Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
Управління фінансів інформує!
Управління фінансів інформує!

Поділитися новиною:

Управління фінансів інформує!

Оперативна інформація про виконання міського бюджету м. Куп'янська Харківської області за період з 01.12.2017 по 15.12.2017

Отримано коштів за наступними джерелами доходів (грн.) :

11010100

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати

5 797 753,40

11010200

Податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат

-1 499,40

11010400

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата 

144 841,80

11010500

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування                      

96 645,05

11010900

Податок на доходи фізичних осіб від оподаткування пенсійних виплат або щомісячного довічного грошового утримання

6 025,34

11020201

Податок на прибуток пiдприємств та фiнансових установ комунальної власностi (району або мiста республiканського (в АРК) 

100,00

14021900

Пальне                                                                                       

35 191,70

14031900

Пальне                                                                                       

304 185,20

14040000

Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів                             

28 932,00

18010200

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості

6 146,20

18010300

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості

32 111,87

18010400

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості

3 625,95

18010500

Земельний податок з юридичних осіб              

29 213,50

18010600

Орендна плата з юридичних осіб                     

102 317,01

18010700

Земельний податок з фізичних осіб                

4 497,28

18010900

Орендна плата з фізичних осіб                            

65 713,65

18040100

Збір за провадження торговельної діяльності (роздрібна торгівля), сплачений фізичними особами, що справлявся до 1 січня 2015

-988,97

18050300

Єдиний податок з юридичних осіб                                                   

57 091,81

18050400

Єдиний податок з фізичних осіб      

454 679,14

21050000

Плата за розміщення тимчасово вільних коштів місцевих бюджетів                                            

186 000,00

21081100

Адміністративні штрафи та інші санкції     

2 090,53

21081500

Адміністративні штрафи та штрафні санкції за порушення законодавства у сфері виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюн

6 800,00

22010300

Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

2 400,00

22012500

Плата за надання інших адміністративних послуг                                           

46 612,38

22012600

Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень                                  

3 660,00

22090100

Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів

15 694,81

22090400

Державне мито, пов`язане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України            

183,60

24060300

Інші надходження                                                                                          

28 135,01

41020204

Додаткова дотація з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення переданих з державного бюджету видатків з

67 400,00

41020604

Стабiлiзацiйна дотацiя (кошти, отриманi з обласного бюджету)       

3 112 000,00

41030601

Субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам на виплату допомоги сiм’ям з дiтьми, малозабезпеченим сiм’ям, iнвалiдам 

5 060 060,00

41030801

Субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам на надання пiльг та житлових субсидiй населенню на оплату електроенергiї

13 079

41031001

Субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам на надання пiльг та житлових субсидiй населенню на придбання твердого палива

241 341,00

41033601

Субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань

208 507,00

41033901

Освiтня субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам (бюджети: районiв та мiст обласного значення)                       

3 756 600,00

41034201

Медична субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам (бюджети: районiв та мiст обласного значення)                      

5 613 000,00

41035001

Іншi субвенцiї (бюджети: районiв та мiст республiканського (в АРК) та обласного призначення)                                

48 614,40

41035801

Субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам на виплату державної соцiальної допомоги на дiтей-сирiт 

86 957,00

19010100

Надходження від викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення                       

25,00

25010100

Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю                                        

392 629,70

25010300

Плата за оренду майна бюджетних установ   

35 573,34

25010400

Надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна)                          

20 178,80

25020100

Благодійні внески, гранти та дарунки                     

80 503,10

25020200

Кошти, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ 

162,43

31030000

Кошти від відчуження майна, що належить Автономній Республіці Крим та майна, що перебуває в комунальній власності           

59 250,00

33010100

Кошти від продажу земельних ділянок несільськогосподарського призначення, що перебувають у державній або комунальній власності

467 014,09

41035001

Іншi субвенцiї (бюджети: районiв та мiст республiканського (в АРК) та обласного призначення)                                

1 467 733,00

Всього надійшло доходів на суму : 41 255 196,22 грн.

 

                                 Профінансовано за наступними статтями видатків (грн.):

2111

Заробітна плата

4 147 562,97

2120

Нарахування на оплату праці

930 075,04

2210

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

124 529,78

2230

Продукти харчування

130 259,14

2240

Оплата послуг (крім комунальних)

255 793,65

2250

Видатки на відрядження

4 874,86

2271

Оплата теплопостачання

5 357 055,69

2272

Оплата водопостачання та водовідведення

85 080,19

2273

Оплата електроенергії

601 162,53

2274

Оплата природного газу

155 153,40

2281

Дослідження і розробки, окремі заходи розвитку по реалізації державних

49 605,24

2282

Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм

6 031 973,49

2610

Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

2 309 461,94

2730

Інші виплати населенню

18 494 219,94

2800

Інші поточні видатки

4 150,00

3110

Придбання обладнання і предметів довгострокового користування

483 065,61

3122

Капітальне будівництво (придбання) інших об`єктів

196 700,00

3131

Капітальний ремонт житлового фонду (приміщень)

8 590,00

3132

Капітальний ремонт інших об`єктів

652 942,63

3240

Капітальні трансферти населенню

28 894,32

Всього профінансовано на суму: 40 051 150,42 грн.

  Начальник управління фінансів      Л.В.Замула

Web-адреса: kupyansk-rada.gov.ua/news/id/4648 | Переглядів: 40Дата публікації: 10:17 18.12.2017
Пошук
Анонс подій
17.01.2018
14:00 - Проведення засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток Проведення засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради щодо призначення всіх видів соціальних допомог та пільг громадянам, як виняток Організатор:УПСЗН Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6, каб. 217 УПСЗН
14:00 - Нарада заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти Нарада заступників директорів з навчально-виховної роботи закладів загальної середньої освіти Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:17.01.2018 14:00 Місце проведення:Зала засідань відділу освіти, вул. Студентська, 2
18.01.2018
день - Бібліотечний хронограф «Соборність України – єдність нації» до Дня Соборності України Бібліотечний хронограф «Соборність України – єдність нації» до Дня Соборності України Організатор:Відп.: Сохар Т.В. Учасники: користувачі різних вікових груп Час проведення:18.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека№1
день - Книжкова виставка до дня Соборності «Братається Захід зі Сходом» Книжкова виставка до дня Соборності «Братається Захід зі Сходом» Організатор:Відп. Григорова А.М. Учасники: школярі Час проведення:18.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Міська бібліотека №3
день - Тематична виставка «Старожитності Куп’янського повіту» Тематична виставка «Старожитності Куп’янського повіту» Організатор:Відп. Осадча І.А., Дробот І.Г. Радченко І.А. Учасники: всі бажаючі Час проведення:18.01.2018 (протягом дня) Місце проведення:Виставкова зала №1 Куп'янський краєзнавчий музей
08:00 - Особистий прийом громадян начальником УПСЗН КМР Ягодкою Н.М. Особистий прийом громадян начальником УПСЗН КМР Ягодкою Н.М. Організатор:Проводить Ягодка Н.М. - начальник УПСЗН Куп’янської міської ради Час проведення:18.01.2018 08:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6, каб. 217 УПСЗН
09:30 - Засідання міського методичного об’єднання музичних керівників та інструкторів з фізичної культури закладів дошкільної освіти міста Засідання міського методичного об’єднання музичних керівників та інструкторів з фізичної культури закладів дошкільної освіти міста Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:18.01.2018 09:30 Місце проведення:Дошкільний навчальний заклад №1
13:00 - Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Замули Л.В. Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Замули Л.В. Організатор:Начальник управління фінансів КМР Замула Л.В. Час проведення:18.01.2018 13:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
14:00 - Проведення засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця проживання Проведення засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця проживання Організатор:УПСЗН Час проведення:18.01.2018 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6, каб. 217 УПСЗН
15:00 - Особистий прийом громадян за місцем їх роботи та проживання начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян за місцем їх роботи та проживання начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Не визначено! Час проведення:18.01.2018 15:00 Місце проведення:ЗОШ № 1
19.01.2018
Докладніше
Стрічка подій:

16.01.2018року в Купянському дошкільному навчальному закладі-ясла-садок № 4 проведено засідання міського методичного обєднання для виховате ...

16.01.2018року в Купянському дошкільному навчальному закладі-ясла-садок № 4 проведено засідання міського методичного обєднання для вихователів груп середнього дошкільного віку за темою "Формування особистості дитини через інтегрований підхід до національно-патріотичного виховання". З метою підвищення компетентності педагогів було проведено майстер-клас з теми. Захід організовано та проведено на високому методичному рівні.

15.01.2018 у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені п ...

15.01.2018 у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти. Під час наради були обговорені питання підготовки до реалізації концепції Нова українська школа у школі І ступеня, підготовки до наради керівників закладів освіти міста, до проведення міської конференції школярів "Відкриття".

15.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило ...

15.01.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило

15.01.2018 у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому громадян ...

15.01.2018 у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому громадян звернень до начальника відділу освіти не надходило.

15.01.2018р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- проведення аналі ...

15.01.2018р. проведено апаратну нараду з керівниками відділів управління фінансів. На нараді були розглянуті питання:
- проведення аналізу казначейського звіту на звітні дати щодо дебіторської та кредиторської заборгованості до міського бюджету по субсидіям і пільгам населенню з визначенням причин її утворення та шляхів її погашення;
- підготовка матеріалів про результати виконання міського бюджету за 2017 рік для доповіді на засіданні виконавчого комітету міської ради та на сесії міської ради.


13.01.2018р. 16:00 - 13.01.2018р. 17:00 В міському будинку культури, пров. Духовний, 2 відбулись танцювальні вечори любительського об’єднанн ...

13.01.2018р. 16:00 - 13.01.2018р. 17:00 В міському будинку культури, пров. Духовний, 2 відбулись танцювальні вечори любительського об’єднання «Веселка»

13.01.2018р. Шитова Ірина, учениця 11 класу загальноосвітньої школи №4 взяла участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімп ...

13.01.2018р. Шитова Ірина, учениця 11 класу загальноосвітньої школи №4 взяла участь у ІІІ (обласному) етапі Всеукраїнської учнівської олімпіади з трудового навчання. Результати участі будуть оприлюднені пізніше.

12.01.2018 у відділі освіти проведено нараду заступників директорів з виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Під час наради бу ...

12.01.2018 у відділі освіти проведено нараду заступників директорів з виховної роботи закладів загальної середньої освіти. Під час наради були обговорені питання впровадження інтерактивних форм і методів організації виховної роботи в закладах загальної середньої освіти міста.

Станом на 12.01.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1392 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – ...

Станом на 12.01.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1392 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 313, дітей – 292, інвалідів – 87, пенсіонерів – 700.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося 126 осіб, за призначенням житлових субсидій – 83 особи.
За тиждень на особистому прийомі до начальника управління праці та соціального захисту населення Куп‘янської міської ради Ягодки Н.М. звернулося 2 особи з загальних питань соціального захисту. Заявникам надані роз‘яснення по суті.

11.01.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому зверну ...

11.01.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому звернулися перевізники міста з метою організації надання пільг учням під час доїзду до навчальних закладів та в зворотньому напрямку.

11.01.2018 року відбулося чергове засідання адміністративної комісії при виконавчому комітеті Куп'янської міської ради. На розгляд комісії б ...

11.01.2018 року відбулося чергове засідання адміністративної комісії при виконавчому комітеті Куп'янської міської ради. На розгляд комісії було винесено три адміністративних протоколи.
Жоден з правопорушників на засідання не з'явився, але так як всі були повідомлені про дату, час та місце розгляду справи та про причини своєї неявки не повідомили, протоколи були розглянуті без їх участі.
Двох осіб було притягнуто за ст. 183 КупАП (завідомо неправдивий виклик спеціальних служб), на осіб було накладено стягнення у вигляді штрафу на суму 51 грн.
За порушення правил благоустрію населених пунктів (ст. 152 КупАП) особу було звільнено від відповідальності, враховуючи малозначність діяння, особі було оголошено усне зауваження в порядку ст.22 КупАП.

11.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

11.01.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих