Офіційний сайт Куп’янської міської ради, міського голови, виконавчого комітету
КОЛЕКТИВНО-ДОГОВІРНА КАМПАНІЯ 2018
КОЛЕКТИВНО-ДОГОВІРНА КАМПАНІЯ 2018

Поділитися новиною:

КОЛЕКТИВНО-ДОГОВІРНА КАМПАНІЯ 2018

Шановні роботодавці, голови профспілок та представники трудових колективів!

Управління праці та соціального захисту населення Куп’янської міської ради  повідомляє, що наразі проходить колективно – договірна кампанія. Рекомендуємо до 1 квітня 2018 року переглянути і внести зміни та доповнення до діючих колективних договорів, а також, у разі розробки колективного договору вперше, або на новий строк, враховувати положення Територіальної, Генеральної і галузевих угод, законів України «Про колективні договори і угоди», «Про соціальний діалог в Україні» та інші.

У сфері трудових відносин та продуктивної зайнятості рекомендуємо до включення у колективні договори норм щодо:

- запровадження попереджувальних заходів для запобігання на підприємствах, незалежно від форми власності та господарювання, масових звільнень працюючих з ініціативи роботодавця;

- погодження питання скорочення більше 5% працівників протягом року з відповідним вищим органом профспілки (п. 2.1.11 ТУ);

- підвищення кваліфікації працівників не рідше одного разу на 5 років, а також проводити професійну перепідготовку та підвищувати кваліфікацію працівників у періоди їх неповної зайнятості та для працівників, які перебувають під загрозою вивільнення(п. 1.32 ГУ); 

- підвищення мотивації до праці. З цією метою не допускати необґрунтованого встановлення неповного робочого дня (тижня). У випадках тимчасових фінансово-економічних труднощів зменшувати тривалість робочого часу на період не більше трьох місяців, з оплатою відпрацьованого часу відповідно до вимог чинного законодавства України, але не менше законодавчо встановленого рівня мінімальної заробітної плати (п.2.1.7 ТУ);

- передбачення умов та механізму захисту прав своїх працівників у разі передачі частини робіт стороннім організаціям;

- обґрунтованого застосування строкових договорів, сумісництва, прийому працівників на тимчасову роботу тощо;

- запровадження стимулів  для працевлаштування та стажування молоді.

У сфері оплати праці :

Врахувати, що на 2018 рік Законом України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» від 07.12.2017 року № 2246-VIII, встановлені наступні розміри мінімальної заробітної плати:

у місячному розмірі: з 1 січня – 3723 грн.

у погодинному розмірі: з 1 січня – 22,41 грн.

Довідково: норма тривалості робочого часу для 5-денного робочого тижня  на 2018 рік – 1993 год.

Рекомендуємо для підприємств, установ, організацій шляхом домовленостей передбачати норми щодо:

- визначення системи оплати праці;

Увага , це важливо!

В даний час на підприємствах області все більшого поширення набувають безтарифні системи оплати праці. Найпоширенішим їх прикладом є грейдова та акордна системи оплати праці. Для мінімізації ризиків від її впровадження дуже важливо на рівні колективного договору закріпити:

- попереднє (не менше ніж за 3 місяці ) інформування профспілкового комітету про плановані зміни в організації оплати праці на підприємстві (ст. 49 – 4 КЗпП) та працівників - не менше ніж за 2 місяці (ст. 32 КЗпП) ;

- безпосередню участь профспілкового комітету в розробці критеріїв оцінки посад і професій для віднесення до певної групи грейдів і в проведенні оцінки посад;

- конкретного розміру тарифних ставок (посадових окладів) заробітної плати, міжпосадові, міжрозрядні співвідношення (п.2.5 ГУ).  

Важливо! Мінімальна тарифна ставка (посадовий оклад) не може бути нижчою рівня прожиткового мінімуму, установленого для працездатних осіб на 1 січня календарного року (із 01.01.2018 р. — 1762 грн.). На підприємствах, в організаціях не бюджетної сфери всіх форм власності тарифна ставка робітника I розряду встановлюється у розмірі, визначеному відповідною галузевою угодою. Для галузей, де не укладено галузеві угоди, або їх положення не регулюють розмір тарифної ставки робітника I розряду - на рівні, що не менше як на 10% перевищує визначений Законом України «Про Державний бюджет України на 2018 рік» прожитковий мінімум для працездатної особи;

- встановлення переліку доплат і надбавок в розмірах не нижче передбачених законодавством, Генеральною, галузевими угодами;

- заходів, спрямованих на збільшення частки оплати праці в операційних витратах з реалізованої продукції, робіт, послуг (п.2.41 ГУ);

- вжиття невідкладних заходів у випадку утворення заборгованості із заробітної плати та зі сплати єдиного соціального внеску;

- складання погодженого з первинною профспілковою організацією графіку погашення заборгованості;

- розробки, спільно з профкомом, заходів для повного повернення боргів з виплати заробітної плати, страхових внесків до Пенсійного фонду України та єдиного соціального внеску;

- надання роботодавцем на вимогу виборних профспілкових органів інформації про наявність коштів на рахунках підприємства, установи, організації у разі затримки виплати заробітної плати; 

- своєчасної видачі, за зверненням працівників, довідок про суму заборгованої заробітної плати;

- у разі необхідності, встановити підсумований облік робочого часу , визначити категорії працівників, для яких він встановлюється, а також обліковий період (місяць, квартал, півріччя, рік) (ст. 61 КЗпП, наказ Міністерства праці та соціальної політики України № 138 від 19.04 . 2006р.); розробити Положення про застосування підсумованого обліку робочого часу, яке зробити додатком до колективного договору.

У сфері охорони праці та здоров'я  слід приділити увагу питанням:

- вжиття комплексних заходів щодо досягнення встановлених нормативів безпеки, гігієни праці та виробничого середовища, підвищення існуючого рівня охорони праці, запобігання випадкам виробничого травматизму, професійного захворювання, промисловим аваріям і пожежам, забезпечення джерел та обсягів їх фінансування, не менше передбаченого законом, чинними галузевими та територіальними угодами, контроль профспілок за виконанням зазначених заходів.  (Вони формуються згідно «Переліку заходів та засобів з охорони праці, витрати на здійснення та придбання яких включаються до витрат», затвердженого постановою КМУ від 27.06.03 року N 994 (із змінами згідно Постанови КМУ від 30.03.2011р. N 321), який є вичерпним. Інші заходи, не передбачені вище названою постановою КМУ, вносяться у розділ колективного договору «Охорона праці». На відміну від колективного договору вказані комплексні заходи розробляються та затверджується щорічно. Комплексні заходи викладаються окремим додатком до колективного договору);

- спрямування коштів на охорону праці в обсязі не менше законодавчо встановленого мінімального рівня витрат на охорону праці – для не бюджетних організацій -  не менше 0,5 відсотка від фонду оплати праці за попередній рік{частина третя ст. 19 в редакції Закону  України «Про охорону праці» від 02.06.2011 р.№ 3458-VI }; для бюджетних організацій -  визначення конкретної суми з урахуванням фінансових можливостей підприємства, установи, організації {частина четверта ст. 19 в редакції Закону України  від 28.12.2014р. № 77-VIII } (2.78 ГУ);

- оздоровлення працівників, які працюють у шкідливих та важких умовах праці (п. 2.71 ГУ);

- організації для працівників та представників профспілок на підприємстві, в організації чи установі необхідного навчання з питань охорони праці (п.2.73 ГУ);

- організації своєчасного і кваліфікованого надання першої домедичної та невідкладної медичної допомоги потерпілим від нещасних випадків і аварій на виробництві, створення служб гігієни праці (п. 2.74 ГУ);

- безперешкодного доступу до робочих місць представників відповідної профспілки для здійснення громадського контролю за додержанням законодавства про працю та про охорону праці, соціально-економічних прав працівників ( п.2.75 ГУ);

- недопущення притягнення до відповідальності працівників внаслідок вчинених ними належним чином дій щодо захисту своїх прав з питань охорони праці, або працівників, які відмовились від виконання роботи чи залишили роботу і мали достатні підстави вважати, що вона становить безпосередню й серйозну небезпеку для їх життя чи здоров'я, життя та здоров'я інших людей ( п.2.77 ГУ);

- організації профілактичної роботи для попередження виробничого травматизму і професійних захворювань (п. 2.82. ГУ);

- стимулювання окремих працівників, колективів, які є активістами здорового способу життя у боротьбі зі шкідливими звичками ( п.4.5.3. ТУ);

- визначення переліку робіт, де через умови виробництва працівнику неможливо установити перерву для відпочинку і харчування, передбачити створення умов для прийняття їжі працівниками, зайнятими на таких роботах( п. 4.5.4 ТУ);

- забезпечення працівників спецодягом, спецвзуттям, іншими засобами індивідуального та колективного захисту, а також миючими та знезаражуючими речовинами (п. п. 4.1.14, 4.2.3. ТУ);

- своєчасне проведення атестації робочих місць за умовами праці (не рідше 1 разу на 5 років), узгодження профкомом графіків її проведення та результатів атестації, контроль за наданням працівникам пільг і компенсацій за шкідливі (особливо шкідливі) та важкі умови праці за результатами атестації робочих місць, ознайомлення працівників з результатами атестації робочих місць та долучення наказів про результати атестації до особистої справи працівників;

- участі представників первинних профспілкових організацій у розслідуванні нещасних випадків на виробництві, аналізу причин виробничого травматизму і професійної захворюваності, виявлення прихованих нещасних випадків, не допущення випадків безпідставного звинувачення самих потерпілих.

У сфері соціального захисту, соціальних прав і гарантій працівників.

Рекомендувати включати до колективних договорів положення щодо:

- надання додаткових, порівняно із законодавством, трудових і соціально-побутових пільг для працівників (додаткові оплачувані відпустки, пільги за вислугу років, вихідну допомогу, виплату у зв'язку з виходом на пенсію, компенсації (на придбання ліків, твердого палива, оплату комунальних платежів) для ветеранів праці, інвалідів, сімей з дітьми-інвалідами) тощо;

- надання додаткових пільг та компенсацій працівникам, які приймають або приймали участь в АТО, та членам їх родин; (Слід врахувати, що за працівниками,  призваними на строкову військову службу, військову службу за призовом під час мобілізації, на особливий період або прийнятими на військову службу за контрактом у разі виникнення кризової ситуації, що загрожує національній безпеці, оголошення рішення про проведення мобілізації та (або) введення воєнного стану на строк до закінчення особливого періоду або до дня фактичної демобілізації, зберігаються місце роботи, посада і середній заробіток на підприємстві, в установі, організації, фермерському господарстві, сільськогосподарському виробничому кооперативі незалежно від підпорядкування та форми власності і у фізичних осіб - підприємців, в яких вони працювали на час призову.

Учасникам бойових дій, інвалідам війни, статус яких визначений Законом України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту", надається додаткова відпустка із збереженням заробітної плати тривалістю 14 календарних днів на рік п.12, ст..12 вказаного Закону України).

- надання допомоги ветеранам праці, війни, військової служби, інвалідам, малозабезпеченим працівникам, сім’ям з дітьми, пенсіонерам;

- відрахування коштів на рахунки виборних органів первинних профспілкових організацій на культурно-масову, фізкультурну та оздоровчу роботу (не менше ніж 0,3% від фонду оплати праці);

- забезпечення гендерної рівності працівників відповідно до Закону України від 08.09.2005 № 2866-ІV «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків»;

- забезпечення роботодавцями повного виконання обов’язку щодо офіційного документального оформлення фактичних трудових відносин з працівниками та виплати їм заробітної плати, збереження та передачі до архівних установ документів особового складу.

 

Нагадуємо, що повідомну реєстрацію колективних договорів (угод) підприємств, організацій та установ, зареєстрованих по м. Куп’янську, проводить управління праці та соціального захисту населення Куп’янської міської ради  за адресою: м. Куп’янськ, вул. 1 Травня, 6, каб. 211. Консультацію з цього питання можна отримати за телефоном: 5-37-36.

 

      Начальник відділу з питань праці

      та соціально-трудових відносин

      управління праці та соціального

      захисту населення Куп’янської міської ради                                                       О.В.Гаврилова

Web-адреса: kupyansk-rada.gov.ua/news/id/5185 | Переглядів: 76Дата публікації: 15:31 12.02.2018
Пошук
Анонс подій
26.02.2018
10:00 - Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Апаратна нарада з керівниками відділів управління фінансів Організатор:Начальник управління фінансів КМР Замула Л.В. Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
10:00 - Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:26.02.2018 10:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
13:00 - Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Апаратна нарада з керівниками структурних підрозділів відділу освіти Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:26.02.2018 13:00 Місце проведення:Кабінет начальника відділу освіти, відділ освіти, вул. Студентська, 2
13:30 - Засідання атестаційної комісії ІІ рівня Засідання атестаційної комісії ІІ рівня Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:26.02.2018 13:30 Місце проведення:Зала засідань відділу освіти, вул. Студентська, 2
27.02.2018
13:00 - Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Замули Л.В. Особистий прийом громадян начальником управління фінансів КМР Замули Л.В. Організатор:Начальник управління фінансів КМР Замула Л.В. Час проведення:27.02.2018 13:00 Місце проведення:м.Куп’янськ, пр-т. Конституції (колишня вул. Леніна),буд. 3, кб.38
14:00 - Нарада керівників закладів освіти міста Нарада керівників закладів освіти міста Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:27.02.2018 14:00 Місце проведення:Зала засідань відділу освіти, вул. Студентська, 2
14:00 - Особистий прийом громадян заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Козуба А.В. Особистий прийом громадян заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Козуба А.В. Організатор:Загальний відділ виконавчого комітету КМР Час проведення:27.02.2018 14:00 Місце проведення:м. Куп’янськ, проспект Конституції 3, 4 поверх, каб. Козуба А. В.
28.02.2018
11:00 - Семінар для директорів закладів дошкільної освіти міста Семінар для директорів закладів дошкільної освіти міста Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:28.02.2018 11:00 Місце проведення:Дошкільний навчальний заклад №2
13:30 - Семінар для вчителів історії Семінар для вчителів історії Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:28.02.2018 13:30 Місце проведення:Куп’янський навчально-виховний комплекс №7
15:00 - Засідання методичної ради відділу освіти Засідання методичної ради відділу освіти Організатор:Пасічник С.М. - начальник відділу освіти Час проведення:28.02.2018 15:00 Місце проведення:Зала засідань відділу освіти, вул. Студентська, 2
Докладніше
Стрічка подій:

23.02.2018р. у відділі освіти проведено методичну студію для вчителів української мови за темою "Шляхи формування мовних та літературних ко ...

23.02.2018р. у відділі освіти проведено методичну студію для вчителів української мови за темою "Шляхи формування мовних та літературних компетентностей на уроках української мови та літератури", під час якої присутні ознайомилились з досвідом роботи вчителів української мови Куп’янської загальноосвітньої школи №11.

23.02.2018р. 10:00 - 23.02.2018р. 10:30 В Ківшарівському відділенні соціально-побутової адаптації Куп’янського територіального центру по обс ...

23.02.2018р. 10:00 - 23.02.2018р. 10:30 В Ківшарівському відділенні соціально-побутової адаптації Куп’янського територіального центру по обслуговуванню населення (надання соціальних послуг) відбулась музична вітальня на тему: «Життя та творчість Л. ван Бетховена»

23.02.2018р. У Куп’янському навчально-виховному комплексі №2 проведено засідання міського методичного об’єднання вихователів дітей старшого ...

23.02.2018р. У Куп’янському навчально-виховному комплексі №2 проведено засідання міського методичного об’єднання вихователів дітей старшого дошкільного віку та інструкторів з фізичного виховання закладів дошкільної освіти міста за темою "Формування цілісної дитячої особистості шляхом співпраці вихователя та інструктора з фізкультури з використанням інноваційних педагогічних технологій".

Станом на 23.02.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1392 внутрішньо переміщені особи, з них осіб працездатного віку ...

Станом на 23.02.2018 року в УПСЗН КМР фактично на обліку перебуває 1392 внутрішньо переміщені особи, з них осіб працездатного віку – 319, дітей – 289, інвалідів – 87, пенсіонерів – 697.
22.02.18 року проведено засідання комісії при виконавчому комітеті Куп’янської міської ради з питань призначення (відновлення) соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам. Підтверджено факт проживання 84 внутрішньо переміщеним особам. Призупинено дію довідок до з’ясування підтвердження / не підтвердження факту проживання 5 особам.
Протягом тижня до управління праці та соціального захисту населення за призначенням державних соціальних допомог звернулося 59 осіб, за призначенням житлових субсидій – 68 осіб.
За тиждень на особистому прийомі до начальника управління праці та соціального захисту населення Куп‘янської міської ради Ягодки Н.М. звернулося 2 особи з загальних питань соціального захисту. Заявникам надані роз‘яснення по суті.



22.02.2018 у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. За підсумками прийому звернень від ...

22.02.2018 у відділі освіти проведено особистий прийом громадян начальником відділу освіти Пасічник С.М. За підсумками прийому звернень від громадян до начальника відділу освіти не надходило.

22.02.2018р. о 15:00 проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного мі ...

22.02.2018р. о 15:00 проведено засідання робочої групи з питань перевірки даних, наданих внутрішньо переміщеним особам, щодо фактичного місця проживання

22.02.2018 року відбулося чергове засідання адміністративної комісії при виконавчому комітеті Куп'янської міської ради. На розгляд комісії ...

22.02.2018 року відбулося чергове засідання адміністративної комісії при виконавчому комітеті Куп'янської міської ради. На розгляд комісії було винесено сім адміністративних протоколів.
На засідання адміністративної комісії з'явились два правопорушника.
Трьох осіб було притягнуто за ст. 183 КупАП ( завідомо неправдивий виклик спеціальних служб), на осіб було накладено стягнення у вигляді штрафу на суму 51 грн.
Двох осіб було притягнуто за ч.1 ст. 182 КупАП (за порушення правил дотримання тиші в населених пунктах) ,на осіб було накладено стягнення у вигляді штрафу на суму 85 грн.
За порушення правил благоустрію населених пунктів ( ст. 152 КупАП) двох осіб було звільнено від відповідальності, враховуючи малозначність діяння, особам було оголошено усне зауваження в порядку ст.22 КупАП.

22.02.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило. ...

22.02.2018р. звернень від громадян до управління фінансів не надходило.

22.02.2018 відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштуванняя дітей до закладів дошкільної освіти міста. За підсумками прийому ...

22.02.2018 відділі освіти проведено прийом громадян з питань влаштуванняя дітей до закладів дошкільної освіти міста. За підсумками прийому видано 3 направлення на влаштування дітей до ДНЗ, 6 дітей поставлено на облік для подальшого влаштування.

22.02.2018р. з 08:00 до 16:00 на особистому прийомі до начальника управління праці та соціального захисту населення Куп‘янської міської рад ...

22.02.2018р. з 08:00 до 16:00 на особистому прийомі до начальника управління праці та соціального захисту населення Куп‘янської міської ради Ягодки Н.М. звернулося 2 особи з загальних питань соціального захисту. На поставлені питання надані роз‘яснення по суті.

21 лютого 2018 року відбулося спільне засідання постійних комісій міської ради, на якому були розглянуті питання порядку денного, а саме: 21 лютого 2018 року відбулося спільне засідання постійних комісій міської ради, на якому були розглянуті питання порядку денного, а саме:
- про інформування населення територіальної громади м. Куп’янська про стан законності, заходи щодо її зміцнення та результати діяльності Ізюмської місцевої прокуратури за 2017 рік;
- про затвердження плану роботи Куп’янської міської ради VІІ скликання на 2018 рік;
- про внесення змін до Регламенту Куп’янської міської ради VIІ скликання (зі змінами);
- про внесення змін до додатку1 рішення VІІ сесії VІІ скликання Куп’янської міської ради «Про затвердження структури та загальної чисельності апарату Куп’янської міської ради, апарату виконавчого комітету» від 25.03.2016 року № 117-VІІ;
- про внесення змін до Міської програми «Сприяння місцевому самоврядуванню та розвитку громадянського суспільства на 2018 рік», затвердженої рішенням XХХVIII сесії Куп’янської міської ради VIІ скликання від 21.12.2017 року № 695-VІI;
- про затвердження Програми розвитку архівної справи в м. Куп’янську на 2018-2021 роки;
- про внесення змін до рішення XXIV сесії VII скликання “Про затвердження Комплексної Програми по захисту державного суверенітету, конституційного ладу, територіальної цілісності України, протидії тероризму, корупції та організованій злочинній діяльності у м. Куп’янську на 2017-2020 роки” від 24.02.2017 року;
- про внесення змін до плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів на 2018 рік;
- про внесення змін до "Програми соціально-економічного розвитку м. Куп’янська на 2018 рік", затвердженої рішенням XXXVIII сесії Куп’янської міської ради VII скликання від 21.12.2017 р. № 718-VII;
- про передачу на баланс КП «ОІТЦ» основних засобів та матеріалів;
- про внесення змін до рішення ХХXVIII сесії VII скликання Куп’янської міської ради № 710-VIІ від 21.12.2017 р. «Про затвердження Переліку об’єктів майна комунальної власності територіальної громади міста Куп’янська, що підлягають викупу у 2018 році»;
- про внесення змін до рішення № 658-VII XXXVI сесії Куп'янської міської ради VI скликання від 24.11.2017 року “Про надання згоди на прийняття у комунальну власність територіальної громади м.Куп’янська автомобілю КАМАЗ 43253 КО-440-7 Сміттєвоз–СВ”;
- про передачу матеріальних цінностей з балансу УПРАВЛІННЯ КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КУП'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ на баланс ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КУП'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ;
- про прийняття на баланс чавунних опор;
- про використання коштів, отриманих ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ № 1 від передачі в оренду майна комунальної власності територіальної громади м. Куп'янська у 2018 році”;
- про використання коштів, отриманих КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "КУП'ЯНСЬКІ МІСЬКІ ТЕПЛОВІ МЕРЕЖІ" КУП'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ від передачі в оренду майна комунальної власності територіальної громади м. Куп'янська у 2018 році;
- про надання дозволу на списання основних засобів з балансу КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я "КУП'ЯНСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КУП'ЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ;
- про внесення змін до рішення XXX сесії VII скликання № 560-VII від 28.07.2017 р. «Про затвердження складу конкурсної комісії з продажу об'єктів комунальної власності територіальної громади м.Куп'янська;
- про затвердження складу Комісії по передачі в оренду майна територіальної громади міста Куп’янська;
- про надання попередньої згоди на прийняття медичного обладнання зі спільної власності територіальної громади сіл, селищ Великобурлуцького району до комунальної власності територіальної громади м. Куп’янська;
- про внесення змін до Програми розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою м. Куп’янська на 2018 рік, затвердженої рішенням ХХXVIII сесії Куп'янської міської ради VIІ скликання від 21.12.2017 р. № 699-VIІ;
- про передачу функцій з утримання об'єктів благоустрою міста Куп’янська комунальному підприємству «БЛАГОУСТРІЙ МІСТА» Куп’янської міської ради Харківської області;
- про закріплення майна комунальної власності територіальної громади м. Куп’янська на праві оперативного управління за Управлінням житлово-комунального господарства, благоустрою та капітального будівництва Куп’янської міської ради Харківської області;
- про передачу витрат по технічному переоснащенню теплових мереж;
- про організацію співробітництва територіальної громади Куп’янської міської ради та територіальної громади Пристінської сільської ради Куп’янського району;
- про внесення змін до рішення XXXVII сесії VII скликання Куп’янської міської ради Харківської області від 21.12.2017р. № 697- VII «Про затвердження у новій редакції міської Комплексної програми розвитку гуманітарної сфери м. Куп’янська на 2016-2018 роки»;
- про внесення змін до рішення XXXVIII Куп’янської міської ради VII скликання від 21.12.2017 № 698-VII “Про затвердження комплексної програми “Здоров’я Куп’янщини” на 2018 рік ;
- про затвердження Програми розвитку інформаційного простору м. Куп’янськ на 2018 р.;
- про внесення змін до Рішення Х сесії VII скликання Куп’янської міської ради від 26.05.2016р. № 219- VII про передачу майна, яке використовується для виробництва телевізійних передач та трансляції телерадіоефіру з балансу Куп’янської телерадіокомпанії на баланс Управління культури, молоді та спорту Куп’янської міської ради;
- про внесення змін до рішення №144-VII VII сесії Куп'янської міської ради VII скликання від 25.03.16 року “Про затвердження комплексної програми «Запобігання виникнення пожеж та зменшення їх наслідків в м. Куп’янську на 2016-2020 роки»;
- про надання соціальної матеріальної допомоги;
- про виконання бюджету м. Куп’янськ за 2017 рік ;
- про внесення змін до рішення Куп’янської міської ради від 21 грудня 2017 року № 723-VII „ Про міський бюджет на 2018 рік ”та додатків до нього;
- про затвердження структури та штатної чисельності працівників управління містобудування, архітектури та земельних відносин Куп’янської міської ради Харківської області в новій редакції;
- про надання дозволу на розроблення детального плану території.
Також було розглянуто 32 питання з землекористування.

21.02.2018р. у залі засідань відділу освіти відбулось засідання Куп'янської міської ради старшокласників під час якого було обговорено робо ...

21.02.2018р. у залі засідань відділу освіти відбулось засідання Куп'янської міської ради старшокласників під час якого було обговорено роботу органів учнівського самоврядування закладів загальної середньої освіти, проведено тренінг "Прийняття рішень лідерами учнівського самоврядування".

Докладніше

Посилання
Версія для слабо- зорих