості» Постійно діюча виставка «Зала бойової слави» Постійно діюча виставка «Утворення Куп’янська» Постійно діюча виставка «Куп’янськ очима художника» Постійно діюча виставка «Етнографія» Постійно діюча виставка «Археологія краю» Постійно діюча виставка «Куп’янськ і знаменитості» Постійно діюча виставка «Зала бойової слави» Постійно діюча виставка «Утворення Куп’янська» Постійно діюча виставка «Куп’янськ очима художника» Організатор:Відп. Осадча І.А.,Радченко І.А., Дробот І.Г., Рябих С.С. Учасники: всі бажаючі Відп. Осадча І.А. Дробот І.Г. Козорєзова О.В. Учасники: всі бажаючі Час проведення:01.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:Виставкова зала №2 Увідна зала 1 поверху Увідна зала цокольного поверху Виставкова зала № 4 Увідна зала 1 поверху Виставкова зала №3
день - Книжкова виставка ювілярів «У пошуках творчості» Книжкова виставка ювілярів «У пошуках творчості» Організатор:Відп. Григорова А.М. Учасники: користувачі різних вікових груп Час проведення:16.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека №3
день - Виставка – портрет « Письменники – ювіляри 2018р.» Виставка – портрет « Письменники – ювіляри 2018р.» Організатор:Відп.: Сохар Т.В. Учасники: читачі різних вікових груп Час проведення:19.07.2018 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека №1
Докладніше
Стрічка подій:

17.07.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

17.07.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

17.07.2018р. о 09:00 годині відбувся особистий прийом громадян секретарем міської ради Заніком В.В.
На особистому прийомі до секретаря м ...

17.07.2018р. о 09:00 годині відбувся особистий прийом громадян секретарем міської ради Заніком В.В.
На особистому прийомі до секретаря міської ради Заніка В.В. звернулось чотири громадяни, мешканці міста Куп’янська та смт. Ківшарівка. За тематикою звернення стосувались необхідності вирішення питань житлово-комунального господарства, житлових питань та питань соціального захисту.
На два звернення надано роз’яснення по суті, інші два звернення залишені на контролі.
В особистому прийомі приймали участь начальник управління праці та соціального захисту населення Куп’янської міської ради Ягодка Н. М., начальник відділу грошових виплат і компенсацій управління праці та соціального захисту населення Куп’янської міської ради Заліпа Т. Л., заступник начальника управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради Кравченко В. В., начальник відділу власності управління економіки Куп’янської міської ради Янголенко О. А., завідуючий господарством відділу освіти Куп’янської міської ради Шишов В. М.
Наступний особистий прийом громадян секретарем міської ради Заніком В.В. відбудеться 07.08.2018р. о 15.00 годині.


16 липня 2018 року у нашому місті, Харківська міська організація Міжнародної організації «Жіноча громада» у співпраці з представництвом Міжн ...

16 липня 2018 року у нашому місті, Харківська міська організація Міжнародної організації «Жіноча громада» у співпраці з представництвом Міжнародної організації з міграції в Україні провели круглий стіл «Протидія торгівлі людьми, як складова концепції «Людської безпеки».
У засідання взяли участь причетні до виконання Закону України «Про протидію торгівлі людьми»: секретар Куп’янської міської ради В.В.Занік, представники управління праці та соціального захисту населення, міськрайонного центру зайнятості, міського відділу освіти, центру соціальних служб у справах сім'ї та молоді, служби у справах дітей та представники громадської організації «Ми поряд».
Учасники круглого столу відмітили, що на тлі поглиблення соціально-економічної кризи, поступового збільшення міграційних настроїв та погіршення загальної криміногенної ситуації проблема торгівлі людьми продовжує загострюватися дедалі.

16.07.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому зверне ...

16.07.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому звернень від громадян до начальника відділу освіти не надходило.

16.07.2018р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- підготовка матер ...

16.07.2018р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- підготовка матеріалів про результати виконання міського бюджету за і півріччя 2018 року для доповіді на засіданнях виконавчого комітету та сесії міської ради ;
- підготовка матеріалів по внесенню змін до бюджету м.Куп'янська на 2018 рік для затвердження на черговій сесії міської ради .

16.07.2018р. о 09:00 годині в кабінеті секретаря Куп’янської міської ради В.В.Заніка відбулась апаратна нарада з керівниками структурних під ...

16.07.2018р. о 09:00 годині в кабінеті секретаря Куп’янської міської ради В.В.Заніка відбулась апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів Куп’янської міської ради, в ході якої розглянуті питання:
- про створення робочої групи з питання проведення реконструкції дитячого містечка у міському парку культури та відпочинку;
- про підготовку об’єктів господарського комплексу та соціальної інфраструктури до роботи в осінньо-зимовий період;
- про внесення змін до Порядку вибору лікаря, який надає первинну медичну допомогу, та форми декларації про вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу;
- про підготовку святкування дня смт. Куп’янськ-Вузловий та Дня міста;
- про участь структурних підрозділів міської ради в проекті кредитування НЕФКО;
- про підготовку чергового засідання сесії 27.07.2018 року.

ПАМ’ЯТНИЙ ФУТБОЛЬНИЙ ТУРНІР

У народі говорять, що Бог завжди забирає до себе найкращих… Нажаль, ми не можемо цьому суперечити, бо д ...

ПАМ’ЯТНИЙ ФУТБОЛЬНИЙ ТУРНІР

У народі говорять, що Бог завжди забирає до себе найкращих… Нажаль, ми не можемо цьому суперечити, бо досить багато дорогих серцю людей пішло і продовжує уходити з життя дуже передчасно… І нічого з цим не вдіяти… І час від цього не лікує… Все, що в наших зусиллях, це берегти пам'ять про них і передати цю пам'ять прийдешнім поколінням, бо доки жива пам'ять, дорогі нам люди завжди будуть поряд.
Один з таких пам’ятних заходів відбувся 15 липня на базі міського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»-«Спартак», який зібрав на центральній споруді міста всіх, хто знав, товаришував, грав у футбол, поважав та просто любив Боброва Олександра Миколайовича – видатного куп’янського футболіста, талановитого тренера, надійного друга, люблячого чоловіка та батька, щирої та відкритої людини.
Дуже радує, що другий рік поспіль цей Турнір проходить саме за ініціативи колишніх вихованців Боброва О.М., які продовжили справу свого тренера, виховуючи майбутніх зірок його величності футболу. Дуже приємно, що на заході були присутні син та онук Олександра Боброва.
На футбольному газоні зустрілися збірна команда з числа колишніх вихованців Боброва О.М. та збірна міста Куп’янськ. Свою філігранну майстерність володіння м’ячем Олександру Боброву присвятили кращі гравці Куп’янщини та відомі не тільки в нашому місті ветерани футболу, зокрема, Олег Бобров, Руслан Москаленко, Олександр Маріненко, Устим Василець, Олександр Мітьолкін, Олександр Паляничка, Дмитро Пазурич, Олег Іванов, Сергій Загоруйко. Рахунок зустрічі символічний 3 : 3, перемогла дружба, вірніше повага до пам’яті видатного куп’янського футболіста і справжнього чоловіка. Голи на рахунку Олега Боброва (1) та Олександра Пацука (2) з боку збірної вихованців Боброва О.М. та Руслана Москаленка (2) і Олексія Книша (1) від збірної міста. Після серії пенальті перемогу з рахунком 4 : 3 виборола команда вихованців Боброва О.М.
Світла пам'ять Боброву О.М. та слова щирої вдячності за допомогу в організації та проведенні пам’ятного Турніру Олегу Боброву, Олександру Маріненку, Олегу Лауті, Едуарду Козирєву та Олегу Іванову та всім учасникам цієї пам’ятної події.

Директор МЦФЗН «Спорт для всіх»-«Спартак» А.Ф.Москаленко.

14.07.2018р. В МБК відбулись танцювальні вечори.
Любительське об’єднання «Веселка»
...

14.07.2018р. В МБК відбулись танцювальні вечори.
Любительське об’єднання «Веселка»

Чергове засідання сесії не відбулося у зв’язку з відсутністю кворуму. У сесійній залі були присутні лише 13 депутатів з 34. ...

Чергове засідання сесії не відбулося у зв’язку з відсутністю кворуму. У сесійній залі були присутні лише 13 депутатів з 34.

Станом на 13.07.18 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1454 внутрішньо переміщені особи, з них осіб працездатного віку – 340, діте ...

Станом на 13.07.18 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1454 внутрішньо переміщені особи, з них осіб працездатного віку – 340, дітей - 311, інвалідів – 87, пенсіонерів – 716.
12.07.18 року проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеними особами, щодо фактичного місця проживання На засіданні підтверджено факт проживання 12 внутрішньо переміщеним особам із зони АТО. Призупинити дію довідки 1 особі до з’ясування підтвердження / не підтвердження факту проживання ВПО.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося 98 осіб, за призначенням житлових субсидій – 183 особи.
Звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило.

13 липня, не дивлячись на те, що це була ще й п’ятниця, для двох дружніх колективів управління культури, молоді та спорту міськради видалося ...

13 липня, не дивлячись на те, що це була ще й п’ятниця, для двох дружніх колективів управління культури, молоді та спорту міськради видалося незабутнім та багатим на позитивні емоції. Дві спортивні споруди міста, які зазвичай обслуговують змагання та забезпечують навчально-тренувальний процес, цього дня на базі яхт-клубу «Оскіл» села Сенькове схрестили свої шпаги у товариській зустрічі з видів спорту, яка вже стала традиційною щорічною.
До змагальної програми цьогоріч ввійшли змагання з дартсу, стрільби з пневматичної гвинтівки, пляжного волейболу та перетягування канату. З перших хвилин зустрічі спортивну фортуну, як і канат, перетягла на свій бік команда міського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»-«Спартак», за якою були перемоги і у трьох інших протистояннях.
Кращими у дартсі в команді ДЮСШ «Металург» стали Наталя Мирошниченко та Марина Рудковська. Чи то так склалося, чи то природа взяла своє, але тільки ці дівчата з ківшарівської дружини на практиці зуміли влучно метати дротики, набравши символічну суму очок – 13, на відміну від своїх колежанок, в яких вміння стріляти очима безповоротно затьмарило вміння потрапляти в ціль будь-яким іншим способом. Серед представників спартаківської дружини найбільшу суму очок набрали працівники з переможними іменами - Віктор Холодков та Вікторія Ковальова, у них 25 та 21 очко відповідно.
У стрільбі з пневматичної гвинтівки снайперські здібності краще проявили теж представники «Спорт для всіх»-«Спартак». Три спартаківця вибили по 4 з 5 можливих мішеней – це Д.І.Мироненко, С.Г.Гнилицький та С.О.Петров. Перевершила всі сподівання директора підпорядкованого закладу представниця відділу фізичної культури та спорту УКМС В.О.Ковальова, яка, отримавши у чоловіка 5 пульок, всі 5 відправила точно в ціль, довівши, хто в домі з цього дня господар. Серед металургівців найвлучнішими стали Оксана Шарапова (3 постріли «в десятку»), та Людмила Василівна Сухіна (2 влучних попадання з п’яти можливих).
Волейбольні двобої виявились в прямому сенсі не тільки видовищними та веселими, а і пекельними, бо температура піску була настільки зависока, що примушувала учасників грати пританцьовуючи, щоб не підсмажити підошви раніше за шашлик.
По закінченні змагальної програми відбулася церемонія нагородження, в ході якої пам’ятні призи отримав кожен з учасників товариської зустрічі, незалежно від місця, яке посіла та чи інша команда, бо в кінцевому результаті, перемогла, звісно ж, дружба. Дружба між колективами великого управління, які працюють на один спільний результат, та дружба між земляками, які люблять свою роботу, обожнюють рідне місто та вміють відпочивати.
А коли всі призи знайшли своїх володарів стартувала друга частина «марлезонского балету», найочікуваніша – перевірка кухарських здібностей та смакових рецепторів всіх учасників. В цьому виді змагальної програми бажання виявити переможця залишилося марним, бо всі були надзвичайно спритними та моторними і по швидкості, і по кількості.
Родзинку додала заходу прогулянка великим колективом мальовничими краєвидами Краснооскільського водосховища на катері «Петро І» із застіллям, піснями та танцями. І тіло, і настрій всіх учасників водної подорожі надзвичайно освіжало мокре паті, організатором якого виступив невгамовний директор міського центру «Спорт для всіх»-«Спартак» Анатолій Федорович та його юний помічник, які в парі вилили на палубу не одну барель води.
То ж час сплинув досить швидко, наче вода скрізь решето. Дуже задоволені та трішки зморені ківшаряни та спартаківці ввечері рушили по домівках, супроводжуючи шлях додому веселими піснями та анекдотами. Спільне фото на пам'ять і повні груди свіжого повітря та незабутніх вражень в черговий раз довели, що число 13 – не завжди передвісник чогось негативного. Якщо дуже захотіти, то і 13-те та ще й п’ятниця обов’язково посміхнуться вам на всі 32, подарувавши кожному багато радості, добра та щастя.
Від імені організаторів веселого спортивного свята МЦФЗН «Спорт для всіх»-«Спартак» та всіх учасників п’ятничного липневого заходу безмежна щира вдячність колективу яхт-клубу «Оскіл» під головуванням С.М.Матвієнко за гостинність та допомогу в ході товариської зустрічі та підприємцю С.П.Ганусу за надану фінансову підтримку.
І нехай і надалі багатоборство приносить нам не тільки бажання боротися і перемагати, а і насолоду від спілкування та радість і позитивні враження на довгі роки нашого життя.

Відділ фізкультури та спорту УКМС

12.07.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому зверне ...

12.07.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому звернень від громадян до начальника відділу освіти не надходило.

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих