Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
Центр надання адміністративних послуг інформує!
Центр надання адміністративних послуг інформує!

Поділитися новиною:

Центр надання адміністративних послуг інформує!

НОТАРІАЛЬНЕ ЗАСВІДЧЕННЯ ВІРНОСТІ ПЕРЕКЛАДУ ДОКУМЕНТІВ

Порядок засвідчення вірності перекладу документа нотаріусом врегульовано статтею 79 Закону України «Про нотаріат» та главою 8 розділу ІІ Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України (далі – Порядок).

Засвідчити вірність перекладу документа з однієї мови на іншу вправі будь-який нотаріус України, як державний, так і приватний.

Крім того, відповідно до вимог статті 38 Закону України «Про нотаріат» консульські установи України також засвідчують вірність перекладу документів з однієї мови на іншу.

Нотаріус засвідчує вірність перекладу документа з однієї мови на іншу, якщо він знає відповідні мови, з яких або на які перекладається документ, за усним зверненням заінтересованої особи, а також за клопотанням заінтересованої особи при вчиненні іншої нотаріальної дії.

Якщо нотаріус не знає відповідних мов (однієї з них), переклад документа може бути зроблено перекладачем, справжність підпису якого засвідчує нотаріус.

Для перекладу надаються оригінали документів або їх нотаріально засвідчені копії. Документи, викладені на двох і більше окремих аркушах, що подаються для засвідчення вірності перекладу або засвідчення справжності підпису перекладача, повинні бути з’єднані у спосіб, що унеможливлює їх роз'єднання без порушення цілісності, пронумеровані і скріплені підписом відповідної посадової особи та печаткою юридичної особи (у разі наявності), яка видала документ.

Також звертаємо увагу, що нотаріуси не приймають для вчинення нотаріальних дій документи, які не відповідають вимогам законодавства або містять відомості, що принижують честь, гідність та ділову репутацію фізичної особи або ділову репутацію юридичної особи, які мають підчистки або дописки, закреслені слова чи інші незастережені виправлення, документи, тексти яких неможливо прочитати внаслідок пошкодження, а також документи, написані олівцем (вимоги до документів передбачені главою 8 розділу І Порядку).

Документи можуть надаватися як фізичними особами (свідоцтво про шлюб, свідоцтво про народження, свідоцтво про смерть, паспорт, трудова книжка тощо), так і юридичними особами (статут, свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи, ліцензія тощо).

Складені за кордоном документи, приймаються нотаріусом для вчинення перекладу лише за наявності проставлення на них апостиля або відмітки про їх легалізацію.

Слід зазначити, що переклад робиться з усього документа, в тому числі з печатки (штампу).

Переклад, розміщений на окремому від оригіналу чи копії аркуші, прикріплюється до нього, прошнуровується і скріплюється підписом нотаріуса і його печаткою.

Засвідчення вірності перекладу тексту документа з однієї мови на іншу нотаріусом

Якщо нотаріус засвідчує вірність перекладу документа з однієї мови на іншу, тексти перекладів викладаються на спеціальних бланках нотаріальних документів як на лицьовому, так і на зворотньому боці цих бланків, що передбачено пунктом 6.15 Правил ведення нотаріального діловодства.

При цьому, нотаріусом застосовуються посвідчувальні написи, форми яких передбачені Правилами ведення нотаріального діловодства.

Якщо необхідний посвідчувальний напис, який би відповідав вчинюваній нотаріальній дії, відсутній, нотаріус може застосовувати ту з форм, яка найбільше відповідає цій нотаріальній дії, із застосуванням окремих елементів інших посвідчувальних написів.

Засвідчення вірності перекладу тесту документа з однієї мови на іншу нотаріусом може оформлятися двома способами.

Текст перекладу може бути викладений окремо від тексту документа. В такому випадку перекладається весь текст документа, включаючи посвідчувальний напис нотаріуса. Під текстом перекладу вчиняється посвідчувальний напис українською мовою про засвідчення вірності перекладу нотаріусом за формою № 72. Переклад, що зроблено на окремому аркуші, прикріплюється до документа, прошнуровується і скріплюється підписом нотаріуса і його печаткою.

Застосовується викладення текстів документа та перекладу на одному аркуші. У цьому випадку переклад документа вміщується поруч з його оригіналом на одній сторінці, розділеній вертикальною рискою таким чином, щоб оригінальний текст розташовувався з лівого боку, а переклад – з правого. Переклад має бути зроблений з усього тексту документа, що перекладається, і закінчуватися підписами. Під українським та іноземним текстами нотаріусом вчиняється один посвідчувальний напис українською мовою про посвідчення документа за формою 42. Одночасно в посвідчувальному написі зазначається про засвідчення вірності зробленого нотаріусом перекладу.

Також, можливим є одночасне засвідчення вірності копії документа та перекладу з нього з використанням посвідчувального напису за формою
№ 60.

Засвідчення справжності підпису перекладача

Нотаріус засвідчує справжність підпису перекладача на перекладі тексту документа за правилами, передбаченими пунктом 6 глави 7 розділу ІІ Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України.

Підпис перекладача на нотаріальному документі виконується ним власноручно у присутності нотаріуса.

При засвідченні справжності підпису перекладача, нотаріусу необхідно встановити особу перекладача, а також його кваліфікацію.

У Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України прямо не вказано, яким кваліфікаційним вимогам повинен відповідати перекладач, а лише зазначено, що перекладач разом з документом, який встановлює його особу, повинен надати документ, що підтверджує його кваліфікацію.

При перевірці кваліфікації перекладача доцільно встановлювати:

1) яку освіту має особа;

2) яка спеціальність зазначена в дипломі в залежності від року отримання диплому;

3) чи є особа перекладачем за посадою.

В останньому випадку бажано отримувати довідку з місця працевлаштування про посаду перекладача та мови, які він може використовувати для перекладу.

При засвідченні справжності підпису перекладача нотаріус використовує посвідчувальні написи за такими формами № 41, 43, 57, 61, 67, 73.

Нотаріус, засвідчуючи справжність підпису перекладача, не несе відповідальності за неправильно зроблений переклад, не посвідчує факти, викладені у документі, а лише підтверджує, що підпис зроблений певною особою, та те, що кваліфікацію такої особи перевірено.

При одночасному вчиненні будь-яких нотаріальних дій з одночасним засвідченням справжності підпису перекладача та/або засвідчення вірності письмового перекладу документа нотаріусом вважається, що вчиняються дві нотаріальні дії, і кожній з них присвоюється окремий реєстровий номер.

Web-адреса: kupyansk-rada.gov.ua/news/id/2650 | Переглядів: 23Дата публікації: 08:33 14.04.2017
Міський голова

Войтюк Олег Вікторович

Куп'янський міськрайонний штаб з питань координації дій щодо тимчасового перебування внутрішньо переміщених осіб
Пошук
Анонс подій
25.09.2017
день - Краєзнавчий альманах до 90 – річчя В. І. Кошелєва «Життя, гідне наслідування» Краєзнавчий альманах до 90 – річчя В. І. Кошелєва «Життя, гідне наслідування» Організатор:Міська бібліотека № 2 Час проведення:25.09.2017 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека № 2, ПК ім Кошелєва смт. Ківшарівка
10:00 - Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Організатор:в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Час проведення:25.09.2017 10:00 Місце проведення:м. Куп‘янськ, пр-т Конституції (колишня вул. Леніна), буд 3 каб 38
10:00 - Апаратна нарада з начальниками відділів управління культури, молоді та спорту Куп’янської міської ради Апаратна нарада з начальниками відділів управління культури, молоді та спорту Куп’янської міської ради Організатор:Лаптєв М.В.- начальник управління культури, молоді та спорту Куп’янської міської ради Час проведення:25.09.2017 10:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6, кабінет № 409
13:00 - Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Організатор:Шовкопляс Т.В.-заступник начальника відділу освіти Час проведення:25.09.2017 13:00 Місце проведення:Кабінет заступника начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Засідання постійної комісії міської ради з правових питань, боротьби з корупцією, контролю за дотриманням законності, кадрової політики, депутатської діяльності та етики Засідання постійної комісії міської ради з правових питань, боротьби з корупцією, контролю за дотриманням законності, кадрової політики, депутатської діяльності та етики Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:25.09.2017 13:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
15:00 - Засідання постійної комісії міської ради з соціальних та гуманітарних питань Засідання постійної комісії міської ради з соціальних та гуманітарних питань Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:25.09.2017 15:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
26.09.2017
день - Інформаційний куточок «Міська бібліотека №1- історія та сьогодення» до Всеукраїнського дня бібліотек Інформаційний куточок «Міська бібліотека №1- історія та сьогодення» до Всеукраїнського дня бібліотек Організатор:Міська бібліотека №1 Час проведення:26.09.2017 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека № 1, ЗОШ № 4
13:00 - Особистий прийом громадян в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Особистий прийом громадян в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Організатор:в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Час проведення:26.09.2017 13:00 Місце проведення:м. Куп‘янськ пр-т Конституції (колишня вул Леніна), буд 3 каб 38
14:00 - Особистий прийом громадян начальником управління культури, молоді та спорту Лаптєвим М.В. Особистий прийом громадян начальником управління культури, молоді та спорту Лаптєвим М.В. Організатор:Лаптєв М.В.- начальник управління культури, молоді та спорту Куп’янської міської ради Час проведення:26.09.2017 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6, кабінет № 409
14:00 - Особистий прийом громадян заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Козуба А.В. Особистий прийом громадян заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Козуба А.В. Організатор:Загальний відділ виконавчого комітету КМР Час проведення:26.09.2017 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 4 поверх
14:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань комунальної власності, земельних відносин, архітектури, містобудування та охорони навколишнього середовища Засідання постійної комісії міської ради з питань комунальної власності, земельних відносин, архітектури, містобудування та охорони навколишнього середовища Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:26.09.2017 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, малий зал засідань
16:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку Засідання постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:26.09.2017 16:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
27.09.2017
11:00 - Міські змагання з техніки пішоходного туризму серед педагогічних працівників Міські змагання з техніки пішоходного туризму серед педагогічних працівників Організатор:Шовкопляс Т.В.-заступник начальника відділу освіти Час проведення:27.09.2017 11:00 Місце проведення:яхт-клуб "Оскіл"
13:00 - Міський етап фестивалю ораторського мистецтва Міський етап фестивалю ораторського мистецтва Організатор:Шовкопляс Т.В.-заступник начальника відділу освіти Час проведення:27.09.2017 13:00 Місце проведення:Зала засідань відділу освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань планування бюджету, фінансів, цінової політики та соціально-економічного розвитку Засідання постійної комісії міської ради з питань планування бюджету, фінансів, цінової політики та соціально-економічного розвитку Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:27.09.2017 13:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
15:00 - Спільне засідання постійних комісій міської ради Спільне засідання постійних комісій міської ради Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:27.09.2017 15:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, зал засідань
Докладніше
Стрічка подій:

22.09.2017р. о 10:00 Біля пам'ятника на Білій горі відбувся Урочистий мітинг – реквієм та покладання квітів до Дня партизанської слави. ...

22.09.2017р. о 10:00 Біля пам'ятника на Білій горі відбувся Урочистий мітинг – реквієм та покладання квітів до Дня партизанської слави.

22.09.2017р. о 10:00 в Міській бібліотеці № 2, ПК ім Кошелєва смт. Ківшарівка була проведена історична бесіда до Дня партизанської слави «У ...

22.09.2017р. о 10:00 в Міській бібліотеці № 2, ПК ім Кошелєва смт. Ківшарівка була проведена історична бесіда до Дня партизанської слави «У пам`ять, легенди, пісні приходять безсмертні герої»

Звіт про поточну діяльність станом на 22.09.2017 року Станом на 22.09.17р. в УПСЗН КМР на обліку перебуває 4408 внутрішньо переміщених о ...

Звіт про поточну діяльність станом на 22.09.2017 року Станом на 22.09.17р. в УПСЗН КМР на обліку перебуває 4408 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 1036, дітей - 731, інвалідів – 217, пенсіонерів - 2424. За тиждень зареєстровано 9 внутрішньо переміщених особи, з них осіб працездатного віку – 3, пенсіонерів – 1, дітей - 5, інвалідів - 0.
20.09.17 року проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток. На засіданні комісії розглянуто 57 звернень, в тому числі 8 – з питань надання пільг та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім‘ям, 49 – з питання призначення субсидій. За результатами комісії 56 заявників отримали призначення. Відповідні рішення приймалися на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов, виходячи з конкретних обставин, що склалися, як виняток, по зверненням громадян, які згідно діючого законодавства права на вказані допомоги на загальних підставах не мають.
21.09.17 року проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Підтверджено факт проживання 21 внутрішньо переміщеним особам. Призупинити дію довідок до з’ясування підтвердження / не підтвердження факту проживання – 25 особам. Скасувати дію довідок про взяття на облік - 5 внутрішньо переміщеним особам у зв’язку з поданням завідомо недостовірних відомостей.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося – 63 особи, за призначенням житлових субсидій – 64 особи.
За тиждень на особистому прийомі до начальника управління праці та соціального захисту населення Куп‘янської міської ради Ягодки Н.М. звернулося 2 особи з загальних питань соціального захисту. На поставлені питання надані роз‘яснення по суті.

21.09.2017 у відділі освіти проведено засідання міського методичного об’єднання класних керівників загальноосвітніх навчальних закладів міст ...

21.09.2017 у відділі освіти проведено засідання міського методичного об’єднання класних керівників загальноосвітніх навчальних закладів міста, під час якого підбито підсумки роботи за минулий навчальний рік та визначено напрямки роботи на 2017/2018 навчальний рік.

21.09.2017 року відбулося чергове засідання адміністративної комісії при виконавчому комітеті Куп'янської міської ради. На розгляд виносили ...

21.09.2017 року відбулося чергове засідання адміністративної комісії при виконавчому комітеті Куп'янської міської ради. На розгляд виносились два адміністративних протоколи, а саме : 1 справа за повідомлення неправдивих відомостей державним органам реєстрації цивільного стану та несвоєчасна реєстрація народження дитини( ч.2 ст. 212-1 КупАП); 1 справа за порушення тиші в населених пунктах ( ч.1 ст. 182 КупАП). На засідання адміністративної комісії з'явився один правопорушник. За порушення тиші в населених пунктах ( ч. 1 ст. 182 КупАП), на особу було накладено адміністративне стягнення у вигляді штрафу 85 грн. За повідомлення неправдивих відомостей державним органам реєстрації цивільного стану та несвоєчасну реєстрацію народження дитини (ч.2 ст. 212-1 КупАП), на особу було накладено стягнення у вигляді штрафу 17 грн.

21.09.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

21.09.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

21.09.2017р. проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця прожив ...

21.09.2017р. проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця проживання

21.09.2017р. о 10.00 годині у малій залі засідань під головуванням заступника міського голови відбулось чергове засідання місцевої комісії з ...

21.09.2017р. о 10.00 годині у малій залі засідань під головуванням заступника міського голови відбулось чергове засідання місцевої комісії з питань ТЕБ та НС. Розглядались питання:
1. Готовність об’єктів паливно-енергетичного комплексу, житлово-комунального господарства та об’єктів соціальної сфери міста до роботи в осінньо-зимовий період 2017-2018 років.
2. Про забезпечення заходів з профілактики та боротьби з грипом та гострими респіраторними вірусними інфекціями.
3. Про стан санітарного очищення міста, та приведення його території до вимог санітарного законодавства.

21.09.2017 у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до дошкільних навчальних закладів міста. За підсумками прий ...

21.09.2017 у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до дошкільних навчальних закладів міста. За підсумками прийому видано 3 направлення на влаштування дітей до ДНЗ, 7 дітей поставлено на облік для подальшого влаштування.

На особистому прийомі до начальника управління праці та соціального захисту населення Куп‘янської міської ради Ягодки Н.М. звернулося 2 особ ...

На особистому прийомі до начальника управління праці та соціального захисту населення Куп‘янської міської ради Ягодки Н.М. звернулося 2 особи з загальних питань соціального захисту.

20.09.2017р. проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та ...

20.09.2017р. проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток.

20.09.2017 у дошкільному навчальному закладі №2 проведено засідання міського методичного об’єднання вихователів груп старшого дошкільного ві ...

20.09.2017 у дошкільному навчальному закладі №2 проведено засідання міського методичного об’єднання вихователів груп старшого дошкільного віку дошкільних навчальних закладів міста за темою "Ефективне використання інноваційних технологій у логіко-математичному розвитку дітей". Слухачі приймали активну участь у інтерактивному спілкуванні з теми та практичних заняттях з дітьми.

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих