Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
Управління фінансів інформує
Управління фінансів інформує

Управління фінансів інформує

Оперативна інформація про виконання міського бюджету м. Куп'янська Харківської області за період з: 01.04.2017 по 28.04.2017

Отримано коштів за наступними джерелами доходів (грн.) :

11010100

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати

9 272 903,54

11010200

Податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат, одержаних військовослужбовцями

162 168,08

11010400

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата

20 012,36

11010500

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування

510 310,14

11010900

Податок на доходи фізичних осіб від оподаткування пенсійних виплат або щомісячного довічного грошового утримання

4 900,02

11020201

Податок на прибуток пiдприємств та фiнансових установ комунальної власностi (району або мiста республiканського (в АРК)

345,00

14021900

Пальне

118 000,57

14031900

Пальне

447 210,17

14040000

Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів

314 504,30

18010100

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості

5 989,60

18010200

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості

387,36

18010300

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості

2 676,70

18010400

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової

571 833,02

18010500

Земельний податок з юридичних осіб

618 211,41

18010600

Орендна плата з юридичних осіб

565 197,95

18010700

Земельний податок з фізичних осіб

21 711,51

18010900

Орендна плата з фізичних осіб

163 788,26

18011000

Транспортний податок з фізичних осіб

5 396,50

18011100

Транспортний податок з юридичних осіб

6 250,00

18030100

Туристичний збір, сплачений юридичними особами

55,70

18030200

Туристичний збір, сплачений фізичними особами

270,00

18050300

Єдиний податок з юридичних осіб

114 473,01

18050400

Єдиний податок з фізичних осіб

1 139 984,11

21010301

Частина чистого прибутку (доходу) комунальних унiтарних пiдприємств та їх об’єднань

1 580,00

21050000

Плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів

263 287,67

21081100

Адміністративні штрафи та інші санкції

255,00

22010300

Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

4 800,00

22012500

Плата за надання інших адміністративних послуг

53 695,07

22012600

Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

9 260,00

22012900

Плата за скорочення термінів надання послуг у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

2 400,00

22080401

Надходження вiд орендної плати за користування цiлiсним майновим комплексом та iншим майном, що перебуває в комунальнiй власності

7 191,25

22090100

Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на спадщину

23 635,86

22090400

Державне мито, пов`язане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України

3 400,08

24060300

Інші надходження

44 209,88

41020204

Додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків

67 500,00

41030601

Субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам на виплату допомоги сiм’ям з дiтьми, малозабезпеченим сiм’ям, iнвалiдам з дитинства

5 463 625,00

41030801

Субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам на надання пiльг та житлових субсидiй населенню

9 064 707,00

41031001

Субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам на надання пiльг та житлових субсидiй населенню на придбання твердого палива

48 550,00

41033601

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань

108 331,00

41033901

Освiтня субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам (бюджети: районiв та мiст обласного значення)

3 567 700,00

41034201

Медична субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам (бюджети: районiв та мiст обласного значення)

5 613 000,00

41034204

Медична субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам (кошти отриманi з обласного бюджету)

115 667,00

41035001

Іншi субвенцiї (бюджети: районiв та мiст республiканського (в АРК) та обласного призначення)

63 318,40

41035801

Субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам на виплату державної соцiальної допомоги на дiтей-сирiт

69 833,00

19010100

Надходження від викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення

21 795,07

19010300

Надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах

584,00

19050300

Надходження від сплати збору за забруднення навколишнього природного середовища фізичними особами

124,70

25010100

Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю

370 591,26

25010300

Плата за оренду майна бюджетних установ

58 140,26

25010400

Надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна)

3 336,40

25020100

Благодійні внески, гранти та дарунки

253 179,67

25020200

Кошти, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ 

64 144,08

Всього надійшло доходів на суму : 39 434 420,96 грн.

Профінансовано за наступними статтями видатків (грн.):

2111

Заробітна плата

8 571 667,93

2120

Нарахування на оплату праці

1 886 733,79

2210

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

625 767,52

2220

Медикаменти та перев`язувальні матеріали

-0,03

2230

Продукти харчування

175 892,25

2240

Оплата послуг (крім комунальних)

497 576,99

2250

Видатки на відрядження

15 180,27

2271

Оплата теплопостачання

248 511,21

2272

Оплата водопостачання та водовідведення

65 383,47

2273

Оплата електроенергії

343 405,05

2274

Оплата природного газу

24 915,44

2282

Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм

5 490 771,30

2610

Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

2 914 614,00

2730

Інші виплати населенню

14 706 422,70

2800

Інші поточні видатки

346 902,84

3110

Придбання обладнання і предметів довгострокового користування

151 400,00

3122

Капітальне будівництво (придбання) інших об`єктів

59 701,20

3131

Капітальний ремонт житлового фонду (приміщень)

39 382,94

3132

Капітальний ремонт інших об`єктів

401 695,07

3210

Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

184 994,99

Всього профінансовано на суму: 36 750 918,93 грн.

 

Начальник управління фінансів                           О.В Мороз

Web-адреса: kupyansk-rada.gov.ua/news/id/2782 | Переглядів: 15Дата публікації: 13:27 03.05.2017
Міський голова

Войтюк Олег Вікторович

Куп'янський міськрайонний штаб з питань координації дій щодо тимчасового перебування внутрішньо переміщених осіб
Пошук
Анонс подій
24.07.2017
день - Година цікавих повідомлень та виставка газетно-журнальних статей «Послухай вчених» Година цікавих повідомлень та виставка газетно-журнальних статей «Послухай вчених» Організатор:Міська бібліотека № 3 Час проведення:24.07.2017 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека № 3, смт. Куп'янськ-Вузловий
10:00 - Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:24.07.2017 10:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
10:00 - Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Організатор:в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Час проведення:24.07.2017 10:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
13:00 - Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:24.07.2017 13:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Засідання постійної комісії міської ради з правових питань, боротьби з корупцією, контролю за дотриманням законності, кадрової політики, депутатської діяльності та етики Засідання постійної комісії міської ради з правових питань, боротьби з корупцією, контролю за дотриманням законності, кадрової політики, депутатської діяльності та етики Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:24.07.2017 13:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
15:00 - Засідання постійної комісії міської ради з соціальних та гуманітарних питань Засідання постійної комісії міської ради з соціальних та гуманітарних питань Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:24.07.2017 15:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
25.07.2017
13:00 - Особистий прийом громадян в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Особистий прийом громадян в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Організатор:в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Час проведення:25.07.2017 13:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
14:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань комунальної власності, земельних відносин, архітектури, містобудування та охорони навколишнього середовища Засідання постійної комісії міської ради з питань комунальної власності, земельних відносин, архітектури, містобудування та охорони навколишнього середовища Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:25.07.2017 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, малий зал засідань
16:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку Засідання постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:25.07.2017 16:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
26.07.2017
13:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань планування бюджету, фінансів, цінової політики та соціально-економічного розвитку Засідання постійної комісії міської ради з питань планування бюджету, фінансів, цінової політики та соціально-економічного розвитку Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:26.07.2017 13:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
15:00 - Спільне засідання постійних комісій міської ради Спільне засідання постійних комісій міської ради Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:26.07.2017 15:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, зал засідань
Докладніше
Стрічка подій:

20.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника від ...

20.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника відділу освіти звернулася одна особа з житлового питання. Надано роз’яснення по суті.

20.07.2017р. у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до дошкільних навчальних закладів міста. За підсумками пр ...

20.07.2017р. у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до дошкільних навчальних закладів міста. За підсумками прийому видано 40 направлень для влаштування дітей до ДНЗ, 5 дітей поставлено на облік для подальшого влаштування.

19 липня відбулося чергове засідання виконавчого комітету. Основні питання порядку денного стосувалися звіту про роботу зі зверненнями грома ...

19 липня відбулося чергове засідання виконавчого комітету. Основні питання порядку денного стосувалися звіту про роботу зі зверненнями громадян та виконання міського бюджету за перше півріччя.

19.07.2017р. о 9.00 годині відбувся особистий прийом громадян міського голови Войтюка О.В. На особистому прийомі до міського голови Войтюка ...

19.07.2017р. о 9.00 годині відбувся особистий прийом громадян міського голови Войтюка О.В. На особистому прийомі до міського голови Войтюка О.В. звернулось четверо громадян мешканців міста Куп’янська та смт. Ківшарівка. За тематикою звернення стосувались необхідності вирішення питань комунального господарства (3) та житлових питань (1). На одне звернення надано роз’яснення по суті та три звернення залишені на контролі.
В особистому прийомі приймав участь заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Козуб А.В.
Наступний особистий прийом громадян міського голови Войтюка О.В. відбудеться 01.08.2017р. о 15.00 годині.

18.07.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

18.07.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

17.07.2017р. у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені ...

17.07.2017р. у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені питання про хід підготовки матеріально-технічної бази навчальних закладів до нового навчального року, звернення громадян у І півріччі, про стан реалізації освітнього поекту "Виховний простір Харківщини", про стан реалізації освітнього проекту "Наукові обрії Харківщини".

17.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника від ...

17.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника відділу освіти звернулась дві особи з питання медичного страхування працівників. Питання залишено на контролі.

17.07.2017р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- Підготовка матер ...

17.07.2017р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- Підготовка матеріалів по внесенню змін до бюджету м.Куп’янська на 2017 рік для затвердження на черговій сесії міської ради.
- Підготовка матеріалів про результати виконання міського бюджету за І півріччя 2017 р.

Станом на 14.07.17р. в УПСЗН КМР на обліку перебуває 4348 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 1023, дітей - 714, ін ...

Станом на 14.07.17р. в УПСЗН КМР на обліку перебуває 4348 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 1023, дітей - 714, інвалідів – 215, пенсіонерів - 2396. За тиждень зареєстровано 8 внутрішньо переміщених осіб, серед яких 2 – дітей, 3– працездатні особи, 3 – пенсіонера.
12.07.2017 року проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток. На засіданні комісії розглянуто 37 звернень, в тому числі 2 – з питань надання пільг та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім‘ям, 35 – з питання призначення субсидій. За результатами комісії 2 заявника отримали відмову (з питань призначення субсидій), іншим 35 заявникам було ухвалено призначення. Відповідні рішення приймалися на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов, виходячи з конкретних обставин, що склалися, як виняток, по зверненням громадян, які згідно діючого законодавства права на вказані допомоги на загальних підставах не мають.
13.07.17 року проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеними особами щодо фактичного місця проживання. Підтверджено факт проживання 76 особам, скасовано дію довідок – 5 особам.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося 166 осіб, за призначенням житлових субсидій – 97 осіб.

13.07.2017р. 13:00 - 13.07.2017р. 17:00 звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

13.07.2017р. 13:00 - 13.07.2017р. 17:00 звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

13.07.2017р. проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам щодо фактичного місця прожива ...

13.07.2017р. проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам щодо фактичного місця проживання. Підтверджено факт проживання 76 особам.

13.07.2017р. проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому звернень до відділу освіти не надх ...

13.07.2017р. проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому звернень до відділу освіти не надходило.

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих