Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
Документи | Протоколи засідань виконавчого комітету КМР | ПРОТОКОЛ № 8 засідання виконавчого комітету Куп’янської міської ради від 19 липня 2017 року
ПРОТОКОЛ № 8 засідання виконавчого комітету Куп’янської міської ради від 19 липня 2017 року

   КУП’ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

63700, м. Куп‘янськ, Харківська обл., проспект Конституції 3, виконавчий комітет

ПРОТОКОЛ № 8

ЗАСІДАННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

м. Куп‘янськ                                                                                                                                             від 19 липня 2017 року

НА ЗАСІДАННІ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БУЛИ ПРИСУТНІ:

ВОЙТЮК О.В. – міський голова

ЧЛЕНИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ:

ЗАНІК В.В., СТОКОЗ С.В., СЕРГІЄНКО О.В., КОЗУБ А.В., ПИСЬМАК В.М., ЄЛЬДЖАРОВА Т.І., ПАПУЦИН М.В

КЕРІВНИКИ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ МІСЬКОЇ РАДИ ТА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ:

ЮЩЕНКО М.В. – начальник загального відділу

ВИСТУПИЛИ: ВОЙТЮК О.В. щодо затвердження порядку денного засідання виконавчого комітету

ПОСТАНОВИЛИ: порядок денний прийняти за основу

ВИСТУПИЛИ: ПИСЬМАК В.М. щодо внесення до порядку денного рішень:

“Про погодження штатного розкладу Житлово-комунального підприємства №1 з 01 серпня 2017 року”

“Про погодження розміщення спортивних пересувних тимчасових споруд”

ПОСТАНОВИЛИ: порядок денний прийняти в цілому з доповненнями

                                                                                       ОСНОВНІ ПИТАННЯ

1. Про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до загального відділу виконавчого комітету Куп’янської міської ради за I півріччя 2017 року

(Доповідає: ЄЛЬДЖАРОВА Тетяна Іванівна — заступник міського голови - керуючий справами виконавчого комітету)

2. Про виконання бюджету м. Куп’янська за I півріччя 2017 року

(Доповідає: Козир Світлана Миколаївна – в.о. начальника управління фінансів Куп’янської міської ради)

                                                                      ПИТАННЯ В ПОРЯДКУ КОНТРОЛЮ

3. Про підготовку житлово-комунального господарства міста до сталої роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 років

(Готує і доповідає: ГАРБУЗОВА О.І. – начальник управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва)

                                                                                      РІЗНІ ПИТАННЯ

4. Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Куп’янської міської ради від 20.06.2017 р. № 238 «Про продовження роботи міської призовної комісії та організацію роботи військово-лікарської комісії»

5. Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг в сфері державної реєстрації

(Доповідає: ЄЛЬДЖАРОВА Тетяна Іванівна — заступник міського голови - керуючий справами виконавчого комітету)

6. Про надання нецільової матеріальної допомоги Уповноваженим виконавчого комітету КМР

(Доповідає: ЗАНІК Володимир Васильович — секретар міської ради)

7. Про встановлення вартості 1-ї норми часу на роботи та послуги, що виконуються комунальним підприємством Куп’янське бюро технічної інвентаризації

(Доповідає: ПИСЬМАК Володимир Миколайович – заступник міського голови, начальник управління економіки )

8. Про підрізку та видалення зелених насаджень

9. Про визначення місць зупинок громадського транспорту

10. Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Куп’янської міської ради від 21.02.2017 р. № 25 «Про затвердження переліку об’єктів ремонту та утримання вулиць і доріг комунальної власності у м. Куп’янську, смт Ківшарівка, смт Куп’янськ-Вузловий»

(Доповідає: ГАРБУЗОВА О.І. – начальник управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва)

11. Про розгляд звернення громадян щодо надання матеріальної допомоги

12. Про надання матеріальної допомоги учасникам антитерористичної операції на сході України

13. Про реєстрацію Бірюкова Олександра Станіславовича, 06.10.1992 р.н. помічником Абзора Олександра Івановича та Абзор Клавдії Кузьминічни

(Доповідає: Шкарлет Віктор Григорович – заступник начальника управління праці та соціального захисту населення )

14. Про погодження штатного розкладу Куп’янської телерадіокомпанії з 01.07.2017 р.

(Доповідає: ПОЛТАВЕЦЬ Ольга Іванівна – директор Куп’янської телерадіокомпанії)

15. Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами (2 рішення)

16. Про присвоєння поштової адреси частині об’єкта нерухомого майна (Доповідає: КОШЕЛЄВА — СКЛЯР – начальник управління архітектури, містобудування та земельних відносин )

17. Про затвердження протоколу № 7 засідання житлової комісії виконавчого комітету від 17.07. 2017 року

(Доповідає: ГАВРЮШЕНКО Світлана Андріївна – старший інспектор загального відділу)

18. Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (4 рішення)

(Доповідає: ЛОБАС Ольга Миколаївна - начальник БТІ)

19. Надання дозволів на здійснення певних дій в інтересах малолітніх та неповнолітніх дітей (8 рішень)

(Доповідає: ЧУБ Алла Олександрівна - головний спеціаліст юридичного відділу)

20. Питання захисту прав дітей (11 рішень)

(Доповідає: ОВЕРЕДНА Наталія Леонідівна - начальник служби у справах дітей)

                                                                                ДОДАТКОВІ ПИТАННЯ

21. Про погодження штатного розкладу Житлово-комунального підприємства №1 з 01 серпня 2017 року

22. Про погодження розміщення спортивних пересувних тимчасових споруд

(Доповідає: ПИСЬМАК Володимир Миколайович – заступник міського голови, начальник управління економіки )

 

1.

СЛУХАЛИ:

Про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до загального відділу виконавчого комітету Куп’янської міської ради за I півріччя 2017 року

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Єльджарова Т.І.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 239 затвердити

 

2.

СЛУХАЛИ:

Про виконання бюджету м. Куп’янська за I півріччя 2017 року

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Козир С.М..

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 240затвердити

 

3.

СЛУХАЛИ:

Про підготовку житлово-комунального господарства міста до сталої роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 років

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Гарбузова О.І.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 241затвердити

 

4.

СЛУХАЛИ:

Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Куп’янської міської ради від 20.06.2017 р. № 238 «Про продовження роботи міської призовної комісії та організацію роботи військово-лікарської комісії»

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Єльджарова Т.І.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 242 затвердити

 

5.

СЛУХАЛИ:

Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг в сфері державної реєстрації

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Єльджарова Т.І.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 243 затвердити

 

6.

СЛУХАЛИ:

Про надання нецільової матеріальної допомоги Уповноваженим виконавчого комітету КМР

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Занік В.В.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 244 затвердити

 

7.

СЛУХАЛИ:

Про встановлення вартості 1-ї норми часу на роботи та послуги, що виконуються комунальним підприємством Куп’янське бюро технічної інвентаризації

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Письмак В.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 245 затвердити

 

8.

СЛУХАЛИ:

Про підрізку та видалення зелених насаджень

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Гарбузова О.І.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 246 затвердити

 

9.

СЛУХАЛИ:

Про визначення місць зупинок громадського транспорту

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Гарбузова О.І.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 247 затвердити

 

10.

СЛУХАЛИ:

Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Куп’янської міської ради від 21.02.2017 р. № 25 «Про затвердження переліку об’єктів ремонту та утримання вулиць і доріг комунальної власності у м. Куп’янську, смт Ківшарівка, смт Куп’янськ-Вузловий»

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Гарбузова О.І.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 248 затвердити

 

11.

СЛУХАЛИ:

Про розгляд звернення громадян щодо надання матеріальної допомоги (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Шкарлет В.Г.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 249 затвердити

 

12.

СЛУХАЛИ:

Про надання матеріальної допомоги учасникам антитерористичної операції на сході України(персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Шкарлет В.Г.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 250 затвердити

 

13.

СЛУХАЛИ:

Про реєстрацію помічника (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Шкарлет В.Г.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 251 затвердити

 

14.

СЛУХАЛИ:

Про погодження штатного розкладу Куп’янської телерадіокомпанії з 01.07.2017 р.

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Полтавець О.І.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 252 затвердити

 

15.

СЛУХАЛИ:

Про продовження дозволу на розміщення зовнішньої реклами

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Кошелєва-скляр О.В.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 253 затвердити

 

16.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Кошелєва-скляр О.В.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 254 затвердити

 

17.

СЛУХАЛИ:

Про присвоєння поштової адреси частині об’єкта нерухомого майна (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Кошелєва-скляр О.В.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 255 затвердити

 

18.

СЛУХАЛИ:

Про затвердження протоколу № 7 засідання житлової комісії виконавчого комітету від 17.07. 2017 року (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Гаврюшенко С.А.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 256 затвердити

 

19.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Лобас О.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 257 затвердити

 

20.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Лобас О.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 258 затвердити

 

21.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Лобас О.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 259 затвердити

 

22.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Лобас О.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 260 затвердити

 

23.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Лобас О.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 261 затвердити

 

24.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Лобас О.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 262 затвердити

 

25.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Лобас О.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 263 затвердити

 

26.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Лобас О.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 264 затвердити

 

27.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Лобас О.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 265 затвердити

 

28.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Лобас О.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 266 затвердити

 

29.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Лобас О.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 267 затвердити

 

30.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення договору дарування квартири, право користування якою має малолітня (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 268 затвердити

 

31.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення договору купівлі-продажу 1/10 ч. житлового будинку з надвірними будівлями, право користування яким має малолітній (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 269 затвердити

 

32.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення договору про поділ майна подружжя та договору купівлі-продажу частки квартири, право користування якою має малолітній (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 270 затвердити

 

33.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення договору дарування 1/2 ч. житлового будинку з надвірними будівлями, право користування яким має малолітня (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 271 затвердити

 

34.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення договору купівлі-продажу 1/2 ч. квартири, право користування якою має малолітній (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 272 затвердити

 

35.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення договору дарування квартири, право користування якою має малолітній (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 273 затвердити

 

36.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення договору дарування частки квартири на ім’я малолітньої (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 274 затвердити

 

37.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення договорів дарування часток квартири малолітнім (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 275 затвердити

 

38.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 276 затвердити

 

39.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 277 затвердити

 

40.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 278 затвердити

 

41.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 279 затвердити

 

42.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 280 затвердити

 

43.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 281 затвердити

 

44.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 282 затвердити

 

45.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 283 затвердити

 

46.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 284 затвердити

 

47.

СЛУХАЛИ:

Про встановлення піклування над дитиною-сиротою (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 285 затвердити

 

48.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 286 затвердити

 

49.

СЛУХАЛИ:

Про погодження штатного розкладу Житлово-комунального підприємства №1 з 01 серпня 2017 року

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Письмак В.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 287 затвердити

 

50.

СЛУХАЛИ:

Про погодження розміщення спортивних пересувних тимчасових споруд

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Письмак В.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 288 затвердити

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Міський голова О.В. ВОЙТЮК

Міський голова

Войтюк Олег Вікторович

Куп'янський міськрайонний штаб з питань координації дій щодо тимчасового перебування внутрішньо переміщених осіб
Пошук
Анонс подій
24.10.2017
10:00 - Участь вчителів української мови та літератури в семінарі Участь вчителів української мови та літератури в семінарі Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:24.10.2017 10:00 Місце проведення:Харківська Народна українська академія
13:00 - Особистий прийом громадян в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Особистий прийом громадян в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Організатор:в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Час проведення:24.10.2017 13:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
14:00 - Особистий прийом громадян заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Козуба А.В. Особистий прийом громадян заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Козуба А.В. Організатор:Загальний відділ виконавчого комітету КМР Час проведення:24.10.2017 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 4 поверх
14:00 - Нарада з керівниками навчальних закладів міста Нарада з керівниками навчальних закладів міста Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:24.10.2017 14:00 Місце проведення:Зала засідань відділу освіти, вул. Студентська, 2
14:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань комунальної власності, земельних відносин, архітектури, містобудування та охорони навколишнього середовища Засідання постійної комісії міської ради з питань комунальної власності, земельних відносин, архітектури, містобудування та охорони навколишнього середовища Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:24.10.2017 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, малий зал засідань
14:00 - Особистий прийом громадян начальником управління культури, молоді та спорту Куп’янської міської ради Лаптєвим М.В. Особистий прийом громадян начальником управління культури, молоді та спорту Куп’янської міської ради Лаптєвим М.В. Організатор:Лаптєв М.В.- начальник управління культури, молоді та спорту Куп’янської міської ради Час проведення:24.10.2017 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6, кабінет начальника № 409
16:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку Засідання постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:24.10.2017 16:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
25.10.2017
день - Виставка - заклик «Скажи спасибі усім , хто край свій рідний завжди боронить» до Дня визволення України від фашистських загарбників Виставка - заклик «Скажи спасибі усім , хто край свій рідний завжди боронить» до Дня визволення України від фашистських загарбників Організатор:Міська бібліотека №1 Час проведення:25.10.2017 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека № 1, ЗОШ № 4
день - Година мужності «Хто визволяв Україну – свій слід залишив у віках» Година мужності «Хто визволяв Україну – свій слід залишив у віках» Організатор:Міська бібліотека № 2 Час проведення:25.10.2017 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека № 2, ПК ім Кошелєва смт. Ківшарівка
14:00 - Засідання постійної комісії міської ради з соціальних та гуманітарних питань Засідання постійної комісії міської ради з соціальних та гуманітарних питань Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:25.10.2017 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
14:00 - Проведення засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток Проведення засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток Організатор:УПСЗН Час проведення:25.10.2017 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6, каб. 217 УПСЗН
15:00 - Спільне засідання постійних комісій міської ради Спільне засідання постійних комісій міської ради Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:25.10.2017 15:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, зал засідань
26.10.2017
08:00 - Особистий прийом громадян начальником УПСЗН КМР Ягодкою Н.М. Особистий прийом громадян начальником УПСЗН КМР Ягодкою Н.М. Організатор:Проводить Ягодка Н.М. - начальник УПСЗН Куп’янської міської ради Час проведення:26.10.2017 08:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6, каб. 217 УПСЗН
08:30 - Прийом громадян з питань влаштування дітей до ДНЗ Прийом громадян з питань влаштування дітей до ДНЗ Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:26.10.2017 08:30 Місце проведення:Кабінет № 7, відділ освіти, вул. Студентська, 2
09:00 - Семінар для вчителів початкових класів Семінар для вчителів початкових класів Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:26.10.2017 09:00 Місце проведення:Зала засідань відділу освіти, вул. Студентська, 2
09:30 - Семінар-тренінг для вчителів природничих дисциплін Семінар-тренінг для вчителів природничих дисциплін Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:26.10.2017 09:30 Місце проведення:Куп’янська загальноосвітня школа №1
13:00 - Особистий прийом громадян в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Особистий прийом громадян в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Організатор:в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Час проведення:26.10.2017 13:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
14:00 - Достроковий академічний концерт Достроковий академічний концерт Організатор:Куп'янська дитяча музична школа № 1 Час проведення:26.10.2017 14:00 Місце проведення:Куп'янська дитяча музична школа № 1
14:00 - Проведення засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця проживання Проведення засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця проживання Організатор:УПСЗН Час проведення:26.10.2017 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6, каб. 217 УПСЗН
14:00 - Чергове засідання адміністративної комісії виконавчого комітетету Куп'янської міської ради Чергове засідання адміністративної комісії виконавчого комітетету Куп'янської міської ради Організатор:Єльджарова Т.І. - керуючий справами виконавчого комітету Куп’янської міської ради Час проведення:26.10.2017 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.25
15:00 - Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:26.10.2017 15:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
Докладніше
Стрічка подій:

23.10.2017р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило. ...

23.10.2017р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило.

23.10.2017р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- аналіз дебіторсь ...

23.10.2017р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- аналіз дебіторської та кредиторської заборгованості по бюджетним установам м. Куп'янська;
- підготовка матеріалів по внесенню змін до бюджету м. Куп'янська на 2017 рік для затвердження на черговій сесії міської ради.


21.10.2017р. о 16:00 в Міському будинку культури, пров. Духовний, 2 відбулися танцювальні вечори любительського об’єднання «Веселка» ...

21.10.2017р. о 16:00 в Міському будинку культури, пров. Духовний, 2 відбулися танцювальні вечори любительського об’єднання «Веселка»

20.10.2017 в дошкільному навчальному закладі-ясла-садок №8 комбінованого типу проведено засідання міського методичного об’єднання вихователі ...

20.10.2017 в дошкільному навчальному закладі-ясла-садок №8 комбінованого типу проведено засідання міського методичного об’єднання вихователів молодших груп дошкільних навчальних закладів міста за темою "Пізнавальна активність дітей при ознайомленні з природою".

Станом на 20.10.17р. в УПСЗН КМР на обліку перебуває 4431 внутрішньо переміщена особа, з них осіб працездатного віку – 1038, дітей - 733, ін ...

Станом на 20.10.17р. в УПСЗН КМР на обліку перебуває 4431 внутрішньо переміщена особа, з них осіб працездатного віку – 1038, дітей - 733, інвалідів – 217, пенсіонерів - 2443. За тиждень зареєстровано 7 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 1, пенсіонерів – 6, дітей - 0, інвалідів - 0.
17.10.2017року проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Підтверджено факт проживання 33 внутрішньо переміщеним особам. Призупинити дію довідок до з’ясування підтвердження / не підтвердження факту проживання – 3 особам. Скасувати дію довідок про взяття на облік - 1 особі у зв’язку з поданням завідома недостовірних відомостей.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося – 51 особа, за призначенням житлових субсидій – 276 осіб.
За тиждень на особистому прийомі до начальника управління праці та соціального захисту населення Куп‘янської міської ради Ягодки Н.М. звернулося 2 особи з загальних питань соціального захисту. На поставлені питання надані роз‘яснення по суті.


19.10.2017 під час особистого прийому громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. звернень від громадян не надходило. ...

19.10.2017 під час особистого прийому громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. звернень від громадян не надходило.

19.10.2017р. звернень від громадян до начальника управління культури,молоді та спорту Куп’янської міської ради не надходило. ...

19.10.2017р. звернень від громадян до начальника управління культури,молоді та спорту Куп’янської міської ради не надходило.

19.10.2017р. на базі Куп’янської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів №6 відбувся науково-практичний семінар для вчителів української мо ...

19.10.2017р. на базі Куп’янської загальноосвітньої школи І - ІІІ ступенів №6 відбувся науково-практичний семінар для вчителів української мови та літератури, російської мови, зарубіжної літератури за темою: "Духовне та морально-естетичне виховання учнів засобами інноваційних технологій".

19.10.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

19.10.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

19.10.2017р. о 12:00 в Куп'янській дитячій музичній школі № 2, смт.Ківшарівка була проведена музична вітальня «Класична музика – послухаємо ...

19.10.2017р. о 12:00 в Куп'янській дитячій музичній школі № 2, смт.Ківшарівка була проведена музична вітальня «Класична музика – послухаємо та поміркуємо».

19.10.2017 у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до дошкільних навчальних закладів міста. За підсумками прий ...

19.10.2017 у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до дошкільних навчальних закладів міста. За підсумками прийому видано 3 направлення на влаштування дітей до ДНЗ, 3 дітей поставлено на облік для подальшого влаштування.

19.10.2017р. на особистому прийомі до начальника управління праці та соціального захисту населення Куп‘янської міської ради Ягодки Н.М. звер ...

19.10.2017р. на особистому прийомі до начальника управління праці та соціального захисту населення Куп‘янської міської ради Ягодки Н.М. звернулося 2 особи з загальних питань соціального захисту. На поставлені питання надані роз‘яснення по суті.

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих