Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
Документи | Протоколи засідань виконавчого комітету КМР | Протоколи засідань виконкому за 2017 рік | Протокол № 7 засідання виконавчого комітету Куп'янської міської ради від 20 червня 2017 року
Протокол № 7 засідання виконавчого комітету Куп'янської міської ради від 20 червня 2017 року

КУП’ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

63700,  м. Куп‘янськ,  Харківська обл.,  проспект Конституції 3,  виконавчий комітет

 

ПРОТОКОЛ  №  7

ЗАСІДАННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

 

м. Куп‘янськ                                                                                        від  20 червня  2017  року

 

НА ЗАСІДАННІ  ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БУЛИ ПРИСУТНІ:

ВОЙТЮК О.В. –  міський голова

ЧЛЕНИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ:

ЗАНІК В.В., СТОКОЗ С.В., СЕРГІЄНКО О.В.,КОЗУБ А.В.,  ПИСЬМАК  В.М.,  ЄЛЬДЖАРОВА Т.І., СКРЕБЕЦЬ О.В., ЯГОДКА Н.М

КЕРІВНИКИ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ МІСЬКОЇ РАДИ ТА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ:

ЮЩЕНКО М.В.  –  начальник загального відділу

ВИСТУПИЛИ:  ВОЙТЮК О.В. щодо затвердження порядку денного засідання виконавчого комітету

ПОСТАНОВИЛИ: порядок денний прийняти за основу

ВИСТУПИЛИ: ПИСЬМАК В.М., СКРЕБЕЦЬ О.В. щодо внесення до порядку денного  рішень:

«Про введення в дію рішення конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників»;

«Про затвердження переліку майданчиків для паркування транспортних засобів»;

«Про затвердження мережі стоянок таксі»;

«Про продовження роботи міської призовної комісії та організацію роботи військово-лікарської комісії»

ПОСТАНОВИЛИ: порядок денний прийняти в цілому з доповненнями

ОСНОВНІ ПИТАННЯ

1.    Про підготовку житлово-комунального господарства міста до сталої роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018  років

(Готує і доповідає: ГАРБУЗОВА О.І. – начальник управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва)

РІЗНІ ПИТАННЯ

2. Про підрізку та видалення зелених насаджень

3. Про встановлення дорожніх знаків

4. Про проведення благоустрою земельної ділянки

(Доповідає: ГАРБУЗОВА О.І. – начальник управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва)

5. Про затвердження плану роботи виконавчого комітету Куп’янської міської ради на ІІ півріччя 2017 року

(Доповідає: ЄЛЬДЖАРОВА Тетяна Іванівна — заступник міського голови - керуючий справами виконавчого комітету)

6. Про розгляд звернення громадян щодо надання матеріальної допомоги

7. Щодо розгляду звернень громадян про надання грошової допомоги на поховання

8. Про надання матеріальної допомоги учасникам антитерористичної операції на сході України

9. Про затвердження порядку здійснення компенсаційних виплат ФОП Гиренко О.С., ФОП Зміївський М.Ф., ФОП Бринцов С.В., ФОП Капленко О.В. на покриття фактично понесених збитків від перевезення окремих категорій громадян, що мають пільги з безкоштовного проїзду на міських та приміських автобусних маршрутах та відшкодування фактично наданих таким громадянам пільг у 2017 році

 (Доповідає: ЯГОДКА Наталія Миколаївна  – начальник  управління праці та соціального захисту населення )

10. Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами (5 рішень)

11. Про присвоєння поштової адреси частині об’єкта нерухомого майна (Доповідає: КОШЕЛЄВА — СКЛЯР  – начальник управління архітектури, містобудування та земельних відносин )

 

12. Про надання нецільової матеріальної допомоги Уповноваженим виконавчого комітету КМР

(Доповідає: ЗАНІК Володимир Васильович — секретар міської ради)

13. Про встановлення тарифів на платні медичні послуги, що надаються комунальним закладом охорони здоров’я «Куп’янська центральна міська лікарня»

14. Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які надаються житлово-комунальним підприємством № 1

15. Про Коригування тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів, які надаються ТОВ  Керуюча компанія «КомЕнерго-Куп’янськ»

16. Про розміщення літнього  майданчика за адресою: м. Куп’янськ, вул.. Друга Цукрозаводська, буд. 9Б

17. Про організацію проведення книжкового ярмарку

18. Про передачу в суборенду нежитлового приміщення, розташованого в будівлі за адресою: смт Ківшарівка, 35В, ФОП Матигіну Станіславу Владиславовичу

(Доповідає: ПИСЬМАК Володимир Миколайович  – заступник міського голови,  начальник управління економіки )

19. Про затвердження протоколу № 6 засідання   житлової комісії виконавчого комітету  від 19.06. 2017 року

(Доповідає: ГАВРЮШЕНКО Світлана Андріївна –  старший інспектор загального відділу)

20. Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна

(11  рішень)

(Доповідає: КОЗИР Леонід Олексійович  - заступник  начальника БТІ)

21.  Надання дозволів на здійснення певних дій  в інтересах малолітніх та неповнолітніх дітей ( 8 рішень)

(Доповідає: ЧУБ Алла Олександрівна  -   головний спеціаліст   юридичного відділу)

22. Питання захисту прав дітей (7 рішень)

23. Про дозвіл на розміщення пересувного цирку – шапіто «Рів’єра»

 (Доповідає: ОВЕРЕДНА Наталія Леонідівна  -   начальник   служби у справах дітей)                                                 

ДОДАТКОВІ  ПИТАННЯ

24. Про введення в дію рішення конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників

25. Про затвердження переліку майданчиків для паркування транспортних засобів

26. Про затвердження мережі стоянок таксі

(Доповідає: ПИСЬМАК Володимир Миколайович  – заступник міського голови,  начальник управління економіки )

27. Про продовження роботи міської призовної комісії та організацію роботи військово-лікарської комісії

(Доповідає: СКРЕБЕЦЬ Олександр Володимирович  – заступник міського голови)

1.

СЛУХАЛИ:

Про підготовку житлово-комунального господарства міста до сталої роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018  років

 

ВИСТУПИЛИ:

Гарбузова О.І.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 186 затвердити

2.

СЛУХАЛИ:

Про підрізку та видалення зелених насаджень

 

ВИСТУПИЛИ:

Гарбузова О.І.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 187 затвердити

3.

СЛУХАЛИ:

Про встановлення дорожніх знаків

 

ВИСТУПИЛИ:

Гарбузова О.І.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 188 затвердити

4.

СЛУХАЛИ:

Про проведення благоустрою земельної ділянки

 

ВИСТУПИЛИ:

Гарбузова О.І.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення не прийнято

5.

СЛУХАЛИ:

Про затвердження плану роботи виконавчого комітету Куп’янської міської ради на ІІ півріччя 2017 року

 

ВИСТУПИЛИ:

Єльджарова Т.І.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 189 затвердити

6.

СЛУХАЛИ:

Про розгляд звернення громадян щодо надання матеріальної допомоги (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Ягодка Н.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 190 затвердити

7.

СЛУХАЛИ:

Щодо розгляду звернень громадян про надання грошової допомоги на поховання (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Ягодка Н.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 191 затвердити

8.

СЛУХАЛИ:

Про надання матеріальної допомоги учасникам антитерористичної операції на сході України (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Ягодка Н.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 192 затвердити

9.

СЛУХАЛИ:

Про затвердження порядку здійснення компенсаційних виплат ФОП Гиренко О.С., ФОП Зміївський М.Ф., ФОП Бринцов С.В., ФОП Капленко О.В. на покриття фактично понесених збитків від перевезення окремих категорій громадян, що мають пільги з безкоштовного проїзду на міських та приміських автобусних маршрутах та відшкодування фактично наданих таким громадянам пільг у 2017 році

 

ВИСТУПИЛИ:

Ягодка Н.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 193 затвердити

10.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

 

ВИСТУПИЛИ:

Кошелєва-Скляр О.В.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 194 затвердити

11.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

 

ВИСТУПИЛИ:

Кошелєва-Скляр О.В.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 195 затвердити

12.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

 

ВИСТУПИЛИ:

Кошелєва-Скляр О.В.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 196 затвердити

13.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

 

ВИСТУПИЛИ:

Кошелєва-Скляр О.В.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 197 затвердити

14.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

 

ВИСТУПИЛИ:

Кошелєва-скляр О.В.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 198 затвердити

15.

СЛУХАЛИ:

Про присвоєння поштової адреси частині об’єкта нерухомого майна (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Кошелєва-скляр О.В.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 199 затвердити

16.

СЛУХАЛИ:

Про надання нецільової матеріальної допомоги Уповноваженим виконавчого комітету КМР (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Занік В.В.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 200 затвердити

17.

СЛУХАЛИ:

Про встановлення тарифів на платні медичні послуги, що надаються комунальним закладом охорони здоров’я «Куп’янська центральна міська лікарня»

 

ВИСТУПИЛИ:

Письмак В.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 201 затвердити

18.

СЛУХАЛИ:

Про встановлення тарифів на послуги з утримання будинків і споруд та прибудинкових територій, які надаються житлово-комунальним підприємством № 1

 

ВИСТУПИЛИ:

Письмак В.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 202 затвердити

19.

СЛУХАЛИ:

Про Коригування тарифів на послуги з вивезення твердих побутових відходів, які надаються ТОВ  Керуюча компанія «КомЕнерго-Куп’янськ»

 

ВИСТУПИЛИ:

Письмак В.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 203 затвердити

20.

СЛУХАЛИ:

Про розміщення літнього  майданчика за адресою: м. Куп’янськ, вул.. Друга Цукрозаводська, буд. 9Б

 

ВИСТУПИЛИ:

Письмак В.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 204 затвердити

21.

СЛУХАЛИ:

Про організацію проведення книжкового ярмарку

 

ВИСТУПИЛИ:

Письмак В.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 205 затвердити

22.

СЛУХАЛИ:

Про передачу в суборенду нежитлового приміщення, розташованого в будівлі за адресою: смт Ківшарівка, 35В, ФОП

 

ВИСТУПИЛИ:

Письмак В.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 206 затвердити

23.

СЛУХАЛИ:

Про затвердження протоколу № 6 засідання   житлової комісії виконавчого комітету  від 19.06. 2017 року (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Гаврюшенко С.А.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 207 затвердити

24.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Козир Л.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 208 затвердити

25.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Козир Л.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 209 затвердити

26.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Козир Л.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 210 затвердити

27.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Козир Л.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 211 затвердити

28.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Козир Л.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 212 затвердити

29.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Козир Л.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 213 затвердити

30.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Козир Л.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 214 затвердити

31.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Козир Л.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 215 затвердити

32.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Козир Л.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 216 затвердити

33.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Козир Л.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 217 затвердити

34.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Козир Л.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 218 затвердити

35.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення договору дарування 1/2 ч. житлового будинку з надвірними будівлями та 1/2 ч. земельної ділянки, право користування якими має неповнолітній (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 219 затвердити

36.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення договору купівлі-продажу 1/2 частини житлового будинку з надвірними будівлями, право користування яким має неповнолітній (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 220 затвердити

37.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення спадкового договору (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 221 затвердити

38.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення спадкового договору (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 222 затвердити

39.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення договору квартири, право користування якою має неповнолітній (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 223 затвердити

40.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення спадкового договору (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 224 затвердити

41.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення договору дарування 2/5 ч. квартири та подальшого продажу квартири, яка належить неповнолітній (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 225 затвердити

 

42.

СЛУХАЛИ:

Про надання догвору на укладення договору  дарування часток житлового будинку з надвірними будівлями, право користування яким має малолітня (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 226 затвердити

43.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 227 затвердити

44.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 228 затвердити

45.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 229 затвердити

46.

СЛУХАЛИ:

Про встановлення опіки над дитиною, позбавленою батьківського піклування (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 230 затвердити

47.

СЛУХАЛИ:

Про встановлення опіки над дитиною, позбавленою батьківського піклування (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 231 затвердити

48.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини-сироти (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 232 затвердити

49.

СЛУХАЛИ:

Про завершення терміну перебування вихованця в ДБСТ (персональні дані)

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 233 затвердити

50.

СЛУХАЛИ:

Про дозвіл на розміщення пересувного цирку – шапіто «Рів’єра»

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 234 затвердити

51.

СЛУХАЛИ:

Про введення в дію рішення конкурсного комітету з визначення автомобільних перевізників

 

ВИСТУПИЛИ:

Письмак В.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 235 затвердити

52.

СЛУХАЛИ:

Про затвердження переліку майданчиків для паркування транспортних засобів

 

ВИСТУПИЛИ:

Письмак В.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 236 затвердити

53.

СЛУХАЛИ:

Про затвердження мережі стоянок таксі

 

ВИСТУПИЛИ:

Письмак В.М.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 237 затвердити

54.

СЛУХАЛИ:

Про продовження роботи міської призовної комісії та організацію роботи військово-лікарської комісії

 

ВИСТУПИЛИ:

Скребець О.В.

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 238 затвердити

Переглядів: 88
Дата публікації: 11:28 23.06.2017

Центр надання
адміністративних
послуг

Пошук
Анонс подій
25.05.2018
08:00 - Свято Останнього дзвоника Свято Останнього дзвоника Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:25.05.2018 08:00 Місце проведення:Заклади загальної середньої освіти міста
11:00 - Проведення засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця проживання Проведення засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця проживання Організатор:УПСЗН Час проведення:25.05.2018 11:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6, каб. 217 УПСЗН
17:00 - Випускний вечір: «До побачення, школо!» Випускний вечір: «До побачення, школо!» Організатор:Учні ДМШ № 2 О.В.Кашуба Час проведення:25.05.2018 17:00 Місце проведення:Зал ДМШ № 2
26.05.2018
27.05.2018
Докладніше
Стрічка подій:

Станом на 25.05.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1415 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 326, ді ...

Станом на 25.05.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1415 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 326, дітей – 295, інвалідів – 87, пенсіонерів – 707.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося 52 особи, за призначенням житлових субсидій – 829 осіб.
За тиждень звернень від громадян до начальника управління праці та соціального захисту населення Куп‘янської міської ради Ягодки Н.М. не надходило.

25.05.2018р. у закладах загальної середньої освіти міста пройшло свято Останнього дзвоника. В урочистих заходах взяли участь учні та їхні ба ...

25.05.2018р. у закладах загальної середньої освіти міста пройшло свято Останнього дзвоника. В урочистих заходах взяли участь учні та їхні батьки, працівники закладів освіти, почесні гості. Детальніше на головній сторінці сайту.

24.05.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому зверне ...

24.05.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому звернень від громадян до начальника відділу освіти не надходило.

24.05.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

24.05.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

24.05.2018р. 11:00 - 24.05.2018р. 12:00 В міській бібліотеці №3 відбувся бібліотечний урок до дня слов’янської писемності «Так з’явилися пер ...

24.05.2018р. 11:00 - 24.05.2018р. 12:00 В міській бібліотеці №3 відбувся бібліотечний урок до дня слов’янської писемності «Так з’явилися перші книги»

24.05.2018р. на базі п’яти пунктів тестування, розташованих у закладах освіти м. Куп’янськ, проведено зовнішнє незалежне оцінювання випускни ...

24.05.2018р. на базі п’яти пунктів тестування, розташованих у закладах освіти м. Куп’янськ, проведено зовнішнє незалежне оцінювання випускників 11-х класів з української мови та літератури, у якому взяли участь 100% випускників закладів загальної середньої освіти міста.

24.05.2018р. у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до закладів дошкільної освіти міста. За підсумками прийо ...

24.05.2018р. у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до закладів дошкільної освіти міста. За підсумками прийому видано 7 направлень на влаштування дітей до ДНЗ, 3 дітей поставлено на облік для подальшого влаштування.

24.05.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило. ...

24.05.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило.

22.05.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

22.05.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

22.05.2018р. І (міський) етап дитячо-юнацької військово-патріотичної гри "Сокіл"("Джура") перенесено на 23.05.2018. ...

22.05.2018р. І (міський) етап дитячо-юнацької військово-патріотичної гри "Сокіл"("Джура") перенесено на 23.05.2018.

22.05.2018р. на базі Куп’янської загальноосвітньої школи №11, Куп’янського автотранспортного коледжу проведено зовнішнє незалежне оцінювання ...

22.05.2018р. на базі Куп’янської загальноосвітньої школи №11, Куп’янського автотранспортного коледжу проведено зовнішнє незалежне оцінювання випускників 11-х класів з математики, у якому взяли участь 122 учня 11-х класів закладів загальної середньої освіти міста.

21.05.2018р. у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Куп’янської міської ради. Під ч ...

21.05.2018р. у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Куп’янської міської ради. Під час апаратної наради були обговорені питання організованого закінчення навчального року, проведення урочистостостей з нагоди свята "Останній дзвоник" та організації участі випускників у ЗНО-2018.

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих