Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
Документи | Протоколи засідань виконавчого комітету КМР | ПРОТОКОЛ № 8 засідання виконавчого комітету Куп’янської міської ради від 19 липня 2017 року
ПРОТОКОЛ № 8 засідання виконавчого комітету Куп’янської міської ради від 19 липня 2017 року

   КУП’ЯНСЬКА МІСЬКА РАДА

ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

63700, м. Куп‘янськ, Харківська обл., проспект Конституції 3, виконавчий комітет

ПРОТОКОЛ № 8

ЗАСІДАННЯ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ

м. Куп‘янськ                                                                                                                                             від 19 липня 2017 року

НА ЗАСІДАННІ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ БУЛИ ПРИСУТНІ:

ВОЙТЮК О.В. – міський голова

ЧЛЕНИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ:

ЗАНІК В.В., СТОКОЗ С.В., СЕРГІЄНКО О.В., КОЗУБ А.В., ПИСЬМАК В.М., ЄЛЬДЖАРОВА Т.І., ПАПУЦИН М.В

КЕРІВНИКИ СТРУКТУРНИХ ПІДРОЗДІЛІВ МІСЬКОЇ РАДИ ТА ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ:

ЮЩЕНКО М.В. – начальник загального відділу

ВИСТУПИЛИ: ВОЙТЮК О.В. щодо затвердження порядку денного засідання виконавчого комітету

ПОСТАНОВИЛИ: порядок денний прийняти за основу

ВИСТУПИЛИ: ПИСЬМАК В.М. щодо внесення до порядку денного рішень:

“Про погодження штатного розкладу Житлово-комунального підприємства №1 з 01 серпня 2017 року”

“Про погодження розміщення спортивних пересувних тимчасових споруд”

ПОСТАНОВИЛИ: порядок денний прийняти в цілому з доповненнями

                                                                                       ОСНОВНІ ПИТАННЯ

1. Про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до загального відділу виконавчого комітету Куп’янської міської ради за I півріччя 2017 року

(Доповідає: ЄЛЬДЖАРОВА Тетяна Іванівна — заступник міського голови - керуючий справами виконавчого комітету)

2. Про виконання бюджету м. Куп’янська за I півріччя 2017 року

(Доповідає: Козир Світлана Миколаївна – в.о. начальника управління фінансів Куп’янської міської ради)

                                                                      ПИТАННЯ В ПОРЯДКУ КОНТРОЛЮ

3. Про підготовку житлово-комунального господарства міста до сталої роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 років

(Готує і доповідає: ГАРБУЗОВА О.І. – начальник управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва)

                                                                                      РІЗНІ ПИТАННЯ

4. Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Куп’янської міської ради від 20.06.2017 р. № 238 «Про продовження роботи міської призовної комісії та організацію роботи військово-лікарської комісії»

5. Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг в сфері державної реєстрації

(Доповідає: ЄЛЬДЖАРОВА Тетяна Іванівна — заступник міського голови - керуючий справами виконавчого комітету)

6. Про надання нецільової матеріальної допомоги Уповноваженим виконавчого комітету КМР

(Доповідає: ЗАНІК Володимир Васильович — секретар міської ради)

7. Про встановлення вартості 1-ї норми часу на роботи та послуги, що виконуються комунальним підприємством Куп’янське бюро технічної інвентаризації

(Доповідає: ПИСЬМАК Володимир Миколайович – заступник міського голови, начальник управління економіки )

8. Про підрізку та видалення зелених насаджень

9. Про визначення місць зупинок громадського транспорту

10. Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Куп’янської міської ради від 21.02.2017 р. № 25 «Про затвердження переліку об’єктів ремонту та утримання вулиць і доріг комунальної власності у м. Куп’янську, смт Ківшарівка, смт Куп’янськ-Вузловий»

(Доповідає: ГАРБУЗОВА О.І. – начальник управління житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва)

11. Про розгляд звернення громадян щодо надання матеріальної допомоги

12. Про надання матеріальної допомоги учасникам антитерористичної операції на сході України

13. Про реєстрацію Бірюкова Олександра Станіславовича, 06.10.1992 р.н. помічником Абзора Олександра Івановича та Абзор Клавдії Кузьминічни

(Доповідає: Шкарлет Віктор Григорович – заступник начальника управління праці та соціального захисту населення )

14. Про погодження штатного розкладу Куп’янської телерадіокомпанії з 01.07.2017 р.

(Доповідає: ПОЛТАВЕЦЬ Ольга Іванівна – директор Куп’янської телерадіокомпанії)

15. Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами (2 рішення)

16. Про присвоєння поштової адреси частині об’єкта нерухомого майна (Доповідає: КОШЕЛЄВА — СКЛЯР – начальник управління архітектури, містобудування та земельних відносин )

17. Про затвердження протоколу № 7 засідання житлової комісії виконавчого комітету від 17.07. 2017 року

(Доповідає: ГАВРЮШЕНКО Світлана Андріївна – старший інспектор загального відділу)

18. Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (4 рішення)

(Доповідає: ЛОБАС Ольга Миколаївна - начальник БТІ)

19. Надання дозволів на здійснення певних дій в інтересах малолітніх та неповнолітніх дітей (8 рішень)

(Доповідає: ЧУБ Алла Олександрівна - головний спеціаліст юридичного відділу)

20. Питання захисту прав дітей (11 рішень)

(Доповідає: ОВЕРЕДНА Наталія Леонідівна - начальник служби у справах дітей)

                                                                                ДОДАТКОВІ ПИТАННЯ

21. Про погодження штатного розкладу Житлово-комунального підприємства №1 з 01 серпня 2017 року

22. Про погодження розміщення спортивних пересувних тимчасових споруд

(Доповідає: ПИСЬМАК Володимир Миколайович – заступник міського голови, начальник управління економіки )

 

1.

СЛУХАЛИ:

Про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до загального відділу виконавчого комітету Куп’янської міської ради за I півріччя 2017 року

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Єльджарова Т.І.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 239 затвердити

 

2.

СЛУХАЛИ:

Про виконання бюджету м. Куп’янська за I півріччя 2017 року

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Козир С.М..

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 240затвердити

 

3.

СЛУХАЛИ:

Про підготовку житлово-комунального господарства міста до сталої роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 років

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Гарбузова О.І.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 241затвердити

 

4.

СЛУХАЛИ:

Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Куп’янської міської ради від 20.06.2017 р. № 238 «Про продовження роботи міської призовної комісії та організацію роботи військово-лікарської комісії»

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Єльджарова Т.І.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 242 затвердити

 

5.

СЛУХАЛИ:

Про затвердження інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг в сфері державної реєстрації

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Єльджарова Т.І.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 243 затвердити

 

6.

СЛУХАЛИ:

Про надання нецільової матеріальної допомоги Уповноваженим виконавчого комітету КМР

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Занік В.В.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 244 затвердити

 

7.

СЛУХАЛИ:

Про встановлення вартості 1-ї норми часу на роботи та послуги, що виконуються комунальним підприємством Куп’янське бюро технічної інвентаризації

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Письмак В.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 245 затвердити

 

8.

СЛУХАЛИ:

Про підрізку та видалення зелених насаджень

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Гарбузова О.І.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 246 затвердити

 

9.

СЛУХАЛИ:

Про визначення місць зупинок громадського транспорту

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Гарбузова О.І.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 247 затвердити

 

10.

СЛУХАЛИ:

Про внесення змін до рішення виконавчого комітету Куп’янської міської ради від 21.02.2017 р. № 25 «Про затвердження переліку об’єктів ремонту та утримання вулиць і доріг комунальної власності у м. Куп’янську, смт Ківшарівка, смт Куп’янськ-Вузловий»

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Гарбузова О.І.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 248 затвердити

 

11.

СЛУХАЛИ:

Про розгляд звернення громадян щодо надання матеріальної допомоги (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Шкарлет В.Г.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 249 затвердити

 

12.

СЛУХАЛИ:

Про надання матеріальної допомоги учасникам антитерористичної операції на сході України(персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Шкарлет В.Г.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 250 затвердити

 

13.

СЛУХАЛИ:

Про реєстрацію помічника (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Шкарлет В.Г.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 251 затвердити

 

14.

СЛУХАЛИ:

Про погодження штатного розкладу Куп’янської телерадіокомпанії з 01.07.2017 р.

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Полтавець О.І.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 252 затвердити

 

15.

СЛУХАЛИ:

Про продовження дозволу на розміщення зовнішньої реклами

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Кошелєва-скляр О.В.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 253 затвердити

 

16.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Кошелєва-скляр О.В.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 254 затвердити

 

17.

СЛУХАЛИ:

Про присвоєння поштової адреси частині об’єкта нерухомого майна (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Кошелєва-скляр О.В.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 255 затвердити

 

18.

СЛУХАЛИ:

Про затвердження протоколу № 7 засідання житлової комісії виконавчого комітету від 17.07. 2017 року (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Гаврюшенко С.А.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 256 затвердити

 

19.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Лобас О.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 257 затвердити

 

20.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Лобас О.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 258 затвердити

 

21.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Лобас О.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 259 затвердити

 

22.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Лобас О.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 260 затвердити

 

23.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Лобас О.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 261 затвердити

 

24.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Лобас О.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 262 затвердити

 

25.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Лобас О.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 263 затвердити

 

26.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Лобас О.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 264 затвердити

 

27.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Лобас О.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 265 затвердити

 

28.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Лобас О.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 266 затвердити

 

29.

СЛУХАЛИ:

Про оформлення права власності на об’єкти нерухомого майна (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Лобас О.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 267 затвердити

 

30.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення договору дарування квартири, право користування якою має малолітня (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 268 затвердити

 

31.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення договору купівлі-продажу 1/10 ч. житлового будинку з надвірними будівлями, право користування яким має малолітній (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 269 затвердити

 

32.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення договору про поділ майна подружжя та договору купівлі-продажу частки квартири, право користування якою має малолітній (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 270 затвердити

 

33.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення договору дарування 1/2 ч. житлового будинку з надвірними будівлями, право користування яким має малолітня (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 271 затвердити

 

34.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення договору купівлі-продажу 1/2 ч. квартири, право користування якою має малолітній (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 272 затвердити

 

35.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення договору дарування квартири, право користування якою має малолітній (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 273 затвердити

 

36.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення договору дарування частки квартири на ім’я малолітньої (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 274 затвердити

 

37.

СЛУХАЛИ:

Про надання дозволу на укладення договорів дарування часток квартири малолітнім (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Чуб А.О.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 275 затвердити

 

38.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 276 затвердити

 

39.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 277 затвердити

 

40.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 278 затвердити

 

41.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 279 затвердити

 

42.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 280 затвердити

 

43.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 281 затвердити

 

44.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 282 затвердити

 

45.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 283 затвердити

 

46.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.Л.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 284 затвердити

 

47.

СЛУХАЛИ:

Про встановлення піклування над дитиною-сиротою (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 285 затвердити

 

48.

СЛУХАЛИ:

Про надання статусу дитини, позбавленої батьківського піклування (персональні дані)

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Овередна Н.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 286 затвердити

 

49.

СЛУХАЛИ:

Про погодження штатного розкладу Житлово-комунального підприємства №1 з 01 серпня 2017 року

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Письмак В.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 287 затвердити

 

50.

СЛУХАЛИ:

Про погодження розміщення спортивних пересувних тимчасових споруд

 

 

ВИСТУПИЛИ:

Письмак В.М.

 

 

ВИРІШИЛИ:

Рішення 288 затвердити

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Міський голова О.В. ВОЙТЮК

Пошук
Анонс подій
18.01.2018
день - Бібліотечний хронограф «Соборність України – єдність нації» до Дня Соборності України Бібліотечний хронограф «Соборність України – єдність нації» до Дня Соборності України Організатор:Відп.: Сохар Т.В. Учасники: користувачі різних вікових груп Час проведення:18.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека№1
день - Книжкова виставка до дня Соборності «Братається Захід зі Сходом» Книжкова виставка до дня Соборності «Братається Захід зі Сходом» Організатор:Відп. Григорова А.М. Учасники: школярі Час проведення:18.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека №3
день - Тематична виставка «Старожитності Куп’янського повіту» Тематична виставка «Старожитності Куп’янського повіту» Організатор:Відп. Осадча І.А., Дробот І.Г. Радченко І.А. Учасники: всі бажаючі Час проведення:18.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Виставкова зала №1 Куп'янський краєзнавчий музей
08:00 - Особистий прийом громадян начальником УПСЗН КМР Ягодкою Н.М. Особистий прийом громадян начальником УПСЗН КМР Ягодкою Н.М. Організатор:Проводить Ягодка Н.М. - начальник УПСЗН Куп’янської міської ради Час проведення:18.01.2018 08:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6, каб. 217 УПСЗН
09:30 - Засідання міського методичного об’єднання музичних керівників та інструкторів з фізичної культури закладів дошкільної освіти міста Засідання міського методичного об’єднання музичних керівників та інструкторів з фізичної культури закладів дошкільної освіти міста Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:18.01.2018 09:30 Місце проведення:Дошкільний навчальний заклад №1
13:00 - Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Замули Л.В. Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Замули Л.В. Організатор:Начальник управління фінансів КМР Замула Л.В. Час проведення:18.01.2018 13:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
14:00 - Проведення засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця проживання Проведення засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця проживання Організатор:УПСЗН Час проведення:18.01.2018 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6, каб. 217 УПСЗН
15:00 - Особистий прийом громадян за місцем їх роботи та проживання начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян за місцем їх роботи та проживання начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Не визначено! Час проведення:18.01.2018 15:00 Місце проведення:ЗОШ № 1
19.01.2018
20.01.2018
день - Учбово-тренувальні збори зі спортивних танців (м. Київ) Учбово-тренувальні збори зі спортивних танців (м. Київ) Організатор:Ширяєва С.В. Час проведення:20.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:м. Київ
09:00 - Участь учнів у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Участь учнів у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови та літератури Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:20.01.2018 09:00 Місце проведення:м. Харків
16:00 - Танцювальні вечори любительського об’єднання «Веселка» Танцювальні вечори любительського об’єднання «Веселка» Організатор:Пухлич Р.І. Гейдарова Р.Б. Час проведення:20.01.2018 16:00 Місце проведення:Міський будинок культури, пров. Духовний, 2
Докладніше
Стрічка подій:

17.01.2018 у відділі освіти проведено нараду заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Під час ...

17.01.2018 у відділі освіти проведено нараду заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Під час наради були обговорені питання реалізації Концепції "Нова українська школа", реформування початкової освіти та основні завдання закладів освіти міста та органів управління освітою у 2018 році.

16.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

16.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

16.01.2018року в Купянському дошкільному навчальному закладі-ясла-садок № 4 проведено засідання міського методичного обєднання для виховате ...

16.01.2018року в Купянському дошкільному навчальному закладі-ясла-садок № 4 проведено засідання міського методичного обєднання для вихователів груп середнього дошкільного віку за темою "Формування особистості дитини через інтегрований підхід до національно-патріотичного виховання". З метою підвищення компетентності педагогів було проведено майстер-клас з теми. Захід організовано та проведено на високому методичному рівні.

15.01.2018 у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені п ...

15.01.2018 у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені питання підготовки до реалізації концепції Нова українська школа у школі І ступеня, підготовки до наради керівників закладів освіти міста, до проведення міської конференції школярів "Відкриття".

15.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило ...

15.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило

15.01.2018 у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому громадян ...

15.01.2018 у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому громадян звернень до начальника відділу освіти не надходило.

15.01.2018р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- проведення аналі ...

15.01.2018р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- проведення аналізу казначейського звіту на звітні дати щодо дебіторської та кредиторської заборгованості до міського бюджету по субсидіям і пільгам населенню з визначенням причин її утворення та шляхів її погашення;
- підготовка матеріалів про результати виконання міського бюджету за 2017 рік для доповіді на засіданні виконавчого комітету міської ради та на сесії міської ради.


13.01.2018р. 16:00 - 13.01.2018р. 17:00 В міському будинку культури, пров. Духовний, 2 відбулись танцювальні вечори любительського об’єднанн ...

13.01.2018р. 16:00 - 13.01.2018р. 17:00 В міському будинку культури, пров. Духовний, 2 відбулись танцювальні вечори любительського об’єднання «Веселка»

13.01.2018р. Шитова Ірина, учениця 11 класу загальноосвітньої школи №4 взяла участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімп ...

13.01.2018р. Шитова Ірина, учениця 11 класу загальноосвітньої школи №4 взяла участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання. Результати участі будуть оприлюднені пізніше.

12.01.2018 у відділі освіти проведено нараду заступників директорів з виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Під час наради бу ...

12.01.2018 у відділі освіти проведено нараду заступників директорів з виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Під час наради були обговорені питання впровадження інтерактивних форм і методів організації виховної роботи в закладах загальної середньої освіти міста.

Станом на 12.01.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1392 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – ...

Станом на 12.01.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1392 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 313, дітей – 292, інвалідів – 87, пенсіонерів – 700.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося 126 осіб, за призначенням житлових субсидій – 83 особи.
За тиждень на особистому прийомі до начальника управління праці та соціального захисту населення Куп‘янської міської ради Ягодки Н.М. звернулося 2 особи з загальних питань соціального захисту. Заявникам надані роз‘яснення по суті.

11.01.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому зверну ...

11.01.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому звернулися перевізники міста з метою організації надання пільг учням під час доїзду до навчальних закладів та в зворотньому напрямку.

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих