Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
УВАГА! ПОВІДОМЛЕННЯ!
УВАГА! ПОВІДОМЛЕННЯ!

Поділитися новиною:

УВАГА! ПОВІДОМЛЕННЯ!

Зміни тарифів на послуги з центрального опалення по вул. Будівельной 13, 13А смт. Куп’янськ-Вузловий!

ШАНОВНІ  МЕШКАНЦІ БУДИНКІВ

по вул. Будівельной 13, 13А  смт. Куп’янськ-Вузловий!

 

Куп’янська дільниця виробничого підрозділу «Харківське територіальне управління» філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації споруд»» ПАТ «Укрзалізниця» повідомляє, що протягом багатьох років є надійним виробником та постачальником теплової енергії для мешканців житлових будинків № 13, 13А  по вул. Будівельній смт. Куп’янськ-Вузловий. Вищезазначені житлові будинки знаходяться у комунальній власності громади м. Куп’янськ та опалюються від відомчої газової топкової.

З метою своєчасного забезпечення безперебійного надання якісних послуг з центрального опалення, стабілізації фінансово-економічного стану підприємства (повне відшкодування підприємству витрат, необхідних для вироблення та надання послуг), враховуючи зростання вартості енергоносіїв, цін на матеріали, зростання заробітної плати підприємство розробило та направило на розгляд до Куп’янської міської ради розрахунки економічно обґрунтованого  тарифу на послуги з центрального опалення.

Структура тарифу на послуги з центрального опалення

Стаття витрат

Структура тарифу

Питома вага статті витрат, %

грн./Гкал

грн./м2

1. Виробнича собівартість теплової енергії для потреб населення, усього, в т.ч.:

1113,94

21,99

83,33

1.1. Прямі витрати:

1060,37

20,93

79,32

- паливо

794,51

15,68

59,44

- електроенергія

26,92

0,53

2,01

- вода для технічних потреб та водовідведення

0,23

0,01

0,02

- матеріали, запасні частини та інші матеріальні ресурси

4,17

0,08

0,31

- прямі витрати на оплату праці

165,67

3,27

12,39

- відрахування на соціальні заходи

36,45

0,72

2,73

- амортизація

17,80

0,35

1,33

- інші прямі витрати (охорона праці, технічні витрати)

14,62

0,29

1,09

1.2. Загальновиробничі витрати у т.ч.:

53,57

1,06

4,01

- витрати на оплату праці

43,90

0,87

3,28

- відрахування на соціальні заходи

9,67

0,19

0,73

2. Податок на додану вартість

222,79

4,40

16,67

Тариф з ПДВ:

1336,71

26,39

100,00

 

Причини зміни тарифів

Тариф на послуги з центрального опалення , який діє  для споживачів житлових будинків № 13, 13А  по вул. Будівельній смп. Куп’янськ-Вузловий на теперішній час складає 1,00грн. за 1м2 опалювальної площі з січня 2002 року, згідно розпорядження Харківської обласної державної адміністрації від 18 січня 2002 року № 19. Протягом 2002-2017 років тариф не переглядався. Через низький, невідповідний економічно необґрунтований рівню тариф підприємство накопичує збитків. Виходячи з планових обсягів реалізації теплової енергії, технічних умов виробництва  та надання послуг, тарифів на енергетичні ресурси та цін на матеріальні ресурси, рівня мінімальної заробітної плати та інших необхідних витрат Куп’янська дільниця виробничого підрозділу «Харківське територіальне управління» філії «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації споруд»» ПАТ «Укрзалізниця» надало на розгляд до Куп’янської міської ради розрахунки економічно обґрунтованого  тарифу на послуги з центрального опалення.

Таким чином, основною причиною зростання тарифу на послуги з центрального опалення є необхідність приведення тарифу до економічно обґрунтованого рівня – відшкодування всіх необхідних витрат на надання підприємством якісних послуг.

Збільшення тарифу спричинили такі ключові фактори, як зростання паливної складової, зростання тарифу на електроенергію, зростання мінімальної заробітної плати, зростання вартості запасних частин, тощо у десятки разів.

Найменування

Діючий тариф з ПДВ, грн

Новий тариф з ПДВ, грн

Відсоток підвищення тарифу

Тариф на послуги з центрального опалення:

 

 

 

- для абонентів житлових будинків за 1 Гкал, грн./Гкал

50,67

1336,71

у 26,4  раза

- для абонентів житлових будинків за 1м2 , грн./1м2

1,00

26,38

у 26,4 раза

 

Зауваження та пропозиції приймаються у письмовому вигляді протягом 14 днів з дня публікації повідомлення за адресою:  Куп’янська дільниця ВП «ХТУ», м.Куп’янськ-6, вул. Тополина, 2А.

Web-адреса: kupyansk-rada.gov.ua/news/id/4112 | Переглядів: 49Дата публікації: 10:30 09.11.2017
Пошук
Анонс подій
21.01.2018
22.01.2018
день - Книжкова експозиція «Соборність в душах, єдність у серцях» (до Дня Соборності України, до 100 – річчя IV Універсалу Української Центральної Ради) Книжкова експозиція «Соборність в душах, єдність у серцях» (до Дня Соборності України, до 100 – річчя IV Універсалу Української Центральної Ради) Організатор:Нардід О. М., всі групи читачів Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:МБ№2
день - Короткотерміновий семінар з підвищення кваліфікації для викладачів класу фортепіано Короткотерміновий семінар з підвищення кваліфікації для викладачів класу фортепіано Організатор:Викладач фортепіано Трофімова Л. О. Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:ОНМЦ ПК (м. Харків)
10:00 - Урочистий мітинг та покладання квітів до пам’ятника Т.Г.Шевченку з нагоди Дня Соборності України Урочистий мітинг та покладання квітів до пам’ятника Т.Г.Шевченку з нагоди Дня Соборності України Організатор:Ткаченко О.І. Пухлич Р.І. Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:Парк Т.Г.Шевченка
10:00 - Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Організатор:Начальник управління фінансів КМР Замула Л.В. Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
10:00 - Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:22.01.2018 13:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Надання сервісних послуг навчальному закладу Надання сервісних послуг навчальному закладу Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:22.01.2018 13:00 Місце проведення:Куп’янська загальноосвітня школа №1
23.01.2018
Докладніше
Стрічка подій:

Станом на 19.01.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1393 внутрішньо переміщені особи, з них осіб працездатного віку – 316, ді ...

Станом на 19.01.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1393 внутрішньо переміщені особи, з них осіб працездатного віку – 316, дітей – 289, інвалідів – 87, пенсіонерів – 701.
17.01.18 року проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток. На засіданні комісії розглянуто 25 звернень, в тому числі 3 – з питань надання пільг та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім‘ям, 22 – з питання призначення субсидій. За результатами комісії 23 заявника отримали призначення. Відповідні рішення приймалися на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов, виходячи з конкретних обставин, що склалися, як виняток, по зверненням громадян, які згідно діючого законодавства права на вказані допомоги на загальних підставах не мають.
18.01.18 року проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. На засіданні комісії вирішили призначити та відновити соціальні виплати - 63 внутрішньо переміщеним особам. Призупинити всі соціальні виплати у зв’язку з непідтвердженим фактом проживання – 2 особам.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося 149 осіб, за призначенням житлових субсидій – 104 особи.
За тиждень звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило.

18.01.2018р. проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця прожив ...

18.01.2018р. проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця проживання

18.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

18.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

18.01.2018р. у дошкільному навчальному закладі-ясла-садок-№ 1 комбінованого типу проведено засідання міського методичного об’єднання музични ...

18.01.2018р. у дошкільному навчальному закладі-ясла-садок-№ 1 комбінованого типу проведено засідання міського методичного об’єднання музичних керівників та інструкторів з фізичної культури закладів дошкільної освіти міста за темою "Творче самовираження дошкільників в процесі музичного та фізичного виховання з використанням українського народного фольклору". Метою заходу визначено розкриття методів співпраці музичного керівника та інструктора з фізкультури.

18.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило. ...

18.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило.

17.01.2018 у відділі освіти проведено нараду заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Під час ...

17.01.2018 у відділі освіти проведено нараду заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Під час наради були обговорені питання реалізації Концепції "Нова українська школа", реформування початкової освіти та основні завдання закладів освіти міста та органів управління освітою у 2018 році.

17.01.2018р. проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та ...

17.01.2018р. проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток.

16.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

16.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

16.01.2018року в Купянському дошкільному навчальному закладі-ясла-садок № 4 проведено засідання міського методичного обєднання для виховате ...

16.01.2018року в Купянському дошкільному навчальному закладі-ясла-садок № 4 проведено засідання міського методичного обєднання для вихователів груп середнього дошкільного віку за темою "Формування особистості дитини через інтегрований підхід до національно-патріотичного виховання". З метою підвищення компетентності педагогів було проведено майстер-клас з теми. Захід організовано та проведено на високому методичному рівні.

15.01.2018 у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені п ...

15.01.2018 у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені питання підготовки до реалізації концепції Нова українська школа у школі І ступеня, підготовки до наради керівників закладів освіти міста, до проведення міської конференції школярів "Відкриття".

15.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило ...

15.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило

15.01.2018 у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому громадян ...

15.01.2018 у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому громадян звернень до начальника відділу освіти не надходило.

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих