Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
Управління фінансів інформує!
Управління фінансів інформує!

Поділитися новиною:

Управління фінансів інформує!

Інформація про виконання міського бюджету м. Куп'янська Харківської області за період з 01.07.2017 по 15.07.2017

Отримано коштів за наступними джерелами доходів (грн.) :

11010100

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати

5 238 771,57

11010400

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата

9 363,16

11010500

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування

65 859,97

11010900

Податок на доходи фізичних осіб від оподаткування пенсійних виплат або щомісячного довічного грошового утримання, що

3 650,53

14021900

Пальне

25 950,29

14031900

Пальне

17 861,70

14040000

Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів

47 904,96

18010200

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової не

6 833,42

18010300

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової

1 582,06

18010400

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової

8 997,95

18010500

Земельний податок з юридичних осіб

8 556,59

18010600

Орендна плата з юридичних осіб

20 414,80

18010700

Земельний податок з фізичних осіб

24 589,66

18010900

Орендна плата з фізичних осіб

25 611,50

18030200

Туристичний збір, сплачений фізичними особами

300,00

18050300

Єдиний податок з юридичних осіб

115 495,75

18050400

Єдиний податок з фізичних осіб

539 354,11

21050000

Плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів

231 863,02

22010300

Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

480,00

22012500

Плата за надання інших адміністративних послуг

34 959,15

22012600

Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

5 220,00

22090100

Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів на

9 074,51

22090400

Державне мито, пов`язане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України

2 308,60

24060300

Інші надходження

12 860,36

41020204

Додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків з

67 500,00

41030601

Субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам на виплату допомоги сiм’ям з дiтьми, малозабезпеченим сiм’ям, iнвалiдам з

4 446 856,00

41031001

Субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам на надання пiльг та житлових субсидiй населенню на придбання твердого та

82 353,00

41033601

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих

108 331,00

41033901

Освiтня субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам (бюджети: районiв та мiст обласного значення)

1 853 300,00

41034201

Медична субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам (бюджети: районiв та мiст обласного значення)

5 613 000,00

41034204

Медична субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам (кошти отриманi з обласного бюджету)

115 667,00

41034501

Субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам на здiйснення заходiв щодо соцiально-економiчного розвитку окремих

1 999 000,00

41035001

Іншi субвенцiї (бюджети: районiв та мiст республiканського (в АРК) та обласного призначення)

635 345,00

41035801

Субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам на виплату державної соцiальної допомоги на дiтей-сирiт та дiтей,

70 265,00

19010100

Надходження від викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення

145,88

19010300

Надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах, крім розміщення окремих видів ві

456,09

19050300

Надходження від сплати збору за забруднення навколишнього природного середовища фізичними особами

65,60

25010100

Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю

191 685,88

25010300

Плата за оренду майна бюджетних установ

21 674,12

25010400

Надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна)

4 226,00

25020100

Благодійні внески, гранти та дарунки

46 688,65

25020200

Кошти, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконанн

31 961,99

41035001

Іншi субвенцiї (бюджети: районiв та мiст республiканського (в АРК) та обласного призначення)

277 411,00

Всього надійшло доходів на суму : 22 023 795,87 грн.

 

Профінансовано за наступними статтями видатків (грн.):

2111

Заробітна плата

3 308 154,17

2120

Нарахування на оплату праці

717 147,31

2210

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

215 027,22

2230

Продукти харчування

66 346,21

2240

Оплата послуг (крім комунальних)

788 132,21

2250

Видатки на відрядження

5 021,81

2272

Оплата водопостачання та водовідведення

1 778,16

2273

Оплата електроенергії

100 962,37

2282

Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм, не віднесені до заходів

4 224 778,11

2610

Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

3 006 995,47

2730

Інші виплати населенню

4 757 473,44

2800

Інші поточні видатки

9 205,87

3110

Придбання обладнання і предметів довгострокового користування

104 982,00

3122

Капітальне будівництво (придбання) інших об`єктів

81 000,00

3131

Капітальний ремонт житлового фонду (приміщень)

119 728,49

3132

Капітальний ремонт інших об`єктів

549 214,17

3210

Капітальні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

35 134,00

Всього профінансовано на суму: 18 091 081,01 грн.

 

В.о. начальника управління фінансів                         С.М.Козир

Web-адреса: kupyansk-rada.gov.ua/news/id/3327 | Переглядів: 25Дата публікації: 10:27 17.07.2017
Пошук
Анонс подій
21.01.2018
22.01.2018
день - Книжкова експозиція «Соборність в душах, єдність у серцях» (до Дня Соборності України, до 100 – річчя IV Універсалу Української Центральної Ради) Книжкова експозиція «Соборність в душах, єдність у серцях» (до Дня Соборності України, до 100 – річчя IV Універсалу Української Центральної Ради) Організатор:Нардід О. М., всі групи читачів Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:МБ№2
день - Короткотерміновий семінар з підвищення кваліфікації для викладачів класу фортепіано Короткотерміновий семінар з підвищення кваліфікації для викладачів класу фортепіано Організатор:Викладач фортепіано Трофімова Л. О. Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:ОНМЦ ПК (м. Харків)
10:00 - Урочистий мітинг та покладання квітів до пам’ятника Т.Г.Шевченку з нагоди Дня Соборності України Урочистий мітинг та покладання квітів до пам’ятника Т.Г.Шевченку з нагоди Дня Соборності України Організатор:Ткаченко О.І. Пухлич Р.І. Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:Парк Т.Г.Шевченка
10:00 - Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Організатор:Начальник управління фінансів КМР Замула Л.В. Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
10:00 - Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:22.01.2018 13:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Надання сервісних послуг навчальному закладу Надання сервісних послуг навчальному закладу Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:22.01.2018 13:00 Місце проведення:Куп’янська загальноосвітня школа №1
23.01.2018
Докладніше
Стрічка подій:

Станом на 19.01.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1393 внутрішньо переміщені особи, з них осіб працездатного віку – 316, ді ...

Станом на 19.01.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1393 внутрішньо переміщені особи, з них осіб працездатного віку – 316, дітей – 289, інвалідів – 87, пенсіонерів – 701.
17.01.18 року проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток. На засіданні комісії розглянуто 25 звернень, в тому числі 3 – з питань надання пільг та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім‘ям, 22 – з питання призначення субсидій. За результатами комісії 23 заявника отримали призначення. Відповідні рішення приймалися на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов, виходячи з конкретних обставин, що склалися, як виняток, по зверненням громадян, які згідно діючого законодавства права на вказані допомоги на загальних підставах не мають.
18.01.18 року проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. На засіданні комісії вирішили призначити та відновити соціальні виплати - 63 внутрішньо переміщеним особам. Призупинити всі соціальні виплати у зв’язку з непідтвердженим фактом проживання – 2 особам.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося 149 осіб, за призначенням житлових субсидій – 104 особи.
За тиждень звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило.

18.01.2018р. проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця прожив ...

18.01.2018р. проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця проживання

18.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

18.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

18.01.2018р. у дошкільному навчальному закладі-ясла-садок-№ 1 комбінованого типу проведено засідання міського методичного об’єднання музични ...

18.01.2018р. у дошкільному навчальному закладі-ясла-садок-№ 1 комбінованого типу проведено засідання міського методичного об’єднання музичних керівників та інструкторів з фізичної культури закладів дошкільної освіти міста за темою "Творче самовираження дошкільників в процесі музичного та фізичного виховання з використанням українського народного фольклору". Метою заходу визначено розкриття методів співпраці музичного керівника та інструктора з фізкультури.

18.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило. ...

18.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило.

17.01.2018 у відділі освіти проведено нараду заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Під час ...

17.01.2018 у відділі освіти проведено нараду заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Під час наради були обговорені питання реалізації Концепції "Нова українська школа", реформування початкової освіти та основні завдання закладів освіти міста та органів управління освітою у 2018 році.

17.01.2018р. проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та ...

17.01.2018р. проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток.

16.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

16.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

16.01.2018року в Купянському дошкільному навчальному закладі-ясла-садок № 4 проведено засідання міського методичного обєднання для виховате ...

16.01.2018року в Купянському дошкільному навчальному закладі-ясла-садок № 4 проведено засідання міського методичного обєднання для вихователів груп середнього дошкільного віку за темою "Формування особистості дитини через інтегрований підхід до національно-патріотичного виховання". З метою підвищення компетентності педагогів було проведено майстер-клас з теми. Захід організовано та проведено на високому методичному рівні.

15.01.2018 у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені п ...

15.01.2018 у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені питання підготовки до реалізації концепції Нова українська школа у школі І ступеня, підготовки до наради керівників закладів освіти міста, до проведення міської конференції школярів "Відкриття".

15.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило ...

15.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило

15.01.2018 у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому громадян ...

15.01.2018 у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому громадян звернень до начальника відділу освіти не надходило.

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих