Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
«Надання соціальних послуг учасникам антитерористичної операції»
 «Надання соціальних послуг учасникам антитерористичної операції»

Поділитися новиною:

«Надання соціальних послуг учасникам антитерористичної операції»

Професійна реабілітація інвалідів з числа учасників АТО

Учасники антитерористичної операції з числа інвалідів мають можливість отримувати послуги з професійної реабілітації на базі діючих центрів професійної реабілітації, що діють в системі Мінсоцполітики та органів соціального захисту населення.

Зокрема, до діючих центрів професійної реабілітації належать:

- Всеукраїнський центр професійної реабілітації (с. Лютіж Київської області);

- Вінницький міжрегіональний центр професійної реабілітації інвалідів «Поділля» (м. Вінниця);

- Буковинський міжрегіональний центр професійної реабілітації інвалідів (м. Чернівці);

- Львівський міжрегіональний центр соціально-трудової, професійної та медичної реабілітації інвалідів (м. Львів);

- Житомирським вищим професійним училищем інтернатом (м. Житомир);

- Кам”янець-Подільським планово-економічним технікумом-інтернатом (м. Кам”янець-Подільський, Хмельницької області).

У зазначених навчальних закладах є можливість безкоштовно оволодіти такими спеціальностями та робітничими професіями, як: оператор комп’ютерного набору, соціальний робітник, швачка, масажист, столяр, секретар керівника, обліковець по реєстрації бухгалтерських даних, кравець та швець, виробник художніх виробів та виробів з лози, взуттьовик з ремонту взуття, вишивальниця, перукар, майстер педикюру, манікюру, радіомеханік по ремонту та обслуговуванню радіотелевізійної апаратури тощо.

Для отримання реабілітаційних послуг в реабілітаційній установі отримувач або його законний представник надає до управління соціального захисту населення за місцем проживання наступні документи:

- копія документів про середню освіту;

- заява;

- копія довідки МСЕК про встановлення групи інвалідності;

- медична довідка – форма 086-О з висновком медичної комісії про придатність до навчання;

- індивідуальна програма реабілітації інваліда (видана МСЕК);

- копія паспорта (1-й і 2-й розвороти та сторінка з реєстрацією);

- дві фотокартки (3x4 см);

- копія довідки про ідентифікаційний код;

- тестування з професії в місцевих центрах зайнятості.

 

Безплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації учасників АТО

Забезпечення учасників АТО технічними та іншими засобами реабілітації здійснюється незалежно від встановлення їм інвалідності на підставі рішень військово-лікарських комісій чи висновків лікарсько-консультативних комісій лікувально-профілактичних закладів. 

До технічних та інших засобів реабілітації належать:

- протезні вироби (включаючи протезно-ортопедичні вироби (ортези, протези), ортопедичне взуття);

- засоби для пересування (крісла колісні);

- спеціальні засоби для самообслуговування та догляду допоміжні засоби для особистого догляду та захисту: наколінники, налокітники, рукавиці на протез, чохли для кукс верхніх та нижніх кінцівок, вкладиші із силіконової або селевої композиції для кукс верхніх та нижніх кінцівок, подушки протипролежневі та інші;

- допоміжні засоби для особистої гігієни: крісла-стільці, сидіння на унітаз, сидіння-надставки на унітаз, щипці для туалетного паперу, стільці, табурети, сидіння для ванни та душу, східці, підставки для ванни, умивальники);

- допоміжні засоби для особистої рухомості, переміщення та підйому (палиці, милиці, ходуни, поручні);

- меблі та оснащення (столи, меблі для сидіння, ліжка, матраци протипролежневі, перила та поручні, брусся, опори).

 Перелік необхідних документів для отримання технічних та інших засобів реабілітації:

- паспорт (копія та оригінал);

- ідентифікаційний код (копія та оригінал);

- рішення військово-лікарської комісії чи висновок лікарсько-консультативної комісії про потребу в забезпеченні необхідним виробом;

- витяг з наказу командира військової частини (начальника територіального підрозділу) або довідка про обставини травми (поранення, контузії, каліцтва), видана командиром військової частини (начальником територіального підрозділу), з відомостями про участь в антитерористичній операції (для військовослужбовців (резервістів, військовозобов’язаних) та працівників Збройних Сил, Національної гвардії, СБУ, Служби зовнішньої розвідки, Держприкордонслужби, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців та працівників МВС, Управління державної охорони, Держспецзв’язку, інших утворених відповідно до законів військових формувань, яким не встановлено інвалідність).

За консультацією можна звертатися за телефоном: (05742) 5 31 71 або за адресою: Харківська область, м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6 кабінет 218.

 

Соціальна та професійна адаптація учасників АТО

Соціальна адаптація учасників АТО передбачає: допомогу у проведенні аналізу життєвої ситуації, визначенні основних проблем, шляхів їх розв’язання; надання інформації з питань соціального захисту населення; навчання, формування та розвиток соціальних навичок, умінь; допомогу у зміцненні/відновленні родинних та суспільно корисних зв’язків, організації денної зайнятості та дозвілля.

Професійна адаптація учасників антитерористичної операції — заходи, спрямовані на відновлення та вдосконалення професійних навичок і умінь учасників АТО шляхом професійного навчання, надання інформаційних, консультаційних та профорієнтаційних послуг із зазначених питань, підвищення їх конкурентоспроможності на ринку праці.

Для отримання послуг з професійної адаптації учасник АТО має письмово звернутись до органу соціального захисту населення за місцем реєстрації або за місцем фактичного проживання (перебування) із заявою та документами:

  • копія індивідуальної програми реабілітації (для інвалідів війни);
  • копія посвідчення учасника бойових дій або інваліда війни, або учасника війни, що засвідчена підписом учасника АТО;
  • копія документа, що підтверджує безпосередню участь в АТО або забезпеченні її проведення з перебуванням безпосередньо в районах проведення АТО у період її проведення, що засвідчена підписом учасника АТО.

У разі організації професійного навчання за професіями, що передбачають проходження попереднього медичного та наркологічного огляду, учасник АТО проходить його у закладах охорони здоров’я в установленому порядку. Професійне навчання учасників АТО здійснюватимуть за денною, вечірньою (змінною), очно-заочною, дистанційною, екстернатною формою навчання, з відривом і без відриву від виробництва та за індивідуальними навчальними планами. Після успішного завершення повного курсу навчання за відповідними робочими навчальними планами та робочими навчальними програмами учасники АТО отримають такі документи державного зразка: свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації — за результатами первинної професійної підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації за робітничими професіями; документ про підвищення кваліфікації — за результатами підвищення кваліфікації учасників АТО з вищою освітою. У разі підвищення кваліфікації на курсах цільового призначення учасники АТО отримають посвідчення установленого зразка. Учасникам АТО, які навчалися професіям, пов’язаним з роботами на об’єктах з підвищеною небезпекою праці, що перебувають під наглядом спеціально уповноважених державних органів, разом із свідоцтвом про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації видаватимуть посвідчення встановленого зразка про допуск до роботи на зазначених об’єктах. Професійну адаптацію учасників АТО з вищою освітою здійснюватимуть шляхом отримання іншої спеціальності на основі здобутого раніше освітнього (освітньо-кваліфікаційного) рівня, підвищення кваліфікації, спеціалізації.

 

За консультацією звертатися за телефоном: (05742) 5 31 71 або за адресою: Харківська область, м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6 кабінет 218.

 

Старший інспектор з питань соціального захисту

учасників АТО на сході України                                                    В.В. Домашенко

 

 

Web-адреса: kupyansk-rada.gov.ua/news/id/3544 | Переглядів: 56Дата публікації: 09:44 13.09.2017
Пошук
Анонс подій
17.02.2018
день - Відкрита Першість ДЮСШ «Металург» з міні-футболу Відкрита Першість ДЮСШ «Металург» з міні-футболу Організатор:ДЮСШ "Металург" Час проведення:17.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:спортзала ДЮСШ "Металург" смт. Ківшарівка
день - Творчі звіти викладачів. Батьківські збори по класам викладачів Творчі звіти викладачів. Батьківські збори по класам викладачів Організатор:Викладачі школи Час проведення:17.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Зал ДМШ№1
09:00 - Участь учнів у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови та літератури Участь учнів у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з російської мови та літератури Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:17.02.2018 09:00 Місце проведення:м.Харків
18.02.2018
19.02.2018
день - Виставка – панорама до Дня вшанування героїв Небесної Сотні «Небесна Сотня: герої, які змінили хід історії». Виставка – панорама до Дня вшанування героїв Небесної Сотні «Небесна Сотня: герої, які змінили хід історії». Організатор:Грініна Л.В.,всі групи читачів Час проведення:19.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:МБ№2
день - Бесіда біля книжкової виставки до Всесвітнього дня підтримки жертв злочинів «Школа виживання» Бесіда біля книжкової виставки до Всесвітнього дня підтримки жертв злочинів «Школа виживання» Організатор:Відп. Григорова А.М. Учасники: користувачі різних вікових груп Час проведення:19.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека №3
день - Короткотерміновий семінар з підвищення кваліфікації для викладачів класу гітари мистецьких шкіл Короткотерміновий семінар з підвищення кваліфікації для викладачів класу гітари мистецьких шкіл Організатор:Викладач Кочитов С. В. Час проведення:19.02.2018 (протягом дня) Місце проведення:ОНМЦ ПК м. Харків
10:00 - Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Організатор:Начальник управління фінансів КМР Замула Л.В. Час проведення:19.02.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
10:00 - Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:19.02.2018 10:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:19.02.2018 13:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
Докладніше
Стрічка подій:

16.02.2018р. у дошкільному навчальному закладі №2 відбулись урочистості з нагоди закриття міського туру обласного конкурсу "Кращий виховател ...

16.02.2018р. у дошкільному навчальному закладі №2 відбулись урочистості з нагоди закриття міського туру обласного конкурсу "Кращий вихователь Харківщини".

Станом на 16.02.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1393 внутрішньо переміщені особи, з них осіб працездатного віку ...

Станом на 16.02.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1393 внутрішньо переміщені особи, з них осіб працездатного віку – 319, дітей – 281, інвалідів – 87, пенсіонерів – 706.
14.02.18 року проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток. На засіданні комісії розглянуто 31 звернення, в тому числі 7 – з питань надання пільг та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім‘ям, 24 – з питання призначення субсидій. За результатами засідання комісії 29 заявників отримали призначення. Відповідні рішення приймалися на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов, виходячи з конкретних обставин, що склалися, як виняток, по зверненням громадян, які згідно діючого законодавства права на вказані допомоги на загальних підставах не мають.
15.02.18 року проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Підтверджено факт проживання 68 внутрішньо переміщеним особам. Призупинено дію довідок до з’ясування підтвердження / не підтвердження факту проживання 9 особам.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося 73 особи, за призначенням житлових субсидій – 79 осіб.
За тиждень на особистому прийомі до начальника управління праці та соціального захисту населення Куп‘янської міської ради Ягодки Н.М. звернулося 2 особи з загальних питань соціального захисту. Заявникам надані роз‘яснення по суті.


15.02.2018р. під час особистиого прийому громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. звернень від громадян до начальника відділу освіт ...

15.02.2018р. під час особистиого прийому громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. звернень від громадян до начальника відділу освіти не надходило.

15.02.2018р. проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця прожив ...

15.02.2018р. проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця проживання

Засідання адміністративної комісії перенесено на 22.02.2018 р. ...

Засідання адміністративної комісії перенесено на 22.02.2018 р.

15.02.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

15.02.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

15.02.2018р. о 09:00 годині відбувся особистий прийом громадян заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Мацег ...

15.02.2018р. о 09:00 годині відбувся особистий прийом громадян заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Мацегорою Г. М.
На особистому прийомі до заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Мацегори Г.М. звернулась одна громадянка міста Куп’янська. За тематикою звернення стосувалось необхідності вирішення питання соціального захисту.
Заявниці надано роз’яснення про шляхи вирішення питання, звернення залишене на контролі.
Наступний особистий прийом громадян заступником міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Мацегорою Г. М. відбудеться 01.03.2018р. о 09.00 годині.

15.02.2018р. у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до закладів дошкільної освіти міста. За підсумками прийом ...

15.02.2018р. у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до закладів дошкільної освіти міста. За підсумками прийому видано 2 направлення на влаштування дітей до ДНЗ, 4 дітей поставлено на облік для подальшого влаштування.

15.02.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило. ...

15.02.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило.

14.02.2018р. 17:00 - 14.02.2018р. 17:30 В Міському будинку культури выдбувся святковий концерт до Дня закоханих «Все починається з кохання…» ...

14.02.2018р. 17:00 - 14.02.2018р. 17:30 В Міському будинку культури выдбувся святковий концерт до Дня закоханих «Все починається з кохання…»

14.02.2018р. о 14:00 проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних до ...

14.02.2018р. о 14:00 проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток

14.02.2018р. 14:00 - 14.02.2018р. 14:30 В Міській бібліотеці №3 відбулась літературна година до дня закоханих «Складемо гімн любові» ...

14.02.2018р. 14:00 - 14.02.2018р. 14:30 В Міській бібліотеці №3 відбулась літературна година до дня закоханих «Складемо гімн любові»

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих