Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
«Надання соціальних послуг учасникам антитерористичної операції»
 «Надання соціальних послуг учасникам антитерористичної операції»

Поділитися новиною:

«Надання соціальних послуг учасникам антитерористичної операції»

Професійна реабілітація інвалідів з числа учасників АТО

Учасники антитерористичної операції з числа інвалідів мають можливість отримувати послуги з професійної реабілітації на базі діючих центрів професійної реабілітації, що діють в системі Мінсоцполітики та органів соціального захисту населення.

Зокрема, до діючих центрів професійної реабілітації належать:

- Всеукраїнський центр професійної реабілітації (с. Лютіж Київської області);

- Вінницький міжрегіональний центр професійної реабілітації інвалідів «Поділля» (м. Вінниця);

- Буковинський міжрегіональний центр професійної реабілітації інвалідів (м. Чернівці);

- Львівський міжрегіональний центр соціально-трудової, професійної та медичної реабілітації інвалідів (м. Львів);

- Житомирським вищим професійним училищем інтернатом (м. Житомир);

- Кам”янець-Подільським планово-економічним технікумом-інтернатом (м. Кам”янець-Подільський, Хмельницької області).

У зазначених навчальних закладах є можливість безкоштовно оволодіти такими спеціальностями та робітничими професіями, як: оператор комп’ютерного набору, соціальний робітник, швачка, масажист, столяр, секретар керівника, обліковець по реєстрації бухгалтерських даних, кравець та швець, виробник художніх виробів та виробів з лози, взуттьовик з ремонту взуття, вишивальниця, перукар, майстер педикюру, манікюру, радіомеханік по ремонту та обслуговуванню радіотелевізійної апаратури тощо.

Для отримання реабілітаційних послуг в реабілітаційній установі отримувач або його законний представник надає до управління соціального захисту населення за місцем проживання наступні документи:

- копія документів про середню освіту;

- заява;

- копія довідки МСЕК про встановлення групи інвалідності;

- медична довідка – форма 086-О з висновком медичної комісії про придатність до навчання;

- індивідуальна програма реабілітації інваліда (видана МСЕК);

- копія паспорта (1-й і 2-й розвороти та сторінка з реєстрацією);

- дві фотокартки (3x4 см);

- копія довідки про ідентифікаційний код;

- тестування з професії в місцевих центрах зайнятості.

 

Безплатне забезпечення технічними та іншими засобами реабілітації учасників АТО

Забезпечення учасників АТО технічними та іншими засобами реабілітації здійснюється незалежно від встановлення їм інвалідності на підставі рішень військово-лікарських комісій чи висновків лікарсько-консультативних комісій лікувально-профілактичних закладів. 

До технічних та інших засобів реабілітації належать:

- протезні вироби (включаючи протезно-ортопедичні вироби (ортези, протези), ортопедичне взуття);

- засоби для пересування (крісла колісні);

- спеціальні засоби для самообслуговування та догляду допоміжні засоби для особистого догляду та захисту: наколінники, налокітники, рукавиці на протез, чохли для кукс верхніх та нижніх кінцівок, вкладиші із силіконової або селевої композиції для кукс верхніх та нижніх кінцівок, подушки протипролежневі та інші;

- допоміжні засоби для особистої гігієни: крісла-стільці, сидіння на унітаз, сидіння-надставки на унітаз, щипці для туалетного паперу, стільці, табурети, сидіння для ванни та душу, східці, підставки для ванни, умивальники);

- допоміжні засоби для особистої рухомості, переміщення та підйому (палиці, милиці, ходуни, поручні);

- меблі та оснащення (столи, меблі для сидіння, ліжка, матраци протипролежневі, перила та поручні, брусся, опори).

 Перелік необхідних документів для отримання технічних та інших засобів реабілітації:

- паспорт (копія та оригінал);

- ідентифікаційний код (копія та оригінал);

- рішення військово-лікарської комісії чи висновок лікарсько-консультативної комісії про потребу в забезпеченні необхідним виробом;

- витяг з наказу командира військової частини (начальника територіального підрозділу) або довідка про обставини травми (поранення, контузії, каліцтва), видана командиром військової частини (начальником територіального підрозділу), з відомостями про участь в антитерористичній операції (для військовослужбовців (резервістів, військовозобов’язаних) та працівників Збройних Сил, Національної гвардії, СБУ, Служби зовнішньої розвідки, Держприкордонслужби, осіб рядового, начальницького складу, військовослужбовців та працівників МВС, Управління державної охорони, Держспецзв’язку, інших утворених відповідно до законів військових формувань, яким не встановлено інвалідність).

За консультацією можна звертатися за телефоном: (05742) 5 31 71 або за адресою: Харківська область, м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6 кабінет 218.

 

Соціальна та професійна адаптація учасників АТО

Соціальна адаптація учасників АТО передбачає: допомогу у проведенні аналізу життєвої ситуації, визначенні основних проблем, шляхів їх розв’язання; надання інформації з питань соціального захисту населення; навчання, формування та розвиток соціальних навичок, умінь; допомогу у зміцненні/відновленні родинних та суспільно корисних зв’язків, організації денної зайнятості та дозвілля.

Професійна адаптація учасників антитерористичної операції — заходи, спрямовані на відновлення та вдосконалення професійних навичок і умінь учасників АТО шляхом професійного навчання, надання інформаційних, консультаційних та профорієнтаційних послуг із зазначених питань, підвищення їх конкурентоспроможності на ринку праці.

Для отримання послуг з професійної адаптації учасник АТО має письмово звернутись до органу соціального захисту населення за місцем реєстрації або за місцем фактичного проживання (перебування) із заявою та документами:

  • копія індивідуальної програми реабілітації (для інвалідів війни);
  • копія посвідчення учасника бойових дій або інваліда війни, або учасника війни, що засвідчена підписом учасника АТО;
  • копія документа, що підтверджує безпосередню участь в АТО або забезпеченні її проведення з перебуванням безпосередньо в районах проведення АТО у період її проведення, що засвідчена підписом учасника АТО.

У разі організації професійного навчання за професіями, що передбачають проходження попереднього медичного та наркологічного огляду, учасник АТО проходить його у закладах охорони здоров’я в установленому порядку. Професійне навчання учасників АТО здійснюватимуть за денною, вечірньою (змінною), очно-заочною, дистанційною, екстернатною формою навчання, з відривом і без відриву від виробництва та за індивідуальними навчальними планами. Після успішного завершення повного курсу навчання за відповідними робочими навчальними планами та робочими навчальними програмами учасники АТО отримають такі документи державного зразка: свідоцтво про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації — за результатами первинної професійної підготовки, перепідготовки, підвищення кваліфікації за робітничими професіями; документ про підвищення кваліфікації — за результатами підвищення кваліфікації учасників АТО з вищою освітою. У разі підвищення кваліфікації на курсах цільового призначення учасники АТО отримають посвідчення установленого зразка. Учасникам АТО, які навчалися професіям, пов’язаним з роботами на об’єктах з підвищеною небезпекою праці, що перебувають під наглядом спеціально уповноважених державних органів, разом із свідоцтвом про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації видаватимуть посвідчення встановленого зразка про допуск до роботи на зазначених об’єктах. Професійну адаптацію учасників АТО з вищою освітою здійснюватимуть шляхом отримання іншої спеціальності на основі здобутого раніше освітнього (освітньо-кваліфікаційного) рівня, підвищення кваліфікації, спеціалізації.

 

За консультацією звертатися за телефоном: (05742) 5 31 71 або за адресою: Харківська область, м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6 кабінет 218.

 

Старший інспектор з питань соціального захисту

учасників АТО на сході України                                                    В.В. Домашенко

 

 

Web-адреса: kupyansk-rada.gov.ua/news/id/3544 | Переглядів: 70Дата публікації: 09:44 13.09.2017

Центр надання
адміністративних
послуг

Пошук
Анонс подій
21.05.2018
день - Виставка – екскурс «Дорогами тисячоліть до слов`янської писемності» Виставка – екскурс «Дорогами тисячоліть до слов`янської писемності» Організатор:Нардід О. М Час проведення:21.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:МБ№2
день - Академічні концерти з предмету за вибором та музичного інструменту Академічні концерти з предмету за вибором та музичного інструменту Організатор:Заступник директор з навчально-виховної роботи Прудивус І. О., завідуючі відділами. Час проведення:21.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:Кабінет № 16 ДМШ№1
10:00 - Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Організатор:Начальник управління фінансів КМР Замула Л.В. Час проведення:21.05.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
10:00 - Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:21.05.2018 10:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
12:30 - Засідання експертної комісії з призначення стипендій міського голови Засідання експертної комісії з призначення стипендій міського голови Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:21.05.2018 12:30 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
12:30 - Особистий прийом громадян начальником УПСЗН КМР Ягодкою Н.М. Особистий прийом громадян начальником УПСЗН КМР Ягодкою Н.М. Організатор:Проводить Ягодка Н.М. - начальник УПСЗН Куп’янської міської ради Час проведення:21.05.2018 12:30 Місце проведення:м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6, каб. 217 УПСЗН
13:00 - Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Куп’янської міської ради Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Куп’янської міської ради Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:21.05.2018 13:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Засідання постійної комісії міської ради з правових питань, боротьби з корупцією, контролю за дотриманням законності, кадрової політики, депутатської діяльності та етики Засідання постійної комісії міської ради з правових питань, боротьби з корупцією, контролю за дотриманням законності, кадрової політики, депутатської діяльності та етики Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:21.05.2018 13:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, малий зал засідань
15:00 - Засідання постійної комісії міської ради з соціальних та гуманітарних питань Засідання постійної комісії міської ради з соціальних та гуманітарних питань Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:21.05.2018 15:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, малий зал засідань
22.05.2018
10:00 - І (міський) етап дитячо-юнацької військово-патріотичної гри "Сокіл"("Джура") І (міський) етап дитячо-юнацької військово-патріотичної гри "Сокіл"("Джура") Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:22.05.2018 10:00 Місце проведення:м. Куп'янськ, стадіон "Спартак"
10:00 - Зовнішнє незалежне оцінювання випускників 11-х класів з математики Зовнішнє незалежне оцінювання випускників 11-х класів з математики Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:22.05.2018 10:00 Місце проведення:Куп’янська загальноосвітня школа №11, Куп’янський автотранспортний коледж
11:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку Засідання постійної комісії міської ради з питань житлово-комунального господарства, промисловості, транспорту та зв’язку Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:22.05.2018 11:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, малий зал засідань
13:00 - Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Замули Л.В. Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Замули Л.В. Організатор:Начальник управління фінансів КМР Замула Л.В. Час проведення:22.05.2018 13:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
23.05.2018
13:00 - Засідання постійної комісії міської ради з питань планування бюджету, фінансів, цінової політики та соціально-економічного розвитку Засідання постійної комісії міської ради з питань планування бюджету, фінансів, цінової політики та соціально-економічного розвитку Організатор:Організаційний відділ апарату Куп'янської міської ради Час проведення:23.05.2018 13:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 3 поверх, малий зал засідань
Докладніше
Стрічка подій:

18.05.2018р. 09:30 - 18.05.2018р. 11:00 В залі ДМШ № 2 пройшла музична вітальня на тему: «Сучасний подих в музиці українських народних пісе ...

18.05.2018р. 09:30 - 18.05.2018р. 11:00 В залі ДМШ № 2 пройшла музична вітальня на тему: «Сучасний подих в музиці українських народних пісень»

18.05.2018р. команда учнів м.Куп'янська посіла ІІ місце у регіональному турнірі юних біологів ім. Мечнікова (смт.Дворічна). ...

18.05.2018р. команда учнів м.Куп'янська посіла ІІ місце у регіональному турнірі юних біологів ім. Мечнікова (смт.Дворічна).

Станом на 18.05.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1414 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 324, ді ...

Станом на 18.05.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1414 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 324, дітей – 295, інвалідів – 87, пенсіонерів – 708.
18.05.18 року проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеними особами, щодо фактичного місця проживання. На засіданні підтверджено факт проживання 36 внутрішньо переміщеними особам із зони АТО.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося 62 оcоби, за призначенням житлових субсидій 700 осіб.
За тиждень на особистому прийомі до начальника управління праці та соціального захисту населення Куп‘янської міської ради Ягодки Н.М. звернулося 2 особи із загальних питань соціального захисту. Заявникам надані роз‘яснення по суті.

17.05.2018р. 17:30 - 03.05.2018р. 18:00 В КДМШ № 3 пройшов показ музичної вистави “Смех и слёзы” ...

17.05.2018р. 17:30 - 03.05.2018р. 18:00 В КДМШ № 3 пройшов показ музичної вистави “Смех и слёзы”

17.05.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому до нач ...

17.05.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому до начальника відділу освіти звернулась одна особа з питання влаштування дитини до дошкільного навчального закладу. За підсумками прийому надано роз’яснення.

17.05.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

17.05.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

17.05.2018р. у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до закладів дошкільної освіти міста. За підсумками прийом ...

17.05.2018р. у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до закладів дошкільної освіти міста. За підсумками прийому 2 дітям видано направлення на влаштування до дошкільних навчальних закладів міста, 7 дітей поставлено на облік для подальшого влаштування.

17.05.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило. ...

17.05.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило.

17.05.2018р. 08:00 - 17.05.2018р. 08:30 На площі Центральній, біля приміщення Куп'янської міської ради пройшов " Вишиванковий ранок " ...

17.05.2018р. 08:00 - 17.05.2018р. 08:30 На площі Центральній, біля приміщення Куп'янської міської ради пройшов " Вишиванковий ранок "

16.05.2018р. 11:00 - 03.05.2018р. 12:00 В міській бібліотеці №3 відбулась групова бесіда до дня вишиванки «Червоними та чорними нитками…» ...

16.05.2018р. 11:00 - 03.05.2018р. 12:00 В міській бібліотеці №3 відбулась групова бесіда до дня вишиванки «Червоними та чорними нитками…»

СТАРТУВАЛА ЦЬОГОРІЧНА ПЕРШІСТЬ МІСТА З ФУТБОЛУ.

Травень триває, то примушуючи дістати теплі речі, то підсмажуючи нас, прогріваючи п ...

СТАРТУВАЛА ЦЬОГОРІЧНА ПЕРШІСТЬ МІСТА З ФУТБОЛУ.

Травень триває, то примушуючи дістати теплі речі, то підсмажуючи нас, прогріваючи повітря до 33 градусів у тіньку, але, не дивлячись на його примхливий характер, футбольне життя міста не збавляє обертів.
16 травня о 17.30 на майданчику зі штучним покриттям міського центру фізичного здоров’я населення «Спорт для всіх»-«Спартак» стартувала Першість міста з футболу сезону 2018 року. Загалом до участі в Першості заявились 6 команд. В рамках І туру зустрілися команди «Джокер», «Арсенал», «КМКК», «Ніка», «Радуга» та «Трансгаз».
Результати зустрічей наступні:
«Ніка» ₰ «Радуга» - 15 : 1;
«Джокер» ₰ «КМКК» - 2 : 0;
«Трансгаз» ₰ «Арсенал» - 5 : 0.
ІІ тур відбудеться 23 травня. Початок першої гри о 17.30. На екваторі передостаннього робочого тижня травня на майданчику МЦФЗН «Спорт для всіх-«Спартак» «Радуга» протистоятиме «Джокеру», «КМКК» - «Арсеналу», «Трансгаз» - футбольній дружині «Ніка».
Запрошуємо всіх прихильників футболу завітати до МЦФЗН «Спорт для всіх»-«Спартак» та підтримати своїх фаворитів.
Всі на футбол, бо він того вартий!

Директору МЦФЗН «Спорт для всіх»-«Спартак» А.Ф.Москаленко

15.05.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

15.05.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих