Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
До відома учасників антитерористичної операції на Сході України, які втратили функціональні можливості кінцівки або кінцівок
До відома учасників антитерористичної операції на Сході України, які втратили функціональні можливості кінцівки або кінцівок

До відома учасників антитерористичної операції на Сході України, які втратили функціональні можливості кінцівки або кінцівок

Щодо протезування учасників АТО за новітніми технологіями та технологіями виготовлення відсутніми в Україні, у 2017 році

Відповідно до листа «Державної служби України у справах ветеранів війни та учасників антитерористичної операції» управління праці та соціального захисту населення Куп’янської міської ради доводить наступну інформацію:

Законом України «Про Державний бюджет України на 2017 рік» та Порядком протезування учасників антитерористичної операції за новітніми технологіями та технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, окремих категорій громадян, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції та або забезпеченні її проведення і втратили функціональні можливості кінцівки або кінцівок, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 року №518 (зі змінами) (далі-Порядок), функції щодо протезування учасників АТО за новітніми технологіями та технологіями виготовлення відсутніми в Україні, у 2017 році покладено на Фонд соціального захисту інвалідів (далі - Фонд).

Відповідно до пункту 5 Порядку розгляд документів щодо протезування та або протезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями та технологіями виготовлення  які відсутні в Україні, учасника АТО, який втратив функціональні можливості кінцівок, здійснюється експертною групою, утвореною при Фонді (далі - експертна група).

Для розгляду питання щодо протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за кордоном за технологіями виготовлення, які відсутні в Україні, вибору технологій та закордонного надавача спеціалізованої допомоги учасник антитерористичної операції, який втратив функціональні можливості кінцівок, або його законний представник повинен подати особисто або надіслати поштою до Фонду (адреса: 04050, м Київ, вул. Глибочицька, 72):

  1. заяву;
  2. копію паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, учасника АТО, який втратив функціональні можливості кінцівок;
  3. копію документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника  податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);
  4. направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації, видане до Порядку забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації інвалідів, дітей-інвалідів та інших окремих категорій населення, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 5 квітня 2012 року № 321, яке учасники АТО , які втратили функціональні можливості кінцівок, отримують у структурному підрозділі з питань соціального захисту населення районної, районної у м. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчому органі міської, районної (крім мм. Києва та Севастополя) ради за зареєстрованим або фактичним місцем проживання (перебування);
  5. рішення військово-лікарської комісії або висновок лікарсько-консультативної комісії (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення) про потребу у протезуванні та/або ортезуванні;
  6. довідку з місця роботи (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення, яким не встановлено інвалідність);
  7. витяг з історії хвороби;
  8. фото - та відеоматеріали кукси та наявного об’єму рухів;

строк розгляду документів експертною групою не може перевищувати 25 робочих днів з дати їх отримання (надходження поштою).

Для розгляду експертною групою питання щодо протезування та/або ортезування виробами підвищеної функціональності за новітніми технологіями в Україні учасник антитерористичної операції повинен звернутись до вітчизняного виробника протезно-ортопедичного підприємства з такими документами:

  1. заяву про необхідність забезпечення виробом підвищеної функціональності за новітніми технологіями;
  2. копією паспорта або іншого документа, що посвідчує особу, учасника антитерористичної операції;
  3. копію документа, що підтверджує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків (крім осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника  податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті);
  4. направлення на забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації;
  5. рішення військово-лікарської комісії або висновок лікарсько-консультативної комісії (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення) про потребу у протезуванні та/або ортезуванні;
  6. довідку з місця роботи (для працівників підприємств, установ, організацій, які залучалися та безпосередньо брали участь в антитерористичній операції в районах її проведення, яким не встановлено інвалідність);

 

За консультацією можна звертатися за телефоном: (05742) 5 31 71 або за адресою: Харківська область, м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6 кабінет 218.

 

 

Старший інспектор

з питань соціального захисту

учасників АТО на сході України                                                       В.В. Домашенко

Web-адреса: kupyansk-rada.gov.ua/news/id/3033 | Переглядів: 42Дата публікації: 11:20 30.05.2017
Міський голова

Войтюк Олег Вікторович

Куп'янський міськрайонний штаб з питань координації дій щодо тимчасового перебування внутрішньо переміщених осіб
Пошук
Анонс подій
24.07.2017
день - Година цікавих повідомлень та виставка газетно-журнальних статей «Послухай вчених» Година цікавих повідомлень та виставка газетно-журнальних статей «Послухай вчених» Організатор:Міська бібліотека № 3 Час проведення:24.07.2017 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека № 3, смт. Куп'янськ-Вузловий
10:00 - Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:24.07.2017 10:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
10:00 - Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Організатор:в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Час проведення:24.07.2017 10:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
13:00 - Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:24.07.2017 13:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Засідання постійної комісії міської ради з правових питань, боротьби з корупцією, контролю за дотриманням законності, кадрової політики, депутатської діяльності та етики Засідання постійної комісії міської ради з правових питань, боротьби з корупцією, контролю за дотриманням законності, кадрової політики, депутатської діяльності та етики Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:24.07.2017 13:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
15:00 - Засідання постійної комісії міської ради з соціальних та гуманітарних питань Засідання постійної комісії міської ради з соціальних та гуманітарних питань Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:24.07.2017 15:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
25.07.2017
13:00 - Особистий прийом громадян в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Особистий прийом громадян в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Організатор:в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Час проведення:25.07.2017 13:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
14:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань комунальної власності, земельних відносин, архітектури, містобудування та охорони навколишнього середовища Засідання постійної комісії міської ради з питань комунальної власності, земельних відносин, архітектури, містобудування та охорони навколишнього середовища Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:25.07.2017 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, малий зал засідань
16:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку Засідання постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:25.07.2017 16:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
26.07.2017
13:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань планування бюджету, фінансів, цінової політики та соціально-економічного розвитку Засідання постійної комісії міської ради з питань планування бюджету, фінансів, цінової політики та соціально-економічного розвитку Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:26.07.2017 13:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
15:00 - Спільне засідання постійних комісій міської ради Спільне засідання постійних комісій міської ради Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:26.07.2017 15:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, зал засідань
Докладніше
Стрічка подій:

20.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника від ...

20.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника відділу освіти звернулася одна особа з житлового питання. Надано роз’яснення по суті.

20.07.2017р. у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до дошкільних навчальних закладів міста. За підсумками пр ...

20.07.2017р. у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до дошкільних навчальних закладів міста. За підсумками прийому видано 40 направлень для влаштування дітей до ДНЗ, 5 дітей поставлено на облік для подальшого влаштування.

19 липня відбулося чергове засідання виконавчого комітету. Основні питання порядку денного стосувалися звіту про роботу зі зверненнями грома ...

19 липня відбулося чергове засідання виконавчого комітету. Основні питання порядку денного стосувалися звіту про роботу зі зверненнями громадян та виконання міського бюджету за перше півріччя.

19.07.2017р. о 9.00 годині відбувся особистий прийом громадян міського голови Войтюка О.В. На особистому прийомі до міського голови Войтюка ...

19.07.2017р. о 9.00 годині відбувся особистий прийом громадян міського голови Войтюка О.В. На особистому прийомі до міського голови Войтюка О.В. звернулось четверо громадян мешканців міста Куп’янська та смт. Ківшарівка. За тематикою звернення стосувались необхідності вирішення питань комунального господарства (3) та житлових питань (1). На одне звернення надано роз’яснення по суті та три звернення залишені на контролі.
В особистому прийомі приймав участь заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Козуб А.В.
Наступний особистий прийом громадян міського голови Войтюка О.В. відбудеться 01.08.2017р. о 15.00 годині.

18.07.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

18.07.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

17.07.2017р. у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені ...

17.07.2017р. у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені питання про хід підготовки матеріально-технічної бази навчальних закладів до нового навчального року, звернення громадян у І півріччі, про стан реалізації освітнього поекту "Виховний простір Харківщини", про стан реалізації освітнього проекту "Наукові обрії Харківщини".

17.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника від ...

17.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника відділу освіти звернулась дві особи з питання медичного страхування працівників. Питання залишено на контролі.

17.07.2017р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- Підготовка матер ...

17.07.2017р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- Підготовка матеріалів по внесенню змін до бюджету м.Куп’янська на 2017 рік для затвердження на черговій сесії міської ради.
- Підготовка матеріалів про результати виконання міського бюджету за І півріччя 2017 р.

Станом на 14.07.17р. в УПСЗН КМР на обліку перебуває 4348 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 1023, дітей - 714, ін ...

Станом на 14.07.17р. в УПСЗН КМР на обліку перебуває 4348 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 1023, дітей - 714, інвалідів – 215, пенсіонерів - 2396. За тиждень зареєстровано 8 внутрішньо переміщених осіб, серед яких 2 – дітей, 3– працездатні особи, 3 – пенсіонера.
12.07.2017 року проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток. На засіданні комісії розглянуто 37 звернень, в тому числі 2 – з питань надання пільг та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім‘ям, 35 – з питання призначення субсидій. За результатами комісії 2 заявника отримали відмову (з питань призначення субсидій), іншим 35 заявникам було ухвалено призначення. Відповідні рішення приймалися на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов, виходячи з конкретних обставин, що склалися, як виняток, по зверненням громадян, які згідно діючого законодавства права на вказані допомоги на загальних підставах не мають.
13.07.17 року проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеними особами щодо фактичного місця проживання. Підтверджено факт проживання 76 особам, скасовано дію довідок – 5 особам.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося 166 осіб, за призначенням житлових субсидій – 97 осіб.

13.07.2017р. 13:00 - 13.07.2017р. 17:00 звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

13.07.2017р. 13:00 - 13.07.2017р. 17:00 звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

13.07.2017р. проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам щодо фактичного місця прожива ...

13.07.2017р. проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам щодо фактичного місця проживання. Підтверджено факт проживання 76 особам.

13.07.2017р. проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому звернень до відділу освіти не надх ...

13.07.2017р. проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому звернень до відділу освіти не надходило.

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих