Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
Центр надання адміністративних послуг інформує!
Центр надання адміністративних послуг інформує!

Центр надання адміністративних послуг інформує!

Ще раз про перереєстрацію громадських об’єднань, або чому варто готувати сані влітку

З 01 липня 2017 року закінчується відтермінований строк на приведення громадськими об’єднаннями у відповідність до вимог Податкового кодексу України щодо неприбуткових організацій своїх статутних документів.

Гарячка була протягом грудня 2016 року, коли переважна більшість громадських об’єднань не встигла перереєструвати свої статути до кінця року, тому власне в черговий раз законодавець «надав останній шанс» – продовжив строк на півроку.

Однак, якщо частина об’єднань сумлінно редагувала свої, дехто використав наданий період знову «на потім» до останнього.

Здається, що до липня ще достатньо часу, проте на практиці процедура проведення відповідних змін не є швидкою – це займає близько 1 – 2 місяців.

Відомо, що не всі юристи чомусь хочуть братися за реєстрацію/перереєстрацію громадських об’єднань. Чим це зумовлено, достеменно не відомо, але факт є фактом. При наймі, не від одного клієнта-громадського об’єднання, які зверталися до нас, ми це чули.

Хто реєстрував зміни до статутних документів громадських організацій/спілок, той зрозуміє., що це справа не складна, але дуже часто кропітка та довготривала. Плюс ближче до часу «Ч» зростає навантаження на державних реєстраторів, які просто не встигатимуть фізично вчасно і оперативно розглядати надані документи.

Отже, нагадаємо, що відповідно до Постанови КМУ від 13 липня 2016 року № 440 затверджено Порядок ведення реєстру неприбуткових установ та організацій, включення неприбуткових підприємств, установ та організацій до Реєстру та виключення, згідно з яким неприбуткові організації, які не приведуть свої установчі документи відповідно до норм Податкового кодексу України, після 1 липня 2017 року виключаються контролюючим органом Реєстру неприбуткових установ та організацій.

Тобто, хто не встигне до 1 липня 2017 року привести у відповідність до діючого законодавства України установчі документи та підтвердити неприбутковість організації, будуть виключенні із Реєстру неприбуткових установ та організацій, вважатимуться прибутковими, а значить, такими, що мають на меті отримання прибутку, – як наслідок кошти, майно буде обкладатиметься податками, на тих самих підставах, як для решти підприємств.

Для того, щоб цього не сталося, потрібно внести зміни до статутів шляхом прийняття їх нової редакції у порядку, визначеним чинним законодавством, при цьому обов’язково необхідно передбачити:

– заборону розподілу отриманих доходів (прибутку) або їх частини серед засновників (учасників), членів такої організації, працівників (крім оплати їхньої праці, нарахування єдиного соціального внеску), членів органів управління та інших пов’язаних з ними осіб;

– передачу активів одній або кільком неприбутковим організаціям відповідного виду або зарахування до доходу бюджету у разі припинення юридичної особи (у результаті її ліквідації, злиття, поділу, приєднання або перетворення).

Важливо звернути увагу, що паралельно з дедлайном 01.07.2017 року існує дедлайн 01.01.2018 року, до настання якого потрібно привести усі статутні документи у відповідність до Закону України “Про громадські об’єднання” (спливає 5-річний термін, передбачений у самому Законі, на приведення усіх громадських об’єднань, утворених до його прийняття, у відповідність до нових вимог).

Так, наприклад, слід звернути увагу, що сьогодні існують дві організаційно-правові форми громадських об’єднань: громадська організація і громадська спілка, при цьому у першому випадку членами і засновниками можуть бути тільки фізичні особи, а у другому – засновниками можуть бути тільки юридичні особи, а членами можуть бути фізичні і юридичні особи.

Тому, наприклад, якщо на сьогоднішній день громадське об’єднання існує у формі громадської організації та має у своєму складі як фізичних, так і юридичних осіб, потрібно або змінити організаційно-правову форму (тобто, пройти процедуру реорганізації), або виключити зі свого складу юридичних осіб та залишити лише фізичних. Також у такому випадку варто звернути увагу на засновників і у випадку необхідності провести відповідні зміни.

Слід пам’ятати про те, що сьогодні відсутнє таке поняття як “колективне членство”, що було дуже популярним раніше, тому доцільним є перегляд статутів і у цьому напрямку.

Отже, з якими ж складнощами можна зіштовхнутись під час перереєстрації документів ГО та на що варто звернути увагу:

– у більшості випадків статут ГО підлягає повному редагуванню відповідно до чинного законодавства, оскільки більшість об’єднань були створені раніше, а внесення змін до статут не є таким частим явищем;

– вибір організаційно-правової форми та приведення складу членів і засновників відповідно до чинних вимог, у випадку необхідності – проведення реорганізації;

– перевірка найменування громадських об’єднань,правильне розмежування власної назви та найменування, перевірка відповідності даних ЄДР та статутним документам;

– детальний опис повноважень керівних органів громадського об’єднання та їх звітування;

– строки обрання керівних органів громадського об’єднання ;

– зазначення у Статуті відповідних положень відповідно до внесених змін у Податковий кодекс України (про які вже зазначалося);

– у новій редакції Статуту можна не вказувати місце знаходження, ця вимога не є обов’язковою;

– обов’язковаувага повинна звертатися на процедуру скликання найвищих органів громадського об’єднання, адже у різних об’єднаннях вона може бути прописана по-різному.

Слід зазначити, що державні реєстратори дуже прискіпливо вивчають документи і зазвичай з першого разу реєстрація змін не завжди виходить, оскільки виникають ті чи інші зауваження, через що затягується і проведення змін. Тому варто починати перереєстрацію, маючи запас часу.

Які документи подаються для державної реєстрації:

  • заява форми 3;
  • Статут;
  • протокол Загальних зборів членів/Конференції (або іншого найвищого органу управління);
  • реєстр присутніх осіб на таких зборах/конференції;
  • протокол зборів Правління чи іншого керівного органу, який наділений повноваженнями скликати Загальні збори членів/Конференцію;
  • документ про підтвердження правомочності таких зборів Правління;
  • відомості про керівні органи ГО;
  • довіреність особи, яка уповноважена для проведення державної реєстрації змін ГО у разі необхідності.

Після проведення державної реєстрації відповідних змін громадського об’єднання необхідно подати заяву форми № 1-РН у державну податкову інспекцію за місцем знаходження ГО. Метою подання цієї заяви є підтвердження неприбуткової організації податковим органом.

На останок варто зауважити, що безпідставна відмова у проведенні державної реєстрації змін та/або безпідставне затягування такої реєстрації може бути оскаржене вищестоящому органу або у судовому порядку.

 

Web-адреса: kupyansk-rada.gov.ua/news/id/2986 | Переглядів: 26Дата публікації: 08:35 23.05.2017
Міський голова

Войтюк Олег Вікторович

Куп'янський міськрайонний штаб з питань координації дій щодо тимчасового перебування внутрішньо переміщених осіб
Пошук
Анонс подій
24.07.2017
день - Година цікавих повідомлень та виставка газетно-журнальних статей «Послухай вчених» Година цікавих повідомлень та виставка газетно-журнальних статей «Послухай вчених» Організатор:Міська бібліотека № 3 Час проведення:24.07.2017 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека № 3, смт. Куп'янськ-Вузловий
10:00 - Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:24.07.2017 10:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
10:00 - Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Організатор:в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Час проведення:24.07.2017 10:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
13:00 - Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:24.07.2017 13:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Засідання постійної комісії міської ради з правових питань, боротьби з корупцією, контролю за дотриманням законності, кадрової політики, депутатської діяльності та етики Засідання постійної комісії міської ради з правових питань, боротьби з корупцією, контролю за дотриманням законності, кадрової політики, депутатської діяльності та етики Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:24.07.2017 13:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
15:00 - Засідання постійної комісії міської ради з соціальних та гуманітарних питань Засідання постійної комісії міської ради з соціальних та гуманітарних питань Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:24.07.2017 15:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
25.07.2017
13:00 - Особистий прийом громадян в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Особистий прийом громадян в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Організатор:в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Час проведення:25.07.2017 13:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
14:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань комунальної власності, земельних відносин, архітектури, містобудування та охорони навколишнього середовища Засідання постійної комісії міської ради з питань комунальної власності, земельних відносин, архітектури, містобудування та охорони навколишнього середовища Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:25.07.2017 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, малий зал засідань
16:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку Засідання постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:25.07.2017 16:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
26.07.2017
13:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань планування бюджету, фінансів, цінової політики та соціально-економічного розвитку Засідання постійної комісії міської ради з питань планування бюджету, фінансів, цінової політики та соціально-економічного розвитку Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:26.07.2017 13:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
15:00 - Спільне засідання постійних комісій міської ради Спільне засідання постійних комісій міської ради Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:26.07.2017 15:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, зал засідань
Докладніше
Стрічка подій:

24.07.2017р. gроведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- Підготовка матер ...

24.07.2017р. gроведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- Підготовка матеріалів по внесенню змін до бюджету м.Куп’янська на 2017 рік для затвердження на черговій сесії міської ради
- Контроль та проведення фінансування в межах наявних бюджетних асигнувань та своєчасне внесення змін до розпису.

Станом на 21.07.17р. в УПСЗН КМР на обліку перебуває 4360 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 1026, дітей - 716, ін ...

Станом на 21.07.17р. в УПСЗН КМР на обліку перебуває 4360 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 1026, дітей - 716, інвалідів – 216, пенсіонерів - 2402. За тиждень зареєстровано 12 внутрішньо переміщених осіб, серед яких 2 – дітей, 3– працездатні особи, 1- інвалід, 6 – пенсіонерів.
20.07.17 року проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеними особами щодо фактичного місця проживання. Підтверджено факт проживання 42 особам.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулася – 159 осіб, за призначенням житлових субсидій – 82 особи.

20.07.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

20.07.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

20.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника від ...

20.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника відділу освіти звернулася одна особа з житлового питання. Надано роз’яснення по суті.

20.07.2017р. у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до дошкільних навчальних закладів міста. За підсумками пр ...

20.07.2017р. у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до дошкільних навчальних закладів міста. За підсумками прийому видано 40 направлень для влаштування дітей до ДНЗ, 5 дітей поставлено на облік для подальшого влаштування.

19 липня відбулося чергове засідання виконавчого комітету. Основні питання порядку денного стосувалися звіту про роботу зі зверненнями грома ...

19 липня відбулося чергове засідання виконавчого комітету. Основні питання порядку денного стосувалися звіту про роботу зі зверненнями громадян та виконання міського бюджету за перше півріччя.

19.07.2017р. о 9.00 годині відбувся особистий прийом громадян міського голови Войтюка О.В. На особистому прийомі до міського голови Войтюка ...

19.07.2017р. о 9.00 годині відбувся особистий прийом громадян міського голови Войтюка О.В. На особистому прийомі до міського голови Войтюка О.В. звернулось четверо громадян мешканців міста Куп’янська та смт. Ківшарівка. За тематикою звернення стосувались необхідності вирішення питань комунального господарства (3) та житлових питань (1). На одне звернення надано роз’яснення по суті та три звернення залишені на контролі.
В особистому прийомі приймав участь заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Козуб А.В.
Наступний особистий прийом громадян міського голови Войтюка О.В. відбудеться 01.08.2017р. о 15.00 годині.

18 липня відбулося перше засідання робочої групи з розробки стратегії розвитку міста на 2018-2028 рр. ...

18 липня відбулося перше засідання робочої групи з розробки стратегії розвитку міста на 2018-2028 рр.

18.07.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

18.07.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

17.07.2017р. у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені ...

17.07.2017р. у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені питання про хід підготовки матеріально-технічної бази навчальних закладів до нового навчального року, звернення громадян у І півріччі, про стан реалізації освітнього поекту "Виховний простір Харківщини", про стан реалізації освітнього проекту "Наукові обрії Харківщини".

17.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника від ...

17.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника відділу освіти звернулась дві особи з питання медичного страхування працівників. Питання залишено на контролі.

17.07.2017р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- Підготовка матер ...

17.07.2017р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- Підготовка матеріалів по внесенню змін до бюджету м.Куп’янська на 2017 рік для затвердження на черговій сесії міської ради.
- Підготовка матеріалів про результати виконання міського бюджету за І півріччя 2017 р.

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих