Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
Надання пільг з оплати житлово-комунальних послуг у 2017 році
Надання пільг з оплати житлово-комунальних послуг у 2017 році

Надання пільг з оплати житлово-комунальних послуг у 2017 році

Надання окремим категоріям громадян пільг з оплати житлово-комунальних послуг...

З 1 липня 2015 року законодавством України передбачено надання окремим категоріям громадян пільг з оплати житлово-комунальних послуг, послуг зв'язку, на придбання твердого палива, скрапленого газу з урахуванням доходів сім'ї пільговика.

Пільги надаються за умови, якщо середньомісячний сукупний дохід сім’ї пільговика в розрахунку на одну особу за попередні шість місяців перед зверненням не перевищує величини доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу.

У разі коли середньомісячний дохід сім’ї в розрахунку на одну особу не перевищує величину доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу, пільговик має право на отримання пільг протягом дванадцяти місяців з місяця визначення відповідного права.

З 1 січня 2015 року розмір доходу, який дає право на податкову соціальну пільгу, становив 1710 грн., з 01.01.2016 - 1930грн., з 01.01.2017 - 2240грн.

Порядок, який визначає механізм реалізації права на отримання пільг з урахуванням доходів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 № 389. Дія цього Порядку поширюється на осіб, які мають право на пільги за соціальною ознакою згідно із Законами України:

- “Про статус і соціальний захист громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи” (особи, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, віднесені до категорії 3);

- “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту” (учасники війни; особи, на яких поширюється чинність зазначеного Закону),

- “Про основні засади соціального захисту ветеранів праці та інших громадян похилого віку в Україні” (ветерани праці; особи, які мають особливі трудові заслуги перед Батьківщиною);

- “Про освіту” (пенсіонери, які раніше працювали педагогічними працівниками у сільській місцевості та селищах міського типу і проживають у них);

- Основами законодавства України про охорону здоров’я (пенсіонери, які раніше працювали медичними і фармацевтичними працівниками у сільській місцевості та селищах міського типу і проживають у таких населених пунктах);

- “Про охорону дитинства” (багатодітні сім’ї, дитячі будинки сімейного типу та прийомні сім’ї, в яких не менше року проживають троє або більше дітей, сім’ї, в яких не менше року проживають троє і більше дітей, враховуючи тих, над якими встановлено опіку чи піклування);

- “Про соціальний захист дітей війни”;

- Кодексом цивільного захисту України.

До сукупного доходу сім’ї пільговика включаються нараховані:

  • пенсія;
  • заробітна плата;
  • грошове забезпечення;
  • стипендія;
  • соціальна допомога (крім частини допомоги при народженні дитини, виплата якої здійснюється одноразово, частини допомоги при усиновленні дитини, виплата якої здійснюється одноразово, допомоги на поховання, одноразової допомоги, яка надається відповідно до законодавства або за рішеннями органів виконавчої влади та місцевого самоврядування, підприємств, організацій незалежно від форми власності);
  • доходи від підприємницької діяльності;
  • допомога по безробіттю та інші виплати, що здійснюються фондами соціального страхування.

Для працездатних осіб, у яких відсутні доходи (крім осіб, які навчаються за денною формою навчання у загальноосвітніх, вищих навчальних закладах, осіб, призваних на строкову військову службу), та фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку першої групи, до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід на рівні прожиткового мінімуму, встановленого для працездатних осіб на відповідний місяць.

Для фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку другої групи, до сукупного доходу за кожний місяць враховується дохід на рівні двох прожиткових мінімумів, установлених для працездатних осіб, для фізичних осіб - підприємців, які обрали спрощену систему оподаткування та є платниками єдиного податку третьої групи, - трьох прожиткових мінімумів, установлених для працездатних осіб

Без урахування доходів пільги надаються наступним категоріям пільговиків: інвалідам війни; учасникам бойових дій; батькам загиблих військовослужбовців; ветеранам військової служби та органів внутрішніх справ; вдовам померлих ветеранів військової служби та органів внутрішніх справ; чорнобильцям I і II категорії; вдовам померлих учасників ліквідації наслідків на ЧАЕС 1 та 2 категорій, смерть яких пов'язана з Чорнобильською катастрофою.

Крім того хочу звернути увагу , що постановою Кабінету Міністрів України від 27 квітня 2016 р. № 319 у Положення про порядок призначення та надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива внесені зміни, згідно до яких у разі призначення субсидії пільги з оплати житлово-комунальних послуг та придбання твердого палива і скрапленого газу особам, які зареєстровані (фактично проживають) у житловому приміщенні (будинку), у період її отримання не нараховуються. Інформація про зазначених осіб подається підприємствам - виробникам/виконавцям житлово-комунальних послуг та вноситься до Єдиного державного автоматизованого реєстру осіб, які мають право на пільги. Тобто, у разі призначення субсидії, надання пільг автоматично припиняється

Заступник начальника, начальник

відділу персоніфікованого обліку.

отримувачів пільг КМР

Web-адреса: kupyansk-rada.gov.ua/news/id/3113 | Переглядів: 49Дата публікації: 14:22 06.06.2017
Міський голова

Войтюк Олег Вікторович

Куп'янський міськрайонний штаб з питань координації дій щодо тимчасового перебування внутрішньо переміщених осіб
Пошук
Анонс подій
24.07.2017
день - Година цікавих повідомлень та виставка газетно-журнальних статей «Послухай вчених» Година цікавих повідомлень та виставка газетно-журнальних статей «Послухай вчених» Організатор:Міська бібліотека № 3 Час проведення:24.07.2017 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека № 3, смт. Куп'янськ-Вузловий
10:00 - Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:24.07.2017 10:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
10:00 - Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Організатор:в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Час проведення:24.07.2017 10:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
13:00 - Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:24.07.2017 13:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Засідання постійної комісії міської ради з правових питань, боротьби з корупцією, контролю за дотриманням законності, кадрової політики, депутатської діяльності та етики Засідання постійної комісії міської ради з правових питань, боротьби з корупцією, контролю за дотриманням законності, кадрової політики, депутатської діяльності та етики Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:24.07.2017 13:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
15:00 - Засідання постійної комісії міської ради з соціальних та гуманітарних питань Засідання постійної комісії міської ради з соціальних та гуманітарних питань Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:24.07.2017 15:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
25.07.2017
13:00 - Особистий прийом громадян в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Особистий прийом громадян в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Організатор:в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Час проведення:25.07.2017 13:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
14:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань комунальної власності, земельних відносин, архітектури, містобудування та охорони навколишнього середовища Засідання постійної комісії міської ради з питань комунальної власності, земельних відносин, архітектури, містобудування та охорони навколишнього середовища Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:25.07.2017 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, малий зал засідань
16:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку Засідання постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:25.07.2017 16:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
26.07.2017
13:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань планування бюджету, фінансів, цінової політики та соціально-економічного розвитку Засідання постійної комісії міської ради з питань планування бюджету, фінансів, цінової політики та соціально-економічного розвитку Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:26.07.2017 13:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
15:00 - Спільне засідання постійних комісій міської ради Спільне засідання постійних комісій міської ради Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:26.07.2017 15:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, зал засідань
Докладніше
Стрічка подій:

20.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника від ...

20.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника відділу освіти звернулася одна особа з житлового питання. Надано роз’яснення по суті.

20.07.2017р. у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до дошкільних навчальних закладів міста. За підсумками пр ...

20.07.2017р. у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до дошкільних навчальних закладів міста. За підсумками прийому видано 40 направлень для влаштування дітей до ДНЗ, 5 дітей поставлено на облік для подальшого влаштування.

19 липня відбулося чергове засідання виконавчого комітету. Основні питання порядку денного стосувалися звіту про роботу зі зверненнями грома ...

19 липня відбулося чергове засідання виконавчого комітету. Основні питання порядку денного стосувалися звіту про роботу зі зверненнями громадян та виконання міського бюджету за перше півріччя.

19.07.2017р. о 9.00 годині відбувся особистий прийом громадян міського голови Войтюка О.В. На особистому прийомі до міського голови Войтюка ...

19.07.2017р. о 9.00 годині відбувся особистий прийом громадян міського голови Войтюка О.В. На особистому прийомі до міського голови Войтюка О.В. звернулось четверо громадян мешканців міста Куп’янська та смт. Ківшарівка. За тематикою звернення стосувались необхідності вирішення питань комунального господарства (3) та житлових питань (1). На одне звернення надано роз’яснення по суті та три звернення залишені на контролі.
В особистому прийомі приймав участь заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Козуб А.В.
Наступний особистий прийом громадян міського голови Войтюка О.В. відбудеться 01.08.2017р. о 15.00 годині.

18.07.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

18.07.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

17.07.2017р. у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені ...

17.07.2017р. у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені питання про хід підготовки матеріально-технічної бази навчальних закладів до нового навчального року, звернення громадян у І півріччі, про стан реалізації освітнього поекту "Виховний простір Харківщини", про стан реалізації освітнього проекту "Наукові обрії Харківщини".

17.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника від ...

17.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника відділу освіти звернулась дві особи з питання медичного страхування працівників. Питання залишено на контролі.

17.07.2017р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- Підготовка матер ...

17.07.2017р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- Підготовка матеріалів по внесенню змін до бюджету м.Куп’янська на 2017 рік для затвердження на черговій сесії міської ради.
- Підготовка матеріалів про результати виконання міського бюджету за І півріччя 2017 р.

Станом на 14.07.17р. в УПСЗН КМР на обліку перебуває 4348 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 1023, дітей - 714, ін ...

Станом на 14.07.17р. в УПСЗН КМР на обліку перебуває 4348 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 1023, дітей - 714, інвалідів – 215, пенсіонерів - 2396. За тиждень зареєстровано 8 внутрішньо переміщених осіб, серед яких 2 – дітей, 3– працездатні особи, 3 – пенсіонера.
12.07.2017 року проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток. На засіданні комісії розглянуто 37 звернень, в тому числі 2 – з питань надання пільг та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім‘ям, 35 – з питання призначення субсидій. За результатами комісії 2 заявника отримали відмову (з питань призначення субсидій), іншим 35 заявникам було ухвалено призначення. Відповідні рішення приймалися на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов, виходячи з конкретних обставин, що склалися, як виняток, по зверненням громадян, які згідно діючого законодавства права на вказані допомоги на загальних підставах не мають.
13.07.17 року проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеними особами щодо фактичного місця проживання. Підтверджено факт проживання 76 особам, скасовано дію довідок – 5 особам.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося 166 осіб, за призначенням житлових субсидій – 97 осіб.

13.07.2017р. 13:00 - 13.07.2017р. 17:00 звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

13.07.2017р. 13:00 - 13.07.2017р. 17:00 звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

13.07.2017р. проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам щодо фактичного місця прожива ...

13.07.2017р. проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам щодо фактичного місця проживання. Підтверджено факт проживання 76 особам.

13.07.2017р. проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому звернень до відділу освіти не надх ...

13.07.2017р. проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому звернень до відділу освіти не надходило.

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих