Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
Управління фінансів інформує!
Управління фінансів інформує!

Поділитися новиною:

Управління фінансів інформує!

Оперативна інформація про виконання міського бюджету м. Куп'янська Харківської області за період з 03.01.2018 по 31.01.2018

Отримано коштів за наступними джерелами доходів (грн.) :

11010100

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку у вигляді заробітної плати

9 751 062,69

11010200

Податок на доходи фізичних осіб з грошового забезпечення, грошових винагород та інших виплат

187 427,82

11010400

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується податковими агентами, із доходів платника податку інших ніж заробітна плата

25 173,65

11010500

Податок на доходи фізичних осіб, що сплачується фізичними особами за результатами річного декларування

106 985,46

11010900

Податок на доходи фізичних осіб від оподаткування пенсійних виплат або щомісячного довічного грошового утримання

3 110,76

11020201

Податок на прибуток пiдприємств та фiнансових установ комунальної власностi (району або мiста республiканського (в АРК)

352,00

14040000

Акцизний податок з реалізації суб`єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів

361 871,26

18010100

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості

5 416,80

18010200

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів житлової нерухомості

1 415,23

18010300

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений фізичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості

1 139,61

18010400

Податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачений юридичними особами, які є власниками об`єктів нежитлової нерухомості

622 904,95

18010500

Земельний податок з юридичних осіб

612 815,73

18010600

Орендна плата з юридичних осіб

581 986,60

18010700

Земельний податок з фізичних осіб

21 680,00

18010900

Орендна плата з фізичних осіб

131 820,80

18011100

Транспортний податок з юридичних осіб

6 250,00

18030100

Туристичний збір, сплачений юридичними особами

134,20

18030200

Туристичний збір, сплачений фізичними особами

732,25

18050300

Єдиний податок з юридичних осіб

245 791,94

18050400

Єдиний податок з фізичних осіб

1 561 391,83

21080500

Інші надходження

2 057,25

21081100

Адміністративні штрафи та інші санкції

1 460,32

22010300

Адміністративний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань

2 320,00

22012500

Плата за надання інших адміністративних послуг

73 940,82

22012600

Адміністративний збір за державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень

13 340,00

22080401

Надходження вiд орендної плати за користування цiлiсним майновим комплексом та iншим майном, що перебуває в комунальнiй власності

4 488,18

22090100

Державне мито, що сплачується за місцем розгляду та оформлення документів, у тому числі за оформлення документів

16 655,57

22090400

Державне мито, пов`язане з видачею та оформленням закордонних паспортів (посвідок) та паспортів громадян України

149,60

24060300

Інші надходження

102 904,86

31010200

Кошти від реалізації безхазяйного майна, знахідок, спадкового майна, майна, одержаного територіальною громадою

122,50

41030601

Субвенцiя з державного бюджету мiсцевим бюджетам на виплату допомоги сiм’ям з дiтьми, малозабезпеченим сiм’ям, iнвалiдам

84 645,00

41033900

Освітня субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам

3 969 800,00

41034200

Медична субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам

6 291 700,00

41050100

Субвенція з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу

21 128 894,00

41050200

Субвенція з місцевого бюджету на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного палива

181 967,00

41050300

Субвенція з місцевого бюджету на виплату допомоги сім`ям з дітьми, малозабезпеченим сім`ям, особам, які не мають права на пенсію

5 317 772,00

41051500

Субвенція з місцевого бюджету на здійснення переданих видатків у сфері охорони здоров`я за рахунок коштів медичної субвенції

234 695,00

41052000

Субвенція з місцевого бюджету на відшкодування вартості лікарських засобів для лікування окремих захворювань

161 398,00

19010100

Надходження від викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами забруднення

19 508,95

19010300

Надходження від розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об`єктах, крім розміщення окремих видів

882,99

24170000

Надходження коштів пайової участі у розвитку інфраструктури населеного пункту

8 867,00

25010100

Плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з їх основною діяльністю

504 119,00

25010300

Плата за оренду майна бюджетних установ

110 017,33

25010400

Надходження бюджетних установ від реалізації в установленому порядку майна (крім нерухомого майна)

6 838,98

25020100

Благодійні внески, гранти та дарунки

273 597,09

25020200

Кошти, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ

2 705,08

Всього надійшло доходів на суму : 52 744 310,10 грн.

 

Профінансовано за наступними статтями видатків (грн.):

2111

Заробітна плата

10 342 437,61

2120

Нарахування на оплату праці

2 263 432,84

2210

Предмети, матеріали, обладнання та інвентар

334 449,10

2230

Продукти харчування

104 197,18

2240

Оплата послуг (крім комунальних)

38 146,92

2250

Видатки на відрядження

9 241,35

2271

Оплата теплопостачання

2 225 665,33

2272

Оплата водопостачання та водовідведення

58 207,59

2273

Оплата електроенергії

343 215,55

2274

Оплата природного газу

65 221,97

2282

Окремі заходи по реалізації державних (регіональних) програм

6 515 901,13

2610

Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)

2 642 544,74

2730

Інші виплати населенню

26 992 512,45

2800

Інші поточні видатки

3 836,00

Всього профінансовано на суму: 51 939 009,76 грн.

 

Начальник управління фінансів                                           Л.В.Замула

Web-адреса: kupyansk-rada.gov.ua/news/id/5095 | Переглядів: 35Дата публікації: 10:40 05.02.2018

Центр надання
адміністративних
послуг

Пошук
Анонс подій
27.05.2018
28.05.2018
29.05.2018
день - Звітний концерт «Спектр запалює зірку!» Звітний концерт «Спектр запалює зірку!» Організатор:Ширяєва С.В. Час проведення:29.05.2018 (протягом дня) Місце проведення:м. Куп’янськ
10:00 - Нарада керівників закладів освіти міста Нарада керівників закладів освіти міста Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:29.05.2018 10:00 Місце проведення:Зала засідань відділу освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Замули Л.В. Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Замули Л.В. Організатор:Начальник управління фінансів КМР Замула Л.В. Час проведення:29.05.2018 13:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
14:00 - Нарада начальників пришкільних таборів Нарада начальників пришкільних таборів Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:29.05.2018 14:00 Місце проведення:Зала засідань відділу освіти, вул. Студентська, 2
16:00 - Сольний концерт учениці 8 класу Кравченко Єлизавети Сольний концерт учениці 8 класу Кравченко Єлизавети Організатор:Викладач Акентьєва Н. А., учениця Кравченко Єлизавета Час проведення:29.05.2018 16:00 Місце проведення:Зал ДМШ№1
Докладніше
Стрічка подій:

Станом на 25.05.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1415 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 326, ді ...

Станом на 25.05.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1415 внутрішньо переміщених осіб, з них осіб працездатного віку – 326, дітей – 295, інвалідів – 87, пенсіонерів – 707.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося 52 особи, за призначенням житлових субсидій – 829 осіб.
За тиждень звернень від громадян до начальника управління праці та соціального захисту населення Куп‘янської міської ради Ягодки Н.М. не надходило.

25.05.2018р. у закладах загальної середньої освіти міста пройшло свято Останнього дзвоника. В урочистих заходах взяли участь учні та їхні ба ...

25.05.2018р. у закладах загальної середньої освіти міста пройшло свято Останнього дзвоника. В урочистих заходах взяли участь учні та їхні батьки, працівники закладів освіти, почесні гості. Детальніше на головній сторінці сайту.

24.05.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому зверне ...

24.05.2018р. у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Під час особистого прийому звернень від громадян до начальника відділу освіти не надходило.

24.05.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

24.05.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

24.05.2018р. 11:00 - 24.05.2018р. 12:00 В міській бібліотеці №3 відбувся бібліотечний урок до дня слов’янської писемності «Так з’явилися пер ...

24.05.2018р. 11:00 - 24.05.2018р. 12:00 В міській бібліотеці №3 відбувся бібліотечний урок до дня слов’янської писемності «Так з’явилися перші книги»

24.05.2018р. на базі п’яти пунктів тестування, розташованих у закладах освіти м. Куп’янськ, проведено зовнішнє незалежне оцінювання випускни ...

24.05.2018р. на базі п’яти пунктів тестування, розташованих у закладах освіти м. Куп’янськ, проведено зовнішнє незалежне оцінювання випускників 11-х класів з української мови та літератури, у якому взяли участь 100% випускників закладів загальної середньої освіти міста.

24.05.2018р. у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до закладів дошкільної освіти міста. За підсумками прийо ...

24.05.2018р. у відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштування дітей до закладів дошкільної освіти міста. За підсумками прийому видано 7 направлень на влаштування дітей до ДНЗ, 3 дітей поставлено на облік для подальшого влаштування.

24.05.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило. ...

24.05.2018р. звернень від громадян до управління праці та соціального захисту населення не надходило.

22.05.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

22.05.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

22.05.2018р. І (міський) етап дитячо-юнацької військово-патріотичної гри "Сокіл"("Джура") перенесено на 23.05.2018. ...

22.05.2018р. І (міський) етап дитячо-юнацької військово-патріотичної гри "Сокіл"("Джура") перенесено на 23.05.2018.

22.05.2018р. на базі Куп’янської загальноосвітньої школи №11, Куп’янського автотранспортного коледжу проведено зовнішнє незалежне оцінювання ...

22.05.2018р. на базі Куп’янської загальноосвітньої школи №11, Куп’янського автотранспортного коледжу проведено зовнішнє незалежне оцінювання випускників 11-х класів з математики, у якому взяли участь 122 учня 11-х класів закладів загальної середньої освіти міста.

21.05.2018р. у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Куп’янської міської ради. Під ч ...

21.05.2018р. у відділі освіти проведено апаратну нараду з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Куп’янської міської ради. Під час апаратної наради були обговорені питання організованого закінчення навчального року, проведення урочистостостей з нагоди свята "Останній дзвоник" та організації участі випускників у ЗНО-2018.

Докладніше
Посилання
Версія для слабо- зорих