Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
Документи | Протоколи засідань виконавчого комітету КМР | Протокол № 7 засідання виконавчого комітету Куп'янської міської ради від 20.06.2006 р.
Протокол № 7 засідання виконавчого комітету Куп'янської міської ради від 20.06.2006 р.

КУП’ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

63700,  м. Куп‘янськ,  Харківська обл.,  проспект Конституції 3,  виконавчий комітет

 

ПРОТОКОЛ  №  7

ЗАСІДАННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

 

м. Куп‘янськ                                                                                        від  20 червня  2017  року

 

НА ЗАСІДАННІ  ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БУЛИ ПРИСУТНІ:

ВОЙТЮК О.В. –  міський голова

ЧЛЕНИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ:

ЗАНІК В.В., СТОКОЗ С.В., СЕРГІЄНКО О.В.,КОЗУБ А.В.,  ПИСЬМАК  В.М.,  ЄЛЬДЖАРОВА Т.І., СКРЕБЕЦЬ О.В., ЯГОДКА Н.М

КЕРІВНИКИ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ МІСЬКОЇ РАДИ ТА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ:

ЮЩЕНКО М.В.  –  начальник загального відділу

ВИСТУПИЛИ:  ВОЙТЮК О.В. щодо затвердження порядку денного засідання виконавчого комітету

ПОСТАНОВИЛИ: порядок денний прийняти за основу

ВИСТУПИЛИ: ПИСЬМАК В.М., СКРЕБЕЦЬ О.В. щодо внесення до порядку денного  рішень:

«Про введення в дію рішення конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників»;

«Про затвердження переліку майданчиків для паркування транспортних засобів»;

«Про затвердження мережі стоянок таксі»;

«Про продовження роботи міської призовної комісії та організацію роботи військово-лікарської комісії»

ПОСТАНОВИЛИ: порядок денний прийняти в цілому з доповненнями

ОСНОВНІ ПИТАННЯ

1.    Про підготовку житлово-комунального господарства міста до сталої роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018  років

(Готує і доповідає: ГАРБУЗОВА О.І. – начальник управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва)

РІЗНІ ПИТАННЯ

2. Про підрізку та видалення зелених насаджень

3. Про встановлення дорожніх знаків

4. Про проведення благоустрою земельної ділянки

(Доповідає: ГАРБУЗОВА О.І. – начальник управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва)

5. Про затвердження плану роботи виконавчого комітету Куп’янської міської ради на ІІ півріччя 2017 року

(Доповідає: ЄЛЬДЖАРОВА Тетяна Іванівна — заступник міського голови - керуючий справами виконавчого комітету)

6. Про розгляд звернення громадян щодо надання матеріальної допомоги

7. Щодо розгляду звернень громадян про надання грошової допомоги на поховання

8. Про надання матеріальної допомоги учасникам антитерористичної операції на сході України

9. Про затвердження порядку здійснення компенсаційних виплат ФОП Гиренко О.С., ФОП Зміївський М.Ф., ФОП Бринцов С.В., ФОП Капленко О.В. на покриття фактично понесених збитків від перевезення окремих категорій громадян, що мають пільги з безкоштовного проїзду на міських та приміських автобусних маршрутах та відшкодування фактично наданих таким громадянам пільг у 2017 році

 (Доповідає: ЯГОДКА Наталія Миколаївна  – начальник  управління праці та соціального захисту населення )

10. Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами (5 рішень)

11. Про присвоєння поштової адреси частині об’єкта нерухомого майна (Доповідає: КОШЕЛЄВА — СКЛЯР  – начальник управління архітектури, містобудування та земельних відносин )

 

12. Про надання нецільової матеріальної допомоги Уповноваженим виконавчого комітету КМР

(Доповідає: ЗАНІК Володимир Васильович — секретар міської ради)

13. Про встановлення тарифів на платні медичні послуги, що надаються комунальним закладом охорони здоров’я «Куп’янська центральна міська лікарня»

14. Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які надаються житлово-комунальним підприємством № 1

15. Про Коригування тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів, які надаються ТОВ  Керуюча компанія «КомЕнерго-Куп’янськ»

16. Про розміщення літнього  майданчика за адресою: м. Куп’янськ, вул.. Друга Цукрозаводська, буд. 9Б

17. Про організацію проведення книжкового ярмарку

18. Про передачу в суборенду нежитлового приміщення, розташованого в будівлі за адресою: смт Ківшарівка, 35В, ФОП Матигіну Станіславу Владиславовичу

(Доповідає: ПИСЬМАК Володимир Миколайович  – заступник міського голови,  начальник управління економіки )

19. Про затвердження протоколу № 6 засідання   житлової комісії виконавчого комітету  від 19.06. 2017 року

(Доповідає: ГАВРЮШЕНКО Світлана Андріївна –  старший інспектор загального відділу)

20. Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна

(11  рішень)

(Доповідає: КОЗИР Леонід Олексійович  - заступник  начальника БТІ)

21.  Надання дозволів на здійснення певних дій  в інтересах малолітніх та неповнолітніх дітей ( 8 рішень)

(Доповідає: ЧУБ Алла Олександрівна  -   головний спеціаліст   юридичного відділу)

22. Питання захисту прав дітей (7 рішень)

23. Про дозвіл на розміщення пересувного цирку – шапіто «Рів’єра»

 (Доповідає: ОВЕРЕДНА Наталія Леонідівна  -   начальник   служби у справах дітей)                                                 

ДОДАТКОВІ  ПИТАННЯ

24. Про введення в дію рішення конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників

25. Про затвердження переліку майданчиків для паркування транспортних засобів

26. Про затвердження мережі стоянок таксі

(Доповідає: ПИСЬМАК Володимир Миколайович  – заступник міського голови,  начальник управління економіки )

27. Про продовження роботи міської призовної комісії та організацію роботи військово-лікарської комісії

(Доповідає: СКРЕБЕЦЬ Олександр Володимирович  – заступник міського голови)

1.

СЛУХАЛИ:

Про підготовку житлово-комунального господарства міста до сталої роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018  років

 

ВИСТУПИЛИ:

Гарбузова О.І.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 186 затвердити

2.

СЛУХАЛИ:

Про підрізку та видалення зелених насаджень

 

ВИСТУПИЛИ:

Гарбузова О.І.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 187 затвердити

3.

СЛУХАЛИ:

Про встановлення дорожніх знаків

 

ВИСТУПИЛИ:

Гарбузова О.І.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 188 затвердити

4.

СЛУХАЛИ:

Про проведення благоустрою земельної ділянки

 

ВИСТУПИЛИ:

Гарбузова О.І.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення не прийнято

5.

СЛУХАЛИ:

Про затвердження плану роботи виконавчого комітету Куп’янської міської ради на ІІ півріччя 2017 року

 

ВИСТУПИЛИ:

Єльджарова Т.І.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 189 затвердити

6.

СЛУХАЛИ:

Про розгляд звернення громадян щодо надання матеріальної допомоги (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Ягодка Н.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 190 затвердити

7.

СЛУХАЛИ:

Щодо розгляду звернень громадян про надання грошової допомоги на поховання (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Ягодка Н.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 191 затвердити

8.

СЛУХАЛИ:

Про надання матеріальної допомоги учасникам антитерористичної операції на сході України (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Ягодка Н.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 192 затвердити

9.

СЛУХАЛИ:

Про затвердження порядку здійснення компенсаційних виплат ФОП Гиренко О.С., ФОП Зміївський М.Ф., ФОП Бринцов С.В., ФОП Капленко О.В. на покриття фактично понесених збитків від перевезення окремих категорій громадян, що мають пільги з безкоштовного проїзду на міських та приміських автобусних маршрутах та відшкодування фактично наданих таким громадянам пільг у 2017 році

 

ВИСТУПИЛИ:

Ягодка Н.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 193 затвердити

10.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

 

ВИСТУПИЛИ:

Кошелєва-Скляр О.В.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 194 затвердити

11.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

 

ВИСТУПИЛИ:

Кошелєва-Скляр О.В.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 195 затвердити

12.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

 

ВИСТУПИЛИ:

Кошелєва-Скляр О.В.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 196 затвердити

13.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

 

ВИСТУПИЛИ:

Кошелєва-Скляр О.В.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 197 затвердити

14.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

 

ВИСТУПИЛИ:

Кошелєва-скляр О.В.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 198 затвердити

15.

СЛУХАЛИ:

Про присвоєння поштової адреси частині об’єкта нерухомого майна (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Кошелєва-скляр О.В.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 199 затвердити

16.

СЛУХАЛИ:

Про надання нецільової матеріальної допомоги Уповноваженим виконавчого комітету КМР (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Занік В.В.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 200 затвердити

17.

СЛУХАЛИ:

Про встановлення тарифів на платні медичні послуги, що надаються комунальним закладом охорони здоров’я «Куп’янська центральна міська лікарня»

 

ВИСТУПИЛИ:

Письмак В.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 201 затвердити

18.

СЛУХАЛИ:

Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які надаються житлово-комунальним підприємством № 1

 

ВИСТУПИЛИ:

Письмак В.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 202 затвердити

19.

СЛУХАЛИ:

Про Коригування тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів, які надаються ТОВ  Керуюча компанія «КомЕнерго-Куп’янськ»

 

ВИСТУПИЛИ:

Письмак В.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 203 затвердити

20.

СЛУХАЛИ:

Про розміщення літнього  майданчика за адресою: м. Куп’янськ, вул.. Друга Цукрозаводська, буд. 9Б

 

ВИСТУПИЛИ:

Письмак В.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 204 затвердити

21.

СЛУХАЛИ:

Про організацію проведення книжкового ярмарку

 

ВИСТУПИЛИ:

Письмак В.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 205 затвердити

22.

СЛУХАЛИ:

Про передачу в суборенду нежитлового приміщення, розташованого в будівлі за адресою: смт Ківшарівка, 35В, ФОП

 

ВИСТУПИЛИ:

Письмак В.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 206 затвердити

23.

СЛУХАЛИ:

Про затвердження протоколу № 6 засідання   житлової комісії виконавчого комітету  від 19.06. 2017 року (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Гаврюшенко С.А.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 207 затвердити

24.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Козир Л.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 208 затвердити

25.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Козир Л.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 209 затвердити

26.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Козир Л.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 210 затвердити

27.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Козир Л.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 211 затвердити

28.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Козир Л.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 212 затвердити

29.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Козир Л.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 213 затвердити

30.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Козир Л.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 214 затвердити

31.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Козир Л.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 215 затвердити

32.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Козир Л.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 216 затвердити

33.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Козир Л.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 217 затвердити

34.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Козир Л.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 218 затвердити

35.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення договору дарування 1/2 ч. житлового будинку з надвірними будівлями та 1/2 ч. земельної ділянки, право користування якими має неповнолітній (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 219 затвердити

36.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення договору купівлі-продажу 1/2 частини житлового будинку з надвірними будівлями, право користування яким має неповнолітній (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 220 затвердити

37.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення спадкового договору (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 221 затвердити

38.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення спадкового договору (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 222 затвердити

39.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення договору квартири, право користування якою має неповнолітній (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 223 затвердити

40.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення спадкового договору (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 224 затвердити

41.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення договору дарування 2/5 ч. квартири та подальшого продажу квартири, яка належить неповнолітній (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 225 затвердити

 

42.

СЛУХАЛИ:

Про надання догвору на укладення договору  дарування часток житлового будинку з надвірними будівлями, право користування яким має малолітня (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 226 затвердити

43.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 227 затвердити

44.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 228 затвердити

45.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 229 затвердити

46.

СЛУХАЛИ:

Про встановлення опіки над дитиною, позбавленою батьківського піклування (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 230 затвердити

47.

СЛУХАЛИ:

Про встановлення опіки над дитиною, позбавленою батьківського піклування (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 231 затвердити

48.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини-сироти (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 232 затвердити

49.

СЛУХАЛИ:

Про завершення терміну перебування вихованця в ДБСТ (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 233 затвердити

50.

СЛУХАЛИ:

Про дозвіл на розміщення пересувного цирку – шапіто «Рів’єра»

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 234 затвердити

51.

СЛУХАЛИ:

Про введення в дію рішення конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників

 

ВИСТУПИЛИ:

Письмак В.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 235 затвердити

52.

СЛУХАЛИ:

Про затвердження переліку майданчиків для паркування транспортних засобів

 

ВИСТУПИЛИ:

Письмак В.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 236 затвердити

53.

СЛУХАЛИ:

Про затвердження мережі стоянок таксі

 

ВИСТУПИЛИ:

Письмак В.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 237 затвердити

54.

СЛУХАЛИ:

Про продовження роботи міської призовної комісії та організацію роботи військово-лікарської комісії

 

ВИСТУПИЛИ:

Скребець О.В.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 238 затвердити

Дата публікації: 11:28 23.06.2017
Міський голова

Войтюк Олег Вікторович

Куп'янський міськрайонний штаб з питань координації дій щодо тимчасового перебування внутрішньо переміщених осіб
Пошук
Анонс подій
28.07.2017
день - Тематична виставка «З днем народження, рідний Куп’янськ» Тематична виставка «З днем народження, рідний Куп’янськ» Організатор:Куп'янський краєзнавчий музей Час проведення:28.07.2017 (протягом дня) Місце проведення:Куп'янський краєзнавчий музей
10:00 - Засідання XXX сесії Куп'янської міської ради VII скликання Засідання XXX сесії Куп'янської міської ради VII скликання Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:28.07.2017 10:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, зал засідань
31.07.2017
10:00 - Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:31.07.2017 10:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
10:00 - Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Організатор:в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Час проведення:31.07.2017 10:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
13:00 - Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:31.07.2017 13:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
01.08.2017
день - Спортивно-розважальне свято з нагоди відзначення річниці заснування міста Куп'янськ (парковий волейбол, шашки). Дата проведення уточнюється Спортивно-розважальне свято з нагоди відзначення річниці заснування міста Куп'янськ (парковий волейбол, шашки). Дата проведення уточнюється Організатор:КУФКС "МЦФЗН "Спорт для всіх"-"Спартак"" Час проведення:01.08.2017 (протягом дня) Місце проведення:стадіон КУФКС "МЦФЗН "Спорт для всіх"-"Спартак""
день - Меморіал Євдокімова О.О. з велоспорту ВМХ Меморіал Євдокімова О.О. з велоспорту ВМХ Організатор:ВК "Алєв", відділ ФКС Час проведення:01.08.2017 (протягом дня) Місце проведення:м. Куп’янськ велотраса ВМХ мр-н Ювілейний
день - Робота атракціонів «Веселі гірки», «Ракетоплан», «Павучок», «Колесо огляду», «Ланцюгова карусель», надувних атракціонів (батутів). Робота атракціонів «Веселі гірки», «Ракетоплан», «Павучок», «Колесо огляду», «Ланцюгова карусель», надувних атракціонів (батутів). Організатор:Міський парк культури та відпочинку Час проведення:01.08.2017 (протягом дня) Місце проведення:Міський парк культури та відпочинку
день - Постійно діючі виставки: «Етнографії Куп’янщини», «Археологія краю», «Куп’янськ і знаменитості», «Зала бойової слави»,«Утворення Куп’янська». Виставка самоварів, виставка прасок, виставка – продаж рекламної продукції. Проведення екскурсій, музейних занять на замовлення організацій та закладів освіти Постійно діючі виставки: «Етнографії Куп’янщини», «Археологія краю», «Куп’янськ і знаменитості», «Зала бойової слави»,«Утворення Куп’янська». Виставка самоварів, виставка прасок, виставка – продаж рекламної продукції. Проведення екскурсій, музейних занять на замовлення організацій та закладів освіти міста і району. Організатор:Куп'янський краєзнавчий музей Час проведення:01.08.2017 (протягом дня) Місце проведення:Куп'янський краєзнавчий музей
13:00 - Особистий прийом громадян в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Особистий прийом громадян в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Організатор:в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Час проведення:01.08.2017 13:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
Докладніше
Стрічка подій:

26.07.2017р. проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та ...

26.07.2017р. проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток. На засіданні комісії розглянуто 39 звернень, в тому числі 5 - з призначення пільг і допомог та 34 – з питання призначення субсидій.

25 липня 2017 року відбулося засідання постійної комісії міської ради з питань комунальної власності, земельних відносин, архітектури, місто ...

25 липня 2017 року відбулося засідання постійної комісії міської ради з питань комунальної власності, земельних відносин, архітектури, містобудування та охорони навколишнього середовища. На комісії були розглянуті такі питання: Про погодження розміщення пересувної тимчасової торгівлі; про передачу об’єктів водопостачання та водовідведення на баланс КП «КОМСЕРВІС»; про внесення змін до рішення ХХVI сесії VII скликання Куп’янської міської ради № 489- VIІ від 31.03.2017 року «Про прийняття у комунальну власність територіальної громади м. Куп’янська об’єктів електропостачання»; про внесення змін до рішення LI сесії VI скликання Куп’янської міської ради № 1270- VI від04.04.2014 року «Про прийняття об’єктів державної власності, які не увійшли до статутного фонду ЗАКРИТОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА «ДОМОБУДІВНИК», до комунальної власності територіальної громади м.Куп’янська»; про прийняття у комунальну власність територіальної громади міста Куп’янська медичного обладнання; про проведення конкурсу з продажу нежитлової будівлі, яка знаходиться за адресою :м. Куп’янськ, смт. Ківшарівка, вулиця Без назви, 1М; про встановлення орендної ставки нежитлового приміщення площею 105,8 кв.м., яке знаходиться в будівлі за адресою: м.Куп’янськ, вул. 1Травня,6, ВІДДІЛЕННЮ ВИКОНАВЧОЇ ДИРЕКЦІЇ ФОНДУ СОЦІАЛЬНОГО СТРАХУВАННЯ ВІД НЕЩАСНИХ ВИПАДКІВ НА ВИРОБНИЦТВІ ТА ПРОФЕСІЙНИХ ЗАХВОРЮВАНЬ УКРАЇНИ В КУП'ЯНСЬКОМУ РАЙОНІ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ; про встановлення орендної плати нежитлового приміщення площею 987,9 кв.м., яке знаходиться в будівлі за адресою: м.Куп’янськ, вул. Петра Іванова,1,КУП'ЯНСЬКОМУ ОБ'ЄДНАНОМУ УПРАВЛІННЮ ПЕНСІЙНОГО ФОНДУ УКРАЇНИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ; про взяття на баланс чавунних опор; про передачу матеріалів з балансу УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, БЛАГОУСТРОЮ ТА КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА КУП'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ на баланс ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА № 1; про внесення змін до рішення ХХ сесії VII скликання Куп’янської міської ради № 396-VIІ від 23.12.2016 р. «Про затвердження Переліку об’єктів майна комунальної власності територіальної громади міста Куп’янська, що підлягають викупу у 2017 році»; про надання дозволу на списання транспортного засобу з балансу комунального закладу охорони здоров'я “Куп'янська центральна міська лікарня” Куп'янської міської ради; про затвердження складу конкурсної комісії з продажу об'єктів комунальної власності територіальної громади м.Куп'янська ; про внесення змін до рішення ХХ сесії VII скликання Куп’янської міської ради № 396-VIІ від 23.12.2016 р. «Про затвердження Переліку об’єктів майна комунальної власності територіальної громади міста Куп’янська, що підлягають викупу у 2017 році»; про повернення майна відділу освіти Куп’янської міської ради, яке знаходиться в безоплатному користуванні ХОКП «ДРІТ»; Було розглянуто 37 питань з землекористування.
Також було розглянуте Положення про оренду майна територіальної громади м. Куп’янська (друга редакція).

25.07.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

25.07.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

24 липня 2017 року відбулося засідання постійної комісії міської ради з соціальних та гуманітарних питань.
На засіданні були розглянуті ...

24 липня 2017 року відбулося засідання постійної комісії міської ради з соціальних та гуманітарних питань.
На засіданні були розглянуті питання: про внесення змін до рішення Куп’янської міської ради від 24.02.2017р. № 472-VII “Про затвердження комплексної програми “Здоров’я Куп’янщини” на 2017 рік у новій редакції” (зі змінами); про призначення стипендій міського голови обдарованим та талановитим учням; про внесення змін до рішення XXIV сесії VIІ скликання Куп’янської міської ради Харківської області від 24.02.2017р. №  469–VIІ «Про затвердження у новій редакції міської Комплексної програми розвитку гуманітарної сфери м. Куп’янська на 2016-2018 роки» (зі змінами); про внесення змін до рішення № 471-VII XXIVсесії Куп’янської міської ради VII скликання від 24.02.2017 року «Про затвердження Програми надання фінансової підтримки футбольному клубу «Металург» міста Куп’янська у 2017 році»; про внесення змін до рішення № 105-VII VI сесії Куп’янської міської ради VII скликання від 05.02.2016 року «Про надання права безкоштовних занять на спортивних майданчиках дітям та молоді м. Куп’янська»; про виділення додаткових коштів на організацію та проведення святкових заходів з нагоди 362-річчя з Дня заснування міста Куп’янськ; про надання згоди на участь у гранті «Подолання наслідків конфлікту, пілотний проект з відновлення та розбудови спроможностей»; про надання матеріальної допомоги.









24 липня 2017 року відбулося засідання постійної комісії міської ради з правових питань, боротьби з корупцією, контролю за дотриманням закон ...

24 липня 2017 року відбулося засідання постійної комісії міської ради з правових питань, боротьби з корупцією, контролю за дотриманням законності, кадрової політики, депутатської діяльності та етики. На комісії були розглянуті такі питання: про звернення депутатів Куп’янської міської ради VІІ скликання; про внесення змін до рішення VІІ сесії VІІ скликання Куп’янської міської ради «Про затвердження структури та загальної чисельності апарату Куп’янської міської ради, апарату виконавчого комітету» від 25.03.2016 року № 117-VІІ; про зміну повного найменування КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА КУП'ЯНСЬКОЇ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ПОЛІКЛІННІКИ КУ'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ, затвердження Статуту комунального некомерційного підприємства “Куп'янська міська залізнична поліклінніка” Куп'янської міської ради Харківської області в новій редакції; про виділення додаткових коштів на організацію та проведення святкових заходів з нагоди 362-річчя з Дня заснування міста Куп’янськ; про внесення змін до рішення Куп’янської міської ради від 28.10.2016р. №354-VII «Про затвердження у новій редакції Положення про управління праці та соціального захисту населення Куп'янської міської ради Харківської області, структури та штатної чисельності управління праці та соціального захисту населення Куп'янської міської ради Харківської області».
Також було розглянуте Положення про оренду майна територіальної громади м. Куп’янська(друга редакція).

24.07.2017р. у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені ...

24.07.2017р. у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені питання про ремонт системи опалення та покрівлі, про забезпеченість педагогічними кадрами загальноосвітніх навчальних закладів, про комп'ютерізацію навчальних закладів та обладнання кабінетів природничо-математичних дисциплін і кабінетів початкової освіти.

24.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника від ...

24.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника відділу освіти звернулася одна особа з питання отримання документу про знання української мови. Надано роз’яснення по суті.

24.07.2017р. gроведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- Підготовка матер ...

24.07.2017р. gроведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- Підготовка матеріалів по внесенню змін до бюджету м.Куп’янська на 2017 рік для затвердження на черговій сесії міської ради
- Контроль та проведення фінансування в межах наявних бюджетних асигнувань та своєчасне внесення змін до розпису.

22 липня за підтримки міського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»-«Спартак» на базі Куп’янського центру соціальної допомог ...

22 липня за підтримки міського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»-«Спартак» на базі Куп’янського центру соціальної допомоги відбувся Турнір з шахів з нагоди відзначення в місті Дня шахів.
До участі в Турнірі заявилися шахісти з Куп’янськ-Вузлового, Ківшарівки та Куп’янська. Загальна кількість учасників – 24 прихильника тихого полювання.
За підсумками проведених зустрічей за коефіцієнтом місця розподілились наступним чином: VI місце – В.Бровко, Vмісце – І.Гончаренко, IV місце – О.Бондар. До трійки лідерів ввійшли О.Янголенко, С.Михайлюк та О.Турабов, ІІІ, ІІ та І місця відповідно.
Переможці та призери були відзначені грамотами міського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»-«Спартак».
Наші вітання призерам та переможцям Турніру. Бажаємо натхнення, достойних суперників та нових здобутків на шаховій арені спорту.

Станом на 21.07.17р. в УПСЗН КМР на обліку перебуває 4360 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 1026, дітей - 716, ін ...

Станом на 21.07.17р. в УПСЗН КМР на обліку перебуває 4360 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 1026, дітей - 716, інвалідів – 216, пенсіонерів - 2402. За тиждень зареєстровано 12 внутрішньо переміщених осіб, серед яких 2 – дітей, 3– працездатні особи, 1- інвалід, 6 – пенсіонерів.
20.07.17 року проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеними особами щодо фактичного місця проживання. Підтверджено факт проживання 42 особам.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулася – 159 осіб, за призначенням житлових субсидій – 82 особи.

20.07.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

20.07.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

20.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника від ...

20.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника відділу освіти звернулася одна особа з житлового питання. Надано роз’яснення по суті.

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих