Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
Управління фінансів інформує
Управління фінансів інформує

Поділитися новиною:

Управління фінансів інформує

Оперативна інформація про виконання міського бюджету Куп'янська Харківської області за період з 01.01.2018 по 12.01.2018

Отримано коштів за наступними джерелами доходів (грн.) :

11010100

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати

4 867 107,56

11010400

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата

5 014,82

11010500

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування

37 269,53

11010900

Податок на доходи фізичних осіб від оподаткування пенсійних виплат або щомісячного довічного грошового утримання

1 820,16

14040000

Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів

20 668,26

18010200

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості

292,25

18010300

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості

1 139,61

18010400

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості

4 605,20

18010500

Земельний податок з юридичних осіб

9 935,31

18010600

Орендна плата з юридичних осіб

24 295,47

18010700

Земельний податок з фізичних осіб

2 148,78

18010900

Орендна плата з фізичних осіб

20 107,03

18030200

Туристичний збір, сплачений фізичними особами

500,00

18050300

Єдиний податок з юридичних осіб

71 726,17

18050400

Єдиний податок з фізичних осіб

660 745,42

21081100

Адміністративні штрафи та інші санкції

612,00

22010300

Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

1 600,00

22012500

Плата за надання інших адміністративних послуг

20 382,57

22012600

Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

6 730,00

22090100

Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів

8 035,39

22090400

Державне мито, пов`язане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України

122,40

24060300

Інші надходження

15 645,00

31010200

Кошти від реалізації безхазяйного майна, знахідок, спадкового майна, майна, одержаного територіальною громадою

122,50

41030601

Субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам на виплату допомоги сiм’ям з дiтьми, малозабезпеченим сiм’ям, iнвалiдам

4 611 860,00

41031001

Субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам на надання пiльг та житлових субсидiй населенню

181 967,00

41033901

Освiтня субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам (бюджети: районiв та мiст обласного значення)

3 969 800,00

41034201

Медична субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам (бюджети: районiв та мiст обласного значення)

6 291 700,00

41035801

Субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам на виплату державної соцiальної допомоги на дiтей-сирiт

84 645,00

19010100

Надходження від викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення

42,94

19010300

Надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах, крім розміщення окремих видів

390,19

25010100

Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю

107 550,47

25010300

Плата за оренду майна бюджетних установ

11 547,84

25020100

Благодійні внески, гранти та дарунки

23 230,00

Всього надійшло доходів на суму : 21 063 358,87 грн.

 

Профінансовано за наступними статтями видатків (грн.):

2111

Заробітна плата

4 572 057,74

2120

Нарахування на оплату праці

998 633,44

2210

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

16 525,00

2240

Оплата послуг (крім комунальних)

3 826,00

2250

Видатки на відрядження

410,59

2273

Оплата електроенергії

2 030,10

2730

Інші виплати населенню

4 696 153,05

2800

Інші поточні видатки

162,00

Всього профінансовано на суму: 10 289 797,92 грн.

 

Начальник управління фінансів                                      Л.В.Замула

Web-адреса: kupyansk-rada.gov.ua/news/id/4883 | Переглядів: 37Дата публікації: 11:48 15.01.2018

Центр надання
адміністративних
послуг

Пошук
Анонс подій
27.05.2018
28.05.2018
29.05.2018
день - Звітний концерт «Спектр запалює зірку!» Звітний концерт «Спектр запалює зірку!» Організатор:Ширяєва С.В. Час проведення:29.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:м. Куп’янськ
10:00 - Нарада керівників закладів освіти міста Нарада керівників закладів освіти міста Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:29.05.2018 10:00 Місце проведення:Зала засідань відділу освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Замули Л.В. Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Замули Л.В. Організатор:Начальник управління фінансів КМР Замула Л.В. Час проведення:29.05.2018 13:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
14:00 - Нарада начальників пришкільних таборів Нарада начальників пришкільних таборів Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:29.05.2018 14:00 Місце проведення:Зала засідань відділу освіти, вул. Студентська, 2
16:00 - Сольний концерт учениці 8 класу Кравченко Єлизавети Сольний концерт учениці 8 класу Кравченко Єлизавети Організатор:Викладач Акентьєва Н. А., учениця Кравченко Єлизавета Час проведення:29.05.2018 16:00 Місце проведення:Зал ДМШ№1
Докладніше
Стрічка подій:

Станом на 25.05.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1415 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 326, ді ...

Станом на 25.05.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1415 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 326, дітей – 295, інвалідів – 87, пенсіонерів – 707.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося 52 особи, за призначенням житлових субсидій – 829 осіб.
За тиждень звернень від громадян до начальника управління праці та соціального захисту населення Куп‘янської міської ради Ягодки Н.М. не надходило.

25.05.2018р. у закладах загальної середньої освіти міста пройшло свято Останнього дзвоника. В урочистих заходах взяли участь учні та їхні ба ...

25.05.2018р. у закладах загальної середньої освіти міста пройшло свято Останнього дзвоника. В урочистих заходах взяли участь учні та їхні батьки, працівники закладів освіти, почесні гості. Детальніше на головній сторінці сайту.

24.05.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому зверне ...

24.05.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому звернень від громадян до начальника відділу освіти не надходило.

24.05.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

24.05.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

24.05.2018р. 11:00 - 24.05.2018р. 12:00 В міській бібліотеці №3 відбувся бібліотечний урок до дня слов’янської писемності «Так з’явилися пер ...

24.05.2018р. 11:00 - 24.05.2018р. 12:00 В міській бібліотеці №3 відбувся бібліотечний урок до дня слов’янської писемності «Так з’явилися перші книги»

24.05.2018р. на базі п’яти пунктів тестування, розташованих у закладах освіти м. Куп’янськ, проведено зовнішнє незалежне оцінювання випускни ...

24.05.2018р. на базі п’яти пунктів тестування, розташованих у закладах освіти м. Куп’янськ, проведено зовнішнє незалежне оцінювання випускників 11-х класів з української мови та літератури, у якому взяли участь 100% випускників закладів загальної середньої освіти міста.

24.05.2018р. у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до закладів дошкільної освіти міста. За підсумками прийо ...

24.05.2018р. у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до закладів дошкільної освіти міста. За підсумками прийому видано 7 направлень на влаштування дітей до ДНЗ, 3 дітей поставлено на облік для подальшого влаштування.

24.05.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило. ...

24.05.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило.

22.05.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

22.05.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

22.05.2018р. І (міський) етап дитячо-юнацької військово-патріотичної гри "Сокіл"("Джура") перенесено на 23.05.2018. ...

22.05.2018р. І (міський) етап дитячо-юнацької військово-патріотичної гри "Сокіл"("Джура") перенесено на 23.05.2018.

22.05.2018р. на базі Куп’янської загальноосвітньої школи №11, Куп’янського автотранспортного коледжу проведено зовнішнє незалежне оцінювання ...

22.05.2018р. на базі Куп’янської загальноосвітньої школи №11, Куп’янського автотранспортного коледжу проведено зовнішнє незалежне оцінювання випускників 11-х класів з математики, у якому взяли участь 122 учня 11-х класів закладів загальної середньої освіти міста.

21.05.2018р. у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Куп’янської міської ради. Під ч ...

21.05.2018р. у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Куп’янської міської ради. Під час апаратної наради були обговорені питання організованого закінчення навчального року, проведення урочистостостей з нагоди свята "Останній дзвоник" та організації участі випускників у ЗНО-2018.

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих