Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
Управління фінансів інформує
Управління фінансів інформує

Поділитися новиною:

Управління фінансів інформує

Оперативна інформація про виконання міського бюджету м. Куп'янська Харківської області за період з 01.11.2017 по 03.11.2017

Отримано коштів за наступними джерелами доходів (грн.) :

11010100

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати

3 096 860,82

11010400

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата

3 552,49

11010500

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування

16 141,12

11010900

Податок на доходи фізичних осіб від оподаткування пенсійних виплат або щомісячного довічного грошового утримання

2 235,74

14021900

Пальне

334,33

14031900

Пальне

94 132,13

14040000

Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів

399,78

18010200

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості

6 358,50

18010300

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості

286,62

18010400

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості

1 400,00

18010500

Земельний податок з юридичних осіб

1 371,50

18010700

Земельний податок з фізичних осіб

580,30

18010900

Орендна плата з фізичних осіб

3 450,09

18030200

Туристичний збір, сплачений фізичними особами

38,09

18050300

Єдиний податок з юридичних осіб

18 778,87

18050400

Єдиний податок з фізичних осіб

152 889,31

21050000

Плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів

197 465,75

21081100

Адміністративні штрафи та інші санкції

85,00

22010300

Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

2 240,00

22012500

Плата за надання інших адміністративних послуг

6 474,56

22012600

Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

640,00

22090100

Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів,

3 354,50

22090400

Державне мито, пов`язане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України

255,86

24060300

Інші надходження

482,05

41020204

Додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків

67 500,00

41033601

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань

208 506,00

41033901

Освiтня субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам (бюджети: районiв та мiст обласного значення)

1 783 850,00

41034201

Медична субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам (бюджети: районiв та мiст обласного значення)

2 806 500,00

41035001

Іншi субвенцiї (бюджети: районiв та мiст республiканського (в АРК) та обласного призначення)

7 000,00

19010100

Надходження від викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення

127,00

19010300

Надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах, крім розміщення окремих видів

171,50

25010100

Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю

41 606,52

25010300

Плата за оренду майна бюджетних установ

4 808,26

25020100

Благодійні внески, гранти та дарунки

34 708,30

25020200

Кошти, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ

-32,94

Всього надійшло доходів на суму : 8 564 552,05 грн.

 

Профінансовано за наступними статтями видатків (грн.):

2210

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

30 912,30

2240

Оплата послуг (крім комунальних)

67 454,25

2250

Видатки на відрядження

3 008,72

2273

Оплата електроенергії

275 773,71

2282

Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм

2 322 867,20

2610

Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

817 312,95

2730

Інші виплати населенню

2 000,00

2800

Інші поточні видатки

7 000,00

3131

Капітальний ремонт житлового фонду (приміщень)

38 392,80

3132

Капітальний ремонт інших об`єктів

19 759,23

Всього профінансовано на суму: 3 584 481,16 грн.

 

  Начальник управління фінансів                                      Л.В.Замула

Web-адреса: kupyansk-rada.gov.ua/news/id/4074 | Переглядів: 35Дата публікації: 10:24 06.11.2017
Пошук
Анонс подій
21.01.2018
22.01.2018
день - Книжкова експозиція «Соборність в душах, єдність у серцях» (до Дня Соборності України, до 100 – річчя IV Універсалу Української Центральної Ради) Книжкова експозиція «Соборність в душах, єдність у серцях» (до Дня Соборності України, до 100 – річчя IV Універсалу Української Центральної Ради) Організатор:Нардід О. М., всі групи читачів Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:МБ№2
день - Короткотерміновий семінар з підвищення кваліфікації для викладачів класу фортепіано Короткотерміновий семінар з підвищення кваліфікації для викладачів класу фортепіано Організатор:Викладач фортепіано Трофімова Л. О. Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:ОНМЦ ПК (м. Харків)
10:00 - Урочистий мітинг та покладання квітів до пам’ятника Т.Г.Шевченку з нагоди Дня Соборності України Урочистий мітинг та покладання квітів до пам’ятника Т.Г.Шевченку з нагоди Дня Соборності України Організатор:Ткаченко О.І. Пухлич Р.І. Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:Парк Т.Г.Шевченка
10:00 - Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Організатор:Начальник управління фінансів КМР Замула Л.В. Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
10:00 - Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:22.01.2018 13:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Надання сервісних послуг навчальному закладу Надання сервісних послуг навчальному закладу Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:22.01.2018 13:00 Місце проведення:Куп’янська загальноосвітня школа №1
23.01.2018
Докладніше
Стрічка подій:

Станом на 19.01.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1393 внутрішньо переміщені особи, з них осіб працездатного віку – 316, ді ...

Станом на 19.01.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1393 внутрішньо переміщені особи, з них осіб працездатного віку – 316, дітей – 289, інвалідів – 87, пенсіонерів – 701.
17.01.18 року проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток. На засіданні комісії розглянуто 25 звернень, в тому числі 3 – з питань надання пільг та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім‘ям, 22 – з питання призначення субсидій. За результатами комісії 23 заявника отримали призначення. Відповідні рішення приймалися на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов, виходячи з конкретних обставин, що склалися, як виняток, по зверненням громадян, які згідно діючого законодавства права на вказані допомоги на загальних підставах не мають.
18.01.18 року проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. На засіданні комісії вирішили призначити та відновити соціальні виплати - 63 внутрішньо переміщеним особам. Призупинити всі соціальні виплати у зв’язку з непідтвердженим фактом проживання – 2 особам.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося 149 осіб, за призначенням житлових субсидій – 104 особи.
За тиждень звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило.

18.01.2018р. проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця прожив ...

18.01.2018р. проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця проживання

18.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

18.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

18.01.2018р. у дошкільному навчальному закладі-ясла-садок-№ 1 комбінованого типу проведено засідання міського методичного об’єднання музични ...

18.01.2018р. у дошкільному навчальному закладі-ясла-садок-№ 1 комбінованого типу проведено засідання міського методичного об’єднання музичних керівників та інструкторів з фізичної культури закладів дошкільної освіти міста за темою "Творче самовираження дошкільників в процесі музичного та фізичного виховання з використанням українського народного фольклору". Метою заходу визначено розкриття методів співпраці музичного керівника та інструктора з фізкультури.

18.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило. ...

18.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило.

17.01.2018 у відділі освіти проведено нараду заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Під час ...

17.01.2018 у відділі освіти проведено нараду заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Під час наради були обговорені питання реалізації Концепції "Нова українська школа", реформування початкової освіти та основні завдання закладів освіти міста та органів управління освітою у 2018 році.

17.01.2018р. проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та ...

17.01.2018р. проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток.

16.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

16.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

16.01.2018року в Купянському дошкільному навчальному закладі-ясла-садок № 4 проведено засідання міського методичного обєднання для виховате ...

16.01.2018року в Купянському дошкільному навчальному закладі-ясла-садок № 4 проведено засідання міського методичного обєднання для вихователів груп середнього дошкільного віку за темою "Формування особистості дитини через інтегрований підхід до національно-патріотичного виховання". З метою підвищення компетентності педагогів було проведено майстер-клас з теми. Захід організовано та проведено на високому методичному рівні.

15.01.2018 у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені п ...

15.01.2018 у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені питання підготовки до реалізації концепції Нова українська школа у школі І ступеня, підготовки до наради керівників закладів освіти міста, до проведення міської конференції школярів "Відкриття".

15.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило ...

15.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило

15.01.2018 у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому громадян ...

15.01.2018 у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому громадян звернень до начальника відділу освіти не надходило.

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих