Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
Центр надання адміністративних послуг інформує!
Центр надання адміністративних послуг інформує!

Центр надання адміністративних послуг інформує!

ЗАСТУПНИК МІНІСТРА ЮСТИЦІЇ РОЗПОВІВ, ЯК ПРАВИЛЬНО ОФОРМИТИ СПАДЩИНУ

Заступник Міністра юстиції Павло Мороз розповів газеті «Урядовий кур’єр» про процедуру оформлення спадщини.

Звертатися по оформлення спадщини потрібно протягом шести місяців з дня смерті спадкодавця.

«Право власності за померлим спадкодавцем реєструють на підставі заяви спадкоємця. Для цього необхідно подати документи, що підтверджують набуття спадкодавцем права власності на нерухомість. Ще необхідно подати витяг із Спадкового реєстру про наявність заведеної справи і документ, що містить відомості про склад спадкоємців», – сказав він.

Останній має видати нотаріус чи уповноважена на це посадова особа органу місцевого самоврядування, яка завела відповідну спадкову справу. Реєстратор вносить до Державного реєстру прав відомості про спадкодавця з обов’язковим зазначенням відомостей про смерть такої людини».

Якщо є кілька об’єктів нерухомості, розташованих на різних територіях – наприклад, в АР Крим, місті Києві тощо, то права реєструють у в межах однієї з територій, обраних заявником. Необхідно знати, хто саме може проводити реєстрацію. Це робить за заявкою державний реєстратор у ме­жах області, де розташоване майно. «Але варто наголосити, що реєстрацію прав у результаті вчинення нотаріальної дії з нерухомістю, об’єктом незавершеного будівництва проводить лише той нотаріус, який оформляв документи попередньому власникові. З огляду на розташування нерухомого майна зареєструвати право власності за померлою людиною може нотаріус, який відкрив спадкову справу. Для спадкоємця такий варіант буде найзручнішим», – сказав Мороз.

Передовсім право на спадкування мають діти спадкодавця, зокрема зачаті за його життя і народжені після смерті, а також той із подружжя, хто пережив померлого, і батьки. Потім на черзі – рідні брати та сестри спадкодавця, баба і дід з боку матері й батька. Третя черга – рідні дядьки й тітки спадкодавця, четверта – ті, хто жив з ним однією сім’єю не менш як п’ять років до часу відкриття спадщини. У п’ятій черзі інші родичі спадкодавця до шостого ступеня споріднення включно, а також його утриманці, які не були членами сім’ї.

Спадкоємці за законом одержують право на спадкування почергово. Кожна наступна черга одержує право на спадкування в разі відсутності спадкоємців попередньої черги, усунення їх від права на спадкування, неприйняття ними спадщини або відмови від її прийняття.

Визнати право власності на спадкове майно в порядку спадкування спадкоємець може шляхом звернення до суду з позовом.

Якщо спадкову справу було заведено у приватного нотаріуса, ситуація аналогічна. Тобто нині доступу до архівів приватних нотаріусів, які працювали чи працюють на територіях населених пунктів, де органи державної влади тимчасово не здійснюють своїх повноважень, немає. Оскільки архіви залишились у приміщеннях розташованих на тих територіях.

Також тимчасово припинено доступ нотаріусів до єдиних та державних реєстрів інформаційної системи Мін’юсту. Передовсім ідеться про Державний реєстр обтяжень рухомого майна, Державний реєстр речових прав на нерухоме майно, Спадковий реєстр, Єдиний реєстр спеціальних бланків нотаріальних документів та до Єдиного реєстру довіреностей до закінчення антитерористичної операції на сході України.

Web-адреса: kupyansk-rada.gov.ua/news/id/3154 | Переглядів: 32Дата публікації: 08:21 09.06.2017
Міський голова

Войтюк Олег Вікторович

Куп'янський міськрайонний штаб з питань координації дій щодо тимчасового перебування внутрішньо переміщених осіб
Пошук
Анонс подій
24.07.2017
день - Година цікавих повідомлень та виставка газетно-журнальних статей «Послухай вчених» Година цікавих повідомлень та виставка газетно-журнальних статей «Послухай вчених» Організатор:Міська бібліотека № 3 Час проведення:24.07.2017 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека № 3, смт. Куп'янськ-Вузловий
10:00 - Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:24.07.2017 10:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
10:00 - Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Організатор:в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Час проведення:24.07.2017 10:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
13:00 - Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:24.07.2017 13:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Засідання постійної комісії міської ради з правових питань, боротьби з корупцією, контролю за дотриманням законності, кадрової політики, депутатської діяльності та етики Засідання постійної комісії міської ради з правових питань, боротьби з корупцією, контролю за дотриманням законності, кадрової політики, депутатської діяльності та етики Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:24.07.2017 13:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
15:00 - Засідання постійної комісії міської ради з соціальних та гуманітарних питань Засідання постійної комісії міської ради з соціальних та гуманітарних питань Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:24.07.2017 15:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
25.07.2017
13:00 - Особистий прийом громадян в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Особистий прийом громадян в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Організатор:в.о. начальника управління фінансів КМР Козир С.М. Час проведення:25.07.2017 13:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
14:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань комунальної власності, земельних відносин, архітектури, містобудування та охорони навколишнього середовища Засідання постійної комісії міської ради з питань комунальної власності, земельних відносин, архітектури, містобудування та охорони навколишнього середовища Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:25.07.2017 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, малий зал засідань
16:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку Засідання постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:25.07.2017 16:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
26.07.2017
13:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань планування бюджету, фінансів, цінової політики та соціально-економічного розвитку Засідання постійної комісії міської ради з питань планування бюджету, фінансів, цінової політики та соціально-економічного розвитку Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:26.07.2017 13:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.35
15:00 - Спільне засідання постійних комісій міської ради Спільне засідання постійних комісій міської ради Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:26.07.2017 15:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, зал засідань
Докладніше
Стрічка подій:

20.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника від ...

20.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника відділу освіти звернулася одна особа з житлового питання. Надано роз’яснення по суті.

20.07.2017р. у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до дошкільних навчальних закладів міста. За підсумками пр ...

20.07.2017р. у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до дошкільних навчальних закладів міста. За підсумками прийому видано 40 направлень для влаштування дітей до ДНЗ, 5 дітей поставлено на облік для подальшого влаштування.

19 липня відбулося чергове засідання виконавчого комітету. Основні питання порядку денного стосувалися звіту про роботу зі зверненнями грома ...

19 липня відбулося чергове засідання виконавчого комітету. Основні питання порядку денного стосувалися звіту про роботу зі зверненнями громадян та виконання міського бюджету за перше півріччя.

19.07.2017р. о 9.00 годині відбувся особистий прийом громадян міського голови Войтюка О.В. На особистому прийомі до міського голови Войтюка ...

19.07.2017р. о 9.00 годині відбувся особистий прийом громадян міського голови Войтюка О.В. На особистому прийомі до міського голови Войтюка О.В. звернулось четверо громадян мешканців міста Куп’янська та смт. Ківшарівка. За тематикою звернення стосувались необхідності вирішення питань комунального господарства (3) та житлових питань (1). На одне звернення надано роз’яснення по суті та три звернення залишені на контролі.
В особистому прийомі приймав участь заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Козуб А.В.
Наступний особистий прийом громадян міського голови Войтюка О.В. відбудеться 01.08.2017р. о 15.00 годині.

18.07.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

18.07.2017р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

17.07.2017р. у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені ...

17.07.2017р. у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені питання про хід підготовки матеріально-технічної бази навчальних закладів до нового навчального року, звернення громадян у І півріччі, про стан реалізації освітнього поекту "Виховний простір Харківщини", про стан реалізації освітнього проекту "Наукові обрії Харківщини".

17.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника від ...

17.07.2017р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому до начальника відділу освіти звернулась дві особи з питання медичного страхування працівників. Питання залишено на контролі.

17.07.2017р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- Підготовка матер ...

17.07.2017р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- Підготовка матеріалів по внесенню змін до бюджету м.Куп’янська на 2017 рік для затвердження на черговій сесії міської ради.
- Підготовка матеріалів про результати виконання міського бюджету за І півріччя 2017 р.

Станом на 14.07.17р. в УПСЗН КМР на обліку перебуває 4348 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 1023, дітей - 714, ін ...

Станом на 14.07.17р. в УПСЗН КМР на обліку перебуває 4348 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 1023, дітей - 714, інвалідів – 215, пенсіонерів - 2396. За тиждень зареєстровано 8 внутрішньо переміщених осіб, серед яких 2 – дітей, 3– працездатні особи, 3 – пенсіонера.
12.07.2017 року проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток. На засіданні комісії розглянуто 37 звернень, в тому числі 2 – з питань надання пільг та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім‘ям, 35 – з питання призначення субсидій. За результатами комісії 2 заявника отримали відмову (з питань призначення субсидій), іншим 35 заявникам було ухвалено призначення. Відповідні рішення приймалися на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов, виходячи з конкретних обставин, що склалися, як виняток, по зверненням громадян, які згідно діючого законодавства права на вказані допомоги на загальних підставах не мають.
13.07.17 року проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеними особами щодо фактичного місця проживання. Підтверджено факт проживання 76 особам, скасовано дію довідок – 5 особам.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося 166 осіб, за призначенням житлових субсидій – 97 осіб.

13.07.2017р. 13:00 - 13.07.2017р. 17:00 звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

13.07.2017р. 13:00 - 13.07.2017р. 17:00 звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

13.07.2017р. проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам щодо фактичного місця прожива ...

13.07.2017р. проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам щодо фактичного місця проживання. Підтверджено факт проживання 76 особам.

13.07.2017р. проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому звернень до відділу освіти не надх ...

13.07.2017р. проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час прийому звернень до відділу освіти не надходило.

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих