Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
Документи | Публічна інформація | ПЕРЕЛІК відомостей, що становлять службову інформацію та інформацію з обмеженим доступом
ПЕРЕЛІК відомостей, що становлять службову інформацію та інформацію з обмеженим доступом

                                                                                                  ЗАТВЕРДЖУЮ

                                                                                Міський  голова ___________О.В. ВОЙТЮК

                                                                                                 від  01.12.2016р.  №  292


ПЕРЕЛІК

відомостей, що становлять службову інформацію та інформацію з обмеженим доступом

І. Загальні питання

1. Відомості, що містяться в документах міської ради та її структурних підрозділах на виконання законодавчих та інших нормативно-правових актів Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інших центральних органів державної влади з грифом „Для службового користування”.

2. Відомості, що містяться в службовій кореспонденції (доповідних записках, рекомендаціях та ін., виданих у зв’язку з опрацюванням документів надісланих до міської ради (її структурних підрозділів) з грифом „Для службового користування”.

3. Внутрівідомча службова кореспонденція, доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов'язані з розробкою напряму діяльності міської ради та/або її структурних підрозділів, здійсненням контрольних, наглядових функцій міською радою та/або її структурними підрозділами, відомості про підготовку нарад за участю керівництва міської ради, проекти розпоряджень, рішень, доручень та наказів.

Відомості, яким надається гриф обмеженого доступу “Для службового користування”

ІІ. Питання мобілізаційної підготовки

1. Відомості щодо заходів з питань мобілізаційної підготовки, мобілізаційного плану міської ради та її структурних підрозділів, крім документів, які становлять державну таємницю (згідно з наказом Міністерства економіки України від 18.05.2007 № 140 „Про затвердження Переліку відомостей з питань мобілізаційної підготовки національної економіки, які містять конфіденційну інформацію, що є власністю держави”), щодо:

1) створення, розвитку, утримання, передачі, ліквідації, реалізації та фінансування мобілізаційних потужностей;

2) виробництва та поставки технічних засобів та майна речової служби в особливий період;

3) виробництва, закупівлі та поставки продовольства, сільськогосподарської продукції в особливий період;

4)  виробництва та поставки лікарських засобів та медичного майна в особливий період;

5)  виробництва та поставки паливно-мастильних матеріалів в особливий період;

6) мобілізаційних завдань із замовлення на виробництво продукції, виконання робіт, надання послуг в особливий період;

7) кількості автотранспортної, дорожньо-будівельної, підіймально-транспортної техніки, повітряних, морських та річкових суден, залізничного рухомого складу, які підлягають передачі до складу Збройних Сил України в  органі місцевого самоврядування;

8) забезпечення виконавців мобілізаційних завдань матеріально-технічними, сировинними та енергетичними ресурсами в особливий період;

9) виробництва ветеринарного майна та технічних засобів ветеринарної медицини в особливий період;

10) створення та накопичення нестандартного обладнання та устаткування на особливий період;

11) показників із праці та кадрів, джерел забезпечення кадрами потреб галузей національної економіки на особливий період;

12) підготовки фахівців у закладах освіти на особливий період;

13) надання медичних, транспортних, поштових, телекомунікаційних, житлово-комунальних, побутових, ремонтних та інших послуг в особливий період;

14)  виробництва найважливішої цивільної промислової продукції в особливий період;

15) номенклатури, обсягів (норм), місць зберігання матеріальних цінностей мобілізаційного резерву в міській раді, на підприємстві, в установі, opгaнізaцiї, які не задіяні у виробництві озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектувальних виробів до них;

16) капітального будівництва в особливий період;

17) створення страхового фонду документації для забезпечення виробництва продукції, виконання робіт, надання послуг в особливий період.

2. Відомості про методичні матеріали з питань мобілізаційної підготовки національної економіки.

3. Відомості про виконання законів, інших нормативно-правових актів з питань мобілізаційної підготовки національної економіки.

4. Відомості про військовозобов'язаних, заброньованих за міською радою,  підприємствами, установами, організаціями, які не задіяні в особливий період у виробництві озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектуючих виробів до них.

5. Відомості про заходи, передбачені для забезпечення сталого функціонування міської ради її   виконавчого комітету, а також підприємств, установ, організацій, які не задіяні в особливий період у виробництві озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектуючих виробів до них.

6. Відомості про стан мобілізаційної готовності підприємств, установ, організацій, які не задіяні в особливий період у виробництві озброєння, боєприпасів, військової техніки, спеціальних комплектуючих виробів до них.

7. Відомості про організацію та порядок роботи курсів підвищення кваліфікації фахівців місцевих органів виконавчої влади з питань мобілізаційної підготовки.

8. Відомості про виділення будівель, споруд, земельних ділянок, транспортних та інших матеріально-технічних засобів Збройним Силам України, іншим військовим формуванням в особливий період.

9. Відомості, які містяться в експлуатаційній документації на програмні засоби та комплексну систему захисту інформації в автоматизованих системах із питань мобілізаційної підготовки національної економіки.

10. Відомості про функціонування єдиної транспортної системи України в особливий період у частині, що стосується  міської ради, окремого підприємства.

11. Відомості про заходи мобілізаційної підготовки та мобілізаційного плану міської ради, підприємства, установи, організації.

12. Відомості про виробничі потужності, обсяги, технологію виробництва матеріалів, які передбачається використовувати для виготовлення озброєння, військової техніки, спеціальних комплектувальних виробів до них у цілому щодо підприємства, установи, організації.

13. Відомості про заходи мобілізаційної підготовки та мобілізаційного плану міської ради, підприємства, установи, організації щодо життєзабезпечення населення в особливий період.

14. Відомості про організацію оповіщення, управління і зв'язку, порядок переведення міської ради та її виконавчого комітету, підприємства, установи, організації на режим роботи в умовах особливого періоду.

15. Відомості про дислокацію, характеристики запасних пунктів управління, обсяги матеріально-технічних засобів, продовольства, систему їх охорони та захисту  органів місцевого самоврядування.

16. Відомості про довгострокові та річні програми мобілізаційної підготовки міської ради, окремого підприємства, установи, організації.

17. Відомості про потребу в асигнуваннях та фактичні фінансові витрати на мобілізаційну підготовку міської ради, підприємства, установи, організації.

18. Проекти розпорядчих документів мобілізаційного плану, штатні розписи  управлінь, відділів та положення про них на особливий період в міській раді та її виконавчому комітеті.

19. Організація та виконання завдань мобілізаційної підготовки, крім відомостей, що становлять державну таємницю, під час листування з центральними органами державної влади, структурними підрозділами облдержадміністрації, підприємствами, установами і організаціями.

III. Питання надзвичайних ситуацій та цивільного захисту населення

1. Відомості про організацію реагування та дії у разі виникнення аварій на об’єктах, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави.

2. Розпорядження щодо організації зв’язку при ліквідації надзвичайних ситуацій мирного часу, а також на навчаннях та тренуваннях.

3. Схеми організації зв’язку з неповним переліком позивних та діючих частот.

4. Витяги з переліку телефонних та телеграфних постійно діючих каналів (а також за спеціальними паролями).

5. Пояснювальні записки до планів та схем зв’язку, які розкривають побудову системи зв’язку МНС України в мирний час.

6. Виписки з таблиці позивних посадових осіб.

7. Інструкції посадових осіб та номери чергової служби обслуговування вузлів зв’язку щодо організації зв’язку.

8. Табелі термінових та строкових донесень МНС України, які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.

9. Відомості щодо технічного стану та готовності за кожну окрему систему оповіщення.

10. Виписки з радіоданих.

11. Плани об’єктів (адміністративних будинків) з нанесеними схемами мереж зв’язку, сигналізації, радіофікації, електроживлення, освітлення та комп’ютерних систем.

12. Відомості про пункти управління, які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.

13. Відомості щодо організації заходів цивільної оборони у структурних підрозділах міської ради, крім відомостей, що становлять державну таємницю.

14. Відомості про номенклатуру, потребу і наявність запасів оперативного резерву управління.

15. Нормативні документи щодо показників та критеріїв визначення оцінки, підприємств та сил реагування щодо цивільного захисту та техногенної безпеки.

16. Плани цивільного захисту на особливий період об’єктів економіки (структурних підрозділів облдержадміністрації), які не віднесені до відповідних категорій з цивільного захисту.

17. Відомості щодо характеристик хімічно небезпечних об’єктів, які віднесені до І-Ш ступенів хімічної небезпеки.

18. Зведені відомості про кількість та результати проведених навчань і тренувань з цивільного захисту (цивільної оборони), які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.

19. Відомості про порядок, критерії та правила віднесення міст та об’єктів національної економіки до відповідних категорій з цивільної оборони (цивільного захисту).

20. Зведені відомості за окремими показниками про кількість, загальну площу та місткість захисних споруд цивільної оборони (цивільного захисту) на підприємствах (установах).

21. Методичні рекомендації, вказівки, посібники та настанови щодо цивільного захисту, які не розкривають оціночні показники, угрупування сил, організацію приведення системи цивільного захисту в готовність до дій за призначенням в особливий період.

22. Відомості щодо заходів, стану формування страхового фонду документації міської ради, які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.

23. Акти інспекторських перевірок з питань цивільного захисту та техногенної безпеки області.

IV. Питання оборонної роботи, взаємодії з правоохоронними органами та протидії корупції

1. Відомості щодо діяльності на відповідній території військових частин Збройних Сил України та інших формувань, створених відповідно до законодавства України.

2. Відомості щодо організації та виконання завдань територіальної оборони, крім відомостей, що становлять державну таємницю, під час листування з центральними органами виконавчої влади та їх територіальними органами, структурними підрозділами міської ради, підприємствами, установами і організаціями.

3. Відомості щодо розробки документів планування територіальної оборони, які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.

4. Відомості, отримані від правоохоронних органів, які не підлягають розголошенню на підставі відповідних нормативних актів і можуть привести до розкриття джерела отриманої інформації.

5. Відомості про зміст матеріалів дізнання (досудового слідства) з питань, що містять інформацію з обмеженим доступом.

6. Відомості щодо заходів з антитерористичної діяльності, які не підпадають під дію Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.

7. Відомості щодо планування, організації запровадження та фактичного стану заходів з реалізації державної політики у сфері запобігання і подолання кризових ситуацій, що спричинені екстремістськими або терористичними проявами, крім відомостей, що становлять державну таємницю.

V. Питання режимно-секретної роботи

1. Відомості про надання, переоформлення, зупинення дії або скасування спеціального дозволу на провадження діяльності, пов'язаної з державною таємницею.

2. Відомості про основні завдання та функції, організацію роботи режимно-секретної служби міської ради.

3. Внутрішні нормативні документи щодо організації та здійснення режимно-секретної роботи.

4. Відомості щодо забезпечення контролю, запровадження заходів, фактичний стан, наявність недоліків в організації охорони державної таємниці.

5. Відомості про наявність режимних приміщень, місць зберігання матеріальних носіїв секретної інформації, порядок їх охорони та евакуації.

6. Відомості щодо переліку посад працівників міської ради та її структурних підрозділів, перебування на яких потребує оформлення допуску до державної таємниці.

7. Відомості щодо оформлення, надання, скасування допуску (доступу) до державної таємниці.

8. Відомості з картки результатів перевірки громадянина у зв’язку з допуском до державної таємниці (форма 8).

9. Перелік питань, на які пропонується надати відповідь для оформлення допуску до державної таємниці, правила надання відповідей на питання, визначені у переліку питань, на які пропонується надати відповідь для оформлення допуску до державної таємниці.

10. Відомості щодо перегляду грифів секретності матеріальних носіїв секретної інформації.

11. Відомості щодо організації та ведення секретного діловодства.

12. Відомості, зазначені у номенклатурі секретних справ, журналах, журналах обліку матеріальних носіїв секретної інформації, а також в актах на їх знищення.

13. Відомості, які містять інформацію щодо перевірки наявності, знищення, прийому-передачі, експертизи цінності матеріальних носіїв секретної інформації, якщо вони не містять в собі таємної інформації.

14. Відомості, що розкривають систему охорони, пропускний та внутрішньооб’єктовий режим, технічне оснащення режимних приміщень та місць їх розташування.

15. Відомостей за окремими показниками про організацію окремого об’єкта урядового зв’язку, про встановлення і зняття телефонних апаратів урядового зв’язку (переліки, довідники, списки абонентів урядового зв’язку).

16. Відомості про забезпечення режиму секретності у разі введення правового режиму або надзвичайного стану.

17. Відомості щодо забезпечення режиму секретності у зв’язку з виїздом в іноземні країни працівників міської ради та її структурних підрозділів, яким надано чи було надано допуск до державної таємниці.

18. Відомості, які розкривають порядок охорони інформації з обмеженим доступом під час прийому іноземних делегацій, груп та окремих іноземців.

19. Зведені відомості з надання звіту про стан забезпечення охорони державної таємниці.

20. Відомості щодо категоріювання приміщень та автоматизованих систем і копіювально-розмножувальної техніки, в яких обробляється інформація з обмеженим доступом.

21. Відомості щодо організації та результатів проведення службових розслідувань щодо конкретних фактів витоку секретної інформації, втрати матеріальних носіїв секретної інформації, інших порушень режиму секретності.

VІ. З питань технічного захисту інформації

1. Відомості про створення та функціонування комплексної системи захисту інформації.

2. Відомості за окремими показниками про планування, організацію, запровадження заходів, фактичний стан, наявність недоліків в організації технічного захисту інформації щодо об’єкта інформаційної діяльності, інформаційній (автоматизованій), телекомунікаційній чи інформаційно-телекомунікаційній системі.

3. Відомості про стан і зміст апаратних та програмних засобів захисту інформації в міській раді та її структурних підрозділах, якщо вони не становлять державної таємниці.

4. Модель загроз об’єкта інформаційної діяльності, якщо вона не містить відомостей, що становлять державну таємницю.

5. Відомості про технічні характеристики комп’ютерного парку, автоматизованих робочих місць і серверів.

6. Інформація, яка містить відомості про обстеження та категоріювання об’єктів, де циркулює інформація, що становить державну таємницю.

7. Алгоритми отримання, обробки та зберігання інформації, що реалізовані в автоматизованій інформаційній системі.

8. Інформація, яка містить відомості про порядок виготовлення, облік та зберігання паролів, ключів та ідентифікаторів, які використовуються у комп’ютерних мережах, де обробляється інформація з обмеженим доступом, якщо вона не становить державної таємниці.

9. Відомості про роботу (розміщення), в т.ч. кабелів локальної обчислювальної мережі) серверного та комунікаційного обладнання, доступу до цього обладнання та баз даних (облікові записи).

VII. Питання житлово-комунального господарства

1. Відомості про організацію охорони в цілому та конкретно об’єктів теплопостачання та стан захисту джерел водопостачання по об’єкту, місту, району, крім тих, що входять до Зводу відомостей, що становлять державну таємницю.

2. Відомості, що розкривають схеми діючих та резервних водозаборів з артезіанських свердловин або з відкритих водоймищ (рік), які призначені для забезпечення подавання води до комунальних водоводів по об’єкту, місту, селищам.

3. Відомості про фактичні об’єми запасів, місця розташування поверхневих або підземних резервних джерел водозабезпечення, які призначені для подавання води до комунальних водоводів по об’єкту, місту, селищам.

4. Відомості про інженерно-технічні заходи, розголошення яких може призвести до порушення стійкого водо,- теплопостачання та каналізації по об’єкту, місту, селищам.

5.  Топографічні зйомки М 1:2000, М 1:1000, абриси та кроки до них, якщо вони містять відомості обмеженого доступу й дають можливість визначити місцезнаходження діючих головних споруд, насосних станцій, гідротехнічних споруд (гребель, дамб), за винятком секретних даних.

VIII. Питання містобудування та архітектури

1. Топографічні, цифрові карти, фотоплани і фотокарти масштабів 1:10 000 – 1:50 000 (незалежно від форми та виду носія інформації) на територію м. Куп’янська , створені в державній системі координат УСК-2000 або в системі координат СК-42, які мають повну інформацію для детального вивчення та оцінки місцевості, орієнтування на ній, цілевказання, виробництва вимірів і різних заходів господарського та оборонного значення.

2. Плани міст масштабу 1:10 000 – 1:20 000 (незалежно від форми та виду носія інформації) на територію м. Куп’янська, створені в державній системі координат УСК-2000 або в системі координат СК-42, які мають повну інформацію для детального вивчення та оцінки місцевості, орієнтування на ній, цілевказання, виробництва вимірів і різних заходів господарського та оборонного значення.

3. Спеціальні карти, створені в державній системі координат УСК-2000 або в системі координат СК-42, а саме: карти геодезичних даних, карти джерел водопостачання, карти ділянок рік масштабів 1:25 000 – 1:50 000.

4. Відомості за сукупністю всіх показників про точні значення елементів орієнтування систем координат УСК-2000 і СК-42 та зв’язки цих систем з іншими системами координат, у тому числі умовними або місцевими.

5.  Відомості про координати геодезичних пунктів на територію м. Куп’янська, визначені з точністю до 10 метрів у будь-якій системі координат, крім умовної та місцевої, а також геодезичні і картографічні матеріали, які дозволяють обчислювати або уточнювати вказані координати з такою самою точністю.

6. Картографо-геодезичні дані, які характеризують рельєф поверхні Землі з точністю за висотою перерізу до 10 метрів, на територію м. Куп’янська, які покривають площу в одному масиві понад 25 кв. км.

7. Графічна частина містобудівної документації, яка розроблена на картографічній основі, що має гриф „Для службового користування”.

Інформація з обмеженим доступом

ІX. Робота з кадрових питань

1. Відомості, що зазначені у картці особового обліку посадових осіб місцевого самоврядування.

2. Відомості, що зазначені в документах атестації посадових осіб місцевого самоврядування.

3. Відомості,  що  зазначені в особових справах працівників апарату міської ради, в т.ч. ті, що містять інформацію особистого характеру.

4. Матеріали службових розслідувань стосовно посадових осіб місцевого самоврядування.

5. Відомості, що зазначені у наказах про особовий склад, про відпустки, про відрядження, про заохочення, про стягнення.

6. Відомості, що зазначені у поданнях до призначення, про звільнення зі служби, присвоєння чергового спеціального рангу посадовим особам місцевого самоврядування та нагородження.

X.Питання соціального захисту, охорони здоров’я, захисту прав та інтересів дітей

1. Відомості щодо персональних даних інвалідів, дітей-сиріт, прийомних сімей, дитячих будинків сімейного типу, підопічних дитячих, психоневрологічних та  будинків-інтернатів,  підопічних територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг), одержувачів всіх видів державної соціальної допомоги та пенсій.

2. Відомості з центрального банку даних з проблем інвалідності.

3. Матеріали із відомостями щодо персональних даних осіб, постраждалих внаслідок Чорнобильської катастрофи.

4. Відомості щодо користувачів пільг, сформованих на базі Єдиного державного автоматизованого Реєстру пільговиків (ЄДАРП).

5. Відомості про результати генетичних та інших досліджень, які є критеріями ідентифікації особи.

6. Аналітична та статистична інформація, зведена за певними критеріями на підставі інформації про дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, сім’ї потенційних і дійсних усиновлювачів, опікунів і піклувальників, прийомних батьків і батьків-вихователів.

7. Відомості, що відносяться до персональних даних про дітей сиріт та дітей, які позбавлені батьківського піклування, зазначені у звітах та інших документах: про опіку, піклування, усиновлення дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, прийомні сім’ї, дитячі будинки сімейного типу.

8. Персоналізовані відомості щодо стану здоров’я громадян (захворюваність, інвалідність, смертність та фізичний розвиток).

XI. Питання зовнішньоекономічних відносин

1. Зведені відомості щодо зовнішньоекономічної діяльності суб’єктів господарювання, що стосується економічної безпеки регіону.

2. Відомості, які розкривають порядок охорони інформації з обмеженим доступом під час прийому іноземних делегацій, груп та окремих іноземців.

3. Відомості з журналу обліку ділових зустрічей з іноземними делегаціями, групами, іноземними громадянами Куп’янської міської ради.

XII. Інші відомості

1. Відомості з документів (проекти рішень, довідки, висновки, листи, та інш.) до протоколів сесій Куп’янської міської ради, виконавчого комітету, засідань комісій.

2. дані доповідних записок.

3. Відомості про документообіг.

4. Дані розпоряджень міського голови, щодо внутрішньоорганізаційної діяльності виконавчого комітету.

5. Відомості з проектів рішень, рішень виконавчого комітету з питань, які відносяться до компетенції служби у справах дітей, житлової політики, оформлення права власності

6. Відомості про заявників з облікових справ за зверненнями громадян.

7. Матеріали перевірок скарг та заяв громадян.

8. Відомості щодо фінансово-економічних показників підприємств міста, які не віднесені до категорії розпорядників публічної інформації, якщо такі відомості отримані міською радою та її структурними підрозділами в рамках здійснення власних повноважень.

9. Відомості щодо результатів моніторингу суб’єктів господарської діяльності, пов’язаної з користуванням надрами.

 

Заступник міського голови-

керуючий справами виконавчого комітету                                       Т.І. ЄЛЬДЖАРОВА

 

 

Дата публікації: 13:08 08.12.2016
Міський голова

Войтюк Олег Вікторович

Куп'янський міськрайонний штаб з питань координації дій щодо тимчасового перебування внутрішньо переміщених осіб
Пошук
Анонс подій
23.10.2017
день - Тематична міні-виставка «Організація об’єднаних націй» Тематична міні-виставка «Організація об’єднаних націй» Організатор:Куп'янський краєзнавчий музей Час проведення:23.10.2017 (протягом дня) Місце проведення:Куп'янський краєзнавчий музей
10:00 - Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:23.10.2017 10:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
10:00 - Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Організатор:в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Час проведення:23.10.2017 10:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
10:00 - Апаратна нарада з начальниками відділів управління культури, молоді та спорту Куп’янської міської ради Апаратна нарада з начальниками відділів управління культури, молоді та спорту Куп’янської міської ради Організатор:Лаптєв М.В.- начальник управління культури, молоді та спорту Куп’янської міської ради Час проведення:23.10.2017 10:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6, кабінет начальника № 409
13:00 - Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:23.10.2017 13:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань планування бюджету, фінансів, цінової політики та соціально-економічного розвитку Засідання постійної комісії міської ради з питань планування бюджету, фінансів, цінової політики та соціально-економічного розвитку Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:23.10.2017 13:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
15:00 - Засідання постійної комісії міської ради з правових питань, боротьби з корупцією, контролю за дотриманням законності, кадрової політики, депутатської діяльності та етики Засідання постійної комісії міської ради з правових питань, боротьби з корупцією, контролю за дотриманням законності, кадрової політики, депутатської діяльності та етики Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:23.10.2017 15:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
24.10.2017
10:00 - Участь вчителів української мови та літератури в семінарі Участь вчителів української мови та літератури в семінарі Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:24.10.2017 10:00 Місце проведення:Харківська Народна українська академія
13:00 - Особистий прийом громадян в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Особистий прийом громадян в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Організатор:в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Час проведення:24.10.2017 13:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
14:00 - Особистий прийом громадян заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Козуба А.В. Особистий прийом громадян заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Козуба А.В. Організатор:Загальний відділ виконавчого комітету КМР Час проведення:24.10.2017 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 4 поверх
14:00 - Нарада з керівниками навчальних закладів міста Нарада з керівниками навчальних закладів міста Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:24.10.2017 14:00 Місце проведення:Зала засідань відділу освіти, вул. Студентська, 2
14:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань комунальної власності, земельних відносин, архітектури, містобудування та охорони навколишнього середовища Засідання постійної комісії міської ради з питань комунальної власності, земельних відносин, архітектури, містобудування та охорони навколишнього середовища Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:24.10.2017 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, малий зал засідань
14:00 - Особистий прийом громадян начальником управління культури, молоді та спорту Куп’янської міської ради Лаптєвим М.В. Особистий прийом громадян начальником управління культури, молоді та спорту Куп’янської міської ради Лаптєвим М.В. Організатор:Лаптєв М.В.- начальник управління культури, молоді та спорту Куп’янської міської ради Час проведення:24.10.2017 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6, кабінет начальника № 409
16:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку Засідання постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:24.10.2017 16:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
25.10.2017
день - Виставка - заклик «Скажи спасибі усім , хто край свій рідний завжди боронить» до Дня визволення України від фашистських загарбників Виставка - заклик «Скажи спасибі усім , хто край свій рідний завжди боронить» до Дня визволення України від фашистських загарбників Організатор:Міська бібліотека №1 Час проведення:25.10.2017 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека № 1, ЗОШ № 4
день - Година мужності «Хто визволяв Україну – свій слід залишив у віках» Година мужності «Хто визволяв Україну – свій слід залишив у віках» Організатор:Міська бібліотека № 2 Час проведення:25.10.2017 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека № 2, ПК ім Кошелєва смт. Ківшарівка
14:00 - Засідання постійної комісії міської ради з соціальних та гуманітарних питань Засідання постійної комісії міської ради з соціальних та гуманітарних питань Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:25.10.2017 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
15:00 - Спільне засідання постійних комісій міської ради Спільне засідання постійних комісій міської ради Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:25.10.2017 15:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, зал засідань
Докладніше
Стрічка подій:

19.10.2017р. о 12:00 в Куп'янській дитячій музичній школі № 2, смт.Ківшарівка була проведена музична вітальня «Класична музика – послухаємо ...

19.10.2017р. о 12:00 в Куп'янській дитячій музичній школі № 2, смт.Ківшарівка була проведена музична вітальня «Класична музика – послухаємо та поміркуємо».

18.10.2017р. о 14:00 в Великобурлуцькій ДМШ Куп'янською дитячою узичною школою №1 була проведена лекція-концерт «Й. Брамс «Угорські танці»» ...

18.10.2017р. о 14:00 в Великобурлуцькій ДМШ Куп'янською дитячою узичною школою №1 була проведена лекція-концерт «Й. Брамс «Угорські танці»»

18.10.2017р. в дошкільному навчальному закладі (Центр розвитку дитини) "Іскорка" відбулося засідання міського методичного об’єднання музични ...

18.10.2017р. в дошкільному навчальному закладі (Центр розвитку дитини) "Іскорка" відбулося засідання міського методичного об’єднання музичних працівників та інструкторів з фізкультури дошкільних навчальних закладів міста. Метою семінару було ознайомлення з використанням елементів арт-терапевтичних технологій на заняттях з дітьми старшого дошкільного віку.

17.10.2017 у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради розглянуті питан ...

17.10.2017 у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради розглянуті питання про стан виконанання плану роботи відділу освіти на 2018 рік, про виконання рішень колегії відділу освіти, про організацію планування роботи відділу освіти на 2018 рік, про заходи щодо покращення результативності участі учнів у Всеукраїнських предметних олімпіадах та зовнішньому незалежному оцінюванні.

17.10.2017 у Куп’янській загальноосвітній школі №4 відділом освіти надано сервісні послуги навчальному закладу з питань організації та прове ...

17.10.2017 у Куп’янській загальноосвітній школі №4 відділом освіти надано сервісні послуги навчальному закладу з питань організації та проведення науково-дослідницької роботи з учнями.

12.10.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

12.10.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

17.10.2017р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- підготовка матер ...

17.10.2017р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- підготовка матеріалів по внесенню змін до бюджету м. Куп'янська на 2017 рік для затвердження на черговій сесії міської ради;
- підготовка до складання бюджету 2018 року згідно контрольних показників доведених Міністерством фінансів України.

14.10.2017р. о 16:00 в Міському будинку культури, пров. Духовний, 2, пройшли танцювальні вечори любительського об’єднання «Веселка» ...

14.10.2017р. о 16:00 в Міському будинку культури, пров. Духовний, 2, пройшли танцювальні вечори любительського об’єднання «Веселка»

14.10.2017р. о 10:00 вiдбулися урочистостi до Дня захисника України на Центральнiй площi мiста. ...

14.10.2017р. о 10:00 вiдбулися урочистостi до Дня захисника України на Центральнiй площi мiста.

14.10.2017р. о 15.00 в ПК ім. В.І.Кошелєва смт. Ківшарівка вiдбулась концертна програма до Дня захисника України. ...

14.10.2017р. о 15.00 в ПК ім. В.І.Кошелєва смт. Ківшарівка вiдбулась концертна програма до Дня захисника України.

13.10.2017р. на базі Куп’янської загальноосвітньої школи №11 відбувся І (міський) етап Всеукраїнського турніру юних хіміків. І місце посіла ...

13.10.2017р. на базі Куп’янської загальноосвітньої школи №11 відбувся І (міський) етап Всеукраїнського турніру юних хіміків. І місце посіла команда учнів НВК "Школа - гімназія №3", ІІ місце - команда учнів ЗОШ №6, ІІІ місце - команда учнів ЗОШ №12.

13.10.2017р. о 14:00 в НВК № 7 * була проведена літературна година «Історичні постаті в легендах» ...

13.10.2017р. о 14:00 в НВК № 7 * була проведена літературна година «Історичні постаті в легендах»

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих