Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
Прожиткові мінімуми та державні соціальні допомоги
Прожиткові мінімуми та державні соціальні допомоги

Прожиткові мінімуми та державні соціальні допомоги

Прожиткові мінімуми та державні соціальні допомоги з 01.05.2017 року

Прожиткові мінімуми

та  державні соціальні допомоги

 

З  2017  р.  згідно ст. 7 Закону України «Про Державний бюджет на 2017 рік»:         

 

01.01.2017

01.05.2017

на одну особу в розрахунку на місяць

1544

1624

на дітей віком до 6 років –

1355

1426

на дітей віком від 6 до 18 років –

1689

1777

для працездатних осіб 

1600

1684

для осіб, які втратили працездатність

1247

1312

 

З 01.05.2017 року (ст..9) рівень забезпечення прожиткового мінімуму (гарантований мінімум) для призначення допомоги малозабезпеченим сім’ям (призначається на 6 міс. по доходам сім‘ї)  визначається у відсотковому співвідношенні до прожиткового мінімуму для основних соціально-демографічних груп населення: для працездатних осіб – 21%; для дітей  - 85%; для осіб, які втратили працездатність, та інвалідів – 100% відповідного прожиткового мінімуму: з 01.05..2017 р – для працездатних осіб – 353,64 грн. для осіб, які втратили працездатність та інвалідів – 1312 грн.; - для дітей:  до 6 років – 1212,10 грн.; від    6  до 18 р. – 1510,45 грн.; від 18 до 23 р. – 1431,40 грн. (за умови навчання). Дітям проводиться збільшення рівня забезпечення ПМ та розміру призначеної допомоги (від 0 до 13 років – 250 грн., від 13 до 18 років – 500 грн). Розмір ДСД не може бути більше ніж 75% від рівня забезпечення ПМ для  сім'ї.

* Допомога при народженні дитини призначається, якщо звернення надійшло не пізніше 12 міс. після народження дитини в розмірі 41280 грн: в місяць народження – 10320 грн., решта суми щомісячно по 860 грн на протязі трьох років.

* Розмір державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію та інвалідам, та державної соціальної допомоги на догляд визначається виходячи із прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність, -  призначається  на строк інвалідності (при первинному звернені – по доходам сім’ї).

Розміри державних соціальних допомог, що визначаються залежно від прожиткового мінімуму, становитимуть з 01.05.17 р. 

 

Назва допомоги

Розмір допомоги (грн..)

Терміни  та умови  призначення

- у зв’язку з вагітністю та пологами (не менше 25% від прожиткового мінімуму для працездатних осіб на місяць)  

421 грн. на місяць –1684 грн. – для непрацюючих та підприємців; зареєстрованим  в ЦЗ – 100% мін. допомоги по безробіттю

на 126 днів, при ускладнених пологах на 140 днів , постраждалим ЧАЕС на 180 днів одноразова виплата – при зверненні протягом 6 місяців  з дня закінчення відпустки,  студентам — або стипендія, або допомога (за вибором) 

- по догляду за дитиною до 3-х років  виплачується лише тим матерям, які мають дітей (перша дитина), народжених до 01.07.2014 року в розмірі  130,0 грн.

130,0 грн.

(для застрахованих та незастрахованих

осіб)

не застраховані – з дня звернення  по день досягнення 3-х років;

застраховані -  з дня надання відпустки  по день її закінчення

- на дітей під опікою (різниця між 2-ма прожитковими мінімумами та доходами дитини за попередні 12 міс. (пенсія + аліменти + стипендія + держ. допомога)

- до 6- ти років

- від 6-ти до 18 років

* на дітей сиріт ДБСТ та ПС призначається щомісячно по доходам дитини за попередній місяць

- 2 х1426 грн. – (пенсія + аліменти + стипендія + держ. допомога)

-  2 х 1777 грн. – (пенсія + аліменти + стипендія  + держ. допомога)

*  2 х 1684 грн – (П + А+С+ ДД)

призначається  з  місяця звернення, переоформляється кожні 12 міс.,

виплачується щомісяця    до18 років

включно.

* ДБСТ та ПС - виплачується   до 18 років, студентам по день навчання,  але не довше 23   років

  • на дітей одиноким матерям (різниця між 100% прож. мін для дітей відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім’ї, в розрахунку на одну особу за попередні 6 міс.)

- до 6  років

 

- від 6 до 18 років

 

- від 18 до 23 років

 

 

 

1426 грн. (max)

 

1777 грн.  (max)

 

1684 грн  (max)

призначається  з місяця подання заяви з необхідними  документами, виплачується щомісячно по місяць досягнення дитиною

18 років включно, якщо дитина навчається

за денною формою (ВУЗ, ПТУ)   - до закінчення навчання, але не довше  23 років.

Допомога  призначається на 6 міс. по доходам сім”ї.

 

- тимчасова  державна допомога на дітей замість аліментів – різниця між 50% ПМ для дитини відповідного віку та середньомісячним сукупним доходом сім’ї, в розрахунку на одну особу за попередні 6 міс.

- якщо рішенням суду аліменти визначені у твердій грошовій сумі, допомога призначається як різниця між визначеним розміром аліментів і сумою, що становить  30% ПМ для дитини.  

713,00 (max) грн. до 6 років

888,50 (max) грн. від 6 до 18 років

427,80  грн. (max)  до 6 років

533,10 грн. (max) від 6 до 18 років

- призначається по доходам сім’ї  на 6 міс. з місяця  звернення, виплачується щомісяця до 18 років включно

 

- згідно чинного законодавства

- інвалідам з дитинства та дітям – інвалідам (% від прожиткового мінімуму для осіб, які втратили працездатність або дітей відповідного віку). Інвалідам з дитинства  I групи (100% прож. мінімуму +надбавка: для підгрупи А-75% ПМ, підгрупи Б -50% ПМ )

1312+75%х1312= 2296 грн + 399,40 (доплата)=2695,40 грн (підгрупа А)

1312+50%х1312=1968  грн. (підгрупа Б)

на строк інвалідності

- інвалідам  з дитинства II  групи – 80% прожиткового мінімуму; для одиноких осіб, які потребують постійного стороннього догляду за висновком МСЕК + надбавка 15% від прожиткового мінімуму

1049,60 грн, або 1246,40 грн

* з доплатою –1312 грн.

 

на строк інвалідності

- інвалідам з дитинства III групи – 60% від прожиткового мінімуму; для одиноких осіб, які за висновком МСЕК потребують постійного стороннього догляду + надбавка 15% від прожиткового мінімуму

787,20 грн. або 984 грн.

* з доплатою  - 1312 грн

на строк інвалідності

- діти – інваліди – 70% прож. мінімуму для осіб,  які втратили працездатність

918,40 грн.  без  надбавки   на 

догляд,  з  доплатою  - 1312 грн

на строк інвалідності

- надбавка на догляд за дитиною – інвалідом – до 6 років: 50% прожиткового мінімуму для дітей до 6 років – підгрупа Б; 100% ПМ – підгрупа А;

- від 6 до 18 років: 50% прож. мінімуму для дітей від 6 до 18 років – підгрупа Б;  100% ПМ – підгрупа А

713,00 грн. (підгрупа Б)

1426,00 грн (підгрупа А)

888,50 грн. (підгрупа Б)

1777 грн (підгрупа А)

не залежно від доходів сім”ї

на строк інвалідності одному з непрацюючих батьків, одинокій матері не залежно від факту роботи;

Допомога по догляду за інвалідом  I чи  II групи внаслідок психічного розладу (різниця між трьома ПМ на кожного члена сім'ї та середньомісячним сукупним доходом сім'ї за попередні 6 місяців але не більше, ніж ПМ на 1 особу в розрахунку на місяць)

 

не більше 1624 грн.

призначається по доходам сім”ї:

працездатним - на 6 міс.

непрацездатним – на 12 міс.

Грошова компенсація по догляду за інв 1 гр. та 80-ти річними особами згідно з ПКМУ № 832 від 26.07.1996 р.

4,80 грн.

з дня звернення,  признається не працюючим  працездатним особам

Web-адреса: kupyansk-rada.gov.ua/news/id/2779 | Переглядів: 49Дата публікації: 10:51 03.05.2017
Міський голова

Войтюк Олег Вікторович

Куп'янський міськрайонний штаб з питань координації дій щодо тимчасового перебування внутрішньо переміщених осіб
Пошук
Анонс подій
25.07.2017
13:00 - Особистий прийом громадян в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Особистий прийом громадян в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Організатор:в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Час проведення:25.07.2017 13:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
14:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань комунальної власності, земельних відносин, архітектури, містобудування та охорони навколишнього середовища Засідання постійної комісії міської ради з питань комунальної власності, земельних відносин, архітектури, містобудування та охорони навколишнього середовища Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:25.07.2017 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, малий зал засідань
16:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку Засідання постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:25.07.2017 16:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
26.07.2017
13:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань планування бюджету, фінансів, цінової політики та соціально-економічного розвитку Засідання постійної комісії міської ради з питань планування бюджету, фінансів, цінової політики та соціально-економічного розвитку Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:26.07.2017 13:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
15:00 - Спільне засідання постійних комісій міської ради Спільне засідання постійних комісій міської ради Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:26.07.2017 15:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, зал засідань
27.07.2017
08:00 - Прийом громадян з питань влаштування дітей до ДНЗ Прийом громадян з питань влаштування дітей до ДНЗ Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:27.07.2017 08:00 Місце проведення:Кабінет № 7, відділ освіти, вул. Студентська, 2
10:00 - Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:27.07.2017 10:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Особистий прийом громадян в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Особистий прийом громадян в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Організатор:в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Час проведення:27.07.2017 13:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
14:00 - Чергове засідання адміністративної комісії виконавчого комітетету Куп'янської міської ради Чергове засідання адміністративної комісії виконавчого комітетету Куп'янської міської ради Організатор:Єльджарова Т.І. - заступник міського голови — керуючий справами виконавчого комітету Куп’янської міської ради Час проведення:27.07.2017 14:00 Місце проведення:м. Куп'янськ, проспект Конституції (вул. Леніна), буд.3, каб. №25
Докладніше
Стрічка подій:

24.07.2017р. gроведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- Підготовка матер ...

24.07.2017р. gроведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- Підготовка матеріалів по внесенню змін до бюджету м.Куп’янська на 2017 рік для затвердження на черговій сесії міської ради
- Контроль та проведення фінансування в межах наявних бюджетних асигнувань та своєчасне внесення змін до розпису.

Станом на 21.07.17р. в УПСЗН КМР на обліку перебуває 4360 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 1026, дітей - 716, ін ...

Станом на 21.07.17р. в УПСЗН КМР на обліку перебуває 4360 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 1026, дітей - 716, інвалідів – 216, пенсіонерів - 2402. За тиждень зареєстровано 12 внутрішньо переміщених осіб, серед яких 2 – дітей, 3– працездатні особи, 1- інвалід, 6 – пенсіонерів.
20.07.17 року проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеними особами щодо фактичного місця проживання. Підтверджено факт проживання 42 особам.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулася – 159 осіб, за призначенням житлових субсидій – 82 особи.

20.07.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

20.07.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

20.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника від ...

20.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника відділу освіти звернулася одна особа з житлового питання. Надано роз’яснення по суті.

20.07.2017р. у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до дошкільних навчальних закладів міста. За підсумками пр ...

20.07.2017р. у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до дошкільних навчальних закладів міста. За підсумками прийому видано 40 направлень для влаштування дітей до ДНЗ, 5 дітей поставлено на облік для подальшого влаштування.

19 липня відбулося чергове засідання виконавчого комітету. Основні питання порядку денного стосувалися звіту про роботу зі зверненнями грома ...

19 липня відбулося чергове засідання виконавчого комітету. Основні питання порядку денного стосувалися звіту про роботу зі зверненнями громадян та виконання міського бюджету за перше півріччя.

19.07.2017р. о 9.00 годині відбувся особистий прийом громадян міського голови Войтюка О.В. На особистому прийомі до міського голови Войтюка ...

19.07.2017р. о 9.00 годині відбувся особистий прийом громадян міського голови Войтюка О.В. На особистому прийомі до міського голови Войтюка О.В. звернулось четверо громадян мешканців міста Куп’янська та смт. Ківшарівка. За тематикою звернення стосувались необхідності вирішення питань комунального господарства (3) та житлових питань (1). На одне звернення надано роз’яснення по суті та три звернення залишені на контролі.
В особистому прийомі приймав участь заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Козуб А.В.
Наступний особистий прийом громадян міського голови Войтюка О.В. відбудеться 01.08.2017р. о 15.00 годині.

18 липня відбулося перше засідання робочої групи з розробки стратегії розвитку міста на 2018-2028 рр. ...

18 липня відбулося перше засідання робочої групи з розробки стратегії розвитку міста на 2018-2028 рр.

18.07.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

18.07.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

17.07.2017р. у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені ...

17.07.2017р. у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені питання про хід підготовки матеріально-технічної бази навчальних закладів до нового навчального року, звернення громадян у І півріччі, про стан реалізації освітнього поекту "Виховний простір Харківщини", про стан реалізації освітнього проекту "Наукові обрії Харківщини".

17.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника від ...

17.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника відділу освіти звернулась дві особи з питання медичного страхування працівників. Питання залишено на контролі.

17.07.2017р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- Підготовка матер ...

17.07.2017р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- Підготовка матеріалів по внесенню змін до бюджету м.Куп’янська на 2017 рік для затвердження на черговій сесії міської ради.
- Підготовка матеріалів про результати виконання міського бюджету за І півріччя 2017 р.

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих