Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
Оголошення
Оголошення

Поділитися новиною:

Оголошення

про проведення конкурсу з відбору суб’єктів оціночної діяльності, які будуть залучені до проведення незалежної оцінки майна комунальної власності територіальної громади міста Куп’янська

Інформація про об’єкти оцінки:

1. Нежитлове приміщення загальною площею 243,5 кв.м., яке знаходиться в будівлі Куп’янської загальноосвітньої школи I-III ступенів №1 КМР, за адресою: м. Куп’янськ, 1 Травня,24.

Балансоутримувач: відділ освіти Куп’янської міської ради.

Балансова вартість станом на 01.10.2017 рік — 76089,37 грн.

Дата оцінки (дата, на яку проводиться оцінка майна) 01.11.2017 року.

Мета проведення оцінки: визначення ринкової вартості для розрахунку орендної плати.

Замовник — фізична особа — підприємець, орендар.

2. Нежитлове приміщення площею 5,6 кв.м., яке знаходиться в будівлі Куп’янської загальноосвітньої школи I-III ступенів №4 ім. І.Ф. Хімушина КМР за адресою: м/н Юбілейний.

Балансоутримувач: відділ освіти Куп’янської міської ради.

Балансова вартість станом на 01.07.2017 рік — 980,24 грн.

Дата оцінки (дата, на яку проводиться оцінка майна) 01.10.2017 року.

Мета проведення оцінки: визначення ринкової вартості для розрахунку орендної плати.

Замовник — фізична особа — підприємець, орендар.

3. Нежитлове приміщення площею 2262,1 кв.м., яке знаходиться за адресою: смт. Ківшарівка, 35В, учбово - виробничий комплекс №2 “Вогник” КМР (Об’єкт не потребує оцінки, знято з розгляду).

Балансоутримувач: відділ освіти Куп’янської міської ради.

Балансова вартість станом на 01.07.2017 рік — 193539,04 грн.

Дата оцінки (дата, на яку проводиться оцінка майна) 01.10.2017 року.

Мета проведення оцінки: визначення ринкової вартості для розрахунку орендної плати.

Замовник — фізична особа — підприємець, орендар.

4. Нежитлове приміщення площею 63,0 кв.м., яке знаходиться в будівлі Куп’янської загальноосвітньої школи I-III ступенів №1, КМР, в будівлі за адресою: м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 24.

Балансоутримувач: відділ освіти Куп’янської міської ради.

Балансова вартість станом на 01.07.2017 рік — 19953,56 грн.

Дата оцінки (дата, на яку проводиться оцінка майна) 19.10.2017 року.

Мета проведення оцінки: визначення ринкової вартості для розрахунку орендної плати.

Замовник — фізична особа — підприємець, орендар.

5. Нежитлове приміщення площею 27,65 кв.м., яке знаходиться в будівлі головного корпусу стаціонару комунального закладу “Куп’янська міська лікарня” КМР за адресою: смт. Ківшарівка.

Балансоутримувач: комунальний заклад “Куп’янська міська лікарня” КМР.

Балансова вартість станом на 01.09.2017 рік — 806,00 грн.

Дата оцінки (дата, на яку проводиться оцінка майна) 06.11.2017 року.

Мета проведення оцінки: визначення ринкової вартості для розрахунку орендної плати.

Замовник — фізична особа — підприємець, орендар.

6. Нежитлове приміщення площею 13,5 кв.м., яке знаходиться в будівлі поліклініки комунального закладу “Куп’янська міська лікарня” КМР за адресою: смт. Ківшарівка.

Балансоутримувач: комунальний заклад “Куп’янська міська лікарня” КМР.

Балансова вартість станом на 01.09.2017 рік — 1958,00 грн.

Дата оцінки (дата, на яку проводиться оцінка майна) 20.11.2017 року.

Мета проведення оцінки: визначення ринкової вартості для розрахунку орендної плати.

Замовник — фізична особа — підприємець, орендар.

7. Нежитлове приміщення площею 55,5 кв.м., яке знаходиться за адресою: м. Куп’янськ, смт. Ківшарівка, 1В.

Балансоутримувач: житлово-комунальне підприємство №1.

Балансова вартість станом на 01.10.2017 рік — 3642,70 грн.

Мета проведення оцінки: визначення ринкової вартості для розрахунку орендної плати.

Замовник — фізична особа — підприємець, орендар.

8. Нежитлове приміщення площею 26 кв.м., яке знаходиться в будівлі поліклініки комунального закладу “Куп’янська міська лікарня” КМР за адресою: смт. Ківшарівка.

Балансоутримувач: комунальний заклад “Куп’янська міська лікарня” КМР.

Балансова вартість станом на 01.09.2017 рік — 3771,00 грн.

Мета проведення оцінки: визначення ринкової вартості для розрахунку орендної плати.

Замовник — фізична особа — підприємець, орендар.

9. Нежитлове приміщення площею 6,0 кв.м., яке знаходиться за адресою: м. Куп’янськ, пл. Центральна,23.

Балансоутримувач: житлово-комунальне підприємство №1.

Балансова вартість станом на 01.10.2017 рік — 496,16 грн.

Мета проведення оцінки: визначення ринкової вартості для розрахунку орендної плати.

Замовник — фізична особа — підприємець, орендар.

10. Нежитлове приміщення площею 36,1 кв.м., яке знаходиться за адресою: м. Куп’янськ, вул. Студентська, 39.

Балансоутримувач: житлово-комунальне підприємство №1.

Балансова вартість станом на 01.10.2017 рік — 34982,00 грн.

Мета проведення оцінки: приватизація шляхом викупу.

Замовник — фізична особа — підприємець, орендар.

11. Нежитлове приміщення площею 70,0 кв.м., яке знаходиться за адресою: м. Куп’янськ, проспект Конституції,19, приміщення 1а.

Балансоутримувач: житлово-комунальне підприємство №1.

Балансова вартість станом на 01.10.2017 рік — 39386,00 грн.

Мета проведення оцінки: приватизація шляхом викупу.

Замовник — фізична особа — підприємець, орендар.

12. Нежитлове приміщення площею 14,44 кв.м., яке знаходиться за адресою: м. Куп’янськ, смт. Ківшарівка, 7.

Балансоутримувач: житлово-комунальне підприємство №1.

Балансова вартість станом на 01.11.2017 рік — 0,00 грн.

Мета проведення оцінки: визначення ринкової вартості для розрахунку орендної плати.

Замовник — фізична особа — підприємець, орендар.

13. Нежитлова площа 2,52 кв.м., яке знаходиться за адресою: м. Куп’янськ, вул. Лікарняна, буд.2.

Балансоутримувач: комунальний заклад охорони здоров’я “Куп’янська центральна міська лікарня” КМР.

Балансова вартість станом на 12.10.2017 рік — 990,00 грн.

Дата оцінки (дата, на яку проводиться оцінка майна) 12.10.2017 року.

Мета проведення оцінки: визначення ринкової вартості для розрахунку орендної плати.

Замовник — фізична особа — підприємець, орендар.

Конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності буде здійснюватися відповідно до нового Положення про конкурсний відбір суб’єктів оціночної діяльності, затвердженого наказом Фонду державного майна України від 31.12.2015 №2075, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15.01.2016 за № 60/28190.

Конкурсна документація претендента подається в запечатаному конверті і складається із:

1) підтвердних документів, (до підтвердних документів, поданих на конкурс, належать:

- заява про участь у конкурсі з відбору суб’єктів оціночної діяльності за встановленою формою (додаток 3);

- копії документів, передбачених абзацом сьомим пункту 11 розділу І цього Положення (за наявності);

- письмова згода керівника суб’єкта оціночної діяльності, що має дозвіл на провадження діяльності, пов’язаної з державною таємницею, і залучається претендентом (у разі необхідності);

- інформація про претендента (додаток 4).

інформація про претендента, що складається відповідно до додатка 4, містить:

відомості про діяльність претендента (рік заснування; перелік робіт з оцінки; наявність відокремлених структурних підрозділів (філій, дочірніх підприємств тощо); іншу інформацію щодо досвіду у сфері оцінки майна претендента в Україні та інших країнах світу);

інформацію про оцінювачів, що перебувають у трудових відносинах з претендентом, а також залучаються ним до виконання робіт з оцінки та підписання звіту про оцінку майна (кваліфікація, стаж роботи, членство у саморегулівних організаціях оцінювачів тощо).

При цьому один і той самий оцінювач може бути залучений до виконання робіт з оцінки одного об’єкта лише одним претендентом;

2) пропозицій щодо ціни виконання робіт з оцінки, калькуляції витрат, пов’язаних з виконанням таких робіт, вартістю рецензії, а також строку виконання робіт (у календарних днях), якщо він не був визначений в інформації про проведення конкурсу, запечатаних в окремому конверті;

3) документів щодо практичного досвіду виконання робіт з оцінки разом із заповненою інформацією щодо досвіду претендента та оцінювачів, які будуть залучені до виконання робіт з оцінки майна (експертної грошової оцінки земельної ділянки) та підписання звіту про оцінку майна (експертну грошову оцінку земельної ділянки) (додаток 2).

Конкурс відбудеться об 11:00 годині 23 листопада 2017 року за адресою: м. Куп’янськ, проспект Конституції, буд. 3 (вул. Леніна, буд. 3). Конкурсну документацію слід подавати до управління економіки Куп’янської міської ради Харківської області з 09.11.2017 року до 15 - 45 години 17.11.2017 року, включно, за адресою: м. Куп’янськ, проспект Конституції, буд. 3 (вул. Леніна, буд. 3), каб. № 20. Телефон для довідок (05742) 5 32 67.

Web-адреса: kupyansk-rada.gov.ua/news/id/4113 | Переглядів: 33Дата публікації: 10:44 09.11.2017
Пошук
Анонс подій
21.01.2018
22.01.2018
день - Книжкова експозиція «Соборність в душах, єдність у серцях» (до Дня Соборності України, до 100 – річчя IV Універсалу Української Центральної Ради) Книжкова експозиція «Соборність в душах, єдність у серцях» (до Дня Соборності України, до 100 – річчя IV Універсалу Української Центральної Ради) Організатор:Нардід О. М., всі групи читачів Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:МБ№2
день - Короткотерміновий семінар з підвищення кваліфікації для викладачів класу фортепіано Короткотерміновий семінар з підвищення кваліфікації для викладачів класу фортепіано Організатор:Викладач фортепіано Трофімова Л. О. Час проведення:22.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:ОНМЦ ПК (м. Харків)
10:00 - Урочистий мітинг та покладання квітів до пам’ятника Т.Г.Шевченку з нагоди Дня Соборності України Урочистий мітинг та покладання квітів до пам’ятника Т.Г.Шевченку з нагоди Дня Соборності України Організатор:Ткаченко О.І. Пухлич Р.І. Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:Парк Т.Г.Шевченка
10:00 - Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Організатор:Начальник управління фінансів КМР Замула Л.В. Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
10:00 - Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:22.01.2018 10:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:22.01.2018 13:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Надання сервісних послуг навчальному закладу Надання сервісних послуг навчальному закладу Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:22.01.2018 13:00 Місце проведення:Куп’янська загальноосвітня школа №1
23.01.2018
Докладніше
Стрічка подій:

Станом на 19.01.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1393 внутрішньо переміщені особи, з них осіб працездатного віку – 316, ді ...

Станом на 19.01.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1393 внутрішньо переміщені особи, з них осіб працездатного віку – 316, дітей – 289, інвалідів – 87, пенсіонерів – 701.
17.01.18 року проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток. На засіданні комісії розглянуто 25 звернень, в тому числі 3 – з питань надання пільг та державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім‘ям, 22 – з питання призначення субсидій. За результатами комісії 23 заявника отримали призначення. Відповідні рішення приймалися на підставі актів обстеження матеріально-побутових умов, виходячи з конкретних обставин, що склалися, як виняток, по зверненням громадян, які згідно діючого законодавства права на вказані допомоги на загальних підставах не мають.
18.01.18 року проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. На засіданні комісії вирішили призначити та відновити соціальні виплати - 63 внутрішньо переміщеним особам. Призупинити всі соціальні виплати у зв’язку з непідтвердженим фактом проживання – 2 особам.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося 149 осіб, за призначенням житлових субсидій – 104 особи.
За тиждень звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило.

18.01.2018р. проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця прожив ...

18.01.2018р. проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця проживання

18.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

18.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

18.01.2018р. у дошкільному навчальному закладі-ясла-садок-№ 1 комбінованого типу проведено засідання міського методичного об’єднання музични ...

18.01.2018р. у дошкільному навчальному закладі-ясла-садок-№ 1 комбінованого типу проведено засідання міського методичного об’єднання музичних керівників та інструкторів з фізичної культури закладів дошкільної освіти міста за темою "Творче самовираження дошкільників в процесі музичного та фізичного виховання з використанням українського народного фольклору". Метою заходу визначено розкриття методів співпраці музичного керівника та інструктора з фізкультури.

18.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило. ...

18.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило.

17.01.2018 у відділі освіти проведено нараду заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Під час ...

17.01.2018 у відділі освіти проведено нараду заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Під час наради були обговорені питання реалізації Концепції "Нова українська школа", реформування початкової освіти та основні завдання закладів освіти міста та органів управління освітою у 2018 році.

17.01.2018р. проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та ...

17.01.2018р. проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток.

16.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

16.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

16.01.2018року в Купянському дошкільному навчальному закладі-ясла-садок № 4 проведено засідання міського методичного обєднання для виховате ...

16.01.2018року в Купянському дошкільному навчальному закладі-ясла-садок № 4 проведено засідання міського методичного обєднання для вихователів груп середнього дошкільного віку за темою "Формування особистості дитини через інтегрований підхід до національно-патріотичного виховання". З метою підвищення компетентності педагогів було проведено майстер-клас з теми. Захід організовано та проведено на високому методичному рівні.

15.01.2018 у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені п ...

15.01.2018 у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені питання підготовки до реалізації концепції Нова українська школа у школі І ступеня, підготовки до наради керівників закладів освіти міста, до проведення міської конференції школярів "Відкриття".

15.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило ...

15.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило

15.01.2018 у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому громадян ...

15.01.2018 у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому громадян звернень до начальника відділу освіти не надходило.

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих