Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
ВДОСКОНАЛЕНО ПОРЯДОК СТЯГНЕННЯ АЛІМЕНТІВ НА ДИТИНУ
ВДОСКОНАЛЕНО ПОРЯДОК СТЯГНЕННЯ АЛІМЕНТІВ НА ДИТИНУ

Поділитися новиною:

ВДОСКОНАЛЕНО ПОРЯДОК СТЯГНЕННЯ АЛІМЕНТІВ НА ДИТИНУ

Збільшено мінімальний розмір аліментів на одну дитину

17 травня на засіданні Верховної ради України був прийнятий Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо посилення захисту права дитини на належне утримання шляхом вдосконалення порядку стягнення аліментів» (далі – Закон), що набрав чинності 08 липня 2017 року. Відповідно до цього Закону, внесено зміни до Сімейного кодексу України, які стосуються порядку стягнення аліментів на дитину.

Відтепер аліменти, одержані на дитину, є власністю дитини. При цьому той із батьків або інших законних представників дитини, на ім’я якого виплачуються аліменти, розпоряджається аліментами виключно за цільовим призначенням в інтересах дитини. Неповнолітня дитина має право брати участь у розпорядженні аліментами, одержаними на її утримання, а також самостійно одержувати аліменти та розпоряджатися ними (нагадаємо, що неповнолітньою вважається дитина віком від 14 до 18 років);

Також спрощується порядок стягнення аліментів. Так, за вибором того з батьків (або інших законних представників дитини) разом з яким проживає дитина, кошти на утримання дитини (аліменти) присуджуються у частці від доходу її матері, батька або у твердій грошовій сумі. Що стосується способу стягнення аліментів, то він змінюється рішенням суду за позовом одержувача аліментів. При цьому розширено перелік обставин, які враховуються судом під час визначення розміру аліментів, зокрема: наявність рухомого та нерухомого майна, грошових коштів; здійснення витрат платником аліментів на придбання нерухомого або рухомого майна, сума яких перевищує 10-кратний розмір прожиткового мінімуму для працездатної особи, якщо платником аліментів не доведено джерело походження коштів.

Відповідно до Закону, внесено зміни до частини 2 статті 182 Сімейного кодексу України – збільшено мінімальний розмір аліментів на одну дитину з 30% до 50% прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку.

Важливим нововведенням є надання права звертатися до суду із заявою про видачу судового наказу про стягнення аліментів: у разі визначення розміру аліментів у частці від заробітку (доходу) – у розмірі на одну дитину – однієї чверті, на двох дітей – однієї третини, на трьох і більше дітей – половини заробітку (доходу) платника аліментів, але не більше 10-ти прожиткових мінімумів на кожну дитину; у разі визначення розміру аліментів у твердій грошовій сумі – у розмірі 50% прожиткового мінімуму для дитини відповідного віку. Аліменти на дитину присуджуються за рішенням суду від дня пред'явлення позову, а в разі подання заяви про видачу судового наказу – із дня подання такої заяви.

Також, цим Законом, внесено зміни до Цивільного процесуального кодексу України, відповідно до яких, позивачі у справах про стягнення аліментів, оплату додаткових витрат на дитину, стягнення неустойки (пені) за прострочення сплати аліментів, індексацію аліментів чи зміну способу їх стягнення звільняються від сплати судового збору під час розгляду справи в усіх судових інстанціях.

Законом встановлені також новий порядок визначення заборгованості за аліментами. Так заборгованість за аліментами платника аліментів, який є фізичною особою-підприємцем і перебуває на спрощеній системі оподаткування чи є громадянином України, який одержує заробіток (дохід) у державі, з якою Україна не має договору про правову допомогу, визначається виходячи із середньої зарплати працівника для відповідної місцевості, а у разі встановлення джерела і розміру заробітку (доходу) платника аліментів, який він одержав за кордоном, за заявою одержувача аліментів державний виконавець, приватний виконавець здійснює перерахунок заборгованості, при чому розмір заборгованості обчислюється державним чи приватним виконавцем, а в разі виникнення спору – судом. Також одержувач аліментів має право на стягнення неустойки (пені) у розмірі 1% суми несплачених аліментів за кожен день прострочення, але не більше 100% заборгованості.

 

Заступник начальника відділу

«Куп’янське бюро правової допомоги»                                                       Л.Д.Шепілова

 

Web-адреса: kupyansk-rada.gov.ua/news/id/3541 | Переглядів: 89Дата публікації: 08:24 13.09.2017
Пошук
Анонс подій
21.02.2018
09:00 - Особистий прийом громадян секретарем міської ради Заніком В.В. Особистий прийом громадян секретарем міської ради Заніком В.В. Організатор:Загальний відділ виконавчого комітету КМР Час проведення:21.02.2018 09:00 Місце проведення:Кабінет секретаря КМР Заніка В.В.
13:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань планування бюджету, фінансів, цінової політики та соціально-економічного розвитку Засідання постійної комісії міської ради з питань планування бюджету, фінансів, цінової політики та соціально-економічного розвитку Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:21.02.2018 13:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, каб. 41
14:30 - Засідання міської ради старшокласників Засідання міської ради старшокласників Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:21.02.2018 14:30 Місце проведення:Зала засідань відділу освіти, вул. Студентська, 2
15:00 - Спільне засідання постійних комісій міської ради Спільне засідання постійних комісій міської ради Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:21.02.2018 15:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, зал засідань
22.02.2018
день - Виставка – вшанування до Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав «Афганістан із пам`яті не зітерти» Виставка – вшанування до Дня вшанування учасників бойових дій на території інших держав «Афганістан із пам`яті не зітерти» Організатор:Нардід О. М., всі групи читачів Час проведення:22.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:МБ№2
день - Відкриті концерти для батьків, мешканців селища Відкриті концерти для батьків, мешканців селища Організатор:викладачі школи Час проведення:22.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:КДМШ № 3
08:00 - Особистий прийом громадян начальником УПСЗН КМР Ягодкою Н.М. Особистий прийом громадян начальником УПСЗН КМР Ягодкою Н.М. Організатор:Проводить Ягодка Н.М. - начальник УПСЗН Куп’янської міської ради Час проведення:22.02.2018 08:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6, каб. 217 УПСЗН
08:30 - Прийом громадян з питань влаштування дітей до ДНЗ Прийом громадян з питань влаштування дітей до ДНЗ Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:22.02.2018 08:30 Місце проведення:Кабінет № 7, відділ освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Замули Л.В. Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Замули Л.В. Організатор:Начальник управління фінансів КМР Замула Л.В. Час проведення:22.02.2018 13:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
14:00 - Чергове засідання адміністративної комісії виконавчого комітетету Куп'янської міської ради Чергове засідання адміністративної комісії виконавчого комітетету Куп'янської міської ради Організатор:Єльджарова Т.І. - керуючий справами виконавчого комітету Куп’янської міської ради Час проведення:22.02.2018 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 2 поверх, каб.25
14:00 - Проведення засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця проживання Проведення засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця проживання Організатор: УПСЗН Час проведення:22.02.2018 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6, каб. 217 УПСЗН
15:00 - Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:22.02.2018 15:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
23.02.2018
09:30 - Засідання міського методичного об’єднання вихователів дітей старшого дошкільного віку закладів дошкільної освіти міста Засідання міського методичного об’єднання вихователів дітей старшого дошкільного віку закладів дошкільної освіти міста Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:23.02.2018 09:30 Місце проведення:Куп’янський навчально-виховний комплекс №2
10:00 - Музична вітальня на тему: «Життя та творчість Л. ван Бетховена» Музична вітальня на тему: «Життя та творчість Л. ван Бетховена» Організатор:Учні, викладачі ДМШ № 2 Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:Ківшарівське відділення соціально-побутової адаптації Куп’янського територіального центру по обслуговуванню населення (надання соціальних послуг)
10:00 - Позачергове засідання XL сесії Куп'янської міської ради VII скликання Позачергове засідання XL сесії Куп'янської міської ради VII скликання Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:23.02.2018 10:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, зал засідань
13:30 - Методична студія для вчителів української мови Методична студія для вчителів української мови Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:23.02.2018 13:30 Місце проведення:Зала засідань відділу освіти, вул. Студентська, 2
Докладніше
Стрічка подій:

20.02.2018р. в дошкільному навчальному закладі-ясла-садок №8 комбінованого типу проведено засідання міського методичного об’єднання виховате ...

20.02.2018р. в дошкільному навчальному закладі-ясла-садок №8 комбінованого типу проведено засідання міського методичного об’єднання вихователів дітей раннього віку закладів дошкільної освіти міста. Тема заходу: "Ігрова діяльність дітей раннього віку, її особливості". Учасники та слухачі методичного об’єднання активно прийняли участь у майстер-класі по створенню пальчикових посібників для роботи з дітьми.

19.02.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило. ...

19.02.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило.

19.02.2018 р. у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради обговорені пит ...

19.02.2018 р. у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради обговорені питання проведення масових заходів з учнями та педагогічними працівниками протягом тижня, аналіз стану відвідування учнями навчальних занять, стан виконання рішень апаратних нарад відділу освіти.

19.02.2018 р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому зверн ...

19.02.2018 р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому звернень до начальника відділу освіти не надходило.

19.02.2018р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- проведення ана ...

19.02.2018р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- проведення аналізу застосування режимів економії споживання енергоносіїв бюджетними установами та збір прогнозної інформації для здійснення своєчасних розрахунків по енергоносіях;
- підготовка матеріалів по внесенню змін до бюджету м.Куп'янська на 2018 рік для затвердження на черговій сесії міської ради .


19.02.2018р. 09:00 в кабінеті секретаря міської ради Заніка В.В. відбулася апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів Куп’янської ...

19.02.2018р. 09:00 в кабінеті секретаря міської ради Заніка В.В. відбулася апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів Куп’янської міської ради, в ході якої розглянуті питання:
- про підготовку чергового засідання виконавчого комітету міської ради 20.02.2018 р.;
- про підсумки засідання Асоціації міст Харківської області;
- про взаємодію з правоохоронними органами;
- про вирішення питання перевезення пільгового контингенту на автобусних маршрутах міста;
- про реалізацію медичної реформи та реформування сільської медицини;
- про підготовку до проведення сесії міської ради 23.02.2018 року.

18.02.2018 р. 2 учнів гімназії №2 та навчально-виховного комплексу "Школа-гімназія №3" взяли участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської у ...

18.02.2018 р. 2 учнів гімназії №2 та навчально-виховного комплексу "Школа-гімназія №3" взяли участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з екології. Результати участі учнів будуть відомі пізніше.

17.02.2018 р. 2 учнів загальноосвітньої школи №6 та 1 учень навчально-виховного комплексу "Школа-гімназія №3" взяли участь у ІІІ (обласному) ...

17.02.2018 р. 2 учнів загальноосвітньої школи №6 та 1 учень навчально-виховного комплексу "Школа-гімназія №3" взяли участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови та літератури. Результати участі учнів будуть відомі пізніше.

16.02.2018р. у дошкільному навчальному закладі №2 відбулись урочистості з нагоди закриття міського туру обласного конкурсу "Кращий виховател ...

16.02.2018р. у дошкільному навчальному закладі №2 відбулись урочистості з нагоди закриття міського туру обласного конкурсу "Кращий вихователь Харківщини".

16.02.2018р. 12:00 - 16.02.2018р. 12:30 В кабінеті № 13 ДМШ№1 відбулось засідання відділу народних інструментів. Семінарське заняття виклада ...

16.02.2018р. 12:00 - 16.02.2018р. 12:30 В кабінеті № 13 ДМШ№1 відбулось засідання відділу народних інструментів. Семінарське заняття викладача Ковальова В. М. «Знайомство зі збірником Р. Бажиліна «П’єси для двох акордеонів»

16.02.2018р. 11:30 - 16.02.2018р. 12:00 В КДМШ № 3 пройшла нарада при директорові ...

16.02.2018р. 11:30 - 16.02.2018р. 12:00 В КДМШ № 3 пройшла нарада при директорові

Станом на 16.02.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1393 внутрішньо переміщені особи, з них осіб працездатного віку ...

Станом на 16.02.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1393 внутрішньо переміщені особи, з них осіб працездатного віку – 319, дітей – 281, інвалідів – 87, пенсіонерів – 706.
14.02.18 року проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток. На засіданні комісії розглянуто 31 звернення, в тому числі 7 – з питань надання пільг та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім‘ям, 24 – з питання призначення субсидій. За результатами засідання комісії 29 заявників отримали призначення. Відповідні рішення приймалися на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов, виходячи з конкретних обставин, що склалися, як виняток, по зверненням громадян, які згідно діючого законодавства права на вказані допомоги на загальних підставах не мають.
15.02.18 року проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Підтверджено факт проживання 68 внутрішньо переміщеним особам. Призупинено дію довідок до з’ясування підтвердження / не підтвердження факту проживання 9 особам.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося 73 особи, за призначенням житлових субсидій – 79 осіб.
За тиждень на особистому прийомі до начальника управління праці та соціального захисту населення Куп‘янської міської ради Ягодки Н.М. звернулося 2 особи з загальних питань соціального захисту. Заявникам надані роз‘яснення по суті.


Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих