Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
Документи | Публічна інформація | ПЕРЕЛІК відомостей, що становлять службову інформацію та інформацію з обмеженим доступом
ПЕРЕЛІК відомостей, що становлять службову інформацію та інформацію з обмеженим доступом

                                                                                                  ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                                Міський  голова ___________О.В. ВОЙТЮК

                                                                                                 від  01.12.2016р.  №  291


ПЕРЕЛІК

відомостей, що становлять службову інформацію та інформацію з обмеженим доступом

І. Загальні питання

1. Відомості, що містяться в документах міської ради та її структурних підрозділах на виконання законодавчих та інших нормативно-правових актів Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів державної влади з грифом „Для службового користування”.

2. Відомості, що містяться в службовій кореспонденції (доповідних записках, рекомендаціях та ін., виданих у зв’язку з опрацюванням документів надісланих до міської ради (її структурних підрозділів) з грифом „Для службового користування”.

3. Внутрівідомча службова кореспонденція, доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов'язані з розробкою напряму діяльності міської ради та/або її структурних підрозділів, здійсненням контрольних, наглядових функцій міською радою та/або її структурними підрозділами, відомості про підготовку нарад за участю керівництва міської ради, проекти розпоряджень, рішень, доручень та наказів.

Відомості, яким надається гриф обмеженого доступу “Для службового користування”

ІІ. Питання мобілізаційної підготовки

1. Відомості щодо заходів з питань мобілізаційної підготовки, мобілізаційного плану міської ради та її структурних підрозділів, крім документів, які становлять державну таємницю (згідно з наказом Міністерства економіки України від 18.05.2007 № 140 „Про затвердження Переліку відомостей з питань мобілізаційної підготовки національної економіки, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави”), щодо:

1) створення, розвитку, утримання, передачі, ліквідації, реалізації та фінансування мобілізаційних потужностей;

2) виробництва та поставки технічних засобів та майна речової служби в особливий період;

3) виробництва, закупівлі та поставки продовольства, сільськогосподарської продукції в особливий період;

4)  виробництва та поставки лікарських засобів та медичного майна в особливий період;

5)  виробництва та поставки паливно-мастильних матеріалів в особливий період;

6) мобілізаційних завдань із замовлення на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг в особливий період;

7) кількості автотранспортної, дорожньо-будівельної, підіймально-транспортної техніки, повітряних, морських та річкових суден, залізничного рухомого складу, які підлягають передачі до складу Збройних Сил України в  органі місцевого самоврядування;

8) забезпечення виконавців мобілізаційних завдань матеріально-технічними, сировинними та енергетичними ресурсами в особливий період;

9) виробництва ветеринарного майна та технічних засобів ветеринарної медицини в особливий період;

10) створення та накопичення нестандартного обладнання та устаткування на особливий період;

11) показників із праці та кадрів, джерел забезпечення кадрами потреб галузей національної економіки на особливий період;

12) підготовки фахівців у закладах освіти на особливий період;

13) надання медичних, транспортних, поштових, телекомунікаційних, житлово-комунальних, побутових, ремонтних та інших послуг в особливий період;

14)  виробництва найважливішої цивільної промислової продукції в особливий період;

15) номенклатури, обсягів (норм), місць зберігання матеріальних цінностей мобілізаційного резерву в міській раді, на підприємстві, в установі, opгaнізaцiї, які не задіяні у виробництві озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектувальних виробів до них;

16) капітального будівництва в особливий період;

17) створення страхового фонду документації для забезпечення виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг в особливий період.

2. Відомості про методичні матеріали з питань мобілізаційної підготовки національної економіки.

3. Відомості про виконання законів, інших нормативно-правових актів з питань мобілізаційної підготовки національної економіки.

4. Відомості про військовозобов'язаних, заброньованих за міською радою,  підприємствами, установами, організаціями, які не задіяні в особливий період у виробництві озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектуючих виробів до них.

5. Відомості про заходи, передбачені для забезпечення сталого функціонування міської ради її   виконавчого комітету, а також підприємств, установ, організацій, які не задіяні в особливий період у виробництві озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектуючих виробів до них.

6. Відомості про стан мобілізаційної готовності підприємств, установ, організацій, які не задіяні в особливий період у виробництві озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектуючих виробів до них.

7. Відомості про організацію та порядок роботи курсів підвищення кваліфікації фахівців місцевих органів виконавчої влади з питань мобілізаційної підготовки.

8. Відомості про виділення будівель, споруд, земельних ділянок, транспортних та інших матеріально-технічних засобів Збройним Силам України, іншим військовим формуванням в особливий період.

9. Відомості, які містяться в експлуатаційній документації на програмні засоби та комплексну систему захисту інформації в автоматизованих системах із питань мобілізаційної підготовки національної економіки.

10. Відомості про функціонування єдиної транспортної системи України в особливий період у частині, що стосується  міської ради, окремого підприємства.

11. Відомості про заходи мобілізаційної підготовки та мобілізаційного плану міської ради, підприємства, установи, організації.

12. Відомості про виробничі потужності, обсяги, технологію виробництва матеріалів, які передбачається використовувати для виготовлення озброєння, військової техніки, спеціальних комплектувальних виробів до них у цілому щодо підприємства, установи, організації.

13. Відомості про заходи мобілізаційної підготовки та мобілізаційного плану міської ради, підприємства, установи, організації щодо життєзабезпечення населення в особливий період.

14. Відомості про організацію оповіщення, управління і зв'язку, порядок переведення міської ради та її виконавчого комітету, підприємства, установи, організації на режим роботи в умовах особливого періоду.

15. Відомості про дислокацію, характеристики запасних пунктів управління, обсяги матеріально-технічних засобів, продовольства, систему їх охорони та захисту  органів місцевого самоврядування.

16. Відомості про довгострокові та річні програми мобілізаційної підготовки міської ради, окремого підприємства, установи, організації.

17. Відомості про потребу в асигнуваннях та фактичні фінансові витрати на мобілізаційну підготовку міської ради, підприємства, установи, організації.

18. Проекти розпорядчих документів мобілізаційного плану, штатні розписи  управлінь, відділів та положення про них на особливий період в міській раді та її виконавчому комітеті.

19. Організація та виконання завдань мобілізаційної підготовки, крім відомостей, що становлять державну таємницю, під час листування з центральними органами державної влади, структурними підрозділами облдержадміністрації, підприємствами, установами і організаціями.

III. Питання надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення

1. Відомості про організацію реагування та дії у разі виникнення аварій на об’єктах, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави.

2. Розпорядження щодо організації зв’язку при ліквідації надзвичайних ситуацій мирного часу, а також на навчаннях та тренуваннях.

3. Схеми організації зв’язку з неповним переліком позивних та діючих частот.

4. Витяги з переліку телефонних та телеграфних постійно діючих каналів (а також за спеціальними паролями).

5. Пояснювальні записки до планів та схем зв’язку, які розкривають побудову системи зв’язку МНС України в мирний час.

6. Виписки з таблиці позивних посадових осіб.

7. Інструкції посадових осіб та номери чергової служби обслуговування вузлів зв’язку щодо організації зв’язку.

8. Табелі термінових та строкових донесень МНС України, які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.

9. Відомості щодо технічного стану та готовності за кожну окрему систему оповіщення.

10. Виписки з радіоданих.

11. Плани об’єктів (адміністративних будинків) з нанесеними схемами мереж зв’язку, сигналізації, радіофікації, електроживлення, освітлення та комп’ютерних систем.

12. Відомості про пункти управління, які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.

13. Відомості щодо організації заходів цивільної оборони у структурних підрозділах міської ради, крім відомостей, що становлять державну таємницю.

14. Відомості про номенклатуру, потребу і наявність запасів оперативного резерву управління.

15. Нормативні документи щодо показників та критеріїв визначення оцінки, підприємств та сил реагування щодо цивільного захисту та техногенної безпеки.

16. Плани цивільного захисту на особливий період об’єктів економіки (структурних підрозділів облдержадміністрації), які не віднесені до відповідних категорій з цивільного захисту.

17. Відомості щодо характеристик хімічно небезпечних об’єктів, які віднесені до І-Ш ступенів хімічної небезпеки.

18. Зведені відомості про кількість та результати проведених навчань і тренувань з цивільного захисту (цивільної оборони), які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.

19. Відомості про порядок, критерії та правила віднесення міст та об’єктів національної економіки до відповідних категорій з цивільної оборони (цивільного захисту).

20. Зведені відомості за окремими показниками про кількість, загальну площу та місткість захисних споруд цивільної оборони (цивільного захисту) на підприємствах (установах).

21. Методичні рекомендації, вказівки, посібники та настанови щодо цивільного захисту, які не розкривають оціночні показники, угрупування сил, організацію приведення системи цивільного захисту в готовність до дій за призначенням в особливий період.

22. Відомості щодо заходів, стану формування страхового фонду документації міської ради, які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.

23. Акти інспекторських перевірок з питань цивільного захисту та техногенної безпеки області.

IV. Питання оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та протидії корупції

1. Відомості щодо діяльності на відповідній території військових частин Збройних Сил України та інших формувань, створених відповідно до законодавства України.

2. Відомості щодо організації та виконання завдань територіальної оборони, крім відомостей, що становлять державну таємницю, під час листування з центральними органами виконавчої влади та їх територіальними органами, структурними підрозділами міської ради, підприємствами, установами і організаціями.

3. Відомості щодо розробки документів планування територіальної оборони, які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.

4. Відомості, отримані від правоохоронних органів, які не підлягають розголошенню на підставі відповідних нормативних актів і можуть привести до розкриття джерела отриманої інформації.

5. Відомості про зміст матеріалів дізнання (досудового слідства) з питань, що містять інформацію з обмеженим доступом.

6. Відомості щодо заходів з антитерористичної діяльності, які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.

7. Відомості щодо планування, організації запровадження та фактичного стану заходів з реалізації державної політики у сфері запобігання і подолання кризових ситуацій, що спричинені екстремістськими або терористичними проявами, крім відомостей, що становлять державну таємницю.

V. Питання режимно-секретної роботи

1. Відомості про надання, переоформлення, зупинення дії або скасування спеціального дозволу на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею.

2. Відомості про основні завдання та функції, організацію роботи режимно-секретної служби міської ради.

3. Внутрішні нормативні документи щодо організації та здійснення режимно-секретної роботи.

4. Відомості щодо забезпечення контролю, запровадження заходів, фактичний стан, наявність недоліків в організації охорони державної таємниці.

5. Відомості про наявність режимних приміщень, місць зберігання матеріальних носіїв секретної інформації, порядок їх охорони та евакуації.

6. Відомості щодо переліку посад працівників міської ради та її структурних підрозділів, перебування на яких потребує оформлення допуску до державної таємниці.

7. Відомості щодо оформлення, надання, скасування допуску (доступу) до державної таємниці.

8. Відомості з картки результатів перевірки громадянина у зв’язку з допуском до державної таємниці (форма 8).

9. Перелік питань, на які пропонується надати відповідь для оформлення допуску до державної таємниці, правила надання відповідей на питання, визначені у переліку питань, на які пропонується надати відповідь для оформлення допуску до державної таємниці.

10. Відомості щодо перегляду грифів секретності матеріальних носіїв секретної інформації.

11. Відомості щодо організації та ведення секретного діловодства.

12. Відомості, зазначені у номенклатурі секретних справ, журналах, журналах обліку матеріальних носіїв секретної інформації, а також в актах на їх знищення.

13. Відомості, які містять інформацію щодо перевірки наявності, знищення, прийому-передачі, експертизи цінності матеріальних носіїв секретної інформації, якщо вони не містять в собі таємної інформації.

14. Відомості, що розкривають систему охорони, пропускний та внутрішньооб’єктовий режим, технічне оснащення режимних приміщень та місць їх розташування.

15. Відомостей за окремими показниками про організацію окремого об’єкта урядового зв’язку, про встановлення і зняття телефонних апаратів урядового зв’язку (переліки, довідники, списки абонентів урядового зв’язку).

16. Відомості про забезпечення режиму секретності у разі введення правового режиму або надзвичайного стану.

17. Відомості щодо забезпечення режиму секретності у зв’язку з виїздом в іноземні країни працівників міської ради та її структурних підрозділів, яким надано чи було надано допуск до державної таємниці.

18. Відомості, які розкривають порядок охорони інформації з обмеженим доступом під час прийому іноземних делегацій, груп та окремих іноземців.

19. Зведені відомості з надання звіту про стан забезпечення охорони державної таємниці.

20. Відомості щодо категоріювання приміщень та автоматизованих систем і копіювально-розмножувальної техніки, в яких обробляється інформація з обмеженим доступом.

21. Відомості щодо організації та результатів проведення службових розслідувань щодо конкретних фактів витоку секретної інформації, втрати матеріальних носіїв секретної інформації, інших порушень режиму секретності.

VІ. З питань технічного захисту інформації

1. Відомості про створення та функціонування комплексної системи захисту інформації.

2. Відомості за окремими показниками про планування, організацію, запровадження заходів, фактичний стан, наявність недоліків в організації технічного захисту інформації щодо об’єкта інформаційної діяльності, інформаційній (автоматизованій), телекомунікаційній чи інформаційно-телекомунікаційній системі.

3. Відомості про стан і зміст апаратних та програмних засобів захисту інформації в міській раді та її структурних підрозділах, якщо вони не становлять державної таємниці.

4. Модель загроз об’єкта інформаційної діяльності, якщо вона не містить відомостей, що становлять державну таємницю.

5. Відомості про технічні характеристики комп’ютерного парку, автоматизованих робочих місць і серверів.

6. Інформація, яка містить відомості про обстеження та категоріювання об’єктів, де циркулює інформація, що становить державну таємницю.

7. Алгоритми отримання, обробки та зберігання інформації, що реалізовані в автоматизованій інформаційній системі.

8. Інформація, яка містить відомості про порядок виготовлення, облік та зберігання паролів, ключів та ідентифікаторів, які використовуються у комп’ютерних мережах, де обробляється інформація з обмеженим доступом, якщо вона не становить державної таємниці.

9. Відомості про роботу (розміщення), в т.ч. кабелів локальної обчислювальної мережі) серверного та комунікаційного обладнання, доступу до цього обладнання та баз даних (облікові записи).

VII. Питання житлово-комунального господарства

1. Відомості про організацію охорони в цілому та конкретно об’єктів теплопостачання та стан захисту джерел водопостачання по об’єкту, місту, району, крім тих, що входять до Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.

2. Відомості, що розкривають схеми діючих та резервних водозаборів з артезіанських свердловин або з відкритих водоймищ (рік), які призначені для забезпечення подавання води до комунальних водоводів по об’єкту, місту, селищам.

3. Відомості про фактичні об’єми запасів, місця розташування поверхневих або підземних резервних джерел водозабезпечення, які призначені для подавання води до комунальних водоводів по об’єкту, місту, селищам.

4. Відомості про інженерно-технічні заходи, розголошення яких може призвести до порушення стійкого водо,- теплопостачання та каналізації по об’єкту, місту, селищам.

5.  Топографічні зйомки М 1:2000, М 1:1000, абриси та кроки до них, якщо вони містять відомості обмеженого доступу й дають можливість визначити місцезнаходження діючих головних споруд, насосних станцій, гідротехнічних споруд (гребель, дамб), за винятком секретних даних.

VIII. Питання містобудування та архітектури

1. Топографічні, цифрові карти, фотоплани і фотокарти масштабів 1:10 000 – 1:50 000 (незалежно від форми та виду носія інформації) на територію м. Куп’янська , створені в державній системі координат УСК-2000 або в системі координат СК-42, які мають повну інформацію для детального вивчення та оцінки місцевості, орієнтування на ній, цілевказання, виробництва вимірів і різних заходів господарського та оборонного значення.

2. Плани міст масштабу 1:10 000 – 1:20 000 (незалежно від форми та виду носія інформації) на територію м. Куп’янська, створені в державній системі координат УСК-2000 або в системі координат СК-42, які мають повну інформацію для детального вивчення та оцінки місцевості, орієнтування на ній, цілевказання, виробництва вимірів і різних заходів господарського та оборонного значення.

3. Спеціальні карти, створені в державній системі координат УСК-2000 або в системі координат СК-42, а саме: карти геодезичних даних, карти джерел водопостачання, карти ділянок рік масштабів 1:25 000 – 1:50 000.

4. Відомості за сукупністю всіх показників про точні значення елементів орієнтування систем координат УСК-2000 і СК-42 та зв’язки цих систем з іншими системами координат, у тому числі умовними або місцевими.

5.  Відомості про координати геодезичних пунктів на територію м. Куп’янська, визначені з точністю до 10 метрів у будь-якій системі координат, крім умовної та місцевої, а також геодезичні і картографічні матеріали, які дозволяють обчислювати або уточнювати вказані координати з такою самою точністю.

6. Картографо-геодезичні дані, які характеризують рельєф поверхні Землі з точністю за висотою перерізу до 10 метрів, на територію м. Куп’янська, які покривають площу в одному масиві понад 25 кв. км.

7. Графічна частина містобудівної документації, яка розроблена на картографічній основі, що має гриф „Для службового користування”.

Інформація з обмеженим доступом

ІX. Робота з кадрових питань

1. Відомості, що зазначені у картці особового обліку посадових осіб місцевого самоврядування.

2. Відомості, що зазначені в документах атестації посадових осіб місцевого самоврядування.

3. Відомості,  що  зазначені в особових справах працівників апарату міської ради, в т.ч. ті, що містять інформацію особистого характеру.

4. Матеріали службових розслідувань стосовно посадових осіб місцевого самоврядування.

5. Відомості, що зазначені у наказах про особовий склад, про відпустки, про відрядження, про заохочення, про стягнення.

6. Відомості, що зазначені у поданнях до призначення, про звільнення зі служби, присвоєння чергового спеціального рангу посадовим особам місцевого самоврядування та нагородження.

X.Питання соціального захисту, охорони здоров’я, захисту прав та інтересів дітей

1. Відомості щодо персональних даних інвалідів, дітей-сиріт, прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу, підопічних дитячих, психоневрологічних та  будинків-інтернатів,  підопічних територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг), одержувачів всіх видів державної соціальної допомоги та пенсій.

2. Відомості з центрального банку даних з проблем інвалідності.

3. Матеріали із відомостями щодо персональних даних осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи.

4. Відомості щодо користувачів пільг, сформованих на базі Єдиного державного автоматизованого Реєстру пільговиків (ЄДАРП).

5. Відомості про результати генетичних та інших досліджень, які є критеріями ідентифікації особи.

6. Аналітична та статистична інформація, зведена за певними критеріями на підставі інформації про дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, сім’ї потенційних і дійсних усиновлювачів, опікунів і піклувальників, прийомних батьків і батьків-вихователів.

7. Відомості, що відносяться до персональних даних про дітей сиріт та дітей, які позбавлені батьківського піклування, зазначені у звітах та інших документах: про опіку, піклування, усиновлення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, прийомні сім’ї, дитячі будинки сімейного типу.

8. Персоналізовані відомості щодо стану здоров’я громадян (захворюваність, інвалідність, смертність та фізичний розвиток).

XI. Питання зовнішньоекономічних відносин

1. Зведені відомості щодо зовнішньоекономічної діяльності суб’єктів господарювання, що стосується економічної безпеки регіону.

2. Відомості, які розкривають порядок охорони інформації з обмеженим доступом під час прийому іноземних делегацій, груп та окремих іноземців.

3. Відомості з журналу обліку ділових зустрічей з іноземними делегаціями, групами, іноземними громадянами Куп’янської міської ради.

XII. Інші відомості

1. Відомості з документів (проекти рішень, довідки, висновки, листи, та інш.) до протоколів сесій Куп’янської міської ради, виконавчого комітету, засідань комісій.

2. дані доповідних записок.

3. Відомості про документообіг.

4. Дані розпоряджень міського голови, щодо внутрішньоорганізаційної діяльності виконавчого комітету.

5. Відомості з проектів рішень, рішень виконавчого комітету з питань, які відносяться до компетенції служби у справах дітей, житлової політики, оформлення права власності

6. Відомості про заявників з облікових справ за зверненнями громадян.

7. Матеріали перевірок скарг та заяв громадян.

8. Відомості щодо фінансово-економічних показників підприємств міста, які не віднесені до категорії розпорядників публічної інформації, якщо такі відомості отримані міською радою та її структурними підрозділами в рамках здійснення власних повноважень.

9. Відомості щодо результатів моніторингу суб’єктів господарської діяльності, пов’язаної з користуванням надрами.

 

Заступник міського голови-

керуючий справами виконавчого комітету                                       Т.І. ЄЛЬДЖАРОВА

 

 

Web-адреса: kupyansk-rada.gov.ua/info/page/4613Дата публікації: 13:08 08.12.2016
Міський голова

Войтюк Олег Вікторович

Куп'янський міськрайонний штаб з питань координації дій щодо тимчасового перебування внутрішньо переміщених осіб
Пошук
Анонс подій
24.06.2017
день - 24 та 25 червня о 09.00 на майданчиках центрального міського пляжу міста Куп'янськ, поблизу колишньої рятувальної станції за адресою вулиця Мічуріна, 98, стартують змагання з пляжного волейболу та пляжного футболу Запрошуємо куп'янчан та гостей міста завітати останнього вік-енду червня на центральни 24 та 25 червня о 09.00 на майданчиках центрального міського пляжу міста Куп'янськ, поблизу колишньої рятувальної станції за адресою вулиця Мічуріна, 98, стартують змагання з пляжного волейболу та пляжного футболу Запрошуємо куп'янчан та гостей міста завітати останнього вік-енду червня на центральний пляж міста в якості учасників чи вболівальників. 25 червня відбудуться змагання з пляжного волейболу серед команд КФК, а 26 чеврня стартують змагання з пляжного футболу. Зазначені спортивні заходи приурочені до Дня Конституції України та Дня молоді. Організатор:КУФКС "МЦФЗН "Спорт для всіх"-"Спартак"" Час проведення:24.06.2017 (протягом дня) Місце проведення:центральний міський пляж
16:00 - Вечір відпочинку та активного дозвілля любительського клубного об’єднання «Веселка» Вечір відпочинку та активного дозвілля любительського клубного об’єднання «Веселка» Організатор:Міський парк культури та відпочинку Час проведення:24.06.2017 16:00 Місце проведення:Міський будинок культури, пров. Духовний, 2
25.06.2017
12:00 - "Водяна битва" (з використанням водяних пістолетів та інших підручних засобів) "Водяна битва" (з використанням водяних пістолетів та інших підручних засобів) Організатор:Міський парк культури та відпочинку Час проведення:25.06.2017 12:00 Місце проведення:площа Центральна, біля приміщення Куп'янської міської ради
17:00 - Дитяча ігрова розважальна програма «Дитинство кольорове» Дитяча ігрова розважальна програма «Дитинство кольорове» Організатор:Міський парк культури та відпочинку Час проведення:25.06.2017 17:00 Місце проведення:площа Центральна, біля приміщення Куп'янської міської ради
18:00 - Майстер-класи по бальним танцям від танцювального колективу "Престиж" Майстер-класи по бальним танцям від танцювального колективу "Престиж" Організатор:Міський парк культури та відпочинку Час проведення:25.06.2017 18:00 Місце проведення:площа Центральна, біля приміщення Куп'янської міської ради
20:00 - ІІ загальноміський фестиваль фарб "Холі" ІІ загальноміський фестиваль фарб "Холі" Організатор:Міський парк культури та відпочинку Час проведення:25.06.2017 20:00 Місце проведення:площа Центральна, біля приміщення Куп'янської міської ради
20:30 - Вечірня концертна програма за участі молодих виконавців та творчих колективів міста приурочена до Всеукраїнського Дня молоді Вечірня концертна програма за участі молодих виконавців та творчих колективів міста приурочена до Всеукраїнського Дня молоді Організатор:Міський парк культури та відпочинку Час проведення:25.06.2017 20:30 Місце проведення:площа Центральна, біля приміщення Куп'янської міської ради
22:00 - Святкова дискотека з нагоди Всеукраїнського дня молоді Святкова дискотека з нагоди Всеукраїнського дня молоді Організатор:Міський парк культури та відпочинку Час проведення:25.06.2017 22:00 Місце проведення:площа Центральна, біля приміщення Куп'янської міської ради
26.06.2017
день - Хронологічна панорама «Конституція – оберег нашої державності» Хронологічна панорама «Конституція – оберег нашої державності» Організатор:Міська бібліотека № 2 Час проведення:26.06.2017 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека № 2, ПК ім Кошелєва смт. Ківшарівка
день - Музично-теоретичний калейдоскоп на тему: «Конституція та право на музичне мистецтво» (популяризація державних символів України, виховання поваги до них у суспільстві) Музично-теоретичний калейдоскоп на тему: «Конституція та право на музичне мистецтво» (популяризація державних символів України, виховання поваги до них у суспільстві) Організатор:Куп'янська дитяча музична школа № 2 Час проведення:26.06.2017 (протягом дня) Місце проведення:Куп'янська дитяча музична школа № 2, смт.Ківшарівка
день - Тематична виставка «Краса врятує світ» Тематична виставка «Краса врятує світ» Організатор:Куп'янський краєзнавчий музей Час проведення:26.06.2017 (протягом дня) Місце проведення:Куп'янський краєзнавчий музей
10:00 - Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Організатор:в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Час проведення:26.06.2017 10:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
10:00 - Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:26.06.2017 10:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти вул. Студентська,2
13:00 - Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:26.06.2017 13:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти вул. Студентська,2
Докладніше
Стрічка подій:

23.06.2017 у загальноосвітніх навчальних закладах міста проведено засідання педагогічних рад з порядком денним "Про випуск учнів 11(12)-х к ...

23.06.2017 у загальноосвітніх навчальних закладах міста проведено засідання педагогічних рад з порядком денним "Про випуск учнів 11(12)-х класів". Всього випущено 280 випускників (у т.ч. 24 із заочних класів).

Станом на 23.06.17р. в УПСЗН КМР на обліку перебуває 4335 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 1020, дітей - 710, ін ...

Станом на 23.06.17р. в УПСЗН КМР на обліку перебуває 4335 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 1020, дітей - 710, інвалідів – 215, пенсіонерів - 2390. За тиждень зареєстровано 6 внутрішньо переміщені особи, з них осіб працездатного віку – 1, пенсіонерів – 4, дітей - 1, інвалідів - 0.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося – 47 осіб, за призначенням житлових субсидій – 58 осіб.
22.06.17 року проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеними особами щодо фактичного місця проживання. Підтверджено факт проживання 55 особам.
За тиждень на особистому прийомі до начальника управління праці та соціального захисту населення Куп‘янської міської ради Ягодки Н.М. звернулося 5 осіб з загальних питань соціального захисту. На всі питання надані роз‘яснення по суті.

22.06.2017 у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому звернень від громад ...

22.06.2017 у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому звернень від громадян до відділу освіти не надходило.

22.06.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

22.06.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

22.06.2017р. проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця прожив ...

22.06.2017р. проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця проживання. Підтверджено факт проживання 55 особам.

22.06.2017р. о 10:00 біля пам’ятника воїнам-землякам, які загинули на фронтах ВВВ 1941-1945 рр. відбувся мітинг, приурочений до Дня Скорботи ...

22.06.2017р. о 10:00 біля пам’ятника воїнам-землякам, які загинули на фронтах ВВВ 1941-1945 рр. відбувся мітинг, приурочений до Дня Скорботи в Україні.

22.06.2017 у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до дошкільних навчальних закладів міста. За підсумками прий ...

22.06.2017 у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до дошкільних навчальних закладів міста. За підсумками прийому видано 18 направлень на влаштування дітей до ДНЗ, 4 дітей поставлено на облік для подальшого влаштування.

22.06.2017р. на особистому прийомі до начальника управління праці та соціального захисту населення Куп‘янської міської ради Ягодки Н.М. звер ...

22.06.2017р. на особистому прийомі до начальника управління праці та соціального захисту населення Куп‘янської міської ради Ягодки Н.М. звернулося 4 особи з загальних питань соціального захисту. На всі питання надані роз‘яснення по суті.

20.06.2017р. відбулося чергове засідання виконкому. У ході засідання було розглянуто близько двадцяти питань порядку денного. Основне з них ...

20.06.2017р. відбулося чергове засідання виконкому. У ході засідання було розглянуто близько двадцяти питань порядку денного. Основне з них — підготовка житлово-комунального господарства міста до сталої роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 років.

20.06.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

20.06.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

20.06.2017р. о 9.00 годині відбувся особистий прийом громадян міського голови Войтюка О.В. На особистому прийомі до міського голови Войтюка ...

20.06.2017р. о 9.00 годині відбувся особистий прийом громадян міського голови Войтюка О.В. На особистому прийомі до міського голови Войтюка О.В. звернулось 10 громадян. За тематикою звернення стосувались необхідності вирішення питань житлово-комунального господарства (5) та житлових питань (2). На три звернення надано роз’яснення по суті та чотири звернення залишені на контролі.
Під час особистого прийому було розглянуто одне із актуальних питань, яке турбує жителів міста Куп’янськ, смт. Ківшарівка та смт. Куп’янськ-Вузловий, а саме, незгоди жителів багатоповерхівок з встановленням загальнобудинкових вузлів обліку природного газу.
На дане питання були надані наступні роз’яснення. Виконавчим комітетом міської ради питання встановлення загальнобудинкових лічильників природного газу перебуває на особистому контролі міського голови.
Для вирішення даного питання та зняття соціальної напруги в місті Куп’янську міським головою направлені листи до Харківської обласної державної адміністрації з клопотанням щодо необхідності спонукати керівництво ПАТ «Харківгаз» надати відповіді на питання побутових споживачів природного газу з метою захисту їх законних прав та інтересів. В разі можливості, розробити порядок узгодження та встановлення загальнобудинкових вузлів обліку виключно за згодою мешканців багатоквартирних будинків, з урахуванням кількості соціально незахищених споживачів у кожному будинку (яким встановлювати індивідуальні газові лічильники першочергово) та з дотриманням вимог чинного законодавства України.
Під час робочої поїздки міського голови до м. Харкова було проведено ряд зустрічей та переговорів з керівництвом ПАТ «Харківгаз», управління паливно-енергетичного комплексу Харківської обласної державної адміністрації з питань:
- зменшення вартості встановлення індивідуальних газових лічильників до 3500 грн.;
- проведення нарахувань за спожитий газ відповідно до кількості проживаючих, а не кількості зареєстрованих у квартирі осіб шляхом надання відповідних довідок до Куп’янського відділення ПАТ «Харківгаз».
В особистому прийомі приймав участь заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Козуб А.В.
Наступний особистий прийом громадян міського голови Войтюка О.В. відбудеться 04.07.2017р. о 15.00 годині.

19.06.2017р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило. ...

19.06.2017р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило.

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих