Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
Міська влада | Вакансії | Інформація про результати конкурсів на заміщення вакантних посад у міській раді та її структурних підрозділів | Про затвердження рішення конкурсної комісії на заміщення вакантних посад 16.08.2017 року
Про затвердження рішення конкурсної комісії на заміщення вакантних посад 16.08.2017 року

 

 

                                                                                          

У к р а ї н а

Харківська  область

Куп’янський міський голова

РОЗПОРЯДЖЕННЯ

 

від  16 серпня 2017 р.

                 №  95/ос

м. Куп’янськ

 

 

 

Про затвердження рішення конкурсної

комісії на заміщення вакантних посад

 

       

 

Згідно зі статтею 10 Закону України «Про службу в органах місцевого самоврядування» та постанови Кабінету Міністрів України від 15.02.2002 р. № 169 «Про затвердження порядку проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців», Положення про порядок проведення конкурсу та конкурсну комісію на заміщення вакантних посад у міській раді та її структурних підрозділах, затвердженого рішенням XII сесії Куп’янської міської ради V скликання від 19.09.2006 р.  №195-V  і взявши до уваги Протокол засідання конкурсної комісії на заміщення вакантних посад від 15 серпня 2017 року № 2:

1.Затвердити рішення конкурсної комісії по визначенню переможця конкурсу на заміщення вакантної посади заступника начальника юридичного відділу виконавчого комітету  Куп’янської міської ради Паркаренко Ганну Юріївну.

2. Внести до списку кадрового резерву виконавчого комітету Куп’янської міської ради Налигач Катерину Сергіївну, як таку, що приймала участь у конкурсі, отримала гідні результати за підсумками іспиту, але не була визначена переможцем конкурсу на заміщення відповідної посади.              

3. Сектору кадрової роботи та нагород виконавчого комітету Куп’янської міської ради  (Куценко О.П.) організувати підготовку необхідної документації для подальшого призначення   затвердженої кандидатури  на відповідну  посаду  та внесення змін до списку кадрового резерву.

4. Контроль за виконанням даного розпорядження покласти на заступника міського голови-керуючого справами виконавчого комітету міської ради (Єльджарову Т.І.)

 

 

 

 

                        Міський голова                                                                     О.В.ВОЙТЮК

 

 

  З розпорядженням ознайомлений:           _________________________________________

 

Погоджено

юридичний відділ 

Заст. міського голови-керуючий справами виконкому

 

Шкарупета   5 50 29

 

 

 

 

П Р О Т О К О Л  № 2

засідання  конкурсної комісії на заміщення вакантних посад

в Куп’янській міській раді та її структурних підрозділах

           

м. Куп’янськ                                                                                                      15 серпня 2017  року

Присутні: всі члени комісії, крім Куценка О.П.- відпустка, Чернишов О.І. відрядження, усього членів-5.

ПОРЯДОК  ДЕННИЙ:

1.Допуск претендентів на посаду:

- заступника начальника юридичного відділу виконавчого комітету на період відсутності основного працівника.

2.Проведення письмового іспиту серед претендентів.

                                Голосували : «За» - одноголосно ( 5 ).                         

1. До конкурсної комісії на посаду: 

1. заступника начальника юридичного відділу виконавчого комітету на період відсутності основного працівника отримані документи від претендентів : 

- Толкачова Сергія Сергійовича, 1993 року народження, у 2014 році закінчив Харківський національний університет внутрішніх  справ і отримав базову вищу освіту за напрямком підготовки «Правознавство» та здобув кваліфікацію бакалавра права.  Тимчасово не працює.

           - Налигач Катерини Сергіївни,1994 року народження, в 2017 році закінчила Харківський національний педагогічний                  університет імені Г.С.Сковороди і отримала повну вищу освіту  за спеціальністю «Право» та здобула кваліфікацію                      юриста. Тимчасово не працює.      

           - Паркаренко Ганни Юріївни, 1986 року народження, у 2010 році закінчила Харківський національний університет                       внутрішніх справ і отримала повну вищу освіту  за спеціальністю «Правознавство» та здобула кваліфікацію юриста.

На письмовий іспит прибули всі претенденти , які подавали документи на участь у конкурсі на відповідну вакантну посаду.

Члени комісії розглянули документи претендентів на  відповідність їх умовам конкурсу і прийшли до висновку, що кандидати не відповідають умовам за посадою, але наполягають брати участь у даному конкурсі. Члени комісії вирішили допустити до письмового іспиту  даних претендентів .

                            Голосували : «За» - одноголосно ( 5 ).

2. Претендентам на посаду був нагаданий порядок проведення  письмового іспиту.

На загальному столі розкладені білети для письмового іспиту по перевірці знань  з основних законів (Конституції України, «Про службу в органах місцевого самоврядування», «Про запобігання корупції») та спеціальні знання у сфері відповідної посади, на яку претендують  конкурсанти. 

 Претендентам на посаду дісталися білети:

- Толкачов С.С.       - №  10;

- Налигач К.С.        - №   07

- Паркаренко Г.Ю. - №   09.                     

Для написання письмової відповіді відведено 20 хвилин.

З метою перевірки знань державної мови було заплановано письмові відповіді конкурсантів проводити державною мовою. Результати   з письмовою  роботою  виглядять таким чином:

- Толкачов С.С. -  09 балів;

- Налигач К.С.  -  15  балів;

- Паркаренко Г.Ю. - 15  балів.                  

Письмові відповіді претендентів  додається.

Після цього претенденти були перевірені на знання персонального комп’ютера. Результат  (середній бал)  розподілився таким чином:

- Толкачов С.С. -  04 балів;

- Налигач К.С.  -  04 балів;

- Паркаренко Г.Ю. -  05 балів.                                        

Відомість оцінювання знань ПК додається.

З претендентами на посаду проведена співбесіда з питань, які відносяться до майбутньої роботи, служби в органах місцевого самоврядування та інше за раніше підготовленими питаннями.

Питання співбесіди додаються.

Після підведення підсумків результатів співбесіди з конкурсантом результати розподілилися таким чином (середній бал):

- Толкачов С.С. -   3,2 балів;

- Налигач К.С.  -  3,92 балів; 

- Паркаренко Г.Ю. -  4,96 балів.           

Конкурсна комісія підвела підсумки іспиту, після чого результати розподілилися таким чином:

 

Прізвище, ім’я та по батькові

білети

ПК

Знання мови

Співбесіда

( середній бал)

                             Усього

  

  Толкачов С.С.

 

09 бала

 

4

 

4

 

 3,4+2,6+3,6+2,8+3,6=16:5=3,2 бала                                                                                

        

20,2  бала                           

 

  Налигач К.С. 

 

15 бала

 

4

 

4

 

3,8+4,0+3,8+3,8+4,2=19,6:5= 3,92 бала                                                                                

 

26,92 бала                           

 

Паркаренко Г.Ю.

 

15 бала

 

5

 

5

 

5,0+5,0+4,8+5,0+5,0= 24,8:5= 4,96 бала

 

29,96 бала

Приймаючи до уваги загальні результати проведеного іспиту конкурсна комісія вирішила:

1.Визначити переможцем конкурсу на заміщення посади:

- заступника начальника юридичного відділу виконавчого комітету Куп’янської міської ради Харківської області Паркаренко Ганну Юріївну.

                                                 Голосували – «ЗА» - одноголосно (5).

2. Рекомендувати міському голові  затвердити рішення конкурсної комісії на посаду:

- заступника начальника юридичного відділу виконавчого комітету Куп’янської міської ради Харківської області  Паркаренко Ганну Юріївну.

                                      Голосували – «ЗА» - одноголосно (5);

3. Внести до списку кадрового резерву як таку, що приймала участь у конкурсі, отримала гідні результати за підсумками іспиту, але не була визначена переможцем конкурсу  на заміщення посади заступника начальника юридичного відділу виконавчого комітету Куп’янської міської ради Харківської області:

- Налигач Катерину Сергіївну.

                                             Голосували – «ЗА» - одноголосно (5). 

 

                                 Голова комісії:                                              Т.І.Єльджарова

                                 Члени комісії :                                               О.В.Скребець                                                                                                            

                                                                                                        В.М.Письмак

                                                                                                                                                                                                                                                                                                           В.М. Саяпін                                                                                                                                                         

                                                                                                        С.В.Стокоз

                                                                                                                                                               

Переглядів: 6
Дата публікації: 13:13 31.08.2017
Пошук
Анонс подій
17.01.2018
14:00 - Проведення засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток Проведення засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток Організатор:УПСЗН Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6, каб. 217 УПСЗН
14:00 - Нарада заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти Нарада заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:Зала засідань відділу освіти, вул. Студентська, 2
18.01.2018
день - Бібліотечний хронограф «Соборність України – єдність нації» до Дня Соборності України Бібліотечний хронограф «Соборність України – єдність нації» до Дня Соборності України Організатор:Відп.: Сохар Т.В. Учасники: користувачі різних вікових груп Час проведення:18.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека№1
день - Книжкова виставка до дня Соборності «Братається Захід зі Сходом» Книжкова виставка до дня Соборності «Братається Захід зі Сходом» Організатор:Відп. Григорова А.М. Учасники: школярі Час проведення:18.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека №3
день - Тематична виставка «Старожитності Куп’янського повіту» Тематична виставка «Старожитності Куп’янського повіту» Організатор:Відп. Осадча І.А., Дробот І.Г. Радченко І.А. Учасники: всі бажаючі Час проведення:18.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Виставкова зала №1 Куп'янський краєзнавчий музей
08:00 - Особистий прийом громадян начальником УПСЗН КМР Ягодкою Н.М. Особистий прийом громадян начальником УПСЗН КМР Ягодкою Н.М. Організатор:Проводить Ягодка Н.М. - начальник УПСЗН Куп’янської міської ради Час проведення:18.01.2018 08:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6, каб. 217 УПСЗН
09:30 - Засідання міського методичного об’єднання музичних керівників та інструкторів з фізичної культури закладів дошкільної освіти міста Засідання міського методичного об’єднання музичних керівників та інструкторів з фізичної культури закладів дошкільної освіти міста Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:18.01.2018 09:30 Місце проведення:Дошкільний навчальний заклад №1
13:00 - Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Замули Л.В. Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Замули Л.В. Організатор:Начальник управління фінансів КМР Замула Л.В. Час проведення:18.01.2018 13:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
14:00 - Проведення засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця проживання Проведення засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця проживання Організатор:УПСЗН Час проведення:18.01.2018 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6, каб. 217 УПСЗН
15:00 - Особистий прийом громадян за місцем їх роботи та проживання начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян за місцем їх роботи та проживання начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Не визначено! Час проведення:18.01.2018 15:00 Місце проведення:ЗОШ № 1
19.01.2018
Докладніше
Стрічка подій:

16.01.2018року в Купянському дошкільному навчальному закладі-ясла-садок № 4 проведено засідання міського методичного обєднання для виховате ...

16.01.2018року в Купянському дошкільному навчальному закладі-ясла-садок № 4 проведено засідання міського методичного обєднання для вихователів груп середнього дошкільного віку за темою "Формування особистості дитини через інтегрований підхід до національно-патріотичного виховання". З метою підвищення компетентності педагогів було проведено майстер-клас з теми. Захід організовано та проведено на високому методичному рівні.

15.01.2018 у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені п ...

15.01.2018 у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені питання підготовки до реалізації концепції Нова українська школа у школі І ступеня, підготовки до наради керівників закладів освіти міста, до проведення міської конференції школярів "Відкриття".

15.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило ...

15.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило

15.01.2018 у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому громадян ...

15.01.2018 у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому громадян звернень до начальника відділу освіти не надходило.

15.01.2018р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- проведення аналі ...

15.01.2018р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- проведення аналізу казначейського звіту на звітні дати щодо дебіторської та кредиторської заборгованості до міського бюджету по субсидіям і пільгам населенню з визначенням причин її утворення та шляхів її погашення;
- підготовка матеріалів про результати виконання міського бюджету за 2017 рік для доповіді на засіданні виконавчого комітету міської ради та на сесії міської ради.


13.01.2018р. 16:00 - 13.01.2018р. 17:00 В міському будинку культури, пров. Духовний, 2 відбулись танцювальні вечори любительського об’єднанн ...

13.01.2018р. 16:00 - 13.01.2018р. 17:00 В міському будинку культури, пров. Духовний, 2 відбулись танцювальні вечори любительського об’єднання «Веселка»

13.01.2018р. Шитова Ірина, учениця 11 класу загальноосвітньої школи №4 взяла участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімп ...

13.01.2018р. Шитова Ірина, учениця 11 класу загальноосвітньої школи №4 взяла участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання. Результати участі будуть оприлюднені пізніше.

12.01.2018 у відділі освіти проведено нараду заступників директорів з виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Під час наради бу ...

12.01.2018 у відділі освіти проведено нараду заступників директорів з виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Під час наради були обговорені питання впровадження інтерактивних форм і методів організації виховної роботи в закладах загальної середньої освіти міста.

Станом на 12.01.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1392 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – ...

Станом на 12.01.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1392 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 313, дітей – 292, інвалідів – 87, пенсіонерів – 700.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося 126 осіб, за призначенням житлових субсидій – 83 особи.
За тиждень на особистому прийомі до начальника управління праці та соціального захисту населення Куп‘янської міської ради Ягодки Н.М. звернулося 2 особи з загальних питань соціального захисту. Заявникам надані роз‘яснення по суті.

11.01.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому зверну ...

11.01.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому звернулися перевізники міста з метою організації надання пільг учням під час доїзду до навчальних закладів та в зворотньому напрямку.

11.01.2018 року відбулося чергове засідання адміністративної комісії при виконавчому комітеті Куп'янської міської ради. На розгляд комісії б ...

11.01.2018 року відбулося чергове засідання адміністративної комісії при виконавчому комітеті Куп'янської міської ради. На розгляд комісії було винесено три адміністративних протоколи.
Жоден з правопорушників на засідання не з'явився, але так як всі були повідомлені про дату, час та місце розгляду справи та про причини своєї неявки не повідомили, протоколи були розглянуті без їх участі.
Двох осіб було притягнуто за ст. 183 КупАП (завідомо неправдивий виклик спеціальних служб), на осіб було накладено стягнення у вигляді штрафу на суму 51 грн.
За порушення правил благоустрію населених пунктів (ст. 152 КупАП) особу було звільнено від відповідальності, враховуючи малозначність діяння, особі було оголошено усне зауваження в порядку ст.22 КупАП.

11.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

11.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих